ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 56 988
  • 276
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 0
Не ме познаваш и неможе да ме съдиш така че това може да го кажеш на някой друг който познаваш. така че този камък мился че трябва да си го задържиш защото стажа ми като консултант не е малко. Ако ме познаваш добре, по скоро щеше да ми кажеш че моята работа е за някоя социалена служба или психологичен кабинет. Така че ако ще ме съдиш индивидуално моля!

# 256
  • Мнения: 3 959
Не ми е нужно да те познавам. Това, което пишеш за клиентите, които имали неблагоразумието да не внимават и не схващат дори след дълги обяснения, ми стига. Възможно е да имаш някакъв стаж, но е слаб. Ти не уважаваш клиента като такъв. Ако я караш така и след 20 години няма да си напреднала.

Какъв психиатричен кабинет? Твоята работа не е изключение от общата картинка. Казах ти - не е лесно да си търговец. Особено при тази нагласа, че клиентът дразни. Пренастрой се, че общуването с него би могло да бъде просто едно общуване и че той иска точно това, което искаш и ти ако си на негово място. Тогава имаш някакви шансове. След 5 години, ако останеш в тази сфера с настоящото си мислене, ще си изморена и озлобена.

А всичко може да е различно просто с промяна в изходното положение. Може даже да ти доставя удоволствие след време. Дори ако задобрееш достатъчно, ще можеш да си позволиш понякога и тръпката даже да излъжеш клиент ако в момента нямаш какво да му предложиш, а обстоятелствата те задължават нещо да продадеш. Ако завоюваш търпеливо доверието ще можеш чат-пат и да кривнеш от максимата, но клиентът ти, и да му го кажеш, няма да вярва. Сам ще те убеждава  че "О, не, не се притеснявайте, аз съм много доволен". Просто защото вярва в теб.

Сещаш ли се за какво говоря? За едно нещо дето хората му казват "Поработи първо за авторитета си, после той ще работи за теб". Но... както и да е. Това за етапа, в който се намираш ти, все още е висш пилотаж.  Wink

Търговията в предните редици на продавач-консултантите е предимно общуване. Да умееш да подбереш правилния тон, да помниш клиента си, да го накараш да се чувства значим и специален без да го лъжеш или да се мазниш видимо. Да помниш преди една година какво си му продала точно на него, да се поинтересуваш дали е останал доволен. Да се научиш да подаваш ръка и да попиташ за семейството му на един по-късен етап, когато неминуемо се посближите. А той ще ти отговаря. Ще стигнеш до момента когато клиентите ти ще те поздравяват дори преди ти да си успяла да отвориш уста за поздрав. Между другото за да не мислиш, че говоря празни приказки, помисли си за момент не познаваш ли някой, било то и собственика на квартална бакалия, когото без да се усетиш поздравяваш отдалеч още преди да те е погледнал? Убедена съм, че знаеш някой такъв.

А вие масово нахлузвате германоските униформи и смятате, че всичко що е клиент иска скандал. Не, хората искат продукт/услуга. Нищо повече.

Да не ти разправям, че хептен висш за теб пилотаж би било да успееш да укротиш и усмихнеш точно онзи, който е влязъл за скандал. Пробвай се някога. Ама с честна игра, не с поредния смотан телефон, за който знаеш, че дава дефекти, а и е вързан към неизгодна програма. Пробвай да разбереш какво иска. Ако можеш да му го дадеш – продай му го. Но ако не можеш…Консултантка… научи се да се извиняваш.

Нали се сещаш, че може да поспориш с някой друг ако ти се спори за търговия. Не те съветвам обаче това да съм аз. Действително опитът ми е грандиозен в сравнение с твоя. И определено е натрупан, продавайки доста по-скъп продукт от цена за среден клас телефон.

Пак казвам без лоши чувства.

Последна редакция: нд, 13 юни 2010, 23:31 от Stefka.b.k

# 257
  • Мнения: 1 536
Стефка,след написаното от теб,какво бих могла да добавя....
Подкрепям напълно newsm10 newsm10 newsm10  202uu
Консултантка,това за  което  говори Стефка е факт тук ,в Атина.Мога да ти кажа ,че  Германос са  най-авторитетната верига от този род магазини,и нямам никаква забележка.Което не  важи за България
Прави ли ти впечатление,че става въпрос  за една и съща верига,една и съща фирма?
Говорим си за обслужване.
За какви ли не проблеми съм се обръщала към хората,за какво ли не......
Винаги съм била обслужена търпеливо,любезно,без да се чувствам като някакъв навлек ,дето им губи  времето.
Настройки на телефона ми(без дори да съм го купила от там) и за не знам  си колко още други  глупости от този род ,влизам в който и да е от магазините им(тук са доста).
Ами,ще ме извиняваш,ама това при вас никога няма да се случи.
С този манталитет са и  90 процента от  всичките баш ''консултанти'',не само ти.
Не е ли крайно време да се промени това?

