ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 56 969
  • 276
  •   1
Отговори
# 15
Защо ще занимаваш медиите изобщо с твоя случай? Едва ли некоректното( според теб ) отношение на една фирма към някой неин потребител представлява интерес за цялата държава. Това са си ВАШИ отношения, които ни най-малко не засягат обществото и си има ред, по който можеш да разрешиш този спор. Не казвам, че не си права или че трябва да оставиш нещата така. Според мен, прочети внимателно закона за защита на потребителите и наредбите към него, прегледай всички документи, които имаш от тях- гаранционна карта, фактура, протокол за ремонта от сервиза и т.н. Ако вярваш че правото е на твоя страна, консултирай се с адвокат и ако наистина са нарушили законодателството на РБ можеш да заведеш дело в съда. Е, може да се окаже че са играли по правилата и да не спечелиш- тогава сори губиш пари и време, но може ти да си права и да спечелиш нещо повече от апарат, но всичко това може да реши само съда.
И за да не ти звучи съвсем обречено, както всичко свързано с правосъдната ни система, ще споделя какво чух по някаква радиостанция вчера. На една от водещите и подарили много готин плат(май в Хасково казаха). Харесала си модел и веднага отишла в една шивашка фирма да си го поръча. Питала: можете ли? Те: можем, как да не можем. Взели и мерки, платила и след няколко дни изпратила приятелка да и го вземе. Облякла го вкъщи и пълен ужас-нищо не било както трябва, а плата напълно съсипан. Ядосала се естествено, обаче видяла неин познат адвокат, на който като споделила, цитирам:" светнаха му очичките". Казал завеждам дело бе жена и срещу скромна сума го внесъл в съда, където междудругото няколко съдийки искали да го поемат. Явно, имало и други недоволни от шивашките услуги в града. И така по най-възможно цивилизования, европейски или какъвто искаш го кажи начин решила нещата в своя полза- просто ги осъдила да и заплатят плата, времето, разходите, материалните и нематериалните щети. Мисля че е редно да постъпиш по същия начин, ако ти стиска де.
Успех и не се ядосвай чак толкова Simple Smile

# 16
  • Мнения: 1 561
Благодаря за съвета, но според законите ни аз нямам права, след като ми предлагат сервиз.
Пък и като знам колко бърза е нашата съдебна система, освен  загуба на нерви, много време и пари май няма да спечеля друго.
И защо да не занимавам медиите, след като тази фирма е навсякъде и почти всеки българин има възможност да попадне в нашата ситуация.
Да не би боклука на София да е по важен за страната ни?????И въпреки това новините и вестниците са пълни с този проблем, имакар, че е проблем на София, занимават Цяла България.


Ще опитам по всички възможни човешки начини да убедя проклетата фирма, че не нейните правила и Закона са важни, а удовлетворяване желанието на клиента.
А когато съдебната система спечели доверието ми, ще се възползвам и от нея.
Но щом мой познат адвокат, с закупин телефон за 700 и нещо лева не вижда смисъл да ги съди,  можеш сам/сама да се досетиш защо.


Това е.
 

# 17
  • Мнения: 1 536
гръцка им работа.....в самата Гърция междудругото, сравнително рядко можеш да видиш техен магазин. Струва ми се, че тук са се разраснали доста повече.

не 4е имам някакво специално отношение към темата ....
просто искам да ти кажа,4е тук ГЕРМАНОС  да не преувеличавам,но са на всеки ъгъл почти.Няма квартал в Атина без такъв магазин.Много са популярни и по принцип са точни.Явно в България нещо не са както трябва нещата.Намерете начин да се свържете с гръцките инстанции защото с бая пари сте изгоряли,може и да стане нещо

# 18
  • Мнения: 1 561
Това, колко са популярни и дали имат магазини не ме интересува.
В момента ръководстовто мисли отново и чакаме отговор.
Ако откажат ще се свържем и с гръцкото ръководство.
Но по законите на страната ни те защо да правят неща, които не са в полза на тях, като може да си го носим по сервизи докато ни писне.....
В Гърция и в други страни хората имат права, а тук закона ти ги премахва още преди да си помислиш,, че имаш такива.


Днес не ми е ден, детето се разболя и няма да пиша повече.
Толкова ми е писнало от некоректни собственици, че вече и не ми прави впечатление , че се налага да пиша поредната жалба и да ни мотаят.


А с търпението и чакането сме свикнали вече......

