Време е за ИКЕА - тема 42

  • 43 233
  • 759
  •   1
Отговори
# 495
  • Варна
  • Мнения: 3 308
Проблемът е много сериозен - срината им е цялата система за поръчки. Гръцката Икея и тя е в същото положение, мисля, че бяха на един собственик с нашата. Във Варна може да се купуват артикули, които ги има в залите. Ако е в склада им обаче, не може да ги изпишат. Също не може да начисляват точки по картите. Ако купувате нещо сега, трябва да си пазите касовите бонове и после да се отиде, за да начислят точките.
Моя позната работи на касата и ми каза, че можело да продължи още 3-4 дни. Дано не е права, че имам много неща да поръчвам.
Надявам се да се оправи бързо проблемът и да ни компенсират с някои хубави промоции и с поне безплатен монтаж заради нервите, дето хабим Simple Smile

Последна редакция: нд, 01 дек 2024, 20:25 от Ясмина

# 496
  • Мнения: 7 729
Със сигурност ще има компенсция. 3-4дни не звучи толкова зле, само да не е повече.

# 497
  • Мнения: 5 632
Имам пусната онлайн поръчка от миналата седмица до Хъб. Получих ето това съобщение вчера, че доставката ще се забави, но никъде не споменават за компенсация. Не се надявайте, с годините съм разбрала, че не са много по комплиментите.

Здравейте,

Благодарим Ви, че избрахте ИКЕА за обзавеждане на Вашия дом!

Бихме искали да Ви информираме, че поради технически причини, Вашата поръчка все още не може да бъде изпратена за събиране.

Поради тази причина предаването ѝ за доставка до магазин ИКЕА или мобилен хъб ще се забави. Веднага щом Вашата поръчка е доставена до магазин ИКЕА или е приготвена за доставка до мобилен хъб, ще получите смс с покана за взимането ѝ.

Благодарим Ви за разбирането.

С уважение,
Обслужване на клиенти
Онлайн магазин ИКЕА

# 498
  • Варна
  • Мнения: 3 308
И аз получих това мило писмо за моята онлайн поръчка от 26.11.

Редно е най-малкото да удължат срока за безплатната доставка с дните, през които не може да се правят поръчки.  Имах една резервация, която пристигна при тях на 28.11. Не можаха да ми я доставят с тяхната транспортна фирма, та се наложи да ми я пращат със Спиди на доста солена цена.

# 499
  • София
  • Мнения: 23 381
Вчера пазарувах в ИКЕА София , платих с карта.
ИКЕА фемили не работи.

# 500
  • Мнения: 76 106
Хакнали са ги. Четох в нета...
Компенсация няма да има..не вярвам...

# 501
  • Варна
  • Мнения: 3 308
Вчера пазарувах в ИКЕА София , платих с карта.
ИКЕА фемили не работи.
Да, и аз днес пазарувах, но е възможно само от наличните артикули в залите.

# 502
  • Мнения: 5 365
Чакайте малко... Нямаше ли точно преди този срив оферта с безплатна доставка за поръчки над 400 лева? А също така кухни Metod на разсрочено плащане? А също и определени продукти на по-ниска цена всеки ден от различна стая?
Защо така ми мирише на "Тате ще ми купи колело ама друг път" не знам. Вкъщи почти всичко е купувано от Икеа. И все пак никога няма да спра да се възмущавам на посредственото обслужване от страна на гърчуляшкия франчайз.

# 503
  • София
  • Мнения: 2 281
Съмнявам се заради безплатната доставка да спрат да работят, те губят много повече, отидохме в петък в Икеа София, точно както някой написа като музей, абсолютно нищо неможеше да се купи, ни от зала, ни ресторант, ни кюфтенца от магазина , служителите се шматкаха безцелно без работа.
Аз също четох, че са им хакнали системата.

# 504
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 203
Те, поръчките, така или иначе трябва да ги изпълнят по оферта, каквато е била,  та не мисля, че има каквато и да е вероятност за умишлени намеси баш преди Коледа, когато работят на макс.

# 505
  • Сред мелниците
  • Мнения: 1 439
Не съм чела назад може да е коментирано.
Въпреки че знаех за проблема днес пазаруваме в София.
Плащаш .
след това с бележката те записват на обслужване и при възстановяване на системата точките по ИКЕА фамилия ще се начислят.
Не успях да ползвам отстъпките които бяха сериозни   Платих по нормалната цена.
Загубих около 100 лв.
Все още можете да ползвате безплатна доставка
Редактирам
Има много служители, което никога не е било.
Ако не държите на отстъпките сега е момента да изберете на спокойствие.

Последна редакция: пн, 02 дек 2024, 13:22 от В (като Вятър)

# 506
  • Мнения: 76 106
Нищо не може да ползвам/е, защото онлайн поръчки не приемат за момента.

# 507
  • Мнения: 7 729
Със сигурност губят много покрай тоьи срив, така че изобщо не допускам да е умишлен.

# 508
  • Сред мелниците
  • Мнения: 1 439
Не говоря за онлайн, то не работи. аз казвам за пазаруване на място. Безплатната доставка за всички зони си работи.
Което за нас беше важно
Мислех че за някой може да е полезно. Магазинът е полупразен , говоря за клиенти.
На всеки раздел има поне по  двама служители в жълто, които иначе са неоткриваеми.

Отделно има такива в синьо, които също помагат но не с консултации.
За мен беше удобно , спокойно без тълпите по това време други години.

Допълвам защото ви четох назад.
Всичко може да се купи. Вкл и от склада. От съответния щанд ти дават списък и в залата за самообслужване връчваш спусъка и те ти вадят всичко от склада вътре.
Има  някои позиции които са ти означени с ss мисля , тях си ги вземаш както преди лично.

Последна редакция: пн, 02 дек 2024, 16:10 от В (като Вятър)

# 509
  • Мнения: 7 729
Аз нищо не разбрах Simple Smile направих си проек за Рах, ако отида до София, мога ли да си го поръчам и да ми го доставят безплатно до Пловдив?
Мъжа ми вече ще ме убие 😆

Общи условия

Активация на акаунт