Общи наблюдения относно количките

  • 2 235
  • 30
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 55
Здравейте!Времето започна да става все по-топло и желанието ни да изведем бебоците навън е естествено.Зачестиха и постингите за колички тъй като те са основния уред с който майките боравят при разходките си.Реших да се включа с тази тема тъй като имам малко по особено отношение към този продукт на бебешкия бизнес  Simple Smile.
Един път като родител ми се е налаголо да избирам количка за дъщеря ми и втори път като собственик на магазин ми се налага да подбирам това което ще продавам в него.Няколко са основните въпроси които вълнуват майките:
колко е тежка количката?
колко е маневрена?
колко е удобна ?
и не на последно място колко струва?
Идва летния период и количката ще ни бъде основен спътник във все по-дългите разходки, за това е необходимо да е максимално лека.Има колички които тежат 4кг, има и такива които тежат 12, има и по тежки.Основният принцип е че колкото е по-лека една количка толкова е по-"орязана" от към функционалност- липсва предпазния борд отпред,липсват амортисьори, сенниците са по малки, конструкцията е от по тънки тръби които често са само занитени, понякога липсва легнало положение,по-тясни са- т.е. всяка екстра и удобство струват допълнителни килограми.За всеки индивидуално остава да прецени коя е "златната среда".Честа гледка е когато на една такава количка се сложи по-едро бебе и конструкцията започва да скърца, да се огъва и количката се чупи на втория месец.
Освен това и на бебо му е тясно, неудобно, не може да се завърти и през лятото няма добра вентилация около тялото му което води до изпотяване и прегряване.
Другият въпрос -маневреноста.Имайте в предвид че когато избирате количка сте в магазин.Най-често настилката там е от теракот а на нея и най-калпавата количка се движи идеално Simple Smile.Още преди да отидете в магазина се разходете в квартала, отидете до парка където ще сте постоянно - въобще проучете си маршрута,ако общината си е свършила работата- ок, но ако не- чакат ви мъки.
Количките с малки колела са идеални за  асфалтираните алеи на парка и шопинг центровете, но на разбитите тротоари и паважи издишат и ако нямате добри амортисьори доста друса.Колкото е по-голямо едно колело толкова е по-меко возенето.За това и велосипедите са масово с големи колела  Simple Smile.Ако и гумите са надуваеми е най-комфортно.На последък с цел по-ниска цена масово се слагат гуми от полиуретан който не е толкова добър като помпащите се гуми.На още по-евтините колички полиуретана е заменен с пластмаса която трака ужасно.Идва и въпроса с броя на колелата-3,4,6,8.Триколките все по-масово навлизат като артикул,само до преди 3-4 години беше екзотика да видиш триколка. Съчетават в себе си изключителна маневреност и компактост особено ако предното колело не е фиксирано и се върти около оста си.В работата си съм чувал за един или два случая когато дете е падало то триколка и за това е обвинявана конструкцията.Лично аз не ги намирам за по-нестабилни от другите- напротив, от геометрията знаем че три точки правят една равнина от което следва че една триколка винаги е устойчива Simple Smile.Количките с 4 колела са най-масовия вариант.Тези с 6 и 8 колела са дериват на четириколките и личното ми мнение е че колкото са повече колелата толкова по-зле.Има повече да се разваля, вибрацийте са повече което води до по-бърза амортизация.Стигнахме и до удобството което за всеки е различно- един се задоволява с малко друг с повече.Аз ще го разгледам от малко по-различен ъгъл.За мен удобството е количката да е мислена като е правена, да е едно цялостно произведение където се вижда и работата на инженера и труда на дизайнера.Много е трудно да се направи една система която да е добре премислена.Всички сме виждали решения 3 в 1.Върху седалката се слага кошницата или коша за новородено и какъв е смисъла от това? Буташ едновременно две купета върху едно шаси, което се натоварва излишно,а се натоварва и майката.Удобно е когато шасито е едно и на него слагаш само това което ти трябва.Удобно е когато има регулация на дръжката защото не всички сме еднакви.Удобно е когато се сгъва компактно и лесно защото като тръгнем на път ни се иска да вземем всичко и мястото често не стига.И накрая за цената- тя е производна на всичко изброено до тук-финкционалноста,удобство,лекота.
Много от скъпите марки използват скъпи технологии което влияе на цената.Лазерно калиброване на рамките, специални сплави,заваряване в газова среда, за това може и да изглежда като по евтините, но е по добре направена.Ежедневно почти се сблъсквам със следния случай- идва майка която си е купила първата й попаднала количка- най-често китайска и започва да се оплаква как се счупила, разглобила и т.н. и как сега ще трябва да купува нова.Проучете предварително- имате 9 месеца за това:).Събирайте впечатления,четете мнения във форумите,и се подготвяйте.
На няколко пъти прочетох коментари как еди коя си количка в еди кой си сайт струва толкова а тук в България е еди колко си.Не забравяйте че тук се плащат данъци,мита начислява се и престой в складовете, докато при интернет доставчиците това го няма- те работят по каталог и при тях не можеда се пипне и види.Често те пускат и стари десени което е рисково- не се знае как и колко време е била съхранявана количката в склада и плата може да е прегорял,мухлясал и да се цепи лесно... докато в магазина отиваш виждаш купуваш и имаш и гаранция и професионално обслужване.А често се трупат и бонуси ако магазина е сериозен.Надявам се да съм полезен с това писание.Ако някой има въпроси ще следя темата и до колкото съм компететнтен ще ви отговарям.

