Седмокласна 16.07-23.07 - Силно стиснати палци за ВТОРО КЛАСИРАНЕ!

  • 98 080
  • 1 652
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 1 537
Вече са се заредили желанията за второ класиране,но пак са изброени всички(в нашия случай 10,но на първо класиране е приет по 4 желание)така ли трябва да е?Мислих,че се зареждат само първите 4-тези,за които се борим и това,на което е приет по първо класиране

Няма абсолютно никакво значение кои желания ще ви заредят по отношение на това за къде ще стигне балът за второ класиране. Няма причина да си играят да редуцират желанията до само по-горните, защото това би бил допълнителен ресурс - независимо дали би се правило ръчно (което би бил пълен абсурд) или е въпрос на програмиране на допълнителна функционалност на сайта (което носи риск от допълнителни бъгове).
Крайният резултат от класирането ще е все същия.

# 361
  • Мнения: 88
Скрит текст:
Ето един анализ на резултатите от НВО

https://www.facebook.com/story.php?id=1524475554249347&story_fbi … =8165507510146085

Може да е за другата тема. Ама сега пак дискутираме НВО тук.
Много интересен и стряскащ анализ. 82% училища с резултат под 50т. по МАТ. Това е катастрофа.

Катастрофа, но МОН се похвалиха с резултатите Sweat Smile

# 362
  • Мнения: 637
Ако изпитите са интегрирани според мен не трябва да има профилиране на паралеките. Всички учат едно и също 5 години като си избират само 1ви и 2ри език.
Безумно е в профилирани паралелки да се влиза с интегриран изпит!
То и сега е безумно за физика, математика, ИНФОРМАТИКА... да се взема БЕЛ!

# 363
  • Мнения: 22 247
Това е с лесните матури Simple Smile Тук се искаха по-трудни, че тези били бебешки Simple Smile Само казвам.

# 364
  • Мнения: 17 500
Признавам, че ви изчетох по диагонал.
Vivi, ако и на второ не сте приети никъде, означава, че не може да си прецените правилно силите. За трето класиране борбата също ще е жестока. В София може и да останат места в СМГ и ЕГ, но при нас това са единични бройки наистина, т.е на трето и четвърто класиране вече остават само места в паралелки и гимназии със слаб интерес към тях. Просто е наложително на трето класиране да имате компромисен вариант, на който да се класирате, ако не стане с по-желаните.

# 365
  • Мнения: 9
Катастрофата е в преподаването. Препуска се през материала за 5 и 6 клас , непрекъснато се правят контролни вместо упражнения. Идва 7 клас и там става една обща маса от задачи за решаване и подготовка за НВО която няма наваксване с разбирането им. Но това няма да се промени, няма никой интерес да го променя. Всички деца които имат около и над 90 са се справили сами, а не благодарение на училищна подготовка. Там където няма школи и уроци и 50 т са добре.

# 366
  • Мнения: 957
И пак много зависи от учителя, в нашето училище имаше две учителки, които изпитваха да се разкаже урока, задават въпроси, да видят дали си назубрил или си разбрал, а не един тест с а,б,в дето ако си по - голям късметлия и на тото можеш да го изкараш .По тези два предмета детето ми има трайни знания .

# 367
  • Пловдив
  • Мнения: 582
Вече са се заредили желанията за второ класиране,но пак са изброени всички(в нашия случай 10,но на първо класиране е приет по 4 желание)така ли трябва да е?Мислих,че се зареждат само първите 4-тези,за които се борим и това,на което е приет по първо класиране


При нас е заредено-Пловдив

# 368
  • Мнения: 29 690
Не смятам, че с училищна подготовка само 50т са ок. За какво вземат заплати учителите?  Поне първи модул би трябвало да се постига без допълнителни уроци от масата деца. Иначе в нашето училище познавам дете, което без курсове има над 80т и по двата предмета. Смятам, че и дъщеря ми щеше да постигне подобен резултат без уроци, но за топ 10 училища в София можеше и да не стигнат

