Днес отивам при директора, търпението ми се изчерпа

  • 4 818
  • 68
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 4 753
Малката ей сега ми звънна,че г-жата и казала да ми се обади и да ми предаде че искала да говори с мен днес след училище.

# 46
  • Мнения: 17 546
Каси, да не те стряскам, но имах подобен проблем с едното ми дете още в първи клас! Напуснахме училището с гръм и трясък и директорката взе страната на учителката (която "педагожка" беше с пет месеца стаж! на 25 годинки) и въпреки, че и казах да си кръстят училището Йосиф Висарионович Сталин (защото се водеше само като номер, но нямаше име) тъй като тук действат на принципа "Нет человека - нет проблема!" и бях подложена на отвратителен "другарски" съд от петима родители, които диктуваха положението в класа, а децата им не пърхаха с ангелски крилца за разлика от моят "дявол" - постигнаха своето! Разбих детството и на двете си деца (близнаци са)! Проклинам ги с цялата мъка на майчиното си сърце! Всичко това има необратими последици върху детето ми и до ден днешен, за мое най-голямо съжаление!  Толкова сълзи съм изплакала... като свърши ваканцията и дойде време за училище и все едно ме стягат с примка, като знам какво ме чака отново и отново!Не знам какво да правя вече. Но съвета ми към теб е: Направи всичко в името на детето си! Мини през огън и вода и не им позволявай своеволия! Някои от тези хора (учителите на нашите деца) се самозабравят вече и злобата им е основното чувство, което ги владее! На какво ще научат децата ни!? Учителството е преди всичко призвание, не професия! Много малко от тях са достойни да бъдат наречени учители, а още по-малко педагози!

# 47
Касиди,аз съм учителка,макар и на големи.
Като учителка я разбирам тая госпожа.Но като майка ще ти кажа:препоръчаната госпожа за сина ми ми направи лошо впечатление още първия срок на първи клас.Веднага исках да го местя,но детето не искаше.Във трети клас,на 16 септември,ми заяви,че не обичал училището.Ходих при директорката-без резултат.И го преместих.Сега е в 4ти клас,доволен и щастлив - в друго у-ще.

Добре,че директора е проявил разбиране.
Но ако се налага местене -  само в друг клас,без смяна на у-щето,нещата не се оправят.

А като учителка-всяка година толкова народ проявява толкова претенции,че в някой момент виждаш някоя неоснователна и я саботираш-тихо,или явно,колкото можеш.
Проблемът е,че не винаги се разпознава коя е основателна. Аз сега се ядосвам на едно момченце на 18,дето е болно,майка му поне така го скатава вече трета година,а той си виси само на компютъра у тях...и още по-зле става.
А и едно лично мнение:не винаги подкрепата или толерантността към една болест са добро нещо.Да не излезе мечешка услуга-колко е разликата между първия и втория чин- да свикне дъщеря ти с мисълта,че е зле,че са необходими винаги специални грижи.
Дано си ме разбрала правилно- в началния курс най-важно е детето да заобича училището,а това става с готина даскалка!

# 48
  • Мнения: 17 546
... в началния курс най-важно е детето да заобича училището,а това става с готина даскалка!
Ето тук стана голямата грешка! Съсипаха и последната капчица желание на моето дете да се чувства добре в училище! От тогава до ден днешен, за него присъствието му в тази среда, е един малък кошмар! За мен също!

# 49
  • Мнения: 2 040
Каси, останалите са ти дали супер компетентни съвети, но аз като човек с професия , много далеч от учителската, ще ти отговоря като майка и като дете, което е било мразено от учител, само защото се сбихме с друга моя съученичка, която е дете на най- добрата приятелката на учителката ми .. И като ме намрази тая жена, нямаше утърване ..  Успях да придумам нашите да ме преместят в друго у-ще (което беше и по-близо до нас) и всичко си дойде на мястото ...
Моя съвет е: Премести детето си от този клас, колкото и да говорите, където и да се оплачеш, тя няма да забрави това и ще си го изкарва на детето ти ... Има и съвестни и много готини учители, но щом тази така злобно вече говори с детето ти, ясно говори какъв човек е - пълен непрофесионалист  ... Детето ти незаслужава такова отношение  Peace

Последна редакция: пт, 16 фев 2007, 11:10 от Irena80

# 50
  • На небето
  • Мнения: 5 530
в началния курс най-важно е детето да заобича училището,а това става с готина даскалка!

