СНБМ - инициативи - 4-та част

  • 13 735
  • 363
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 4 978
Сега понеже повечето явно не сме съгласни да се пипат мартениците аз предлагам ако искате да го подложим на гласуване. Все пак трябва да знам какво да правя. Моето мнение е, че ще е тъпо като сме казали за какво ще са парите сега да ги искаме за друго. Ако решите обратното обаче за мен не е проблем да говоря с моите приятели.

Предварително се извинявам ако на някой му се стори, че звуча крайно, но наистина смятам, че е недопустимо да постъпим така!
Помогнали сме на ДБМ и това е.
Трябва да има и други начини да се съберат 600 лв. Ако това не можем, къде сме тръгнали изобщо?!

# 121
  • Мнения: 472
Здравейте момичета!
Първо искам да се извиня на Жени, че малко я подведох за срещата. Сестра ми се обади в последния момент, тя е в деветия месец и я приеха с вирусна пневмония да отида да и помогна в Благоевград, затова не можах да дойда.
Днес ви изчетох набързо, че в 11.00 часа влизаме в болница с Алекс - изгори си ръчичката от една супа и искат да ни задържат за една седмица да се определи изгарянето от коя степен е...
Съжалявам, че не мога да бъда от полза в последните седмици.
Поздрави, когато имам време ще ви пиша пак.

# 122
  • Мнения: 1 000
Добре де....коктейл го казах образно......пред залата на Ателието има място за 10-15 човека и е кофти като обстановка ....не знам.....Радето да каже ......във всеки театър има повече място във фоайето..., но пък няма вариант майките да седят отпред, а децата в залата по едно и също време...та не знам
За мартениците....и аз съм на мнение да не ги пипаме...да си отидат за децата

Решихме ли кой ще каним на малкото събитие....освен майките с близнаци

# 123
  • Мнения: 1 671
Цитат
2. Другата техника, която можем да използваме са срещи с бизнеса - тук можем да покрием всички градове, в които имаме представител. Всеки има познати със собствен бизнес, които могат да дадат по 50 - 100 лв. Идеята е ако нямаме личен контакт, могат да се пратят писма и ако получим отговор, тогава да отидем на лична среща.

По този пункт бия абсолютен отбой. Нито имам познати, които могат да отделят пари, нито имам възможност и време да ходя на срещи за събиране на пари. Съжалявам, Кали, просто не разчитай за това на мен.

По въпроса за мартениците  -  много съм против да пипаме благотворителния базар на ДБМ.

По-скоро  да помолим тук, във форума , за доброволни дарения , като обясним каква е целта на събитието.

Последна редакция: пн, 12 фев 2007, 09:58 от Моли Уизли

# 124
  • Мнения: 1 000
Да се пробваме да увлечем някоя фирма....внасяща детска козметика или храни......или нещо от сорта???...или по скоро....витамини и др. подобни, че те присъстващите няма да са на възраст шишета и пюрета
Сетих се за тези : http://www.walmark.bg/walmark_bulgaria.asp

За тях ще си е реклама .....а могат и да дадат някой лев.
Само дето не мога да си обясня как ще стане

Последна редакция: пн, 12 фев 2007, 10:18 от BgViki

# 125
  • С питане до Цариград, стига се, но с ... отзад!
  • Мнения: 6 462
Дами, ако Енчо не осигурява зала още днес ще говоря с баща ми да уреди една среща с Павел Васев и да говоря с него какво що. Оказа се още, че покрай екстремния фест имаме връзка с рекламната агентка (май) на Софарма така, че ако кажете ще говоря и с нея да ни спонсорират (на феста бяха много точни, а и сега нали направиха площадката на слона). Освен това една съученичка на сестра ми изработва кукли за куклен театър, та и с нея мисля да се свържа ако може и там нещо да измислим. Тъй, че казвайте да действам ли?

За мартениците си мислех да говорим със сдружението, да разберем те какво мислят по въпроса и тогава да решим.