# 19
  • Мнения: 183
Benq-Simence е класика в софтуера, говори се че го писали студенти .. няма по сигурен път към сервиза Simple Smile
но германос верно са дебели, някакви девоичета ме гледат подозрително защо искам да правя рекламация, ама трябва да попълните ето тази анкетна карта защо се отказвате от услугите ни - ми защотото продавачките ви са нагли и некомпетентни

# 20
  • Мнения: 1 561
УЖАСНО Е ТАКОВА ОТНОШЕНИЕ.
ПРОСТО ХВАЩАМ БАС, ЧЕ СКОРО НЯМА ДА ИМАТ КЛИЕНТИ....

# 21
  • Мнения: 420


В събота за пръв път си купих нещо от Германос и вече съм бясна. smile3511

Става въпрос за безжична слушалка, която да ползвам за телефона си и за компютъра.

Поисках да ми я изпробват на място дали работи и усмихнатото девойче там ме уведоми, че трябва да чакаме да се зареди поне 20 минути, а не можело, защото затваряли, но не било проблем да я взема и ако не тръгне вкъщи след зареждането, в понеделник щели да я приемат обратно.

Рядко се връзвам на подобни обещания, но слушалкато ми трябваше суперспешно за неделя и я взех, успокоена от уверението, че ако има проблем мога да я върна в понеделник.

Веднага като се прибрах вкъщи заредих и пробвах да я пусна. Пресветка нещо индикатора и край - ни вопъл, ни стон от тази слушалка. Не работи и това е.  newsm61

Изтичах спешно до Метро и си купих обикновена жична и зачаках понеделника, за да върна другата на Германос.

Отивам още сутринта. Естествено усмихнатото девойче го няма  Rolling Eyes, но като бонус има две други. Те разбира се, нищо не знаят за уговорката и мило ме уведомяват, че практиката им не била такава Embarassed. Да съм я оставела да я прегледат и тогава щели да ми кажат какво ще правим Close. Кога ще получа отговор - божа работа  #Cussing out.

Като ви чета тук, май трябва да я отпиша тази слушалка.

Звъних на телефона за консултации в комисията за защита на потребителя. Нищо успокоително не ми казаха. Не мога да я върна, не мога да я заменя с друга, мога само да чакам благоволението на Германос да решат какво да правят и за това имало едномесечен срок.

Е, за мен остава щастието да си купя нова слушака, защото ми е супернеобходима. А легендите, които се носят, че можеш в някакъв срок да върнеш стока в магазина, ако не ти харесва, били само градски легенди. Нямало такова условие в закона.

Е, отивам да си търся нова слушалка.

А следващия път, когато минавам покрай Германос, ще гледам да бъда на отсрещния тротоар.  newsm11

# 22
  • Мнения: 1 561
кофти работа и при теб, за съжаление няма спасение, просто не си хаби нервите.
Пиши жалба и я носи за да я преразгледа Г-жа Сердарова. Говори директно с управитеркатана магазина, не с продавачи и техници.
Успех.


P.S  От кой техен магазин се набута и ти?

# 23
  • Мнения: 2 495
Това са си ВАШИ отношения, които ни най-малко не засягат обществото ..
Как да не засягат обществото!?? ShockedТа днес всеки втори си купува телефон!Нормално е да има недоволни, щом им е толкова тромава процедурата по сервиза.На всеки може да се случи, така че аз пък мисля че това си е проблем и то голям.
Аз друго мога да ви кажа за Германос-доста от телефоните им са "втора ръка".Ще попитате:"Ама как така, нали са нови и имат една година гаранция, че някои модели и две?"Да, ама не!Сещате се за далаверата-примерно познат или приятел на служителите иска да си купи телефон и те им го продават на по-ниска цена даже.След няколко седмици или месеци, въпросният приятел си връща телефона обратно, взима си и парите, а на вас ви го продават като нов!И после как нямало да дава дефекти!Не една такава случка знам!За съжаление това е...някои хора разбират от далавери... Tired

# 24
  • Мнения: 1 561
Нищо чудно, щом никога нямат резервни телефони, и отделно делът на дефектиралите  е доста голям.
Не се учудвам на нищо в България.
Потребителят няма права, Закона защитава търговеца.
Пре спокойно всеки може да предлага повредени телефони и да ги ремонтира колкото често желаете.

От това по- голяма далавера няма...

# 25
  • Мнения: 420
Да разкажа продължението на моя проблем.
Решението беше - не си оставяй магарето в калта и ходи по сто пъти до магазина, докато им писне от теб.
В интерес на истината бяха любезни и проявиха отзивчивост, но в моя случай ставаше въпрос за някакви смешни сто лева.

След няколко ходения в един ден успях да се преборя да ми подменят дефектната стока.
Дадоха ми нова.
Прибирам се вкъщи и пак  #Cussing out - не работи - пак същия проблем.
Тичам отново в магазина - пак да  го оставя да реши управителката.
Отивам вечерта, ами щели да го сменят, но управителката не била решила още, да дойда утре.
Отивам утре, добре ще го сменят, но искам да го пробвам на място - и пак не работи, същия проблем.
Е, вече и тях ги досрамя.
Пак да дойда утре, ще решат какво да правят.
Утре вече са готови да връщат пари, но можело да сменя за друг модел.
Е, навих се да взема по-скъп модел, пробвах го на място - проработи и вече наистина работи.

