Онлайн магазин Тему (Temu) за България - тема 12 - януари 2025

  • 72 885
  • 1 720
  •   1
Отговори
  • Асеновград
  • Мнения: 4 117



Стари теми 2024

В старите теми има отговори на често задавани въпроси за артикули, промоции и др. Моля прочетете първо преди да задавате въпроси, на които е даван отговор!

Корекция на цена:
До 30 дни след направа на поръчката, има активен бутон - Корекция на цена.
Намира се в детайли на поръчката. При натискане показва има ли артикул с намалена цена и ако има се връща разликата или в Тему кредит, за използване за нова поръчка или в карта. В рамките на тези 30 дни корекцията може да се използва нееднократно.
Излиза като се влезе в детайли на поръчката
И бутона изчезва чак след 30 дни, ако не го виждате значи не сте на правилното място!



Куриерски фирми
Спиди,  DPD, BOXNOW,Sameday, Български пощи

За контакт DPD
Свържете се с DPD представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎1 7001 7001
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 5PM



За контакт BOXNOW
Свържете се с BOXNOW представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎+359070070744
Работно време
Понеделник - Петък:8AM - 10PM
Събота - Неделя:9AM – 8PM
Телефон за връзка 088 212 2326
Скрит текст:Покажи

За контакт sameday
Свържете се с sameday представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎070016226
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 6PM
Събота:9AM - 6PM
Обслужване на клиенти
https://sameday.bg/
Техният стационарен телефон е 029064500.
Български пощи -
Информация на сайта им, за клонове и работно време.

Натискайки бутон ПРОСЛЕДИ се вижда с кой куриер е, и номер на пратка.

Връщане:
Можете да извършите връщане на артикули, като следвате тези стъпки:
I. Влезте в акаунта си на Temu на Temu.com или в приложението, за да заявите възстановяване на средствата. Ако нямате акаунт в Temu, щракнете върху „Запазване на поръчката“ във вашия имейл за поръчка от Temu, за да извършите връщане на артикули.
II. Намерете съответната поръчка във „Вашите поръчки“ и щракнете върху бутона „Връщане на артикули/възстановяване на средства“.
III. Изберете артикулите, които искате да върнете и причината за връщането. В зависимост от причината, която сте избрали, може да се наложи да предоставите допълнителна информация, свързана с поръчката. След като предоставите необходимата информация, щракнете върху бутона „Следваща стъпка“, за да продължите.
IV. Ако не е необходимо да връщате артикула си, последната стъпка е просто да изберете начина за възстановяване на средствата ви. Можете да изберете да получите възстановяването на средствата като кредит в кредитното ви салдо на Temu или да бъдат кредитирани обратно чрез първоначалния ви начин на плащане. Направете своя избор и щракнете върху „Изпращане“.
V. Ако трябва да върнете артикулите си, ще имате възможност да изберете начините за връщане на артикулите и възстановяване на средствата ви. След като изпратите заявката, ние ще ви предоставим етикет за връщане, за да можете да върнете артикулите. Доставката за връщане на артикули е безплатна при първото връщане за ВСЯКА поръчка в рамките на 90 дни от датата на покупката.
VI. След като поставите всички артикули за връщане в една пратка, отпечатайте и залепете предоставения от нас етикет за връщане от външната страна на пратката. Изпратете пратката си обратно от най-близката DHL Parcel точка и сте готови!
Връщането е през офис на Спиди
VII. Можете да проверявате статуса на възстановяването на средствата за вашите артикули на страницата с подробности за вашата поръчка или чрез текстово съобщение/имейл/насочени известия от Temu.
https://www.temu.com/bg/return-and-refund-policy.html?_x_sessn_i … fer_page_sn=10076

за връщане през BoxNow
За момента се връща само с тях.
генерираш си товарителница и имаш 15 дни за връщане
може да върнеш във всеки автомат, без да упоменаваш предварително
вместо пин код въвеждаш 10 цифрен номер на товарителница

 това са инструкциите


Забавена или не доставена  на пратка :

10,00лв. Кредит за забавяне


Ако не доставим поръчката ви на или преди последната очаквана дата за доставка на Temu, ще ви издадем 10,00лв. кредит (Стандартна доставка) в рамките на 48 часа от тази дата. Кредитът ще бъде преведен в кредитното ви салдо в Temu и може да бъде използван за следващата ви поръчка.

