Въпроси за TBI Bank - 2

  • 37 970
  • 736
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 692
И при дава грешка, но никога не съм го проверявала. При сключване на договора за депозит, договора го получавам на имейл. Свалям го и си го запазвам

# 331
  • Мнения: 1 813
И при дава грешка, но никога не съм го проверявала. При сключване на договора за депозит, договора го получавам на имейл. Свалям го и си го запазвам

При създаване на депозита, отиваш на документи да си свалиш договора. То няма друг вариант при мен. И ти го изпраща на мейла. На мен не ми изпраща договора при сключване на депозита, а трябва да си го сваля само по този начин. Ама сега дава грешка.

# 332
  • Мнения: 24 875
Ще го оправят сигурно, те постоянно нещо пипват по това приложение, като гледам колко са чести ъпдейтите. Но си е досадно наистина. А не знам от съпорта им колко и какво съдействие би получил, те са трагедия там.

# 333
  • Мнения: 381

Съгласна съм за съпорта. 😀

# 334
  • Мнения: 1 813
Ще го оправят сигурно, те постоянно нещо пипват по това приложение, като гледам колко са чести ъпдейтите. Но си е досадно наистина. А не знам от съпорта им колко и какво съдействие би получил, те са трагедия там.

Аз се шегувах че ще почакам 2-3 часа докато ми дойде реда в чата да ги питам.
Гледам Катрин сравнително бързо ѝ е дошъл реда, щом е питала за превода Simple Smile.
Аз затова първо питам тук, тук по - бързо си оправяме проблемите с TBI.

# 335
  • Мнения: 24 875
Навсякъде пестят от съпорт, не са само те. Където може изобщо не е жив човек насреща ти а бот. Тези най-бързите отговори подозирам че предимно са от такъв, те са шаблонни неща и без това.

# 336
  • Мнения: 381
Да и аз така мисля. Ами освен да извадя кристалното кълбо да видя кога ще дойде превода. 😂

# 337
  • Мнения: 545
Тук въпросът не е ли по-скоро до ЦКБ, от тях идва превода.

# 338
  • Мнения: 62 592
И при дава грешка, но никога не съм го проверявала. При сключване на договора за депозит, договора го получавам на имейл. Свалям го и си го запазвам

И при мен дава Грешка.
Не съм проверявала досега и не знам как е било. Не ги свалям на хартия.

# 339
  • Мнения: 1 813
И при дава грешка, но никога не съм го проверявала. При сключване на договора за депозит, договора го получавам на имейл. Свалям го и си го запазвам

И при мен дава Грешка.
Не съм проверявала досега и не знам как е било. Не ги свалям на хартия.

Е аз си ги свалям от пощата, като ми ги изпрати оттам дето дава грешка, и си ги пазя в папка на компютъра.

# 340
  • Мнения: 44
Сега проверих, не може да сваля документ за депозит, дава грешка.
Иначе преди няколко месеца съм свалял документ и беше ОК.

# 341
  • Мнения: 9 728
От час може би има бъг в приложението на ТБИ. Там, където се изписва за колко пари си предварително одобрен един път пише 2700, след минута 1000, след минута 0 лева. След малко пак започва отначало 2700, 1000, 0.

# 342
  • Мнения: 62 592
Ще питам за договорите като ида в офис да закривам депозит.

# 343
  • Мнения: 2 562
Някой знае ли откъде мога да си видя 3D паролата? Изобщо в приложението не виждам такава опция, а онлайн банкиране имах отдавна и сега ми пише невалидни данни.

# 344
  • Мнения: 62 592
В смс-ите. Но сигурно е изтрита, старите се трият автоматично.
Погледни все пак. Съвсем в началото.

Общи условия

Активация на акаунт