На море в Турция - тема 83

  • 62 273
  • 737
  •   1
Отговори
# 495
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 547
Тенко, за мен вашият ъпгрейд е супер. Много харесвам Kustur. Весело изкарване.

Аркадия, не го приемам лично 🩵 Разбира се, че тук е място да коментираме.

Моето лично си мнение/обяснение, защо хората се дразнят на закъсненията - е заради липсата на информация на летище. Никой нищо не казва, никой нищо не знае. Много е дразнещо. Да споделя, че и на туроператорите/агенциите не се дава информация.
Ето в момента полета от Варна закъснява, колегите от Тез тур не знаят нищо повече...Технически проблем. Точка. Край. И всички чакаме.

Малко хора се замислят, че закъсненията са и допълнителна работа за всички по веригата - агенти на летище, автобуси за трансфери (които може да са били предвидени за други трансфери), хотелите.
Работила съм като мениджър на хотел в БГ и например като закъснява полет ни беше важно да знаем за да организираме късна вечеря например...Сигурна съм, че и за турските хотели е така. Това също е допълнителна организация.
И като няма информация дразни и пречи и на услугата, която предоставяш.

Да, клиентът си е платил. И очаква съответната услуга. И не е длъжен да знае всичко това.

Последна редакция: нд, 16 юни 2024, 19:29 от Galactic Voyager

# 496
  • Мнения: 1 522
Ако догодина тръгна отново със самолет ще си отварям очите на четири при резервацията. Първо, за някой може да е смешно, но за мен има значение дали се спуска ръкав към самолета. Миналата година с България Ер си имахме ръкав, тази година с Пегасус не и това товарене в автобусите е отвратително, особено когато си и малки деца. Второ не е приемливо да тръгнеш в 5-6 ч. на връщане, без дори да можеш да закусиш. Хиляди левове се плащат предварително и накрая излиза, че е каквото стане с тези полети. Мен лично това летище ме отказва да ходя повече в Анталия. За полет, който би трябвало да е 1:40 Мин. се влачихме 8 часа по летища и самолети. Чакахме и на земята и във въздуха, самолетът кръжеше на зверска турболенция, защото явно не му позволяваха да кацне заради трафика. Ами не е нормална тази работа!

# 497
  • Варна
  • Мнения: 5 274
За всички по веригата е проблем, безспорно, но точно както каза Галактик-липсата на информация е най-отчайващото!
Имаме познати, които все пак днес летят от Варна за Анталия и още са на летището във Варна. На тях им се подава информацията, която е само официалната, а тя е на час и нещо да се сменя часа. Вече е за 21 от 12:20. Тези хора, ако изобщо днес стигнат ще е цяло чудо да не говорим, че почивките им едва ли ще са планираните.
Факт е, че явно има проблем, а не планирано предварително късен час, защото същия този самолет си кацна в 12:38 от Анталия.
На Анталийското летище си стои очакван в 13:50.
Ох, то и на граница с часове се чака с кола и автобус, но затворен на летището с часове без наистина никаква яснота е.... най-лошото.

Докато не започнат да ползват и летището в Алания или разширят в Анталия, явно ще става все по-лошо.

# 498
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 547
Технически проблем е днес. Друг самолет ще пратят. Явно си е сериозно.

Bubolita, нищо от това не може гарантирано да избегнете при чартърен полет. Без значение за къде.

Вземете си VIP услуги на летище и ще имате нужното удобство. При редовна услуга, чакате на общо основание.

# 499
  • Мнения: 1 522
Технически проблем е днес. Друг самолет ще пратят. Явно си е сериозно.

Bubolita, нищо от това не може гарантирано да избегнете при чартърен полет. Без значение за къде.

Вземете си VIP услуги на летище и ще имате нужното удобство. При редовна услуга, чакате на общо основание.


Тези vip услуги гарантират ли ми излитане и кацане на време? Просто това летище е проблемно, но туроператорите няма как да го кажат,

# 500
  • София
  • Мнения: 3 443
Ние летяхме в събота с Пегасус и Тез тур, около 2 часа закъсня. Чакахме в бизнес салона, но пак беше много неприятно.
И да си отваря очите човек, все тая. Като резервирахме полетът беше обявен с България ер, в супер часове, и месец след това - ето ти Пегасус, 9:40 връщане, имаме право. И след като вече толкова полети закъсняват толкова много, ако ги е грижа за клиентите ще опитат нещо да променят - превозвача, терминала, нещо.
Трета почивка ни е с Тез тур, но може и да няма четвърта, не е ОК цялата услуга. Трансфер гидът ни в Анталия беше също абсурден, та съвсем не съм очарована.
Иначе си спасиха обещанието за трансфера, първи бяхме, но не ни се размина туристическия капан по пътя, половин час откарахме поне.

# 501
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 547
Bubolita, никой не може да гарантира, че полет ще излети в обявен час. Без значение чартър, редовен полет, нискотарифна.

Нелка*, няма такава опция. Няма как да си избереш терминал. Авиокомпаниите също са доста ограничени, та не е като да избираме от 1000 и правилата диктуват те, а не туроператорът. Все пак ВИП има определени плюсове и удобства. При закъсняващ полет никой няма друга опция освен да изчака.

