
➤ от 1 юли 2021 г. влязоха в сила промени
в митническото и данъчното законодателство на ЕС (и БГ)
(за всички пратки се дължи ДДС)
➤ данъците и таксите, са включени в цените на продуктите
➤ пратките минават митническа проверка в страна от ЕС, преди да влязат в БГ
➤ пратките се изпращат с DPD и Speedy, на адрес
( при получаване не се плаща нищо повече)

За контакт със сайта:
е-mail: info@iherb.com
или
http://www.iherb.com/info/Contact
или


Какво трябва да знаем предварително:
• Темата е за обсъждане на продукти и поръчки от сайта, а НЕ за медицински консултации и назначаване на терапии!
• Напомняме и че приписването на лечебни свойства на хранителни добавки е подвеждаща информация (и според БАБХ) и всеки, който се изживява като лечител, назначава лечения и твърди, че хранителни добавки лекуват заболявания, ще бъде санкциониран без предупреждение.
• Консултирайте се със специалист преди да започнете да използвате дадена хранителна добавка!
За да пазарувате от iHerb ви трябва:
- валидна банкова карта (VISA, Мастер кард, Американ Експрес, но не Маестро!) *
(дебитна, кредитна, виртуална)
- реален e-mail адрес
- регистрация в iHerb.com
може да платите и с PayPal **
както и с празна карта
/ но, до 48 часа, трябва да финализирате плащането - през Modify на поръчката, въвеждате отново данните на картата и завършвате плащането/
Настройки на сайта за: държава - език - валута

Регистрация в сайта:
- e-mail адрес
- парола
- Billing- и Shipping- адрес (добре е да съвпадат при първата поръчка)
- данните от картата (номер, картодържател, валидност и CVV код (трите последни цифри на гърба))
- на Rewards Address - попълвате адреса на картодържателя ( той трябва да съвпада с Billing адреса)
По препоръка на сайта - да се плаща в Долар ($) или Евро (€ )
Пазаруване:
- слагате продукти в кошницата
- въвеждате код/-ве за отстъпка (дали има актуален код в момента, може да попитате в темата)
- избирате метод на доставка
- натискате Proceed to Checkout
- на следващата страница, отново преглеждате всичко внимателно
- натискате Place Order и .... поръчката е направена.
Персонален код - дава 10% намаление при първа и 5% - при следващи поръчки
- това е личен код на потребител на сайта - когато го ползвате, носи бонус, както на вас, (ако не ползвате друг код), така и на неговия притежател (при всяка поръчка)
- когато ползвате код с по-висока отстъпка - получавате бонус от този код, а от въведения персонален код - бонус получава само неговия притежател
- след първата си поръчка и вие ще получите такъв код
Персоналните кодове не се виждат след въвеждането, но се появява: Discount Applied - което означава, че кодът, който е въведен е приет. Ако виждате някакво намаление, под всеки продукт в кошницата си ( Rewards Discount: -$ _ _ ) без да сте въвели код, това означава, че имате натрапен код( персонален).
За да сте сигурни, че са приложени всички желани от вас кодове и да избегнете натрапените кодове, както и смяна на един код с друг, трябва да въвеждате персоналния код накрая, преди да платите/пуснете поръчката. Ако не го направите, постоянно може да се генерира някакъв натрапен код.
Кодовете могат да се въвеждат многократно, един след друг.
код NEW20 дава 20% намаление за ПЪРВА поръчка, до 31.12 2023г. (периодично го де-/активират, проверявайте)
код GOLD60 дава 10% намаление на поръчки над 60$ - до 31.12
код GOLD120 дава 10% намаление на поръчки над 120$ и 30% намаление на марките на iHerb - до 31.12
код VALUE60 дава 10% намаление на поръчки над 60$ до 31.12 (този код не винаги е активен )
код ZAHL23 дава 20% намаление на Zahler до 31.12
код BOBSRED20 дава 20% намаление на Bob's Red Mill до 31.12
код GBRBABY дава 20% намаление на Gerber до 31.12
код FORCE20 дава 20% намаление на Force Factor до 31.12
код SWANSON дава 20% намаление на Swanson до 31.12
код ULV15 дава 15% намаление на Unilever до 30.09
Кодовете, не се комбинират с други промоции, могат да бъдат деактивирани във всеки един момент, да бъде променен %-та намаление или посочената дата на валидност
Combo Offer - на страницата на всеки продукт, под цената, ви се предлага комбо-оферта (продукт, комбинация с избрания от вас), която намалява общата сума - 1 до 10$ (най-често 3-5$, за по-големи, следете темата)
Trial items Мостри/Пробни продукти
New Нови продукти - 10% намаление
Sales & Offers
Gift sets Подаръчни комплекти
Super Deals до 60% намаление
Brands of the Week Марки на седмицата - до 20% намаление, излизат всяка сряда 20:00 ч. н. вр.
Daily/Weekend Deals Дневна/Уикенд промоции - проверявайте на същата страница или следете темата

