Мачът е свирен, сега ще е чакане – щастливо дано свърши то! – седмокласна 22.06-29.06

  • 85 400
  • 1 691
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 2 035
При нас има очеизвадно тенденциозно отношение по математика. Въпреки моите молби, поне да му даде шанс и да го изпита, тя не благоволи да си направи този труд, а най-безцеремонно му написа в четвъртък късно вечера 6 на класното и 5 за годината. Както и за да ни е още по-гадно, 6 по ИУЧ математика. Имаше достатъчно време да го изпита, но не пожела.
Търся в себе си вината, че не зачетох по-рано сигналите, които детето ми даваше и мислех, че преувеличава. Все се надявах да прояви милост, но явно си е злобен човек, а като такъв, няма как да бъде добър учител.
Към момента настройката ни е да се яви на поправка. Ще подам утре заявление. Аз се опитах да го разубедя, но той е твърдо решил.
Ще изчакам все пак резултатите от матурите, за да преценя дали си заслужава да се яви.
Надявам се и се моля на всички МОН-ски богове, да излязат в петък. Това ще ни помогне да преценим дали си струва да се явява, тъй като изпитите са обявени в периода 01.07-05.07.
За него няма да има негатив, ако не се яви, въпреки подаденото заявление.
Детето се отказва доброволно от лагер, който е изцяло платен и много чакан от него, който обаче ще се проведе точно по време на дните за поправка, за да има възможност да се яви.
Мъчно ми е за него и съжалявам, че не можа да случи на мотивиращ учител, тъй като математиката му беше един от любимите предмети и сега се справя доста добре и очакванията ни за резултатите от НВО-то са преимуществено позитивни.

Същата работа и при нас ще стане, днес не отиде детето на екскурзията, която толкова искаше, за да я изпита евентуално, но той цял ди час си клатил краката и не искал да я изпита.
Що за човек трябва да си , грам човещина да нямаш.
Много се ядосах, това неможе да са учители! Тези деца на по 13г се измъчиха 9 месеца, а насреща никаква човещина. Как може да причиниш такова нещо на дете незнам. Че и двама такива герои тук, ужас.

# 466
  • Мнения: 809
Пожелавам успех на повишаването 🤗, дано не се наложи. Но щом се е настроил може би е по-добре да ходи, всяка точка има значение. А това са 11т, или 22 удвоени.

Някой може ли да обясни за оценяването и арбитъра при възможност и време?

Ние чакаме резултите, може да варират доста.

Има родители тук от СМГ, НПМГ, други математически, предполагам, частни топ училища, Шилер и други с прием? Как са се справили съучениците най-общо? Имате ли отзиви?

# 467
  • Мнения: 2 035
Не влизаме в изброените, за МГ Пловдив от класа на синът ми има само едно дете с една грешка на 1ви модул, другите са без грешки на първата част.

# 468
  • Мнения: 809
Не влизаме в изброените, за МГ Пловдив от класа на синът ми има само едно дете с една грешка на 1ви модул, другите са без грешки на първата част.

Браво, много добре. Бих казала страхотен резултат. Ще бъде полезно за други от Пловдив.

# 469
  • София
  • Мнения: 16 334
Пожелавам успех на повишаването 🤗, дано не се наложи. Но щом се е настроил може би е по-добре да ходи, всяка точка има значение. А това са 11т, или 22 удвоени.
Точките от училищните оценки не се удвояват. Но 11т. пак са много.

jenap, стискаме палци.

# 470
  • European Union
  • Мнения: 1 997
Момичета, а не можете ли да говорите с класните ръководители? Най-добре неофициално. Те са колеги, винаги могат да говорят с учителя или поне на вас да кажат дали има смисъл.

# 471
  • Sofia
  • Мнения: 5 138
jenap, отивай при директор! Хич да не ти пука - знам колко важна му е тази оценка. Лошото на повишителния е, че може да е понижителен - каквото изкара, това остава. Той е добре подготвен и ще се справи, но все пак да знаете. Ако няма поправителни/приравнителни, т.е. не организират така или иначе сесия, ще трябва да се събират само за вашия изпит (това също може да им натежи и да сработи във ваша полза).

Успех на всички, които все още имат изпити. марета, Hands Pray

# 472
  • Мнения: 952
И аз се ядосах, що за отношение ?? Бих говорила с класен, с директор, тези точки може да са му решаващи, никак не са малки. А и като има 6 на класното значи има знания