# 126
  • Мнения: 1 828
Добро утро момичета,

По спорните въпроси - за мартениците - и мойто мнение е да не ги пипаме. По-добре наистина ние да съберем някой лев.
За малкото събитие - дайте да се спретнем всеки да пита свои познати за идеи и възможности - имам предвид Енчо, а май и друг каза по време на срещата, че има познати артисти. В края на седмицата можем да направим едно ообощение да видим къде сме и ще спретне програма - план за действие.
В тази връзка, качила съм на пощата протокола от срещата - така че да можете да видите обсъжданията по въпроса.

Ина за заявлението - мисля, че идеята да ги попълним всички, беше най-вече за да сме достатъчно подредени от документална гледна точка. Независимио, че сме членове и учредители, ние до сега на бяхме дали тази информация (в учредителния ни протокол фигурират сам паспортните ни данни), която все пак изискваме от всички членове, а е редно всички да сме на равна основа. Точно защото я изискваме от всички нови членове, мисля че е редно първо ние по-старите такива да сме я попълнили. Все пак документите, които остоват на хартия са "паметта" на една организация.

# 127
  • С питане до Цариград, стига се, но с ... отзад!
  • Мнения: 6 462

По-скоро  да помолим тук, във форума , за доброволни дарения , като обясним каква е целта на събитието.

Ооо и това ще направим! Mr. Green Вчера го обсъждахме с Кали, но решихме, че първо трябва да го обсъдим с вас, а и да решим какво точно ще правим.


Освен приятелите на Деси и сестра ми е навита да измисля листовки.

Последна редакция: пн, 12 фев 2007, 10:28 от Не съм

# 128
  • Мнения: 3 336
Цитат
2. Другата техника, която можем да използваме са срещи с бизнеса - тук можем да покрием всички градове, в които имаме представител. Всеки има познати със собствен бизнес, които могат да дадат по 50 - 100 лв. Идеята е ако нямаме личен контакт, могат да се пратят писма и ако получим отговор, тогава да отидем на лична среща.

По този пункт бия абсолютен отбой. Нито имам познати, които могат да отделят пари, нито имам възможност и време да ходя на срещи за събиране на пари. Съжалявам, Кали, просто не разчитай за това на мен.


Мартениците бяха една от възможните идеи, явно е, че общото мнение е отрицателно, така че да продължим със следващата - срещи с бизнеса. Хайде да видим кой има познати или идеи за фирми, които да помогнат, пък макар и с по 50 лв.? И също трябват 4-ма доброволци да ходят по срещи. Говорихме на обучението, че е хубаво да се ходи по двойки ако не ознаваме лично шефа. Ренци, явно за Пловдив ще разчитаме само на твоите лични контакти /ако имаш такива/.

Аз от моите познати ще искам пари. Но нека не забравяме, че тази инициатива не си я организирам сама, а го решихме общо и от името на Сдружението Peace

Искам да видим има ли желаещи по този вариант, или зачеркваме и него.

Ако го зачеркнем остава само мероприятието, на което не вярвам да съберем 600 лв. Нека сметнем - да кажем, че ще дойдат около 100 човека /тук слагам форумски майки, познати, приятели/, да вземем куверт от 6 лв на дете, като за второ дете от същото сеейство следва да има отстъпка и то да плаща 3, третото влиза безплатно /така го виждам аз/. От тези 6 лв. 1.50 отиват за актьори, залата да кажем е без пари, но за кетъринг ще отидат поне по 2 лв на дете. Значи от 6 лв към 3.50 ще са ни разход, остават по 2л50 на дете, които са реален приход. Имайки предвид, че да речем 5% ще са с 3 деца и 50% с 2, значи реалния приход го виждам около 450 лв най-много. Въпроса е останалите пари от къде ще дойдат? И дали ще можем да съберем повече от 600 лв, за да си напечатаме повече брошури примерно?

Има и вариант с кутия за дарения, въпроса е къде да я оставим.

Даренията от форума ако не ги искаме под формата на смси, не вярвам да се съберат кой знае колко пари, защото за 2 лв никой няма да отиде до банката.

# 129
  • Мнения: 472
Ами моето предложение е следното:
Дайте да направим една кратка презентация на сдружението и малко инфо за проекта по който сме кандидаствали, както и за какво са ни парите. Да изпратим по мейла тази информация на големи фирми и ако проявят интерес можем да се срещнем с тях за допълнителни изяснения при нужда.
Извинете ме не съм чела повечето мнения, до кога е крайния срок за събиране на средствата?   