ВНИМАНИЕ!
Не поставяйте персоналния си код в подписи, полета за титли, местожителство, личен текст!
Не публикувайте персонални кодове повече от 1 път в мнение /когато пускате цитат/
Не публикувайте персоналния си код повече от 1 път на страница
Не публикувайте персоналния се код с голям размер на шрифта
Не публикувайте персоналния си код в други теми!
Не публикувайте линкове с генерирани персонални кодове! - в тази и други теми
Не публикувайте само персонален код, без мнение по темата.
Не публикувайте персоналния си код с други, промоционални кодове и вероятни, бъдещи промоции.
В противен случай ви грози бан!
Сайтът предлага два метода на доставка:
Доставка със Speedy:

- за поръчки над 40$ - Безплатна доставка
- за поръчки до 40$ - доставка 4$
- може да се поръчва до 140$, с тегло 4,5кг
- с предплатени данъци (ДДС) и такси (включени в цената на продуктите)
- при получаване на пратката, не се заплаща нищо допълнително
Пратките пристигат и се доставят със Speedy на адрес.
- след като пратката бъде изпратена (шипната), получавате номер за проследяване (тракинг номер), чрез който може да я следите.
- примерно проследяване:

На страницата на Meest (отваря се чрез линка, с номера за проследяване на пратката):
-> в ляво е посочен и проследяващия номер със Speedy (Last mile number) - следите го тук: https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
-> под номера, има и директен линк (Last mile partner): Speedy Local tracking here ... натискате го и той ви отваря проследяването директно в Speedy


- без фиксирана цена на доставка
- с предплатени данъци (ДДС) и такси (включени в цената на продуктите)
- може да се поръчва до 140$ с тегло 4,5кг
- при получаване на пратката не се заплаща нищо допълнително
Пратките пристигат до БГ с DPD, а в страната се доставят от Speedy на адрес.
- след като пратката бъде изпратена (шипната), получавате номер за проследяване (тракинг номер), чрез който може да я следите.
- примерно проследяване:

2. когато пратката влезе в БГ получавате SMS или мейл - тогава може да се обадете (за по-сигурно) на Speedy и да проверете, дали правилно са посочени: адрес, тел. и имена
3. тогава е момента, който иска, да пренасочи пратката си, до удобен за него офис на Speedy - за да я вземе в удобно за него време
4. пратката може да се получи от друг човек - посочвате неговите имена и тел.
5. куриер на Speedy посещава вашият адрес 2 пъти: два, последователни дни или през 2-3 дни ( ако е събота и неделя)
6. ако не ви открие - пратката се връща на изпращача (Iherb) след 7 дни ( за сметка на iherb ... което не е много добре за вас, защото сайтът ви слага в списъка на некоректните клиенти*)
- възможно е да я остави и в най-близкия, до вашия адрес, офис на Speedy
7. ако пренасочите пратката си до офис - трябва да я вземете до 5 дни, след това пратката се връща на подателя ( iHerb)
Плащане с PayPal
- избирате начин на плащане /Payment Methods:
1. с карта - въвеждате данните от картата
или
2. с PayPal - слагате отметка на Pay with PayPal
след като изберете начина на плащане - натискате Continue
ЦЪК - за плащане с PayPal
- изчистете кеша, историята или влезте в сайта през друг браузър като Google Chrome или Mozilla Firefox или рестартирайте PC-то
** за PayPal - трябва да имате отметка в профила си в PayPal:
Bill me in the currency listed on the seller's invoice
Как да промените или анулирате поръчка
Отворете ордера и натиснете: Modify Order
На тази стъпка може да промените:
- броя на продуктите ( Modify Order items )– само да ги намалите *
- да откажете цялата поръчка ( Cancel Order )
- за да се върнете, натиснете: Return to Order Summary
Когато поръчката е със статус Fulfilling - Изпълнение, не могат да се правят никакви промени, може само да я анулирайте и направете нова поръчка
** промяната в поръчката, може да доведе до нейното забавяне
* ако искате да добавите нещо, трябва да откажете поръчката и да пуснете нова поръчка
Важно:
Имайте предвид, че при първоначалната поръчка е блокирана сума от вашата карта.
При повторно пускане на поръчката - отново се блокира сума, която впоследствие сайта ще изтегли.
Освобождаването на първоначалната сума, може да отнеме няколко дни (до 45 дни и това завиди от политиката на вашата банка).
Или, ако не разполагате с достатъчно пари в картата, не рискувайте да анулирате и пускате повторно една и съща поръчка.
Може да поръчвате повече от 1 промоционален продукт, но на всеки потребител (акаунт) се полага само по 1 брой от вид, на промо цена/на пратка. Всяка следваща бройка се заплаща на редовната цена. Има и изключения, затова проверявайте
Ако имате да кажете нещо по темата - изразете го с повече от една дума. Пускането на едносрични постинги, публикации с емотикон без текст, постинги "запис", както и публикации с цел трупане на брой мнения или публикуване на персоналния код, не се толерират и ще бъдат изтривани!
Ако няма какво да напишете по темата, а искате да я следите, моля, ползвайте функцията "Следи"!


Не го ли направите - бонусите отиват за бгмама.
ПОЛЕЗНИ ЛИНКОВЕ:
Специални промоции - Specials
Sales & Offers
Мостри - Trial Items
Разпродажба на последни бройки - Clearance с до 60% намаление
Продукти чувствителни на топлина - достъпни за покупка само между 1 октомври и 14 юни
Продукти с изтичащ срок на годност - Short Dated Sale
California Proposition 65
Предложете продукт

... приятно пазаруване!
СТАРАТА ТЕМА - 129