# 1
  • Мнения: 2
Много полезна информация, благодаря ти за професионалното мнение.

# 2
  • на село
  • Мнения: 1 028
На няколко пъти прочетох коментари как еди коя си количка в еди кой си сайт струва толкова а тук в България е еди колко си.Не забравяйте че тук се плащат данъци,мита начислява се и престой в складовете, докато при интернет доставчиците това го няма- те работят по каталог и при тях не можеда се пипне и види.
Е, добре де - какво тогава е обяснението че една количка "Грако" да речем, в САЩ е от порядъка на 80 - 100 $, а тук цената е няколко пъти по- висока /мисля че бяха поне 800лв - не ми се рови да гледам по- подробно/. Колкото и да са големи транспортните разходи, мита и пр. не ми се струва правдоподобно обяснени е за 5-6 пъти по- висока цена.

# 3
  • Мнения: 2 309
Разрови се де,може да си я видяла в промоция Peace
Ако всеки може,нека си купува от Америка!!!Съмнявам се да излезне по-евтина!
В Италия количките също са с доста по-ниски цени от нашите,но за да я вземеш от там,ще искат минимум 150-200 евро за транспорт...това съм го проверила Peace
Темата е интересна bowuu

# 4
  • Мнения: 4 428
Общо взето съм съгласна с изложението  Grinning Само към последният абзац имам реплика.
Наистина интертен търговията излиза по-евтино. Което не означава, че по нашите е-магазини е по-евтино от нармален магазин  Tired Особено, като добавиш доставката и неудобството, че никой не ти казва кога ще се извърши тя и те "връзват" да чакаш неизвестно колко дълго.
Лошото е, че и доста от нормалните магазини не се различават много по начина на предлагане на стоките от е-магазините. В повечето, ако има 2-3 модела в магазина е добре. Повечето също продават по каталог. И пак гледаш картинки и поръчваш по тях. И пак не си получаваш стоката веднага и пазаруваш до някъде на сляпо. И за това трябва да си пишем тук в кой магазин има еди кой си модел в момчента и може да се види за какво иде реч. И се почва едно обикаляне  ooooh! В този магазин, да видиш този, в друг магазин да видиш другия модел и т.н. Лошото е, че и не става навсякъде да се обадиш и да ти доставят модела, за да го видиш. Искат да го купиш, ако ти направят тази "услуга"
Да не започвам темата и с гаранционното потдържане  Tired Особено, като скоро ми се наложи да се "възползвам" от нея, т.е. оправяй се сам.
Така, че нашите търговци има още доста хляб да изядят, за да разберат, че пари се правят от качествена работа, а не от игри на дребно  Tired