Резултат за мен от цялата история:
Ура, вече имам добре работеща слушалка!
Имам една излишна жична такава.
Три дни не можах да се занимавам с нищо друго освен да тичкам до магазина и да досаждам да ми бъде решен проблема.

# 26
  • Ку-куландия
  • Мнения: 794
Миналата седмица и ние занесохме там за ремотн телефон купен от тях за скромната сума от близо 700лв. След престой от една седмица в сервиза ни го върноха с думите " Неможем да гарантираме успешен ремонт.". Като попитахме какъв е проблема ни отговориха, че не дават такава информация ooooh!.  Е паднаха ми в очите.
Успех пожелавам на всички които сте решили да си търсите правата. Аз стигнах да извода, че втори път толкова пари за телефон няма да дам, че да не ме е яд като се развали.

# 27
  • Пловдив
  • Мнения: 37
Развръзката - след 2-месечни разправии ми смениха апарата BenQ-Siemens с Nokia, която аз си избрах и за която доплатих 10 лв, понеже в момента струва 720, а BenQ-Siemens-а е струвал 710 през юли (сега е под 400 лв). Мисля, че за успешния изход на проблема ми най-вече помогнаха разговорите с Германос-Гърция и фактът, че с телефон записахме уклончивите отговори на служителите от Германос-България, които твърдяха, че едва ли не от месеци не са виждали г-жа Сердарова и т.н.
ТАКА ЧЕ - НЕ СЕ ОТКАЗВАЙТЕ ДА СЕ БОРИТЕ ЗА ПРАВАТА СИ!!!!!  Нека не оставяме фирми като Германос, чиято политика е да се подиграват с клиентите си, да "дишат спокойно"!!!

# 28
  • Мнения: 1 561
Чудесна новина, радвам се на успиха Ви  и на това, че сте от хората, които не се оставяте да ви будалкат.
Ние чакаме решението още, дали може да ни заменят телефона с Нокия, срещу някакво доплащане, тъй като се съгласиха да ни дадат нов апарат, но това не ни удовлетворява към момента.
За този малък напредък минаха 2 месеца, ще почакаме още малко.
Но тази седмица ако не ни се обадят, ще потърсим съдействе от Гърция , но този път с искане за компенсации.
Но втори път телехон или каквото и да било от Германос-НЕ!!!
Както и много хора от нашето обкръжение няма да си вземат, след нашата одисея.

До скоро

# 29
  • Мнения: 482
Аз имах кратък проблем с Германос, които реших бързо, ... но ги отписах от магазините в които пазарувам.
Мъжът ми си избра телефон Сони-Ериксон Р 990 - 1 200 лв. (сори ако съм объркала точният модел). Отишъл е видял го, казал е че задължително иска телефона да има български, момчето му е казало че ще провери как стои въпросът и ще му звънне на мобилният. Оставил си е номера на мобилният телефон и се е тръгнал. На разговора по телефона вече присъствах - обадиха му се и му казаха че телефона стандартно няма, но ще му инсталират. Помоли ги да го инсталират на един апарат - за да го види че работи всичко нормално и ще го вземе. Не можело, преди да го плати. Ок - отидохме в магазина, платихме го, взехме фактура и го преместихме от едното бюро на другото (това на сервиза) - описахме в протокола много добре какво искаме и си тръгнахме. Чакахме да се обадят кога е готов телефона ... обадиха се чак след една седмица - не можело да да се сложи български, но имал руски интерфейс ... да ама не ... не ни вършеше работа. Изискването беше точно това - този телефон да може да пише на български - смс, текстори редактор и прочии. А езика на интерфейса беше за предпочитане да е на английский. Нещо повече - при изпробването на този руски интерфейс в магазина - първо телефона няколко пъти заби, второ - не пишеше на кирилица, просто менютата му бяха на руски. Мъжът ми се ядосаи звънна на вносителите - където му потвърдиха че телефона няма кирилица и такава наистина не може да бъде инсталирана и че за това на няколко пъти са обръщали внимание на Германос, тъй като не бил първият човек които се обръщал към тях. Та отидохме в магазина, оставих мъжа ми на стои на няколко крачки в страни, че по добре се оправям и им казах че не искам телефона. Хъката мъката - било събота и нямало управител. Добре - понеделник. Връчих му фактурата, обясних му че телефона не е това което сме искали и изрично заявили на продавача и че телафона всъщност не е напускал тяхният магазин. Управителят половин час се прави на супер зает  ... ама върна парите. А момчето тръгна нещо да ми се обяснява, че не бил казвал нищо за българският ... просто го погледнах лошо и го помолих да замълчи ...

Общи условия

Активация на акаунт