# 369
  • София
  • Мнения: 1 744
Преподавах на 7. клас тази година. 5 часа седмично, ИУЧ, 2 консултации на седмица, 2 часа занимания по нтереси, допълнителни часове в края на годината. Децата не желаят да учат. Родителитв ги запишат в началото на годината на всичко, до края на годината мине ли пролетта никой не иска да остава на нищо. Правех и пробни матури и обяснявах как се решават тестове и описвахме задачи и каквото се сетите. Само трябва малко отсрещно желание да има. Резултатите показаха това, който идваше на заниманията и се трудеше - без уроци изкара чудесни резултати. Който не желае, колкото и часове да организирам - резултата е слаб. Варно е, че материала е много и се препуска, но аз съм направила всичко възможно да има допълнителни часове за упражнения и накрая .... За да преподаваш добре и за да има резултати, трябва да има отсреща някой който да учи.

# 370
  • Мнения: 283
Питам от любопитство - къде се вижда за какви свободни места се борите на второ класиране. В местното Руо не са обявени, в прием също не се вижда май

# 371
  • Мнения: 957
Преподавах на 7. клас тази година. 5 часа седмично, ИУЧ, 2 консултации на седмица, 2 часа занимания по нтереси, допълнителни часове в края на годината. Децата не желаят да учат. Родителитв ги запишат в началото на годината на всичко, до края на годината мине ли пролетта никой не иска да остава на нищо. Правех и пробни матури и обяснявах как се решават тестове и описвахме задачи и каквото се сетите. Само трябва малко отсрещно желание да има. Резултатите показаха това, който идваше на заниманията и се трудеше - без уроци изкара чудесни резултати. Който не желае, колкото и часове да организирам - резултата е слаб. Варно е, че материала е много и се препуска, но аз съм направила всичко възможно да има допълнителни часове за упражнения и накрая .... За да преподаваш добре и за да има резултати, трябва да има отсреща някой който да учи.
И ти си права, двустранен процес е

# 372
  • Мнения: 9
Абе права сте, но не всички учители са такива. Като попаднеш на някой, който се е фокусирал в по-добрите и е зарязал тези, които не са чак дотам ... оставил ги е да наваксват сами вкъщи и си мисли за тези които могат да изкарат 100 т. не става. Отделно, че в 7 клас има много деца, които не са развили все още самосъзнание за самоподготовка.
Но всички ще завършат и всички ще работят. Някои от тези с 50 т. даже ще ни упрвляват така че и нашите емоции са излишни.

# 373
  • Мнения: 9 521
Тъй като няма пренареждане на желанията, "свободни" места няма смисъл да се публикуват... Смятайте, че се борите за същите места с някои деца по-малко, които са излезли от класиранията (училища "извън" МОН). Записалите се, дори на по-задно желание, на практика не ви объркват "сметката" Hands V
Трето класиране е с ново редене на желания (както и четвърто) и за там е много важно да се знаят броя места.

# 374
  • София
  • Мнения: 487
Признавам, че ви изчетох по диагонал.
Vivi, ако и на второ не сте приети никъде, означава, че не може да си прецените правилно силите. За трето класиране борбата също ще е жестока. В София може и да останат места в СМГ и ЕГ, но при нас това са единични бройки наистина, т.е на трето и четвърто класиране вече остават само места в паралелки и гимназии със слаб интерес към тях. Просто е наложително на трето класиране да имате компромисен вариант, на който да се класирате, ако не стане с по-желаните.

А ние бяхме приети на 1во класиране, сега пробваме за 2ро класиране.
Просто тя си хареса училището от 1во класиране , но иска да е в друга специалност, която не сме я писали , сега се сети за нея поради това , че там са приети неини съученици. За това писах трето класиране заради възможността за ново подреждане , ако изобщо имат обявени места за 3то и ако примерно бала и ще е по силите. Но знам , че е риск . Ще видим , ако сега мръдна нагоре добре , ако не си остава в това , което е сега приета и ще учи това , което първоначално посочи.
Пък после след време може да се премести примерно,  ако има свободни места.

Общи условия

Активация на акаунт