# 5
  • Мнения: 1 640
Мерси на Странника за предоставената информация.Има резон в изложените разяснения.За някои аспекти не бях се замисляла въобще,особено от гледна точка на физика,материали,материи,вентилация.
  Гледала съм и съм търсила удобство,външен вид,функционалност и добра цена.Допуснах гол.грешка с китайска на "Мони" количка,която имаше пластмасови колела и дръжката й не издържаше на тежестта на коша с бебето.Трябваше с крак да натискам багажника,за да се качи количката на тротоар,а на самата дръжка-не можех да разчитам-падаше при силен натиск.

# 6
  • Мнения: 4 546
аз имам един въпрос. силиконовите гуми бързо ли се изтъркват и "леко" ли возят?

# 7
  • Мнения: 11 017
Много полезна тема, благодаря ти Hug Особенно ми хареса мнението ти за 3-те точки в равнината Wink
Имам въпрос за помпещите се гуми - лесно ли се пукат?

# 8
  • Мнения: 70
Да не започвам темата и с гаранционното потдържане  Tired Особено, като скоро ми се наложи да се "възползвам" от нея, т.е. оправяй се сам.
Така, че нашите търговци има още доста хляб да изядят, за да разберат, че пари се правят от качествена работа, а не от игри на дребно  Tired
[/quote]

Приветстваме темата представена от Странника. Забелязахме и това, че доста дълго време никой не взе отношение.
И малко от нас за гаранционното обслужване. Когато клиент купува даден продукт /количка/ освен, че трябва да се
запознае с показателите му, би следвало да се позаинтересува  за гаранционно и извънгаранционно обслужване. Има ли
сервиз за ремонт или не? Защото след такива пропуски следват отрицателни коментари и вината винаги се прехвърля
на вносителите. Но не всички вносители следва да се поставят под един знаменател.
И още нещо. Наше впечатление е. че много малка част от клиентите прочитат внимателно инструкцията за ползване
и гаранционните условия. Когато една количка ежедневно се експлоатира по начин, който не отговаря на условията
за използване, дадени от производителя следва неизбежното. Все пак в количката клиента транспортира собственото
си дете. А количката изисква поддържане, за да може по-дълго време да бъде използвана. Не напразно производителите
дават две години гаранция. Но гаранцията е за фабрични дефекти, появили се по време на експлоатацията, а не за
дефекти от неправилна работа с продукта. Гаранцията не е безусловна.
Не бихме желали да Ви даваме примери за клиенти, които ни докарват колички на три-четири месеца в окаяно състояние.
Мръсни, с разбити оси на колелата, скъсани жила на  спирачките, изкривени дръжки, лекьосани дамаски. Да не
продължаваме с изброяването. А когато дефекта от неправилна експлоатация е на място, където  никой вносител няма
да допусне, че ще се случи и в момента не разполага с необходимата част? Следва поръчка и доставка от чужбина. Това
предполага чакане от седем до десет дни.  Клиента обаче иска да му се отремонтира количката веднага. Опитваме се
като вносители да решаваме такива случаи веднага, но и ние понякога сме затруднени. Когато една количка има документ
от производителя, че отговаря на съответните европейски стандарти следва за бъдем сигурни в нейното качество. Остава
да бъде използвана, но не варварски, защото и ние сме на мнение, че има клиенти, които също трябва доста хляб да
изядат, докато разберат, че вносителите не са им виновни за потрошените от тях колички.
За информация. При възникнала повреда, която не е в резултат на фабричен дефект следва количката да бъде изпратена
на производителя. Техническия екип на сервиза проверява дефекта и в писмен вид информира вносителя и клиента за
причината на повредата. Ако тя е по вина на клиента в следствие на неправилна експлоатация от негова страна, то тогава
стойността на ремонта и пътните разноски в двете посоки са за негова сметка. Неприятно. И клиента остава за дълго време
без така необходимата му количка. Затова повтаряме, че гаранцията не е безусловна.
И нека бъдем малко толерантни. Хубаво е и двете страни да влагат разбиране, защото гаранционният проблем ги касае
и двете. Нека да поглеждаме и в нашия двор, а не само  в двора на комшията.
Иначе и ние сме съгласни, че темата е интересна.