И аз мисля така, затова някой психолози препоръчват ученето да започне от вкъщи, мама да го учи по интересен и забавен начин на математика, физика, четене, и т.н. в ежедневните неща, примерно състоянията на водата, лесно се демонстрира... Laughing Така детето започва да обича ученето и после никоя учителка няма да успее да го накара да намрази дадения предмет. Много е важно още от началото детето да си изгради положителна представа за ученето и училището като цяло.

# 51
  • Мнения: 1 877
Добре де,не се ли иска тези учители да покриват някакви норми,не правят ли някакви тестове за психическа устойчивост и педагогически подход??

# 52
  • Мнения: 2 978
От всичко прочетено до тук, лично аз бих направила така, че всички родители да разберат що за учител имат децата им и след това бих махнала детето си от там. От тук нататък каквото и да си кажете с тази госпожа, всичко ще се изкарва на детето...!

Така не бива да се държи човека, който вкарва децата, точно в първите стъпки на образованието. Naughty

# 53
  • Мнения: 503
Добре де,не се ли иска тези учители да покриват някакви норми,не правят ли някакви тестове за психическа устойчивост и педагогически подход??
Абсолютно не! За мое огромно съжаление. Не съм учител, но работя в тази сфера и ме е срам за това, че съществуват подобни мутации. А има и наистина кадърни хора в у-щата. Жалко, че остават незабелязани.

# 54
  • Мнения: 8 917
От всичко прочетено до тук, лично аз бих направила така, че всички родители да разберат що за учител имат децата им и след това бих махнала детето си от там. От тук нататък каквото и да си кажете с тази госпожа, всичко ще се изкарва на детето...!

Така не бива да се държи човека, който вкарва децата, точно в първите стъпки на образованието.
Naughty

На абсолютно същото мнение съм Peace Дано детенцето бързо забрави тази "преподавателка".

# 55
  • Мнения: 2 096
Kasidy как мина разговора с госпожата. Срещнахте ли се?
Има и още нещо - като дете запознато с учителските наказания, знам че едно от най-тежкото наказание е да те преместят в друг клас. В този ред на мисли не смятам че най-добре е да местиш едно дете във втори клас. При това то нищо лошо не е сторило просто не вижда от 4 чин. Толкова ли е трудно да се проумее!! Много е глупав целя този скандал и не подобава на един педагог подобно поведение.
Имам и друга идея, ако толкова пречи на другите ученици с ръстта си, нека я сложи на първи чин до стената или до прозореца. Децата отзад гледат под ъгъл към предната средна част на стаята и тя няма да им пречи. Другото което е - дай си телефона на учителката да комуникира с теб ако има проблем а не да ползва дъщеря ти като посредник. Това натоварва и без това изнервеното дете. Убедена съм че подобно поведение на учителката я засяга много. Всяко дете се старае да спечели вниманието на учителката си на тази възраст. За това нека този конфликт се изясни между вас, а не да преминава през детенцето. За съжаление то трябва да намериш начин да си категорична и безкомпромисна с нея, но да не нарушаваш добрия тон. Трябва да я накараш да разбере проблема.

