Помощ, относно Apple ID

  • 3 655
  • 32
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 157
Да от тук се опитваме да се регистрираме, но изписва ето това:
You must use an Apple ID that has previously been used in the store. Sign in again with another Apple ID.
Ще отидем в А1 , да си пишат те.

# 16
  • Мнения: 157
След нова среща с нашия оператор А1 , разбрахме, че от вчера има много случаи на същия проблем като моя. Начислени такси за App Store  без реално ползвана услуга.
Мисля , че трябва да има повече гласност на случая.Сега се обадихме на телефона на Apple за България , оператора там нищо не вдява как имаме начислени суми без да ползваме устройства на Apple , казал е че може да се пише на съпорта без да имаме Apple Id , но азне зная как ствава това.Моля за помощ

Последна редакция: чт, 29 фев 2024, 10:56 от hanamontana

# 17
  • Мнения: 1 942
След нова среща с нашия оператор А1 , разбрахме, че от вчера има много случаи на същия проблем като моя. Начислени такси за App Store  без реално ползвана услуга.
Мисля , че трябва да има повече гласност на случая.Сега се обадихме на телефона на Apple за България , оператора там нищо не вдява как имаме начислени суми без да ползваме устройства на Apple , казал е че може да се пише на съпорта без да имаме Apple Id , но азне зная как ствава това.Моля за помощ

Най-вероятно няма нищо общо с Apple и техния магазин. Няма как потребител на Андроид да бъде таксуван за приложения от App store на Apple.
При търсене в Гугъл за App Store, излиза и това - https://play.google.com/store/apps/developer?id=App+Store.&hl=bg&gl=US
Това са приложения за Андроид, техния разработчик се е кръстил 'App Store' - всичките предлагат покупки в приложенията. Може да проверите дали не сте инсталирали някое от тях. Като подобни приложения много често още при стартиране предлагат Free trial за 7 дни и трябва да се внимава какво се цъква, защото след този период почват да таксуват за сериозни пари. Ако е инсталирано някое от тези приложения и е активиран абонамент, тези начислени суми ще продължат всеки месец докато не спрете абонамента.

# 18
  • Мнения: 157
Store: Apple MN8M8KDGDD more: apple.com/bill
Apple Store   1   1.99
 Задължения към трети страни
това пише на фактурата

Честито! Вие попаднахте в омагьосан кръг. Отивате в А1 и искате да забранят AppStore, Google Play и всякакви хазартни, мобилни игри. НО да ви оставят синя и зелена зона като услуга. Пускате си жалба към А1, ако не желаят да ви възстановят сумите от Apple. Пускате жалба и към КЗП. Звъните на Apple support 00800 6002 7753 (само на английски е) , пригответе си разпечатката, в която са описани точните дати, час и наименование на заплатената услуга. Обяснявате им всичко подробно и искате възстановяване на сумата. Също така изискайте от Apple да не може да се правят покупки от мобилните номера, които ползвате. На служителите на А1 казвате, че от Apple са ви казали да се обърнете към тях, а на Apple казвате, че вашият оператор ви е казал да се обърнете към Apple. Е ми успех Ви желая и искрено Ви съчуствам, защото два пъти съм го играл този мач, но за жалост само веднъж успях да се преборя с А1 и Apple.
Това ми отговориха от един форум
ужас, трябва да има и по - лесни начини

Последна редакция: чт, 29 фев 2024, 16:16 от hanamontana

# 19
  • Марс
  • Мнения: 683
да махнат телефона от апъл акаунта с който е асоцииран. вероятно има регистриран такъв на този номер. не мога да си обясня как е възможно да се регистрира такъв на телефона без да се потвърди от него. детето ви давало ли си е телефона на други деца?

# 20
  • Мнения: 157
Не не си е давала номера.
Вчера се свързахме по телефона с Apple и да видяха, че този номер няма акаунт, но през него са изтеглени тези 9 броя услуги.
Дали са си срок 2-3 дни да се обадим пак и обещаха да анулират сумите.
Не си го обяснявам и аз. А тези от А1 никакво съдействие , пуснала съм жалба в КЗП и от там ми казаха, че договорни отношения имам с А1 не с Apple  и те би трябвало да се заемат със случая

# 21
  • Марс
  • Мнения: 683
Пуснете жалба към А1 с входящ номер да разследват какво се случва. Междувременно дано от Епъл ви съдействат за транзакциите.