# 9
  • Мнения: 2 739
Здравйте,имам един въпаос отнсно количките
Предстои ми да купувам за новородено,харесала съм една тригумка всичко и е супер,но когато е в легнало положение има лек наклон не е голям но го има и това ме притеснява.
Та вреди ли всъщност това на новородено бебе или не?

# 10
  • Мнения: 4 428
И нека бъдем малко толерантни. Хубаво е и двете страни да влагат разбиране, защото гаранционният проблем ги касае
и двете. Нека да поглеждаме и в нашия двор, а не само  в двора на комшията.
Иначе и ние сме съгласни, че темата е интересна.

Да, нямам против да има толерантност и т.н. Но при положение, че става дума за нова количка, на която й се счупва закопчалката за коланите /просто в основата пластинката е много тънка и явно от време на време става така/ и те ми казват да обикалям по кинкалериите да си търся. Това не им го водили резервна част. И те имали количка в магазина, счупена по същия начин, но не могли да направят нищо  Crossing Arms Става дума за м-н Малечко и количка на Бебе Конфорд. Оказа се, че в чужбина може да си поръчаш в който и да е магазин, каквато си искаш част. Просто на вносителите не им се занимава. Да не отбелязвам, че гаранцията е 6месеца и НЕ покрива
"- щети нанесени поради неправилна експлоатация /това добре/
- избеляла и скъсана тапицерия /хубаво/
- повредени тик-так копчета, ципове и други /ще се преживее, макар че според мен не трябва да опирам до шивашки ателиета за това, ама.../
- спукани, счупени и износени пластасови детайли  Shocked Явно нямаше смисъл от писмото  Crossing Arms
- спукани вътрешни и срязани външни гуми  Shocked Shocked Shocked
- изгубени части  Shocked"
За каква гаранция говорим тука и за какво обслужване въобще  Crossing Arms Лошото е, че ми се наложи да обърна внимание на това първо късно и второ по неприятен повод.
Е, в крайна сметка обиколих канкалериите. Казаха че такива закопчалки не се внасят и трябваше да преправя целия колан на количката, за да се закопчава с това, което намерих по нашите магазини  Crossing Arms
И в случая говорим точно за вносителя на марката. А и на още няколко реномирани марки колички. Е, как се прави бизнес по този начин  Crossing Arms
Не казвам, че всички вносители са такива, но за жалост другите примери са изключение от правилото  Tired

# 11
  • Мнения: 70
Здравйте,имам един въпаос отнсно количките
Предстои ми да купувам за новородено,харесала съм една тригумка всичко и е супер,но когато е в легнало положение има лек наклон не е голям но го има и това ме притеснява.
Та вреди ли всъщност това на новородено бебе или не?
[/quote

Препоръчително е за новородено да се използва количка с напълно легнало положение.
Другият вариант е да използвате т.н. "лежащ кош" предназначен специално за новородени.

# 12
  • Мнения: 4 428
Здравйте,имам един въпаос отнсно количките
Предстои ми да купувам за новородено,харесала съм една тригумка всичко и е супер,но когато е в легнало положение има лек наклон не е голям но го има и това ме притеснява.
Та вреди ли всъщност това на новородено бебе или не?

Защо гледаш количката да ти хареса първо на теб, а после мислиш за бебето? Нали то горкото ще прекара там първите месеци от живота си почти постаянно. А на въпроса ти дали всъщност е вредно да няма напълно легнало положение количката, може да ти отговори всеки педиатър и дори АГ-о ти от ЖК  Peace

# 13
  • Мнения: 2 739
И аз така предполагах ,че няма да е удобно за бебо
Количката затова върви с допълнително ,така нареченото порт бебе,което се слага в количката и така бебето е в легнало положение ,но незнам дали мога да се довера и на това порт бебе,или да сменя модела.Ваще мнения?

