Въпроси за TBI Bank - 2

  • 37 780
  • 736
  •   1
Отговори
# 660
  • София
  • Мнения: 8 681
И аз не получих известието за лихвата за миналия месец, сега като стана дума.
А отварянето с пръстов отпечатък вече си изчезва и се появява обратно когато си реши. В настройките е винаги активирано. То сякаш свикнах и без него и дори да се появи, по инерция набирам паролата.

# 661
  • Мнения: 28
При мен за първи път получих известия за две от сметките за битови плащания, но сега втори ден не ми зарежда страницата, където са сметките. Върти се символа, че  търси и накрая изписва "Грешка в свързването".

# 662
  • Мнения: 12
Здравейте, имам следният проблем и ще се радвам, ако някой е имал подобен случай да ми помогне. Миналият месец си взех стока на изплащане от Емаг с кредит от ТБИ. Правих всичко на място в магазина, взех си стоката и си мислех, че всичко е точно. Сега ми наближава датата за първо плащане и два дни се опитвам да платя по различни начини, но навсякъде излиза, че нямам задължения. След като в чата в приложението и на кол центъра с часове не ми обърнаха внимание отидох в офис, където ми казаха почти директно “ Сори, в системата не излиза да имате кредит, оправяйте се” Grinning След това посетих друг офис, където попаднах на по-отзивчива служителка, която ми разясни случая. Кандидатстването ми за кредит е със статус “отказано от клиента”, защото не е подписано навреме, което не може да е вярно, защото си спомням как на място в магазина се съгласявах с някакви неща, получавах кодове и тн, даже си получих и стоката. Сега това, което могат да направят е да ме накарат да подпиша нов договор за кредит и въпросът ми е дали няма да има някакви други проблеми след това и аз да се окажа с два кредита и аз да съм потърпевша, въпреки че съвестно (и за някои хора, включително и служителката малко глупаво) загубих два дни в опит да платя?

# 663
  • Мнения: 1 813
При мен за първи път получих известия за две от сметките за битови плащания, но сега втори ден не ми зарежда страницата, където са сметките. Върти се символа, че  търси и накрая изписва "Грешка в свързването".

На мен винаги върти. Това, което аз правя, връщам се на картата, разкарвам се на СЕЙФ, после се връщам на раздела с битовите сметки и самите битови сметки. Трябва да се позалъже малко Simple Smile.

# 664
  • Мнения: 2 029
Интересен казус.. Явно им се е бъгнала нещо системата. При онлайн поръчка Емаг пращат стоката чак след като получат обратна връзка от кредитора за успешно подписан договор. Би трябвало и на място да процедират така.
Най-добре не подписвайте нищо, защото както сега няма договор, може утре да се появят два такива. Може да пратите един мейл до Емаг и ТБИ едновременно с описание на казуса и те да проверят. Като си уреждат разчетите сигурно ще им излезе грешката, но вероятно го правят веднъж месечно или по-рядко и досега не са го установили.

# 665
  • Мнения: 5 469
И аз ще ви ползвам вместо чата на тби, с които трябва да имаш час-два свободни, за да получиш отговор Simple Smile
Можете ли да ми обясните как става превода по мобилен номер към човек, който има сметка в друга банка? Трябва да си е въвел картата в Гугъл или ейпъл портфейла ли? Искам да превеждам на децата по сметка, вместо да ги тегля,  но те са в друга банка.

# 666
  • Мнения: 1 275
Преводът по мобилен номер важи само между клиенти на банката ( ТБИ), ако получателя е на друга банка не може. И то трябва и двамата да са " разрешили" в приложението си на ТБИ " превод по мобилен номер"Може да направите обикновен банков превод през приложението,  тогава е безплатно. ( до 5000лв мисля, че беше)

Последна редакция: ср, 02 окт 2024, 16:02 от nteri

# 667
  • Мнения: 2 029
Трябва другата банка също да предлага Blink P2P и съответно те да са си регистрирали телефонния номер за тази услуга в тяхната банка. И тогава през TBI може да се направи превод към този телефонен номер, а те щи си получат парите по тяхната банкова сметка.

# 668
  • Асеновград
  • Мнения: 588
А отварянето с пръстов отпечатък вече си изчезва и се появява обратно когато си реши. В настройките е винаги активирано. То сякаш свикнах и без него и дори да се появи, по инерция набирам паролата.
Когато не ви се появи пръстовия отпечатък, отдолу вижте на клавиатурата ако имате, на единия от бутоните има пръстов отпечатък. Долу вдясно мисля беше. Намерих и снимка, само че сега го има, но като го няма остава това отдолу. Заграденото като го натиснеш се появява пръстовия. Поне при мен е така. Успех
Скрит текст:

# 669
  • София
  • Мнения: 8 681
При мен е така :

# 670
  • Мнения: 2 029
Понякога се бъгва и изчезва и при мен. Трябва да се влезе с ПИН, да се отиде в настройките, сигурност и поверителност и да се деактивира и активира отново "Влез с пръстов отпечатък".

# 671
  • Мнения: 4 537
Понеже приложението е само мобилно, какво става ако ми се бъгне телефона или ми го откраднат?

# 672
  • Мнения: 2 029
Ако се бъгне - просто се инсталира на нов телефон. Ако откраднат телефона - обаждане в ТБИ да деактивират инсталираното приложение и да блокират неон картата. Но сигурно ще трябва да се посети и мобилния оператор, за да блокира сим картата и да даде нова, за да може да се инсталира и активира приложението на нов телефон..То и при банките с отделно интернет банкиране пак няма да може да се влезе без телефон..

# 673
  • Мнения: 236
Отговорих ви

Писах Ви на лично

Здравейте хора, намерих начин как да се изпращат пари към Interactive Brokers през мобилното приложение на TBI. Депозитът се появява в IBRK след няма и 30 минути.

Който иска повече инфо да ми пише на лично. Няма да поствам как става публично да не вземат от TBI да решат да го "оправят".

# 674
  • Мнения: 692
Здравейте, т.к. не ползвам картата на ТБИ,  но ще пътуваме до Великобритания и ще се наложи да я ползвам. Искам да попитам някои ползвал ли е там картата, имали ли сте проблеми с плащане?

Общи условия

Активация на акаунт