# 22
  • Пловдив
  • Мнения: 1 623
Цоп!
И аз с този проблем. Само че с Йетел.

hanamontana,
поне кажи, моля те,  как се таксува звъненето на 0080060027753.
От Йетел също никакво съдействие. Първоначално на 123 ми обещаха със заявление във физически магазин да ми дадат справка, че към моя номер няма никакви входящи съобщения от  Apple store, защото, както може би сте разбрали, за плащане на Епъл покупка може да се посочи телефонен номер без Епъл  айди, но на посочения тел.номер се получава код, който плащащия през вашата сметка покупката си трябва да въведе, за да верифицира плщането. Нямам такива смс-и. Във физическия им магазин на Yettel обаче ми заявиха, че не дават такава информация - за податели на входящи смс-и.
Flushed
И до КЗП мислех да пиша.
Защо Епъл съпорта за България е само през телефон и то на английски!?

Последна редакция: вт, 18 юни 2024, 14:11 от JiD

# 23
  • Марс
  • Мнения: 683
Защото в България няма apple. Имат само реселер.

# 24
  • Мнения: 17 116
Да не би детето да е цъкало да гледа филм или слуша музика от Епъл? Тези неща стават през уебсайтовете, не през ап стора. Виждате ли какви точно услуги са ползвани?

# 25
  • Пловдив
  • Мнения: 1 623

Вече имам излязла фактура и мога да видя точен час и код на покупката!
Имате ли идея какви са точно услугите само по кода (питам хората с Епъл айди)?

Изумявам как са през 17-20 секунди!!!
"Детето" е на 17 (смятам, че има някаква култура на ползване на интернет! досега не е имало издънки в тази посока) и днес му е възложено да покаже защо има 6 по АЕ в английската на Пловдив.
Да се свърже с телефона на Епъл, да поиска проверка и да претендира възстановяване на средствата заради злоупотреба!

... свързал се е. Говорил е с гъркиня (тя му е казала, че е от Гърция). Диктувал кодове на покупки от фактурата. Дала му линк (той диктувал имейл, тя му пратила имейл....), на който след 48 часа трябва да провери дали му е одобрено възстановяването на средствата. После трябвало да се свърже с Йетел....
Мотивиран е, защото знае, че той ще плати от спестяванията си тези 100 лева. Разговорът с с тел. за поддръжка на Епъл за България е безплатен (добре че е така, че продължил над 40 минути!!!)

# 26
  • Марс
  • Мнения: 683
Ами не мога да помогна тук, прилича на номера на поръчката този код, акто гледам моите. Не казва какво е поръчано вътре в него. Аз получавам подробни фактури на мейла, когато плащам нещо епълско. Отгоре номера на поръчката е с подобен код.

# 27
  • Мнения: 12
И ние изгоряхме със 150лв! Точно от това APPLE STORY! Вчера някакъв номер е звънял на дъщеря ми но тя не вдига на непознати номера и е затворила после някой и е изпратил смс и го е изтрила чак днеска научаваме! Днеска решава да звънне на нейна приятелка да излезнат и телефона и е спрян поради надвишен лимит! Баща и звъни на оператор А1 провериха казаха че някой нещо е теглил от APLLE STORY и може да пе трябва да видим дали има обанаментен план и да се таксуване още много бързо е направена сметката няколко пъти по 2 3лв и другите са по 20 30лв. Баща и садава въпроса тя като има лемит 50лв който е как е станала тази сметка казаха че не са реагирал на време че много бързо е станало. Трябва да звъннем 00800 6002 7753 за да проверим дали има абонамент ако има да се спре но уви звъним но те говорят на Английски и нищо не разбирам кажете какво да правим!

# 28
  • Пловдив
  • Мнения: 1 623
Нели,
Намерете говорещ толкова,че да може да вдига скандали на английски.
Има смисъл.
Както писах, разговора с поддръжката на Епъл поне е безплатен.
В нашия случай от по-горе върнаха пари.
Е,признавам не за всичките 5 покупки.
Но, веднага забраних всички покупки от Епъл Стор за номера. Поне това.
Стискам палци.
Освен от поддръжката на Епъл,никой друг не реагира-нито Йетел, нито КЗП...

# 29
  • Мнения: 12
Нели,
Намерете говорещ толкова,че да
може да вдига скандали на английски.
Има смисъл.
Както писах, разговора с поддръжката на Епъл поне е безплатен.
В нашия случай от по-горе върнаха пари.
Е,признавам не за всичките 5 покупки.
Но, веднага забраних всички покупки от Епъл Стор за номера. Поне това.
Стискам палци.
Освен от поддръжката на Епъл,никой друг не реагира-нито Йетел, нито КЗП...

За първи път се сблъскване сблъскаме с такова нещо утре мъжът ми ще ходи до офис на А1 да се разправям и трябва да плати тези пари защото телефона и е изключен! Просто съм толкова притеснена толкова объркана пе не знам точно какво да правим

Общи условия

Активация на акаунт