# 14
  • Мнения: 4 428
По-добре направо смени модела или си вземи кош за новородено. Портбебетата са доста закътани и запарват в по-топло време, а няма как да го махнеш в този случай. Кажи все пак за каква количка говорим, за да не си говорим наизуст

# 15
  • Мнения: 2 739
става въпрос за модел на чиполино,тригумец ,цената варира от 270-330 в зависимос дали ще е с порт бебе или без

# 16
  • Мнения: 4 428
За тази ли иде реч
http://www.pakostnik.com/bg/productdetails.php?id=1589
Ако е тази дори и да има напълно легнало положение, бих сменила модела. Видя ли, че тежи над 14кг  ooooh!

# 17
  • Мнения: 2 739
о не,не е.Тази съм я виждала,добра е ,но е много тешка,права си.незнам каде да ти я покажа гледала съм я в новия магазин ХИП срещу Метро.
А направо съм разочарована от всичките колички на мой познати върху които имам поглет.Май свесните са от 800 нагоре

# 18
  • Мнения: 4 424
о не,не е.Тази съм я виждала,добра е ,но е много тешка,права си.незнам каде да ти я покажа гледала съм я в новия магазин ХИП срещу Метро.
А направо съм разочарована от всичките колички на мой познати върху които имам поглет.Май свесните са от 800 нагоре
даа  Peace Много си права.Приятелка си купи Чиполино за 350 лв-пари хвърлени навятъра 1м след гаранцията количката се разкапа.Металната рмка се счупи и разпадна,а още след 1м експлоатация скърцаше зверски.Триколка беше и нейната.. май модела е Прима или нещо подобно..

# 19
  • Мнения: 4 428
о не,не е.Тази съм я виждала,добра е ,но е много тешка,права си.незнам каде да ти я покажа гледала съм я в новия магазин ХИП срещу Метро.
А направо съм разочарована от всичките колички на мой познати върху които имам поглет.Май свесните са от 800 нагоре

Ако си готова да дадеш 800лв за количка имаш доста избор на добри колички.
Джордани - те са о/о 300-350, модел 3 в 1 - 700лв
Инглезина Зипи - 700лв
Пег Перего - 600-700лв. Чентро Комплето /аз съм я харесала за следващото/ - 480лв
Чико Кортина - 550лв

# 20
  • Мнения: 3 926
Ооо, страхотна тема Hug Наистина е добре да се говори открито за екплоатацията. Но за съжаление не бива да пропускаме факта, че тези колички са правени за "белия" свят, за пътища без дупки и тротоари с наклон..., а не за БГ-пътната реалност Mr. Green Съгласна съм, че ако една жена смята, че няма да се затвори вкъщи, а ще излиза и ще се движи с детето си навсякъде, то е добре да помисли и за собствения си комфорт. ЗА мен количката е продължение на ръката ми. Без нея се чувствам "гола". Вече съм горда притежатилка на №5 и смея да твърдя, че съм запозната доста отблизо с различните марки и вносители.
Може би точно поради тази причина смятам, живот и здраве, да карам следващто бебе в Бъзз. Знам, че повече от година няма да изкарам с тази количка (защото ще се изкуша да купя друга), и за това време ще се примиря с 12-те й килограма Wink
Наистина бъдещите майки, които ще избират е добре да се интересуват и от отношението на вносителите. За мен няма по-отзивчиви от хората, работещи в Бейби Нова в Павлово. Независимо дали съм в магазина или по телефона - отношението е едно и също. Освен това вносителите са единствените (и в това съм сигурна, защото не съм видяла другаде такова нещо), които правят промоции на стари модели и разцветки.
Друг магазин, от който съм изключително доволна е Бебе+ в Дианабад. Дори ми предложиха да ме изчакат след работното си време, ако имам проблеми с придвижването.
Освен това и в двата магазина предлагат пълната серия от модели на марките колички, с които разполагат. Т.е. Можеш да видиш и пипнеш всичко. А това е от голямо значение.
Мисля, че би било добре да се организира детски магазин по примера на Сватбения център в София - много марки на едно място. Нака наистина можеш да сравниш и да избереш най-доброто за парите, с които разполагаш.