# 258
  • Мнения: 0
 Има голяма разлика от тук и Атина или Гърция незнаете политиката тук в България защото Блацоис когато е тук разбира всичките си хора с него няма проблем той не опражнява натиск върху хората си койт работят директно с клиентите а напротив помага за разрешаването на проблемите и на клиентите и на обслужващите ги.
 90% от   населението на цялата ни страна е просто и компетентно по въпроси който изобщо не разбира.
Още в първото си писмо казах не забравяите че и ние сме клиенти та макар да попаднем и на вас ако работите в сверата на обсужването. Та в този ред на мисли Вие ще ме обслужите добре ако аз се държа добре с вас и търпеливо и внимателно ви слушам нали?
 Всичко е просто бълагрте имат самочувствие без покритие българите са като опитни зайчета който се парвят на силни а всъшност са най  слабата нация. Не забравяйте че България е пропита с негативна агресия за която виновни са всички.
 А обслужването във всяка една свера може да се оправи само с критика отправена с добър тон.
 Аз приемам вашата критика защото Вие ме карате да ставам все по добра в рабтата си с хората но аз съм капка в морето и сама немога да се боря. Вие явно сте от разбраните клиенти който не правите скандали и сте търпеливи но нали знаете неможе да се слагат всички под един знаменател както консулантите така  клиетите.
 Нали?

# 259
  • Мнения: 3 959
.

Последна редакция: вт, 15 юни 2010, 06:54 от Stefka.b.k

# 260
  • Мнения: 0
 Стефи Стефи моя опит е горе долу около твоя но се ядосвам на некомпетентни хора който милсят че някой нещо не им е казал още преди няколко писма казах че аз говоря за себе си и мисля че въпреки всичко аз съм човек после съм търговец. Няма лесно никъде особенно в БГ а щом системата ти е ясна значи знаеш и че прии нас не е лесно. Не ме попита в какъв магазин работя е аз ще ти кажа в голям магазин на центъра на малък град в който се познават всички. В системат съм от 3 години и мога да кажа че име сред клиентите имам търсят ме дори след работно време за консултация или ако не им е ясно нещо което др не му е казал. Проблемите ми идват от там че на мен ми е мъчно за хората който виждам всекидневно как броят стотинките за цялата си сметка,а моята работа я знаеш каква е.
  Мисля че накрая ще се разберем сс теб. При мен важи открии нуждите на клиента за да плаща по малко и да излезе доволен и пак да дойде. Случвало ми се е да подшушна на клиента да си ходи по бързо за да не го подхване някой др и да му нашие нещо за което ще е недоволен за това в началото казах социялни служби.
  Според мен в тая криза в момента трябва просто да спрем защото храта от лоялни клиенти  си правят деактивации тъй като нямат пари дори за хляба та остави за сметка и си трупат задължения операторите са недоволни че губят пари клиентите че имат високи суми а ние че им правим активации за който  ни натискат и кой е виновен посредника.
   Иначе благодаря сърдечно за съветите може би ако наистина се познаваме ще има за какво да си говорим  Simple Smile
   

# 261
  • Мнения: 545
супер е когато двама души се разбират. но, най-добре минете на ЛС за изцяло личните разговори. благодаря, предварително.

еди

# 262
  • Мнения: 3 959
Така ли? Определено не мислех, че спамя, но... както кажете. Познато ми е и положението с веригата, и причината да недоволстват хората, и имам добра представа как гледат на обслужването там. Та затова в темата се изказвам, но както кажете.

И аз благодаря. Каквото можем, ще затрием.

# 263
  • Мнения: 545
не, не спамите, все още Simple Smile темата започна като ултраскандалджийска, но се оказа пълна неща, които се научават само по трудния начин. с две думи: обаждам се превантивно - просто имайте винаги, не само тук, впредвид, кое е за публична и кое - за ЛС. възможно най-добронамерен и безметежен съвет.

еди.

# 264
  • Мнения: 493
Вече взимат куцо и сакато в Германос, преди време имаше някакво ниво на обслужване-сега, тц

# 265
  • София
  • Мнения: 8 285
Извинявам се за спама, но видяхте ли снощи по ТВто колко хора не са си чели това което подписват.

