СНБМ - инициативи - 4-та част

  • 13 725
  • 363
  •   1
Отговори
# 135
  • С питане до Цариград, стига се, но с ... отзад!
  • Мнения: 6 462
Жени, мислехме я цената на куверта, но как да накараш една майка, която не разполага с кой знае какви възможности да даде 3 пъти по 10-15лв (тя и 2 деца), та това са поне 30лв! Ми аз и 15 не мога да си позволя, а какво остава за 30! Я си помислете внимателно вие бихте ли дали толкова пари? Точно затова и ни трябват частни дарители! От фирми и тн. да съберем основните средства, а с представлението да допълним и разгласим идеята.

Някой има ли познати актьори студенти? Почвам да търся връзки. Жалко за Енчо, дано за КАТ поне се навие  Praynig

Абе ще го измислим, само да изчистим идеята какво ще правим!
 

# 136
  • Мнения: 1 000
Само за уточнение
Това което предложих на срещата за партито...за коледното беше организирано така .....
парички за театъра за едно дете
парички за подаръка от дядо коледа
и пари от родителя ......

Първите 2 си отидоха по направление .....тези от родителите отидоха за памперси ....
Съжалявам че не мога да открия темата
Но идеята ми не беше всяко дете да плаща, а всеки родител
Ако решим да е 15 лева, а 5 да отидат за представлението и наем за залата ако трябва(или по 2.50 на дете)....ще останат по 10 събрани, ако отидат по-малко за представлението и залата .....то .....ще има повече за каузата

Ох...не знам дали ме разбрахте....то аз не се разбирам.

За фирмите....ако някой сътвори текст , че мен не ме бива .....мога да пусна мейлове тук и там по фирмите вносителки .....ако сте навити де......а някой може да се отзове

Последна редакция: вт, 13 фев 2007, 08:47 от BgViki

# 137
  • Мнения: 2 534
До тук Ателие 313 ми звучи най-разумно като вариант , след като идеята ви е основните средства да се набират от спонсори
Няма да плащаме наем на залата , плащаме си за представлението и това е
Може да се измисли голямо намаление за втаро и трето дете , но за първо или едно смятам че 15 лв е добре . Може за второ и трето да са символичните 3 лв ...

# 138
  • Мнения: 1 828
Вчера говорих с Хриси, тя също има познат актьор и ще говори с него..

Относно кувертите - смятам че ще е добре да искаме 1 сума от родител в порядъка на 15-20 лв. които е ясно, че отиват за проекта. А те да дойдат с децата си. Така всеки ще може да си направи по-лесно сметката и ще са равно постовени. Можем да сложим касичка за допълнителни дарения по време на малкото събитие. Другото, което можем да направим е да накараме децата да рисуват, по време на събитието и после да направим импровизиран търг за рисунките им. Все си мисля, че мамите и татковците им биха купили рисунките  Wink

Това колко пари ще съберем зависи от нас колко хора ще доведем - как ще разпространим информацията за събитието, какви са му целите и т.н. Хубаво ще е да си оставим повече време за подготовка и информиране (да заявим по-късна дата за провеждане във формуляра). Акцентът на работата ни трябва да е върху доброто обяснение на целите ни и каузата на събитието. Това ще накара повече хора да дойдат и да дадат пари. При едно добро информиране, мисля че ще дори ще можем да съберем средствата и по-време на малкото събитие. Тук трябва да хвърлим усилията си.

# 139
  • Мнения: 1 828
Аз влизам в работната група за малкото събитие. Само моля за срещи след работно време. Уикенда не съм на линия.  Praynig

# 140
  • Мнения: 2 070
Според мен на първо време е най-важно да имаме написано едно кратко текстче, с което ще представяме инициативата за малкото събитие - било за пускане във форума, било за пред фирми или институции и организации, било за пред хората, с които ще говорим дори и неформално. Но да не етака официално, да представя проблема...
Не мисля, че ще е кой знае колко трудно да ги съберем тия пари Ради. Най-малкото около 20 члена сме, всеки, ако реши да даде като благотворителност по 10-20лв или да ги даде за билети за представлението... Събират се полвината пари да речем. Майките на близнаци, момичета от форума, разни социално ангажирани дами - бизнес или шоу хора...