# 21
  • Мнения: 4 428
Ееей, ще е супер да има магазин само за по-"едри" покупки - колички, мебели, столчета, ванички. Влизаш, ръсиш се порядъчно и си излизаш доволен  Mr. Green

# 22
  • Мнения: 70
На няколко пъти прочетох коментари как еди коя си количка в еди кой си сайт струва толкова а тук в България е еди колко си.Не забравяйте че тук се плащат данъци,мита начислява се и престой в складовете, докато при интернет доставчиците това го няма- те работят по каталог и при тях не можеда се пипне и види.
Е, добре де - какво тогава е обяснението че една количка "Грако" да речем, в САЩ е от порядъка на 80 - 100 $, а тук цената е няколко пъти по- висока /мисля че бяха поне 800лв - не ми се рови да гледам по- подробно/. Колкото и да са големи транспортните разходи, мита и пр. не ми се струва правдоподобно обяснени е за 5-6 пъти по- висока цена.

С риск да станем досадни ще се включим отново в темата, защото погледнато от страни нещата изглеждат много елементарни.
Много е лесно да се пазарува при интернет доставчиците.  Харесва се нещо на снимка. Поръчва се, плаща се и  се чака
стоката да дойде. Единственото нещо, с което клиента е запознат, е малкото информация дадена като анонс и това как
изглежда на снимка продукта. Почти никакви обяснения за начина на експлоатация на продукта. И клиента тръпне в кошмарно
очакване, докато получи стоката, защото,  едно е, как изглежда на снимка, а друго в действителност. За интернет доставчика
остава удоволствието да прибере печалбата, за която не се е изморил много. Въпрос. Какво прави клиента, ако се окаже,
че е получил нещо, което не е очаквал и от което не остава доволен? ........! Няма на кого да се скара  дори, както му се
иска. И да има някакви отрицателни коментари от страна на клиента, интернет доставчика няма как да ги чуе. Те просто
не го интересуват. За него е важна продажбата. Съвет. Нека клиента не се опитва тогава да върне стоката в САЩ за сметка на продавача. Не сме сигурни, че това ще се получи.
При вносителя нещата са по-различни. Преди всичко трябва да се запознае на място при производителя с новите модели,
които предстои да се пуснат на пазара. Следва обучение на поне двама демонстратори за това как се работи с всеки един
модел количка, защото трябва да бъдат подготвени при представянето им пред клиенти в България. Необходимо е да се
подсигури помещение за магазин, където всеки клиент да може да се запознае с качествата на всяка една предлагана количка.
Знаем какви са наемите в България. Знаем какви са и разходите за това помещение: ток, вода, парно, такса смет, кражби и др.
Същото упражнение важи и за склада, в който трябва да се съхранява получената стока. А нека не забравяме, че от както
сме членове на Европейския съюз, изискванията за такива обекти са сериозни.Не е възможно да се съхраняват по мазета и
тавани, защото стоката  се поврежда.Следва възнаграждение на персонала: заплати, осигуровки за пенсия, ДОД, здравни осигуровки. И какво ли още нe. Транспорт до България. Транспортни доставки до различни градове в страната. Офис разходи:
телефони, факсове, компютри, принтери. Без тях просто не е възможно една елементарна поръчка да се направи. Разходи
за рекламни постери, брошури и дипляни. Предпечатна подготовка. Печат. Разпространение. Реклама в специализирани
издания.  Един служител от сервиза трябва да бъде изпращан поне два пъти в годината при производителя на специализация,
за да не среща проблеми при отстраняването на възникнали дефекти в гаранционния и извънгаранционният период на
експлоатацията на количките. И всичко това се прави в името на клиента. Да може да получи компетентна информация,
професионално обслужване и качествен сервиз.
Това са неща, които се съмняваме, че един интернет доставчик от чужбина ще предложи.
Пожелаваме успешни покупки на всички клиенти.