Връщане на средствата, ако артикулът е повреден
Ако получите пратката си и установите, че някои артикули са изгубени или повредени по време на транспортирането, можете да бъдете сигурни, че лесно можете да поискате пълно възстановяване на сумата за тези артикули.

Възстановяване на средства поради липса на актуализации в продължение на 15 дни
Ако пратката Ви няма актуализации за проследяване в продължение на повече от 15 дни, можете да кандидатствате за безплатна повторна доставка или възстановяване на средствата. Ако в крайна сметка получите пратката, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.

Възстановяване на сумата след 30 дни при недоставена поръчка
Ако в срок от 30 дни след изпращането пратката ви не бъде доставена, можете да подадете заявление за безплатна повторна доставка или пълно възстановяване на сумата. Ако в рамките на 35 дни не бъдат предприети никакви действия, ще бъде извършено автоматично възстановяване. Ако пристигне по-късно, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.



От къде можете да махнете запаметена карта с която сте платили



Запазване на артикул в Любими


Как се поставя активен линк към продукт

Замяна на артикул:
Можете да опитате да замените вашия артикул(и), като следвате стъпките по-долу:
1. Влезте в акаунта си
2. Изберете иконата на аватара „Вие“ от приложението Temu и изберете „Вашите поръчки“
3. Намерете съответната поръчка в "Всички поръчки"
4. Изберете артикула(и), които искате да замените.
5. Кликнете върху „Изпрати за замяна“ и „Потвърди“.

Ваучери за намаление от оферта -Колело
Благодарение на evhen разбрах, че се възстановяват като изтекат и вече няколко пъти се възползвам.
Избирам си неща на намаление, слагам в кошницата и чакам, да видя дали ще ги намалят още, когато реша да плащам, ми намаля още цената със съответния ваучер за определена сума.
Пример

Тук съм ползвала купон за 30лв. отстъпка.
На 4 артикула , които на редовна цена са между 40-50 лв. така намалени, веднъж на промо и после с купон, средна цена идва под 8 лв.
За мен ползването на ваучер си струва като промо.
Когато ми излезе колелото ровя и поръчвам два артикула на най ниска цена от предложените които и така бих взела, и си осигурявам купони за следващи пазарувания.
И  преди съм писала, че разделям поръчките напасвайки суми, за да е оптимално намалението с купона, примерно използвани два в две поръчки една след друга.
Затова по напред писах ,че офертите са индивидуални, всеки си преценя кое и как му е изгодно на него.
    •




Връщане на кредит
При тази оферта можете да възстановите максимум 80 лв. във вид на кредит като трябва да се влиза всеки ден за да се заяви сумата за връщане. Пропусната не заявена сума се губи.
Също много изгодна оферта.





Кодове за оферти. Не при всички работят.




Последна редакция: ср, 01 яну 2025, 15:53 от Panayotu

# 1
  • Мнения: 334
калъфи за седалки и стелки за кола ми бяха излезли като реклама,моля за мнение ако някой ги е пробвал

# 2
  • Асеновград
  • Мнения: 4 117
калъфи за седалки и стелки за кола ми бяха излезли като реклама,моля за мнение ако някой ги е пробвал
https://share.temu.com/LePnlZ9pcLA този комплект имам, не е лош, но много се размества на предните седалки, при мен няма къде да се захване.
За моя модел няма цели като модел, задната да е с три отделни а не цяла.

# 3
  • Мнения: 35 818
ЧНГ на всички!!! Tada

Ако откажа сега офертата за връщане на кредит, дали ще ми пусне пак след няколко дни?

