Още малко нерви и дебати до най-добрите РЕЗУЛТАТИ! - Седмокласна 30.06.-07.07.2024

  • 135 191
  • 2 225
  •   1
Отговори
# 1 335
  • Мнения: 933
Трябваше по- малко време да има от резултатите до подаване на заявлението Simple Smile. Колкото повече мисли и обмисля човек, толкова повече се обърква / поне аз де /.

# 1 336
  • Мнения: 809
Ходихме да гледаме работите и оценяването.
От разговор с г-жите, с които гледахме работата по мат. разбрах, че балът се е вдигнал с около 12-20 точки само за средния сегмент на баловете. За високите не било така.

да, така е, абсолютно

споделих една графика https://www.bg-mamma.com/?topic=1670026.msg48240273#msg48240273 показваща къде са най-много повишени баловете

ето за момчета:
и по тези данни, няма по-малко явили се момчета


момичета
в горния сегмент 190-200 има малко повечко момичета (Girls rules тази година)
момичетата са по-малко от миналата


гледайте разликите със сините барчета и оранжевата линия за 2023.

# 1 337
  • Мнения: 3 484
Didia, по-горе peneva_a е илюстрирала чудесно с пример.

# 1 338
  • Мнения: 17 147
Ходихме да видим работите на детето. На тезата само 0,5 точки, на един от свободните отговори, който е грешен каза, че консултантът й е казал така да пише, на редакторската задача 11/14 - доволна съм, на преразказа - 17,5. На математиката прословутата грешка на 22 задача - смятала за 3 дена, на 21 задача не е приложима формулите за съкратено умножение и за разлагане, на 23 начертала правоъгълник, а не успоредник... Не знам защо изобщо беше с консултант - за втори модул изобщо казал, че не може да помага. То достатъчно е било да я насочи правилно кое къде да гледа и да приложи. Живи и здрави да са, детето ми доказа, че заслужава четворката по БЕЛ, това си й е нивото реалното, без подкрепа. По математика - също си е нейното ниво. Лошото е, че точно за момиче със затруднения в този диапазон възможностите при нас са само 2-3 паралелки.
Компютърна графика си е хубава специалност, не я отхвърляйте. Не се отказвайте и от другите си желания. Статистика, статистика, ама съм виждала как на първо класиране влизат деца с бал 60-70 в паралелки, за които на второ класиране балът скача двойно. Изобщо не се знае тази година какви ще са желанията на децата и накъде ще се насочат.
На второ класиране не би ли трябвало да падат баловете?
Може и да паднат с 2-3 единици, но на детето не му стигат 60 спрямо миналогодишните балове. Доста деца се борят за 13 места, за нашия град минимален бал над 300 е висок, това е т.нар. първи ешалон или около 1/3 от училищата.

Последна редакция: ср, 03 юли 2024, 13:53 от Mama Ru

# 1 339
  • София
  • Мнения: 1 269
Didia, по-горе peneva_a е илюстрирала чудесно с пример.

Само че сега забелязах, че в илюстрацията си Пенева сравнява АЕ с Ита и АЕ с ИЕ. т.е. различни паралелки. В моите файлове всички паралелки там са с по-ниски балове на второ класиране

# 1 340
  • Мнения: 809
Миналата година паралелката с ИЕ+АЕ в 164 беше с бал 0 за момичета на второ класиране... никоя девойка не се е класирала/прекласирала на второ, защото местата са ги запълнили за първо... А при момчетата някой с най-нисъките балове се е дил записал, но с по-висок от минималния бал е участвал във второ класиране и се е прекласирал в същата паралелка... И се получава, че на 12.07.2023 минималния бал за момчета за паралелката е 456,5

а на 19.07.2023 е 464


Т.е. второ класиране е с по-висок бал... (заради това, че няма минимален бал след второ класиране, а има минимален нал от второ класиране)

на скрееншотите сте сложили ИЕ+АЕ и ИЕ+Ит.

# 1 341
  • Мнения: 8 559
Пенева, благодаря. Най накрая разбрах. Благодаря и на супичка и Aila за разясненията. Aila, не е съвсем така при вас, защото минималният бал от второ калсиране на паралелките с френски в 18то е по-нисък от това на първо. Но важното е, че ми стана ясно.
Винаги съм мислила, че е голяма глупост да няма справка за краен минимален бал.

Дописвам се. Didia, сега пак не разбирам как е възможно Simple Smile А съм много любопитен човек.
                   Пенева е обяснила разбираемо. В дадения от нея приимер има не прекласиране , а класиране на освободено място за второ от нов кандидат  /някой,който не е бил приет , а има по-горно желание в паралелката от примера / и точно за това мин бал е по-висок.
                   Миналата година наше познато дете подаде за второ и не се придвижи напред ,остана на същото място . Балът му не беше отчетен , като най-нисък и не повиши мин бал на второ. Остана същият от първо.

