Време е за ИКЕА - тема 42

  • 43 205
  • 759
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 600
Някой писа по-нагоре "FootLocker също е на “ Fourlis” и магазин тук е отворил на 03.12, когато “падна” всичко", всъщност проблемът се появи на 26-27 ноември.
Не знам кога не се е плащало с карта, на 30.11 или 01.12 плащахме е Пловдив с карта, на 06.12 пазарувахме в София и пак платихме с карта.
Възстановено е плащането с карта, добре. Но другите проблеми си продължават все така. Това за магазина също съм го написала с “НЕ ЗНАМ дали има общо, просто когато системата се натовари, понякога се случва, а тези неща са под една шапка и работят с една система за разплащания (програмата е една и съща).

# 631
  • Сред мелниците
  • Мнения: 1 439
Влязох си в профила.
Начислили са ми точките за покупка направена на 2.12 на 12.12.
Явно има някакво движение , или пък ги въвеждат ръчно.

# 632
  • София
  • Мнения: 2 281
Днес успяхме да отидем до софийската Икеа, мислех да купувам един диван онлайн, но след като не проработи онлайн пазаруването се наложи, за съжаление и в магазина вече не е наличен.
Та процедурата е следната - отиваш и си снимаш етикета на мострата за да видиш на кой стелаж се намира, слизаш търсиш го, ако го има товариш си го, плащаш и посля трябвало да го оставим на транспортната фирма, ако искаме безплатна доставка и да се разберем с нея за кога.
Фактури не издават, щели в последствие да издадат със задна дата.
Та не се сетих да попитам, че бяхме с детето, в крайна сметка получават ли стока.
Ако не друго поне малчо си поигра в детския сектор и се снима с жив "Мечо" на входа Grinning

# 633
  • Варна
  • Мнения: 3 308
Днес се изненадах много приятно - доставиха ми онлайн поръчката от 26.11. Нещата се раздвижват явно.

# 634
  • Мнения: 5 631
Имам две поръчки онлайн от 25.11 и 26.11 до мобилен хъб. Нищо не се е раздвижило, стоят си чакащи и не знам кога ще си ги получа.

# 635
  • Мнения: 325
Някой да е имал подобна грешка
Скрит текст:
на съдомиялна модел medelstor и как се е справил? В инструкцията ми липсва тази грешка, в гугъл пак нищо не открих. Грешката първоначално сама си изчезваше като включа и изключа няколко пъти, после това спря да работи и сега въртя всичките кранчета под мивката, които я свързват и така пак изчезва грешката Grinning

# 636
  • Мнения: 8 029
Грешките обикновено са с  F. Това да не е някакъв активиран отложен старт? Н е за час по принцип.

# 637
  • Мнения: 11 837
В Икеа в мол София дали има Страла висящи абажури ?

# 638
  • Мнения: 325
Грешките обикновено са с  F. Това да не е някакъв активиран отложен старт? Н е за час по принцип.

Когато използвам отложен старт ми изписва час с малка буква h, а не голяма и пред него нищо няма, а тук някаква чертичка има Thinking

# 639
  • София
  • Мнения: 2 019
Чертичката е i. i5H показва, което било грешка при измиващата или източващата помпа (мой превод, не знам как им се казва на бг) - Malfunction of the wash pump or the drain pump. The display shows i51 - i59 or i5A - i5F. Съветът е да да изключиш и включиш от контакта Wink Стр: 26:

https://www.ikea.com/ie/en/manuals/medelstor-integrated-dishwash … _AA-2189662-2.pdf

# 640
  • Бургас
  • Мнения: 49
Здравейте! Досега не съм купувала онлайн или чрез поръчка в магазин на Икеа. Купувала съм си само дребни стоки, налични в магазина. Харесала съм нощно шкафче, но пише, че не е налично за онлайн покупка /няма син бутон/, но го добавих в любими и като вляза в списъка, ми изписва, че е налично в София. Въпросът ми е дали мога да го поръчам, ако отида в магазина в Бургас и да направя заявка? Питам, защото служителка в магазина ми каза да следя дали е налично онлайн. Също искм да питам дали ще дойде нов продукт или мостра? Може да се води наличност в София, но да е мостра. Аз не искам мостра. Благодаря ви!

# 641
  • София
  • Мнения: 47 091
😂 😂 😂 Как така ще дойде мостра, защото било от София, икеа мостри не продават. В смисъл продават преоценено,когато,каквото преценят в салона за преоценени, но не през сайта. Аз съм ги молила даже в сф да ми свалят мостра от изложбените и са ми отказвали.
За другото - по-точно се съмнявам, особено в момента.

# 642
  • Варна
  • Мнения: 3 308
NatureCare Информацията за наличностите в сайта не е актуална, защото системата им все още не работи. Не може да се правят и поръчки, няма доставки до мобилни хъбове, както пише на началната страница в сайта им. Мострите не се продават онлайн или чрез поръчки, а се продават на място в зоната за намаления, виждала съм и мостри за продажби, обозначени в залата за мебели.

Служителка от Икея ми каза, че приоритетно се работело да пуснат онлайн магазина, защото другите магазини все пак работят горе долу. Все още не може да се поръчва през сайта, но са почнали да изпълняват поръчки от преди срива. Статусът на моята поръчка вече е сменен на "доставена". Точките не са ми начислени, но ще чакам да оправят Икея Фемили и тогава ще отида с целия куп бележки, събрани по време на срива.

# 643
  • Мнения: 325
Чертичката е i. i5H показва, което било грешка при измиващата или източващата помпа (мой превод, не знам как им се казва на бг) - Malfunction of the wash pump or the drain pump. The display shows i51 - i59 or i5A - i5F. Съветът е да да изключиш и включиш от контакта Wink Стр: 26:

https://www.ikea.com/ie/en/manuals/medelstor-integrated-dishwash … _AA-2189662-2.pdf



Благодаря, но не помогна : ) липсва буква Н в посочените в описанието грешки

# 644
  • Мнения: 2 996
Някой да е имал подобна грешка
Скрит текст:
на съдомиялна модел medelstor и как се е справил? В инструкцията ми липсва тази грешка, в гугъл пак нищо не открих. Грешката първоначално сама си изчезваше като включа и изключа няколко пъти, после това спря да работи и сега въртя всичките кранчета под мивката, които я свързват и така пак изчезва грешката Grinning
Зад машината се крие AEG или Electrolux
Грешката е i5H идентична е с всички грешки от формата i5“x“ насочва към грешка на помпата или на електрониката. Може да опиташ следното:
1. Да анулираш/кенселираш програмата спрямо инструкцията и да я стартираш отново. Ако грешката изчезне ок.

2. Да изключиш от контакта и да изчакаш поне 1 минути преди да включиш.

3. Да провериш и изчистиш хубаво филтрите и да видиш няма ли замърсявания или твърди предмети, да ги отстраниш.

Ако не помогне потърси техник. Може или да е задръстена помпата или да е дефектна. Ако миялната се ползва винаги или често на програма с ниска температура (например автоматична или еко) помпата се “затлачва” с времето с мазнини, защото ниската температура не ги разтваря добре. За това периодично трябва да се ползват програми с по-висока температура или да се почиства машината с препарат.

Общи условия

Активация на акаунт