# 502
  • София
  • Мнения: 3 443
След като едно нещо очевидно не работи, туроператорът и првозвачът са тези, които се очаква да търсят варианти за да не висят клиентите им по 10 часа на летищата. Не знам кой какво избира, не ми е работа, но това не е качествена услуга независимо кой крив и кой прав.

# 503
  • Мнения: 1 522
Имали сме всякакви случаи - закъснения, отменени полети, но тук проблемът е друг щом дни наред системно закъсняват полетите. Не ми се мисли в края на месеца какво ще стане!

# 504
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 547
След като едно нещо очевидно не работи, туроператорът и првозвачът са тези, които се очаква да търсят варианти за да не висят клиентите им по 10 часа на летищата. Не знам кой какво избира, не ми е работа, но това не е качествена услуга независимо кой крив и кой прав.
Туроператорът и превозвачът имат един основен ангажимент: да ви превозят от точка А до топка Б живи и здрави. Никой никъде не ви обещава или гарантира, че това ще стане в час Х. И няма как да стане.
Проблемът е в нереалистичните очаквания, а не в предоставяната услуга.

Имали сме всякакви случаи - закъснения, отменени полети, но тук проблемът е друг щом дни наред системно закъсняват полетите. Не ми се мисли в края на месеца какво ще стане!
И как го решихте това? Колко полета има всяка седмица? Колко закъсняват?

Полетите закъсняват. В цял свят, всяко
летище. Светът не се върти около нас.

# 505
  • Мнения: 1 522
Galactic Voyager, когато изгубиш половин или един цял ден от платената почивка (а цените тази година са и без това супер надути) това нереалистични очаквания ли са? То ясно, че туроператорите искат да вземат едни пари и после никой нищо да не каже, но няма как да стане. Супер слаба е организацията, не знам на повечето руснаци ли се дължи тази лудница? Все пак отивам някъде не, за да оцелявам по пътя, а за да си почивам.

# 506
  • Варна
  • Мнения: 112
Galactic Voyager не се хаби! Няма да разберат. Хората винаги искат да има някой друг виновен, за да им е спокойно! В случая са ТО и ТА, друго не ги интересува! Само ми е интересно като си купят догодина сами билет и полета им закъснение или не излети кого ще обвиняват? И също така нека всички да разберат, че уговарянето и сключването на договорите с авиокомпаниите става още предната година и сега колкото и да се иска нищо не може да се направи, защото всички сме зависими от тях. В световен мащаб има недостиг на самолети и екипажи. Най-вероятно кризата ще се задълбочава. И не, ТО и ТА НЕ Печелят от смяна на полетни разписания и закъснения. Напротив - само губят! Извинявам се, печелят гнева на туристите и денонощните разправии!

# 507
  • Мнения: 1 522
Siski4, аз не отричам това, което казвате, а само споделям, че след лудницата, която видях, догодина едва ли ще се навия да отида точно в Анталия, защото смятам, че са поели повече турист от капацитета на това на летище. А туроператорите поне могат да предупредят за ситуацията, нищо повече. Реакцията на жената, от ТО, която ни посрещна в Анталия беше: Е, какво искате, то в събота полетите винаги закъсняват, какво толкова? Смятате ли, че е адекватно???

# 508
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 547
Galactic Voyager, когато изгубиш половин или един цял ден от платената почивка (а цените тази година са и без това супер надути) това нереалистични очаквания ли са? То ясно, че туроператорите искат да вземат едни пари и после никой нищо да не каже, но няма как да стане. Супер слаба е организацията, не знам на повечето руснаци ли се дължи тази лудница? Все пак отивам някъде не, за да оцелявам по пътя, а за да си почивам.
Когато плащате на хотел, плащате за нощувка. Не за услуги на час (има и такива хотели, с доста по-различно предназначение). Та дали пристигате в 17-20-03 цената е една и съща. И "загубата" е чисто персонално усещане. Защото на никой не му се полага и не си е платил за услуга преди 14:00 принципно....ама не коментираме как се ползва нали....

Bubolita, отново, светът не се върти около вас и вашето виждане, кое е удобно или не. Съжалявам ако е грубо, но е факт. Където и да отидете ситуацията е същата. Имате опция със съответното доплащане да облекчите ситуацията, но няма вариант да ви я гарантира който и да е на 100%.
Няма организация, която да ви гарантира точен час на излитане. И това е ясно обяснено. Та не е слаба организацията, а вашите очаквания са нереалистични.

# 509
  • Варна
  • Мнения: 112
Siski4, аз не отричам това, което казвате, а само споделям, че след лудницата, която видях, догодина едва ли ще се навия да отида точно в Анталия, защото смятам, че са поели повече турист от капацитета на това на летище. А туроператорите поне могат да предупредят за ситуацията, нищо повече. Реакцията на жената, от ТО, която ни посрещна в Анталия беше: Е, какво искате, то в събота полетите винаги закъсняват, какво толкова? Смятате ли, че е адекватно???

Няма как да се предупреди при положение, че всеки ден е толкова различен и динамичен, че реално не се знае какво ще стане.
Разбирам Вашето негодувание, но не може някой да отговаря за хиляди хора по веригата. Понякога наистина е мал шанс да попаднеш на такъв служител. Когато работиш с хора е изключително тежко и трудно!

Общи условия

Активация на акаунт