Може въпросното текстче да го изпратим до PR - ите на известни личности или до самите тях като покана да присъстват на събитието с децата си, може да поканим медии, да покажем, че тия "звезди" са социално ангажирани.

# 141
  • Мнения: 2 070
Но според мен тия звездите е по-добре да ги ангажираме за КАТ инициативата. Да ги ангажираме по някакъв начин при възможните си прояви да говорят за това. Хора с деца, за които се сещам:

Радост от Огледала - с бебе и количка
Ирен Онтева
Спенс и Ицо Хазарта
Иван от Сблъсък
Карла Рахал
Йоанна - тя май даже е с две
Ани от Антибиотика /май/
Батето наскоро май е станал дядо  Mr. Green

с по-големи дечица:

Гала и Марта Вачкова
Белослава
Ваня Щерева

за бизнесдами, не ги знам тях много, но се сещам за жената на Барбуков... Знам, че има дете май по-малко от Яна.

# 142
  • Мнения: 3 336

Кали, ти си запозната с организациите на родителите на близнаци и ще бъде добре да се свържем с тях, за да ни партнират в инициативата и съответно - набирането на средства. Не случайно споменах и за Крум Савов - в момента е точно на тази вълна...

Освен това е много важно, от гледна точка отчетността на сдружението, предварително да е изчистен въпроса с това какви документи можем и ще издаваме на хората при набирането на средствата?

Познавам само една организация - Двойна радост - Силистра. Други не познавам. А относно крум Савов какво точно очакваме от него? Защото аз като си спомня около раждането на децата ми какво ми беше и колко разходи бяха, хич не ми беше до това някой да ме сурвака.

Наси, това беше и нашата идея с Ради, личните контакти ще си се видим директно с тях след кратък разговор по телефона, но за други фирми първо писмо и ако получим отговор от тях - тогава отиваме на среща. Един вид вече са ни отворили вратичката. Иначе няма смисъл да се хабим.

Жени, хубаво че сме наясно вече с Енчо, това е стъпка напред. Сега - твоите познати актьори как го виждат редставлението? Като клоуни с игри или нещо друго?

На рождения ден на мишките имахме клоуни, играха около час и половина, като по-голяма част от нещата бяха под формата на игри и децата се забавляваха от сърце - всички деца, а имаше поканени от бебета, до второкласници. За час и половин авзеха 150 лв. Ако дойдат около 100 деца, значи представлението излиза по 1.50 на дете.

Другия вариант, за който бяхте казали - онзи театър по 1.50 на дете - трябва да се види колко деца и възрастни побира и какво ще бъде представлението, защото ако е театър може да имаме проблем с по-малките деца. Трябва да привлечем вниманието и на по-малките, а тов астава трудно ако не се движат и не правят нещо - всички знаем. В близнашкия голяма част от децата са малки.

И на мен 15-20 лв ми се вижда много. Освен това веднага майктие с уедно дете ще започнат да негодуват, че тези с 2 и три ще влизат на същата цена.

Хайде да оставим КАТ инициативата засега, защото ще ни е трудно да се концентрираме върху 2 неща едновременно, а КАТ така или иначе стои по-напред във времето.

План за действие:
1. Да се провери за колко души е залата с театъра за 1.50 на дете.
2. Ако залата е малка да Ради да пита за нейния вариант за зала.
3. Да определим дата, след като говорим с актьорите и за залата.
4. Каква ще ни бъде работната група - хора за обсъждане, организация и срещи с бизнеса/кои/.
5. Да уточним какво ще включва събитието
6. Да проучим добре кое колко ще струва и какви куверти ще искаме.
7. Да направим  бюджет.
8. Да напишем текст за събитието.
9. Да пратим писма до бизнесмените.
10. Да пуснем съобщения навсякъде във форума, което да включва текста за самото събитие, както и ако някой няма да има възможност да дойде, а иска да даде пари - банковата ни сметка.
11. Осъществяване на срещи ако имаме отговори.
12. Организиране на събитието.

