Лидл 177 - юлско-августовска лежерно лятна

  • 127 595
  • 1 675
  •   1
Отговори
# 1 575
  • Мнения: 1 449
Служителите нямат право да приемат бакшиш или почерпка, може да навредите на някой колега с този жест и добрите отзиви са рядко, но достигат до тях и си нямате идея колко радост носи това във филиалите, защото е много рядко някой да оцени нечовешките усилия които полагат всеки ден!

# 1 576
  • In transit
  • Мнения: 14 203
Здравейте,
Купихме прошуто крудо на Италмо, много вкусно. Дали е ПА? И също така, продуктите на Милбона добри ли са или не може да се обобщи?
Има някакво прошуто крудо в ПА, за Милбона питай за конкретен продукт. Имат и добри.

# 1 577
  • Мнения: 7 856
Ако някой се интересува от пилешкото филе от 10 лв, румънско е.

# 1 578
  • Пловдив
  • Мнения: 1 238
Шоколадите, които се замразяват в два клона в Пловдив ги видях до касите точно. И пак повлияна от темата взех, че купих-с три вида шоколад. Никак не съм впечатлена, нито като го замразих, нито натюр. Няма да повторя.

Момичета от Пловдив, да сте виждали някъде изостанали водни боички? Нямаше ме тези дни и в нашият клон на България са свършили.
Да тази сутрин видях водни боички в Пловдив Тракия.

# 1 579
  • Мнения: 171
Подарявам:

# 1 580
  • Мнения: 17 116
В случая все едно мениджмънта да каже на служителя 'благодарим, че работиш'.
Което всъщност е нормална практика в някои държави.

# 1 581
  • Мнения: 520
Подарявам(овесените ядки са дадени)
Скрит текст:

Последна редакция: вт, 29 авг 2023, 18:23 от lenak

# 1 582
  • Мнения: 2 557
Имате ли проблем с приложението Лидл плюс, не мога да вляза днес?

# 1 583
  • Мнения: 20 888
Все по-рядко влизам в Лидл, по ред причини. Днес, обаче, получих такова любезно и отзивчиво обслужване, каквото  трудно вече се среща. Не, че служителите не са били любезни и преди, но любезността им се изчерпва със стандартните заучени фрази, че щом нещото го няма значи е свършило и/или, ще го има в четвъртък/петък или някой друг ден от седмицата.  Та, има ли място за похвали към служителите ? Лошото е, че в бързината не обърнах внимание на табелките с имената, искаше ми се да бях Disappointed Relieved
Питала съм два пъти касиерки, къде и как мога да ги похваля. Казаха в приложението или по телефона, но похвалите никога не стигали до тях, за разлика от случаите, в които се е оплакал клиент. Много тъпо ми стана. Честно казано не съм виждала баджове с имената, сигурно носят, но специално едната жена на касата я питах как се казва, защото нямаше табелка с името.
Аз похвалих миналата година служител от магазин в Бургас, на имейла им. Получих и отговор, оказа се че бил управител, или заместник управител, не помня вече. Мисля, че е добра практика, както да се жалваме от лошото, така и да похвалим добрият пример.
Ето го имейла:
info@lidl.bg

# 1 584
  • Мнения: 64
Всичко достига до нас, и добро, и лошо. За да похвалите или да се оплачете от някой, достатъчно е да цитирате номера на касата и номера на касиера, който ви е обслужил. Пише го на касовата бележка в горния ляв ъгъл.

# 1 585
  • Мнения: 2 183
Подарявам:
Скрит текст:


, както и всички седмични купони.
Купона за близалките е подарен.

Последна редакция: вт, 29 авг 2023, 23:33 от Viara T

# 1 586
  • София
  • Мнения: 10 645
Разменям/подарявам код, до утре.

# 1 587
  • shumen
  • Мнения: 20 535
Днес в Лидл в Габрово останах с лоши впечатления за служителка.Питах я нещо за Лидл плюс,а тя като взе да нарежда и да вика,че не я интересува ми стана неудобно.

# 1 588
  • Мнения: 9 435
Служителите нямат право да приемат бакшиш или почерпка, може да навредите на някой колега с този жест и добрите отзиви са рядко, но достигат до тях и си нямате идея колко радост носи това във филиалите, защото е много рядко някой да оцени нечовешките усилия които полагат всеки ден!


Не е точно така. Аз исках да почерпя моя позната, която беше на касата за рождения ден на синът ми. Взех едни бонбони, но тя каза, че не е позволено, но ако държа да и ги оставя трябва да и оставя и касовата бележка. Така става.

# 1 589
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 16 859
да, и в Б става така. охраната слага печат на кас.бележка, че продукта е платен и служител може
да консумира на място или у дома този продукт.

Общи условия

Активация на акаунт