# 266
  • Мнения: 1 536
Извинявам се за спама, но видяхте ли снощи по ТВто колко хора не са си чели това което подписват.
Извинявам,ама нали не смяташ ,че невниманието е достатъчна причина ,за да те прецакат?
Това е вълчия закон,закона  на джунглата или реномирана верига магазини,които трябва да си пазят реномето все пак?
На клиента трябва да му се обясни ясно и точно.
Не да се изтъква едно и да се покрива друго.
Понеже не прочел три страници ситни  буквички на  гърба  на договора,айде резни му главата ли?
Ама то,за съжаление в България потребителите нямат никаква сигурност и права.
И най-големите и световни фирми,дори и да са ок навън,в България ще ги побългарят,такъв е климата просто.

# 267
  • Мнения: 7
Здравейте!
Не ми се беше налагало, но ето че вече и аз почнах разправии с Германос.
Купих си лаптоп от там, след няколко месеца се появиха черти по екрана.Карах го в Германос, чаках 1 мес и го получих разчовъркан и неоправен, гаранцията е отказана, защото е заливан. Това няма нищо общо с екрана, но разбрах, че гледат да минат тънко. Примирих се и съм го вързала към друг монитор.
Онзи ден намерих комуникация, в която сервизния техник пише за моя лаптоп, че е дефектирал НЕ по вина на клиента и ще го оправят, за което ще плати Германос 700 лв.
Ходих пак в Германос, чудеха се за какво да се хванат, уж сервизните номера не съвпадали и т.н. У нас видях, че номера е същия. Би трябвало след като вече съм разбрала (по чудо), че има начин да се оправи лаптопа да го направят и платят, но усещам, че ще ме мотаят и няма да се разберем.

# 268
  • Мнения: 341
Да посъживя темата с пресни оплаквания.

Имам проблем с гаранционен апарат.

Първо, гаранционната карта е издадена за два апарата едновременно.
Второ, давам го 4 пъти на ремонт, само два са вписани.
Трето, при четвъртия път питах няколко пъти в магазина за смяна на апарата, казаха ми, че от сервиза решавали.
Четвърто, това, за което го давам на ремонт, не е наред от декември насам и се появява веднага след "ремонта".
Пето, писах на КЗП, но имах глупостта да изпратя копието до тях преди да пусна това до фийдбека на Германос - познайте - казва, че е прекалено дълго. Писах на двата мейла, дадени за администрация и връзка с клиенти. Пак познайте - връща ми се мейл, в който пише, че писмото не може да бъде доставено до нито единия, липсва хост или домейн.

Явно ще го правим по трудния начин с писма с обратна разписка.

А, да, шесто - телефончето пак не работи Simple Smile Оплакванията са същите.

Последна редакция: чт, 21 апр 2011, 20:27 от onnche-бонче

# 269
  • София
  • Мнения: 8 285
Susie, хората не питат и не мислят какво подписват, а за съжаление няма безплатен обяд...
Мислят чак пост фактум.
Колко хора са попитали какво се случва след 1вата/2рата година?
Колко хора са чули, че след промоционалния период нещата примерно месечната такса става двойна?
Как мислиш бабата минала към домашен телефон на Глобул да ли се сеща, че промоцията 0 ст./мин на БТКто вече не важи за нея?
Нали не смяташ, че на някой ще му подарят нещо заради сините му очи?
То да беше само дребния текст те нищо не четат? Освен да слушат и да питат.
Телекомите са ни хвани единия удари други.... от кой да очакваш да е коректен  Thinking newsm78 от соц. монополиста? от другия монополист? или от третия дето иска и той да стане монополист и драпа със зъби и нокти?
Всички са най-добри  Sick

Между другото не винаги телеком-магазина е сервиз, т.е. отказът от гаранция може да е от фирмата вносител/сервиз.

Преди няколко години на мой познат сл. телефон бе намокрен/овлажнен, и им отказаха гаранцията от вносителя въпреки, че "фирмата" (в ккоято работеше) продаваха/ползваха телефоните им.
Скоро имахме проблем с телефон (купен от БТКто) - след упдейт отказаха бутоните, ремонта траеше 1 месец (от вносителя=сервиз) и при този ремонт са сменили 2/3 от телефона в това число и дисплея, приели са повредата.

Незнам дали писах но миналата пролет се опитах да си ремонтирам стар телефон в Германос, приеха го и ми казаха че ще обадят колко ще струва преди да го ремонтират.
Оказало се е нямат частта, която ми трябва и ми го върнах абез да ми поискат нищо дори за диагностиката.

Общи условия

Активация на акаунт