# 56
  • София
  • Мнения: 3 074
Kasidy какво стана с разговора с учителката? Чакаме с интерес развитието.
Когато аз бях 1-2 клас учихме и сутрин и следобед, такава беше системата в нашето училище (сега не знам как е  Embarassed ), като следобедите имахме рисуване, трудово, физкултура - такива неща. Но аз съм дете на музиканти и следобедите ходех на уроци по цигулка и по солфеж, което означаваше, че 3 дни седмично идваха да ме забират по-рано от училище и да ме водят на съответните уроци. Майка ми беше учител по музика в същото училище, в което учех и аз. Майка ми беше избрала въпросната "другарка" като най-препоръчвана, хвалена, беше говорила с нея, че следобедите ще ме взимат по-рано, въпреки това "другарката" най-редовно ме изправяше пред дъската и ме питаше пред целия клас къде съм била вчера следобед, защо съм отсъствала, да дам отговор на съучениците си как така те ходят на училище когато трябва, а аз когато си поискам  Rolling Eyes Не знам кой е бил прав в случая - дали майка ми, че ме е записала на инструмент в неподходящи часове, дали "другарката" но този педагогичен подход е меко казано непрофесионален.
Аз от начало се шашках, в къщи плачех и се молех да не ме водят повече на цигулка, майка ми говори с нея 100000 пъти без резултат. Накрая явно претръпнах и веднъж когато пак трябваше да обяснявам й казах (както ме беше посъветвал баща ми) да пита родителите ми, аз слушам първо тях, после всички останали. А когато ме накара да изсвиря нещо на някакъв празник в училище аз (пак по съвет на баща ми) отговорих, че тя нали е много против тези уроци по цигулка, как така сега ще ме кара да й свиря  Rolling Eyes
Но явно ми е била по-голяма устата от малка. При всички деца е различно. Такова учителско поведение потъпква самочувствието на детето, то се чувства различно, отразява се на всичко - на учене, на общуване с другите деца. Вдъхни самучувствие на детето да "отговаря" подобаващо на учителката - то има право да се защитава, това не е концлагер, а и учителите не е задължително винаги да са прави!
Не смея да давам съвети, ти си знаеш как се отразява всичко на детето ти, но ако то страда заради учителско поведение - премести я! И не пропускай след като се разделите (рано или късно) всички да разберът що за преподавател е това!!!
Успех  Peace

# 57
  • София
  • Мнения: 2 840
Аз, да се отлъча от общия тон на укори към учителката и просто да кажа - всяко училище си има правилник, който се приема от родителите.Ако в този правилник е уредено положението с късогледите деца, да се спази точката му.Ако не - да се види длъжностната характеристика на учителя, там нещата са ясни - в часовете си, учителят решава кое как да се случва, като това трябва да е съобразено с определени методически изисквания.

Неписано правило е, че децата с проблеми с очите стоят напред, но това не означава непременно на "първия чин", като забелязвам, че този първи чин, явно е и средният, а не другите два отстрани.Сред тези деца е възможно да има и други - астегматици, да речем, също късогледи, някои могат и да имат проблеми със слуха,други с концентрацията и да се нуждаят от повече контрол, трети може да разсейват другарчетата си и да пречат на цялостния учебен процес, което също кара учителката да ги "издърпва" по-напред и то си е съвсем нормално.Така че, освен ако детето не е в състояние изобщо да вижда, изборът къде ще стои е изцяло на учителката.Но ако детето има такъв тежък проблем, редно е той да не се хиперболизира пред самото него, защото то инстинктивно усеща, че това е средство да постигне някаква цел.Преместването от училището за мене ще е грешка, най-малкото защото това е много сериозен ход и ако детето го приема, значи няма изградена среда, няма приятели, а това е сериозен белег, че не само с учителката има проблеми.Да не говорим за това, че у него ще се изгради усещането, че проблемите се решават по този начин.
И последно - в среден курс учениците вече нямат една учителка, а преподаватели по отделните дисциплини.В повечето училища тези преподаватели си имат кабинети, които учениците посещават, така че сменят по няколко кабинета на ден, при което подредбата е или по номера, или по решение на учениците - кой, където свари или отново на учителя.Няма да можеш да обходиш всеки учител, който обучава по няколко паралелки и да очакваш той всеки час да размества учениците, ако твоето дете не е седнало на първия чин още първия час и не си го е "заплюло".Вероятно ще трябва този проблем да се реши между децата - твоето моли другите да му окажат честта да има привилегията да обитава този чин във всеки кабинет.Може и да ти изглежда странно, но децата са по-разбрани, те са възпитани различно, някои може и да се изсмеят, но повечето ще бъдат съпричастни към проблема, даже ще толерират подобна молба.Това, естествено, в среден курс, когато вече се чувстват "големи" Simple Smile