# 473
  • Мнения: 9 050
При нас има очеизвадно тенденциозно отношение по математика. Въпреки моите молби, поне да му даде шанс и да го изпита, тя не благоволи да си направи този труд, а най-безцеремонно му написа в четвъртък късно вечера 6 на класното и 5 за годината. Както и за да ни е още по-гадно, 6 по ИУЧ математика. Имаше достатъчно време да го изпита, но не пожела.
Търся в себе си вината, че не зачетох по-рано сигналите, които детето ми даваше и мислех, че преувеличава. Все се надявах да прояви милост, но явно си е злобен човек, а като такъв, няма как да бъде добър учител.
Към момента настройката ни е да се яви на поправка. Ще подам утре заявление. Аз се опитах да го разубедя, но той е твърдо решил.
Ще изчакам все пак резултатите от матурите, за да преценя дали си заслужава да се яви.
Надявам се и се моля на всички МОН-ски богове, да излязат в петък. Това ще ни помогне да преценим дали си струва да се явява, тъй като изпитите са обявени в периода 01.07-05.07.
За него няма да има негатив, ако не се яви, въпреки подаденото заявление.
Детето се отказва доброволно от лагер, който е изцяло платен и много чакан от него, който обаче ще се проведе точно по време на дните за поправка, за да има възможност да се яви.
Мъчно ми е за него и съжалявам, че не можа да случи на мотивиращ учител, тъй като математиката му беше един от любимите предмети и сега се справя доста добре, a и очакванията ни за резултатите от НВО-то са преимуществено позитивни.
Защо не се срещнеш директно с учителката?
Детето трябва да е оформено преди да излязат матурите. Така че изпита не вярвам да го насрочат след тях. Щом му е пусала 5-ца най-вероятно има някакви пропуски, та варианта след цялата мъка пак да е петица е голям.

# 474
  • София
  • Мнения: 20 081
В коментираното многократно училище пословичният господин също е ощетил деца. Не е  позволил с изпитване  за 6 да се бори ученик с  5 и малко на класното и предимно с шестици преди това, който даже очаквал  отличен резултат на НВО. Първо самото дете го е  молило, после и родител. А в същото време е оставил безпроблемно 6 на  друго дете с четворка на класното и с  прогнозен резултат на НВО около 70-те точки. И още по-зле - петица на дете с доста четворки през срока. Дано не се сърдят четящите тук учители, не е обобщаваща нападката ми все пак , но такива учители са просто или озлобени, или имат зле скрити пристрастия, или са податливи на някакви форми на ходатайство. Не може иначе така очевидно да порязваш едни,  а  да лансираш незаслужено други. Като развален грамофон съм, да, но дано някога се махнат оценките от училище и да им резнат опцията на  някои учители да "наказват", отнемайки шансовете  на децата за прием в училище/паралелка Х..Едва ли, но надеждата умира последна.

# 475
  • Мнения: 809
Благодаря много, санака. Извинявам са за грешката. Оценките от училище не се удвояват.

# 476
  • Мнения: 655
Много неразбрани учители! Много се ядосвам, като чета.
Аз още се пека на бавен огън дали ще има 5 или 6 по мат. Днес му е нанесла две шестици и оценките му до тук са четири петици и три шестици, като едната 6 е от класната. Поне госпожата е разбрана и му даде възможност за повишение и той за щастие изкара шестици,  но докато не видя 6 за срока и за годината не мога да се отпусна.

# 477
  • Мнения: 406
Не влизаме в изброените, за МГ Пловдив от класа на синът ми има само едно дете с една грешка на 1ви модул, другите са без грешки на първата част.

Браво, много добре. Бих казала страхотен резултат. Ще бъде полезно за други от Пловдив.
Наистина супер резултат, но би бил информативен, ако знаехме дали децата от математически гимназии са се справяли също така отлично придишни години..

# 478
  • София
  • Мнения: 20 081
Учениците в някои МГ, не във всички, дежурно са сред най-добре  справилите се на НВО в  7 клас.  И МГ Пловдив е със сигурност сред тях.

# 479
  • София
  • Мнения: 1 287
При нас е "свирен мачът", да използвам терминологията и духа на темата. Вече го оформи. Не отидох при директор, защото наистина до последно не вярвах, че ще му пише 5, без да му даде шанс. И до сега ми е непонятно и  дори съм в шок, въпреки че имаше индикации, че е невменяема. Отговаряше злобно на моите мили съобщения в школо, миналата година му остави 5 за годината при 5 първи срок и 6 втори (тогава изобщо не съм повдигала темата, защото не ми беше важно), на моите доводи защо трябва да му даде шанс, имаше контра доводи. Дори й изпратих последните му контролни, на които му е писала 5,30-5,45 (на 0.5 т разлика от 5.50  по нейните формули за изчисляване на оценка), отнемайки му точки за безумни неща.
Истината е че моят синковец е буден, буен и не е от най-послушните деца, а такива не се харесват на учителки от миналия век със закостенели разбирания. Но определено не е за 5 по математика.
Имайки предвид последното, много внимателно подхождам в избора ни за училище след 7клас.
Той има много свободолюбив дух и много силно изразено чувство за справедливост.
Ще уважа неговото решение, въпреки че осъзнавам риска от явяване на тези поправки, защото искам да му покажа, че не трябва да се отказва и да се бори докрай.

Последна редакция: пн, 24 юни 2024, 12:09 от jenap

Общи условия

Активация на акаунт