# 1 342
  • Мнения: 9 500
Скрит текст:
По-висок бал на второ класиране може да се получи, ако например не се записват едно-две деца, които не са с най-ниския бал. На второ не успяват да се класират на по-предно свое желание и компютъра ги класира в същата паралелка. В таблицата за второ класиране ще пише, мин. бал за тази паралелка бала на едно от тези деца, който ще е по-висок от бала на първо класиране.
Разбира се мин. бал на паралелката си е бала на последното дете от първо класиране.
                  Не е така! Прекласирането не се отчита , като ново класиране и точно за това много го наричат "запазване" на място. Мин бал ще се отчете на дете, което е класирано на второ в тази паралелка,  ако няма такова остава същия мин бал.
                  Приетите едно-две деца и незаписали се и неподали заявление за  второ класиране отиват директно на трето. Не участват във второ.
"Прекласирането" според системата си Е второ класиране в паралелката... За алгоритъма няма никакво значение в коя паралалка си бил преди започване на второто класиране, то стартира от начало, но само за останалите незаети места, а те са незаети, защото децата в тях са се отказали да участват нататък (не са се записали), като в това ново подреждане участва само заявилите участие на второ класиране. Записалите се на първо класиране (на първо или по-задно желание) не се виждат във второ Hands V
Няма запазване на нищо, просто щом се конкурираш със същите хора за същите места, няма как да слезеш по-надолу... ако някой с по-висок бал пред теб се откаже, ще мръднеш, ако не си оставаш там...
На трето директно не отива никой. Подава се ново заявление, нищо автомачитно няма...

# 1 343
  • Мнения: 809
Първи въпрос: изравняване на нивата в подготве клас
Според вас ако дете е учило език, да кажем А2 ниво, след колко време в 8ми клас (с интензивно преподаване) нивата на учили и неучили се изравняват?
Едно време беше към 2ри срок началото. Но сега не знам темпото на преподаване

Втори въпрос:
ако решиш да учиш в Германия, но не знаеш немски език, колко време би отнело да си набавиш нужния сертификат?

много благодаря предварително

# 1 344
  • Мнения: 9 500
Миналата година паралелката с ИЕ+АЕ в 164 беше с бал 0 за момичета на второ класиране... никоя девойка не се е класирала/прекласирала на второ, защото местата са ги запълнили за първо... А при момчетата някой с най-нисъките балове се е дил записал, но с по-висок от минималния бал е участвал във второ класиране и се е прекласирал в същата паралелка...
Скрит текст:
И се получава, че на 12.07.2023 минималния бал за момчета за паралелката е 456,5

а на 19.07.2023 е 464

Т.е. второ класиране е с по-висок бал... (заради това, че няма минимален бал след второ класиране, а има минимален нал от второ класиране)

на скрееншотите сте сложили ИЕ+АЕ и ИЕ+Ит.
Изивинете, грешка... но идеята е ясна... Ще потърся в коя паралелка беше това с момчетата, за момичетата е очеваден примера с тази 0. Simple Smile

# 1 345
  • Мнения: 11
ЗДравейте
Какво ви е мнението за онлайн кандиатстването?
Може ли да се разчита на системата?
Aми то кандидатсването е само онлайн, друго няма.
Ако отидете в училище, те просто ще направят същото което вие ще направите от вкъщи.


Добре а защо тогава всички се юрват на място?

# 1 346
  • Мнения: 3 484
Ето пример от Бургас:


На второ класиране това  2  2  са общ брой класирани и второто е брой момичета в случая.
Баловете 424 и 425 са били класирани там на първо класиране очевидно. В нашия случай явно децата са се целили в ППМГ или паралелката с математика в немската, защото навскъде биха били приети на първо класиране още. Но така или иначе, давам пример с по-висок бал на второ класиране.

# 1 347
  • Мнения: 2 391
Повечето хора, около мен от години не се бутат да подават в училищата гнезда. Всеки компютърно грамотен може да се справи. Просто има опция, ако все пак някой не може или няма как ….

# 1 348
  • София
  • Мнения: 4 878
Добре а защо тогава всички се юрват на място?
Защо решихте, че това е масов подход?

Аз пък бих казала, че моите познати, които не са представителна извадка все пак,  редят сами паралелките. И никой няма желание да загуби половин ден и да ходи на място в точно определено училище.

# 1 349
  • Мнения: 15 827
ако решиш да учиш в Германия, но не знаеш немски език, колко време би отнело да си набавиш нужния сертификат?
От нула ли започва човека?

Последна редакция: ср, 03 юли 2024, 14:33 от _re_ge

Общи условия

Активация на акаунт