Ето тези неща стоят на дневен ред и трябва незабавно да се заемем с тях:
1. Да се провери за колко души е залата с театъра за 1.50 на дете.
2. Ако залата е малка да Ради да пита за нейния вариант за зала.
3. Да определим дата, след като говорим с актьорите и за залата.
4. Каква ще ни бъде работната група - хора за обсъждане, организация и срещи с бизнеса/кои/.
5. Да уточним какво ще включва събитието
6. Да проучим добре кое колко ще струва и какви куверти ще искаме.

Също така ако ще раздаваме награди трябва и те да дойдат отнякъде Peace Идеи?

# 143
  • Мнения: 4 978

Кали, ти си запозната с организациите на родителите на близнаци и ще бъде добре да се свържем с тях, за да ни партнират в инициативата и съответно - набирането на средства. Не случайно споменах и за Крум Савов - в момента е точно на тази вълна...

Освен това е много важно, от гледна точка отчетността на сдружението, предварително да е изчистен въпроса с това какви документи можем и ще издаваме на хората при набирането на средствата?

Познавам само една организация - Двойна радост - Силистра. Други не познавам. А относно крум Савов какво точно очакваме от него? Защото аз като си спомня около раждането на децата ми какво ми беше и колко разходи бяха, хич не ми беше до това някой да ме сурвака.


Как какво точно очакваме от него?!
Съдействие - морално, материално, медийно.
В крайна сметка проблемите, предмет на събитието и кръглата маса, го касаят лично!

Организацията също, и една да е, пак е нещо!
Предполагам, че ще се отзоват с удоволствие.

# 144
  • Мнения: 3 336
Моралното съдействи е го имаме по условие, медийнното на този точно етап не виждам да ни е нужно, тъй като не смятаме да предприемаме медийна кампания за набиране на средствата, а за сурвакането вече си казах думата. Ако някой има личен контакт с него, може да говори с него, разбира се Peace

Организацията ще ни подкрепи с удоволствие, но за целта първо трябва да уточним между нас какво правим и как го правим, за да им дам точна информация.

Не видях отговор на постингите ни с Доли относно заявлението ти newsm78

Записките ми от обучението са в пощата, ще се радвам всички да ги прегледат, защото съм се постарала да запиша много примери, които ще са ни от полза.

# 145
  • Мнения: 2 534
Ето тези неща стоят на дневен ред и трябва незабавно да се заемем с тях:
1. Да се провери за колко души е залата с театъра за 1.50 на дете.

Както писах по-горе , тази трупа играе , където я поканят , не разполагат със собствена зала
И пак пиша , че ако ще е театър, Ателие 313 е добър вариант , защото в цената влиза и наем на зала и представление . Ако се резервира ще сме само ние там
Вики , можеш ли да видиш цената за дете в Ат313 , за група

Кали , посочената от теб цена за клоуните за колко деца беше
Един клоун или аниматор може да работи с 15 до 20 деца . Цената 60-80 лв за такъв е за час и половина за една такава група ... значи , ако децата ще са 50 са ни нужни трима човека , които да се грижат за тях ... 3х70=210 лв , само за аниматори

Така че , давайте да намерим театър или по-голям детски център
Аз тези дни отново ще търся варианти за забавление на деца , обаче трябва зала , ако не сте съгласни с по-горното

Ние с Влади в четвъртък сме в СГО при Фандъкова , да коментираме идеите за новата инф. система

# 146
  • Мнения: 4 978
Не видях отговор на постингите ни с Доли относно заявлението ти newsm78

 Laughing това ми напомня на комсомолските времена преди години.

Мисля, че вече веднъж отговорих, но щом е необходимо ще го направя отново.
Няма да попълвам документ "заявление за членство", тъй като съм член на сдружението.
Всеки е взел доброволно решение за себе си, аз взех своето. Нещо против?

