Фалшифицираха ми подписа на работа- какъв е законът?

  • 3 002
  • 32
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 304
Усещам еко високомерно отношение към останалия персонал, както и нежелание да се спазват (добри или лоши) практиките в хотела, така да се каже, изглежда като авторката да няма желание да се интегрира. Директното влизане с бутонките - говорене с генералния мениджър или ИТ - бия обрекло на потенциална неприятна безработица. Не само, защото е създала проблеми на шефовете си, а защото ще се опише като конфликтна личност.
Ако тоя график е някакъв вътрешнофирмен документ, може и дори да не стигне до очите на инспекторите.
Бих посъветвала авторката първо да разпита кой я е подписал, да си каже категорично, че е против тая практика и следващия път да я оставят тя да си се подпише, щом  е необходимо.

# 31
  • Мнения: 1 701
Учудвам се на мненията тук, че не било кой знае какво и това не бил важен документ. С този подпис тя удостоверява, че е запозната с този график. Сещате ли се ако минат 6 месеца как лесно могат да я разкарат за един ден дисциплинарно - правят един нов график, в който я пишат, че трябва да е на работа в ден, в който почива, и я уволняват заради самоотлъчка. Ако тръгне да се оплаква, се вади този график и се казва "ето, ти си се подписала, че ще бъдеш на работа в този ден". И после вече иди доказвай. По същия начин и на някоя молба за отпуска ще я подпишат и после ще се чуди къде ѝ е "изгоряла".

Скрит текст:
На нейно място аз какво бих направила - отивам при най-големия шеф, собственика или който е там и казвам какво се е случило. Ако е невъзможно да се срещна с него, ще му напиша мейл. Най-вероятно някой мениджър надолу по веригата иска да си улесни работата и го мързи да събира подписи от всички служители. Нека шефът да разбере как се скатават подчинените му. Подавам молба за напускане. Подавам сигнал в ИТ.

Не може работник да го уволнят така дисциплинарно, защото първо от него трябва да се вземат обяснения, а фалшив подпис много лесно се доказва с графологична експертиза, ако стане нужда и е подсъдно, ако има нанесени вреди.
Авторката да каже на колегите си, че иска да не я подписват повече никъде и ще е достатъчно.

# 32
  • Мнения: 35
...Аз съм рецепционистка в хотел.Не съм сервитьорка или камериерка, а съм на доста важна позиция.
Въобще няма да чета повече! Само ще ти кажа, че камериерката е ТОЧНО ТОЛКОВА ВАЖНА, колкото рецепциониста. Сервитьорът, пиколото, миячката също! Объркала си се доста къде точно се намираш. Поработи върху фалшивото си самочувствие.

Отидете и кажете това на всички мениджъри и фронт офис мениджъри, моля. Simple Smile Защото от секундата, в която стъпиш да работиш на рецепция единствено ти се повтаря как си "лицето на хотела" и как от това колко се усмихваш на гостите зависи те колко ще са доволни и после какви отзиви ще пишат в Букинг. Казах го от гледна точка на това, че когато един гост влезе в хотел първото, което вижда е рецепциониста, защото той/тя посреща госта. Когато има проблеми се обръща към рецепциониста. Когато си заминава, рецепциониста го изпраща. Колко пъти един гост ще се обърне към камериерка или сервитьор за нещо такова? Камериерките изобщо нямат взимане-даване с гости, докато да- сервитьорите може да имат, но пак е минимално, тъй като те са там главно да отсервират и не толкова да сервират, все пак ресторантът е на самообслужване. Работили ли сте в хотел случайно? А и за "фалшивото ми самочувствие", ако не Ви е станало ясно досега, аз даже нямам самочувствие като за начало, така че моля спестете си обидните думи. Simple Smile Създадох тази тема, защото бях притеснена и имах проблем, с който не знаех как да процедирам, а накрая получих подигравки и почти никакви реални съвети. Много ми помогнахте, няма що. Няма нужда да се палите толкова, защото не сте интерпретирали думите ми правилно. Лек ден.

Общи условия

Активация на акаунт