Моето предложение е на следващата родителска среща да обясниш проблема на родителите и да ги попиташ дали няма дете, което да има по-сериозен проблем от този на твоето и ако не - учтиво да им благодариш за разбирането,че търсиш по-специално отношение към твоето и че с цялата си воля би откликнала в подобна ситуация с помощ и за всяко едно друго дете, ако се наложи.Така ще получиш тяхната благословия и по-нататък и самите деца ще си знаят, че първият чин е неин и няма да има проблеми тя да си го изиска, ако някой седне там, но то едва ли ще се наложи.

Желая късмет на твоето дете и щастието да разбере, че решенията са сред нас - не при учителите, а в колектива, сред децата, с които се съобразяват всички.

# 58
  • Мнения: 2 978
............

Моето предложение е на следващата родителска среща да обясниш проблема на родителите и да ги попиташ дали няма дете, което да има по-сериозен проблем от този на твоето и ако не - учтиво да им благодариш за разбирането,че търсиш по-специално отношение към твоето и че с цялата си воля би откликнала в подобна ситуация с помощ и за всяко едно друго дете, ако се наложи.Така ще получиш тяхната благословия и по-нататък и самите деца ще си знаят, че първият чин е неин и няма да има проблеми тя да си го изиска, ако някой седне там, но то едва ли ще се наложи.

Желая късмет на твоето дете и щастието да разбере, че решенията са сред нас - не при учителите, а в колектива, сред децата, с които се съобразяват всички.


Aко направи това пред всички родители и пред самата учителка, нали се сещаш, че това означава, че я прескача.
Така или иначе вече е направила това с директора и не е имало ефект, ако се опита да говори с родителите тази г-жа, ще се ядоса още повече, а съм почти сигурна, че е способна и скандал да вдигне.

Не мисля, че това дете ще има толкова проблеми и никакви другарчета ако бъде преместено в друг клас. Мое мнение разбира се, но щом още от сега имат проблеми с този учител, то това означава, че ще ги имат и за напред.

След толкова много опити за нормален разговор  да не бъде постигнато нищо и да има толкова голяма стена пред един малък проблем..то представям си какво ще става до 4-ти клас.
А  и още нещо...защо постоянно повтаряте, че е много хубаво и се правело нещо специално за детето като не вижда? Това че е на първият чин го издига и му дава начален старт в бизнес средите ли? Нещо не схващам логиката ви? newsm78


Ако един преподавател има желание, винаги ще намери начин как да подреди децата. Да ги раздели на глухи, слепи, недовиждащи, разсейващи и ако щеш дори побойници!!!

Пак казвам : ако има желание, поне пред мен това би показало, че тя държи на тези деца...да научат нещо от нея. .... А сега какво учат? Как да се заяждаме и да се правим на по- велики, как да направим едно дете за присмех пред съучениците му...Е, няма що, добър старт в живота!

# 59
  • София
  • Мнения: 2 840

Aко направи това пред всички родители и пред самата учителка, нали се сещаш, че това означава, че я прескача.


Не, не е необходимо да я прескача - нека съгласува тази си молбя първо с учителката, която отказва да премести детето, мотивирайки се с това, че то пречи на останалите да виждат.Значи, има деца, които се оплакват или - което е по-вероятно- родители, които отстояват правата на детето си по-адекватно от Касиди.Затова е наложително проблемът да се обсъди с тях.
Диалог е нужен и добър, разумен тон - там всички са деца, всички са с родители, ако моето дете е нисичко и пред него застане някое, което му закрива дъската, аз ще негодувам, естествено, но ако ми се обясни причината, няма да е така.Има начини да се подреждат децата- звучи твърде лесно, но на практика е направо ужасно тридно, най-добрият начин е по номера - няма привилегии, но и тогава има недоволни/особено родители/

Общи условия

Активация на акаунт