Онлайн магазин Тему (Temu) за България -4

  • 33 791
  • 973
  •   1
Отговори
# 960
  • Мнения: 2 321
Някой склонен ли е да си покаже гащите и да ни разкаже за тях? Чака едни, но ако сте доволни, бих се радвала на отзиви и анти отзиви.

# 961
  • Мнения: 1 320
По повод забавянето на моята поръчка от 11 май (тази, направена на 22.05 вече е в Пловдив)... писах им в чат-бота - имам освен 10 лева кредит и талон за 20 % отстъпка, валиден за поръчка, направена до 7 дни... и ми пишат, че ще търсят къде е .
Припомням.... пакетът е минал на 24.05. митническа обработка и до там. Пише, че ще дойде с Бокснау...
Thinking

Моите 2 поръчки от 13 май с краен срок до днес ги няма все още. От 22 май статусът не е променян, стои си Митническата проверка е приключила. От както получих по- късно направена поръчка всеки ден им пиша в чата и освен, че ми дадоха 20% отстъпка нищо друго не направиха по въпроса с доставката. Сега ще им пиша отново за 10- те лв за забавяне на поръчките, а ако не дойдат до края на седмицата, когато изтичат 15 дена с непроменен статус, ще трябва да ми върнат парите и когато решат да ми доставят нещата. Нали е така, или бъркам?

Последна редакция: пн, 03 юни 2024, 16:19 от maq-mi

# 962
  • Пловдив
  • Мнения: 1 929
Аз за момента спрях да пазарувам от Тему.
Сега пазарувам само от шейн и съм доволна, защото доставят пратките със Спиди .Не ходиш да търсиш пратки по кутии на пет-шест километра от теб.
Днес получих пратка ,която пристигна за 11 дни.

# 963
  • Мнения: 3 973
Е, не, сладурчетата ми те!
4-те стелажа са ми ги разделили в пратка по 2 и още една с дребни нещица. Ми така де, аз станах рекламно лице на тези стелажи😀

Отзив за този плик за вакуумиране, възлагах големи надежди, но изпълнението не е брилянтно. Там, където е сложена закачалката ми изглежда афиф,  но все пак успях да напъхам две якета в един гардероб, където нямаше място и за половин 😀 Много внимателно действах, ползвах закачалки от химическо, не ги сложих да тежат на вътрешната кука, а просто свободно в плика. След месец ще ги проверя, колко са смачкани.

 https://share.temu.com/Pma5U6Ps9RA

# 964
  • Мнения: 213
По повод забавянето на моята поръчка от 11 май (тази, направена на 22.05 вече е в Пловдив)... писах им в чат-бота - имам освен 10 лева кредит и талон за 20 % отстъпка, валиден за поръчка, направена до 7 дни... и ми пишат, че ще търсят къде е .
Припомням.... пакетът е минал на 24.05. митническа обработка и до там. Пише, че ще дойде с Бокснау...
Thinking
Същата работа, само моята е минала митница на 25.05 и със сеймдей.
Ии... и напазарувах за още 25 лв. 🤣

Последна редакция: пн, 03 юни 2024, 16:31 от japp17

# 965
  • Пловдив
  • Мнения: 1 339
...Сега ще им пиша отново за 10- те лв за забавяне на поръчките, а ако не дойдат до края на седмицата, когато изтичат 15 дена от непроненен статус, ще трябва да ми върнат парите и когато решат да ми доставят нещата. Нали е така, или бъркам?
И без да им пишеш, до два дни ще ти сложат 10 лева за харчене в профила (освен талона за 20%надолу за поръчка, направена до 7 дни).
За другото... след 15 дни непроменен статус, все още нямам опит. Други да споделят.

# 966
  • Мнения: 1 799
Моята поръчка е минала митническа проверка и е на път към склада на Бокс нау. Бързо въпросче - те пращат ли съобщение, че поръчката е пристигнала или трябва аз да си следя с номера за проследяване? Иначе адреса на кутиите е максимално близо до нас.

# 967
  • софия
  • Мнения: 25 866
Sameday  ме увериха, че "не те разпределяли къде ще бъде доставена пратката", Тему го правели. Операторката беше и леко нагла да ми обясни как в съобщението пишело колко време имам за взимане на пратката. Естествено подобно нещо не пише. Да не говорим, че "линкът" за информация не е линк. Трябва да се копира в браузъра.
Ужасно ме ядоса. Утре смятам да изпратя напоителен отзив за качеството на услугата, която предоставят.

Последна редакция: пн, 03 юни 2024, 19:29 от zvаnchе

# 968
  • Мнения: 69 251
Бокс нау пращат смс с пина..споко, ще получиш..нищо не следя аз, чакам смс-а.

# 969
  • SF
  • Мнения: 21 568
Моята поръчка е минала митническа проверка и е на път към склада на Бокс нау. Бързо въпросче - те пращат ли съобщение, че поръчката е пристигнала или трябва аз да си следя с номера за проследяване? Иначе адреса на кутиите е максимално близо до нас.

И моята. От тук нататък започва голямото чакане. Дано да дойдат до края на седмицата!

# 970
  • Ст.Загора
  • Мнения: 692
За една приятелка питам , аз съм си изтрила данните на картата  - от лаптопа , но от телефона не виждам тази опция - вашия начин на плащане . Приятелката поръчва само от телефона и не може да си изтрие данните на картата . Благодаря предварително !

# 971
  • Мнения: 69 251
За една приятелка питам , аз съм си изтрила данните на картата  - от лаптопа , но от телефона не виждам тази опция - вашия начин на плащане . Приятелката поръчва само от телефона и не може да си изтрие данните на картата . Благодаря предварително !

Ама от приложението ли, или влиза от браузъз през телефона?
Ако е през апа...ще покажа как и откъде.

# 972
  • Мнения: 6 917
Влиза в профила си - настройки - вашите начини за плащане.
При мен излизат. Плащам през телефон или таблет.
Току що проверих

# 973

Общи условия

Активация на акаунт