# 4
  • Мнения: 9 414
Възможно е. На мен всеки ден ми дава връщане 200%. Но дали пак ще предложи - само Тему знае.

# 5
  • Мнения: 62 359
Честита Нова година на всички! Heart

На мен месеци наред ми я даваше, в един момент спря и ми дава само 30%.

# 6
  • Мнения: 1 801
Честита Нова година!

# 7
  • Мнения: 17 337
ЧНГ. Не съм участвала в темата, но си пазарувам от Тему периодично. Децата, нищо че са малки, се научиха да си поръчват и те като дават моето име и телефон за доставката, иначе от лятото си имат дебитни карти и си плащат те покупките. Вчера останах неприятно изненадана - бях поръчала стойка за топките на футболиста, да не се търкалят из коридора и играчка за котето. Доставката беше до кутия (Boxnow), когато отворих пакета, кашончето със стойката беше пробито на няколко места, стойката си я сглобих без проблем, но пакета на котешката играчка беше с нарушена цялост и липсваха части. Опитах се да се възползвам от безплатното връщане, но ме препрати да пращам СМС и ми искаше за уж безплатното връщане - 6 лева. При цена на играчката от 7 лева и стотинки, не си струва разправията, но остави неприятен привкус за мошеничество при опаковането на продуктите. А и играчката в този си вид е безполезна. Естествено написах за проблема в ревюто, дано поне това ги стресне. Редно би било да ми изпратя липсващото за тяхна сметка, но едва ли ще го направят.
Оферти за кредити ми излизат периодично.

Последна редакция: ср, 01 яну 2025, 19:41 от Mama Ru

# 8
  • Мнения: 35 818
Странно. Какъв СМС са ти искали. Първото връщане е безплатно. Само двете неща ли беше поръчала и не си връщала нищо от тази поръчка?

# 9
  • Мнения: 9 414
Какъв е този смс? Какви 6 лв? Нещо не ми е ясно. Иначе пишете на бота да се оплачете, че има повреда/липса и ще възстановят парите (най-вероятно).

# 10
  • София
  • Мнения: 35 339
Мама Ру, връщането е безплатно. Нещо си объркала.

Обикновен човек, имам стелки - не съм доволна. Не са гумени и горният слой се изтърка много бързо. Вярно, че бяха смешни пари (върти ми се нещо около 15 лв. комплекта), но ще търся гумени, ако имат.

# 11
  • Мнения: 17 337
Ами и аз така прочетох, но ме накара да последвам някакъв линк и да въведа код. Иначе започнах чинно да си изпълнявам стъпките, че искам да върна продукт, защото не е цял. Но ми даде, че ще ми струва 6 лева. И не, не съм връщала до сега. Майната му, не ми се разправя за 7 лева и стотинки. То няма и как да докажа, че е имало липса и нарушена опаковка.
Ето това поръчах

Това получих:

Последна редакция: ср, 01 яну 2025, 11:55 от Mama Ru

# 12
  • Мнения: 9 414
Не иска пари за връщане. Като получите пратката снимате и пишете на бота. Връщат парите като кредит.

# 13
  • Мнения: 1 150
Ами и аз така прочетох, но ме накара да последвам някакъв линк и да въведа код. Иначе започнах минно да си изпълнявам стъпките, че искам да върна продукт, защото не е цял. Но ми даде, че ще ми струва 6 лева. И не, не съм връщала до сега. Майната му, не ми се разправя за 7 лева и стотинки. То няма и как да докажа, че е имало липса и нарушена опаковка.
Пиши направо на бота. На мен ми възстановиха сумите за комплект куфари.

# 14
  • Мнения: 42 171
ЧНГ!
И аз съм на това мнение - по-добре е оплакването да мине през бота, отколкото да се следват стъпките, описани за връщане. Щом е първо връщане, той ще върне парите като кредит в профила и дори няма да иска продукта.

Общи условия

Активация на акаунт