# 147
  • Мнения: 2 534
Аз предлагам специално за Ина Заявлението за членство да се преименува на такова с подходящо за случая , да речем , Лични данни на Злобара  Joy Joy Joy
Честно , смешно ми е , Ина е в правото си да не го попълва , не че съм чела много внимателно устава , спрях да го правя на двадесетата поправка , но такива са ми спомените

# 148
  • Мнения: 214
Здравейте, момичета  newsm44!
Тези дни , докато четях постингите, се замислих за Сдружението като цяло.Доколкото разбирам , всички членове са някъде около 20 души.Ако е така - поправете ме. Незнам каква е била идеята при учредяването му, но като сдружение, претендиращо да представлява може би около половината от БГ население, ще ме прощавате, но ми се струва , че тази бройка е много малка newsm45. Не звучи особено сериозно да се представяме по този начин...(освен ако не е била такава целта...). Т.е. колкото повече членове е сдружението, толкова по-представително звучи. Също така, да не говорим и от финансова гледна точка-1500 члена(а може и да са повече) *20 лв членски внос- получава се една добра сума  за идеите и проектите на сдружението...
Другото, което си мисля е че не всеки член би искал да се занимава с разни дейности- той може да иска да е само член, подкрепящ идеите на сдружението и неговите цели.Лично аз съм била член на "БГ дружество за защита на птиците" и години наред  плащах членски внос с една единствена идея- да подкрепя целите на въпросното дружество.А също, смятам че и ако всеки член (все пак се предполага , че ще се разраснем) тръгне да прави нещо, много трудно ще се "удържат юздите".Но естествено, всеки който иска и има възможности може да участва активно в различните дейности.
Срещу платеният членски внос, може като допълнителна екстра да се предлага например 2пъти годишно инфо-бюлетин, същържащ по някоя и друга полезна информация+работни проекти, резултати,цели и нещо подобно...които да бъдат изпращани на адреса на всеки член.Върху него може да има реклами на детски храни, напитки, места за забавление и пр. , препоръчани от СНБМ.(тази идея на Вики ми се стори много добра- подобно на онази гадна паста за зъби, препоръчана от Съюза на бг стоматолози  Laughing ) По този начин, тези фирмище бъдат приобщени към дейността ни и ще ни спонсорират.., ание тях ще рекламираме..
Също , мисля си , че би звучало  добре , ако на сайта на Сдружението има банери(така ли се наричат) на МТСП, както и снимки от работни срещи с обществени фигури, познати на всички; също и снимки от прдавания , с наши участия(доколкото си спомням имаше такива участия при Миглена Ангелова, а може би и в някои по-сериозни предавания ).
Що се отнася до външното финансиране, то може както някой беше предложил, да се направи писмо, преставящо дейността и целите на Сдружението и да се разпрати до фирми, имащи пряка връзка с децата- хранителни(Нестле, Данон,Ганчев..), търговски(Хиполенд, Премаман,Mother Care, Штъркел..) , увеселителни(Патиланци..) , козметични(Мустела, Бюбхен, Чико), като на всяко наше събитие може да слагаме техни транспаранти и други рекламни материали,( а те могат и да дават наградите за събитията..).Така ще имаме стабилни партньори, на които да разчитаме.Да не забравяме и други големи дарители(видях този БГ Дарителси Форум http://www.dfbulgaria.org/home ) – може да поразгледаме кои са най-големите дарители и да пратим писма и до тях 
Що се отнася до пловдивските мартенички и аз смятам , че не е добра идеята да се пипат- щом са обещани... все пак  Сдужението трябва да е последователно в действията си ...
Все пак тук ще спра- може би всички тези неща сте ги говорили, ако е така иавинете ме и приемете написаното като ентусиазъм на един нов член .
 bg

# 149
  • Мнения: 4 978
АМ, много се радвам, като те чета!

Харесвам хората, които мислят в перспектива и мащабно  Hug

Общи условия

Активация на акаунт