Пазаруване от НМ - тема 66

  • 64 760
  • 765
  •   1
Отговори
# 165
  • София
  • Мнения: 15 574
Бях в Еконт и не успях да си върна пратката. Казах товарителницата с която съм получила пратката, като добавих 1 накрая, не откриха нищо. Без 1цата накрая намериха информация, обаче пак не успяха да генерират връщане. Не знам дали е от значение, че бях в различен офис, от този в който получих пратката...Помолиха да звънна на H&M и те да ми дадат нова товарителница, те не знаели как сами да ми пуснат нова...Сега се чудя какво да правя утре.

Момичета, трябва да върна едни дънки, защото се скъсаха нелепо и ще правя рекламация. Не пазя бланката за връщане, но намерих товарителницата в системата, какво се добавяше към номера, за да им излезе в еконт?
Все още не са минали 30 дни от датата на получаване.
Понеже наскоро правих рекламация, а бях ползвала вече товарителницата, казаха да ми издадат нова от Еконт. Служителите не бяха против, но доста се туткаха , явно не го правят често. Във вторник пак ще връщам по този начин част от пратка.

А нямаш ли някоя друга товарителница? Самият факт, че могат да се обединяват връщанията от няколко пратки в една показва, че не е необходимо товарителницата да е свързана с точно определена пратка.

# 166
  • Мнения: 416
Да, две товарителници им диктувах от последните ми две пратки, но самите стикери не пазя.

Бях в Еконт и не успях да си върна пратката. Казах товарителницата с която съм получила пратката, като добавих 1 накрая, не откриха нищо. Без 1цата накрая намериха информация, обаче пак не успяха да генерират връщане. Не знам дали е от значение, че бях в различен офис, от този в който получих пратката...Помолиха да звънна на H&M и те да ми дадат нова товарителница, те не знаели как сами да ми пуснат нова...Сега се чудя какво да правя утре.

Момичета, трябва да върна едни дънки, защото се скъсаха нелепо и ще правя рекламация. Не пазя бланката за връщане, но намерих товарителницата в системата, какво се добавяше към номера, за да им излезе в еконт?
Все още не са минали 30 дни от датата на получаване.
Понеже наскоро правих рекламация, а бях ползвала вече товарителницата, казаха да ми издадат нова от Еконт. Служителите не бяха против, но доста се туткаха , явно не го правят често. Във вторник пак ще връщам по този начин част от пратка.

А нямаш ли някоя друга товарителница? Самият факт, че могат да се обединяват връщанията от няколко пратки в една показва, че не е необходимо товарителницата да е свързана с точно определена пратка.

# 167
  • Мнения: 76 647
Върви в друг офис.
Нещо не е наясно служителя..ми се струва.

# 168
  • Мнения: 62 629
И аз така мисля. Една товарителница да не могат да генерират?!

# 169
  • Мнения: 416
И аз имам същото усещане, май не бяха в час. Благодаря за съветите, момичета! Утре продължавам борбата.

# 170
  • Мнения: 62 629
Виж някоя стара товарителница нямаш ли.

# 171
  • Мнения: 3 859
Днес отидох да връщам част от поръчка, на която съм ползвала вече товарителницата.
Първо искаха да ползват една , вече генерирана, но  на пратка, която чакам утре. Аз  обаче отказах- ако се наложи да връщам, какво правя тогава. Издадоха ми нова, не знам защо това  е проблем за тях това.

# 172
  • Мнения: 83
Здравейте,искам да попитам понеже все още имам намалени неща в" любими"....Вие откъде гледате всички продукти които са намалени по раздели?При мен откакто махнаха банерите в края на февруари секцията "последен шанс " изчезна?         
      Току що видях че пак е добавена-извинявайте😊!

# 173
  • Мнения: 3 859
Честит празник, момичета!
Последно поръчах две поли и тениска. Полите си заминават, плисираната е с уникално гаден цвят, другата беше за колежка, но за пореден път - един и същи артикул/ аз я поръчах скоро/, различна материя и по- широка.
Блузката е хубава, остава.
Старайте се да връщате с товарителницата от тях, доста след върната пратка с товарителница от Еконт върнах друга с тяхна и вече имам пари за втората.
Др. седмица ще им звъня да питам какво се случва.

# 174
  • Мнения: 3 859
Днес говорих със служител по телефона и ми каза, че рекламацията важи 30 дни.
На всичкото отгоре няма никакво инфо за двете пратки, върнати с товарителница от Еконт, посъветва ме да връщам комбинирано като ползвам тяхна товарителница.
Сега трябва да ходя в Еконт да си търся къде по трасето са пратките.

# 175
  • Мнения: 76 647
Служителят да се образова и прочете закона, двата всъщност вече, които и кучетата го научиха вече...че 2г по закон си има гаранция...

# 176
  • Мнения: 3 859
Този явно беше нов, три пъти му диктувах номерата, никъде не се откривали, аз ги намерих, престояват в някакъв НЛЦ.
Сега отивам до Еконт, да видя и те какво ще ми кажат.
Колкото до рекламацията, и аз така знам от техен служител  за 2 години .
И да се допълня- попаднала съм явно на нов служител. След като от Еконт ме увериха, че пратките са взети , пак звъннах на НМ и попаднах на друго момче, което откри пратките и даже нареди изплащане на сумата от рекламацията .

Последна редакция: пн, 11 мар 2024, 17:16 от Mateah

# 177
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 799
Има 20% на basic модели за поръчки над 65лв.

# 178
  • Мнения: 3 859
Ужасни са.
Винаги пускат намаление ден след като пусна поръчка. Направо е задължително при мен.
Вчера поръчах basic тениски за спане 15 бр и днес повторих поръчката.

# 179
  • Мнения: 8 660
Детско няма намалено, нали? Че вчера пристигна поръчката, да не се налага сега да връщам. 😀

Общи условия

Активация на акаунт