Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да актуализирам информацията на стара кредитна карта, за да вляза в акаунта си в Apple?
Как мога да се свържа с Apple Support, ако не мога да вляза в акаунта си?
Как да се справя с нежелани такси от Apple Store, когато нямам устройство на Apple?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да актуализирам информацията на стара кредитна карта, за да вляза в акаунта си в Apple?
Ако не можете да актуализирате информацията на старата си кредитна карта, тъй като се нуждаете от логване, наличието на старата ви карта може да бъде предизвикателство. Препоръчително е първо да се свържете с поддръжката на Apple. Обаждането е безплатно и ще ви помогнат да потвърдите самоличността си, дори без активна кредитна карта. За контакт можете да използвате международния телефонен номер или да потърсите информация за местни центрове за поддръжка.
-
Как мога да се свържа с Apple Support, ако не мога да вляза в акаунта си?
-
Как да се справя с нежелани такси от Apple Store, когато нямам устройство на Apple?
Ако не сте използвали услуги на Apple, но получавате такси, проверете дали имате инсталирани приложения, които имитират Apple Store и предлагат услуги за Android. Свържете се с вашия мобилен оператор за изясняване на ситуацията и блокиране на подобни такси. Може да е от полза да подадете жалба до Комисията за защита на потребителите.
-
Какво да правя, ако детето ми случайно направи покупки от магазина на Apple?