# 130
  • Мнения: 4 068
Уф, и аз съм много трудна с бизнес контактите, но ще помисля. Тъй като не съм от Пловдив и познавам малко хора занимаващи се с бизнес, но все пак не бия тотален отбой, защото винаги може да изкочи нещо. Само искам да ми кажете колко спешно трябва да се разтършувам, че аз в последните дни не съм чела много и нямам идея за кога го планирате това събитие.

# 131
  • Мнения: 4 978
Според мен срещи с бизнеса е добре да се правят по повод на нещо по-голямо, напр. инициативата с КАТ (ако изобщо ще се прави нещо), а по отношение на едновременно родените деца, малкото събитие би трябвало да е достатъчно, ако го организираме добре.

Кали, ти си запозната с организациите на родителите на близнаци и ще бъде добре да се свържем с тях, за да ни партнират в инициативата и съответно - набирането на средства. Не случайно споменах и за Крум Савов - в момента е точно на тази вълна, достатъчно популярна личност е и има контакти. Ако се свържем с него, може да помогне.
По време на самото мероприятие можем да обявим идеята, да поговорим за проблемите (в крайна сметка се очаква, че ще се отзоват заинтересовани хора), за кръглата маса и какво очакваме да постигнем, като обясним че набираме средства за организирането й и т.н. Тогава всеки присъстващ може да предостави каквато намери за добре сума.

Освен това е много важно, от гледна точка отчетността на сдружението, предварително да е изчистен въпроса с това какви документи можем и ще издаваме на хората при набирането на средствата?

# 132
  • С питане до Цариград, стига се, но с ... отзад!
  • Мнения: 6 462
Момичета, мисля, че е крайно време да определим 4-5 от нас които да се занимават с малкия проект и то в отделна тема.
Трябва да ви кажа, че с Кали, обучителите и другите организации доста сме нищили нещата и повярвайте ми само с едно нещо няма да стане! Ако разчитаме, че ще съберем средствата само с едно представление дълбоко се заблуждаваме! Да не говорим, че самата фондация оценява организациите които използват много и различни подходи за набиране на средства. Ако продължаваме в същия дух, всяко нещо което бъде предложено да бъде оспорено и отхвърлено почти веднага по-добре въобще да се откажем. Прекалено много гарги накацахме на един клон и съм сигурна, че ако не вземем мерки ще се изпокараме. Аз не искам да става така. Съжалявам, че съм малко остра, но нямаме време да се караме, спорим и тн. Всеки да си даде предложенията, да решим кои ще се занимават с това, да определим кои предложения са реално изпълними и определените за този проект да започват да действат!

# 133
  • С питане до Цариград, стига се, но с ... отзад!
  • Мнения: 6 462
За документите за даренията имаме примерено свитетелство и договор за дарение в материалите, има и обяснения за данъчните облекчения и тн. Наистина трябва да се погрижим за това, Ине добре си се сетила, благодаря!  bouquet

# 134
  • Мнения: 2 534
От предварителни разговори се оказва , че явно без пари няма да стане
Бате Енчо не си осигурява зала , снима където го поканят и пак взима по 5 и повече лева на дете ... 99% съм сигурна , че той ще отпадне като вариант , още повече , че не бих могла да го привлека точно за тази кауза , за КАТ май ще стане по-лесно , защото безопастността на движението го интересува .
Говорих и с други двама познати , едната девойка иска 60 лв , а друг (понеже е приятел Embarassed - 40 лв) Просто нямам думи хора , това е положението , искат си парички
Куверт от 6 лв ми се вижда малко . Струва ми се , че за организирано мероприятие  10-15 лв е добре . Все пак е за набиране на средства , който дойде трябва да има предвид , че сме го поканили, не за да му забавляваме детето два часа , а за да спонсорира идеята ...

Давайте с познати актьори , че вижте , дори и с познати пак трудно става ...

Имам отговор от г-жа Фандъкова , има заделени пари за Единната Информационна Система , в момента тече конкурс за избор на фирма

Последна редакция: пн, 12 фев 2007, 21:31 от писна ми

Общи условия

Активация на акаунт