# 23
  • Мнения: 2 467
Добре де. В САЩ също плащат ток, вода, заплати и грамадни данъци и такси. Повечето колички, които се продават са произведени в Китай - ето и транспортни разходи. Но разликата в цената е очевадна за доста неща. Чак дразнеща  Crossing Arms

# 24
  • на село
  • Мнения: 1 028
С риск и аз да стана досадна, случайно и аз работя в сферата на търговията. Да, тези разходи се правят така или иначе - всеки, който е решил да прави търговия не може да ги избегне. Но те не се калкулират върху цената само на един вид продукция / ако мога така да се изразя/.

Просто има голяма доза спекулация със цените върху продукти, производителите на които нямат официални представители в Бг.

# 25
  • Мнения: 4 428
Просто има голяма доза спекулация със цените върху продукти, производителите на които нямат официални представители в Бг.

Абсолютно  Peace Сега гледам по-подробно Пег Перего. Цените им в Бг са, като в повечето чуждестранни сайтове.
Но при Грако примерно, разликите са меко казано чудовищни  ooooh! Количка 200 долара=1200лв  #Crazy

# 26
  • Мнения: 4 428
Ааа, сега видях, че този модел Грако, вече е 770лв  Mr. Green Ще се усетят за какво става дума, но им трябва малко време да "узреят". Тамън, докато ми дойде време да купувам количка, ще са на реалните си цени  Laughing

# 27
  • Мнения: 634
Имам следният въпрос: да предположим, че съм си закупила от директен вносител/представител на определена известна марка количка за  сума от 1000 лева. Докато количката е в гаранция се появява дефект и съответно количката трябва да бъде оставена на ремонт до отстраняване на повредата. Това ще бъде период от приблизително 2-3 седмици. Искам да попитам - при това положение, Вие , уважаеми вносители -ще ми осигурите ли оборотна количка с която да се обслужвам? защото това е дълъг период, а аз не искам да си помислям, че дори и за ден ще ми се налага да разнасям бебе на ръце, да не говорим за 2-3 седмици...Аз смятам, че това е нормално и задължителна да се прави, щом човек си купува скъпа и маркова количка. Не говорим за китайски и други азиатски изпълнения.
Между другото , ще ви разкажа как в един от магазините, който има и онлайн вариант ме изгледаха много учудено, като попитах имат ли количките гаранции и как точно се процедира при евентуален проблем. Продавачките буквално ме нападнаха как мога да задавам такива въпроси за тези маркови колички - ама това НИКОГА нямало да се случи....не им се било случвало и затова не знаели как се процедира при гаранция. Общо взето, въпросът за гаранционните условия и процедура при проблем се оказа  неудобен въпрос и било кощунство да се задава!!! Shocked А не е кощунство да даваш много пари за количка, нали....

# 28
  • Мнения: 70
Имам следният въпрос: да предположим, че съм си закупила от директен вносител/представител на определена известна марка количка за  сума от 1000 лева. Докато количката е в гаранция се появява дефект и съответно количката трябва да бъде оставена на ремонт до отстраняване на повредата. Това ще бъде период от приблизително 2-3 седмици. Искам да попитам - при това положение, Вие , уважаеми вносители -ще ми осигурите ли оборотна количка с която да се обслужвам? защото това е дълъг период, а аз не искам да си помислям, че дори и за ден ще ми се налага да разнасям бебе на ръце, да не говорим за 2-3 седмици...Аз смятам, че това е нормално и задължителна да се прави, щом човек си купува скъпа и маркова количка. Не говорим за китайски и други азиатски изпълнения.
Между другото , ще ви разкажа как в един от магазините, който има и онлайн вариант ме изгледаха много учудено, като попитах имат ли количките гаранции и как точно се процедира при евентуален проблем. Продавачките буквално ме нападнаха как мога да задавам такива въпроси за тези маркови колички - ама това НИКОГА нямало да се случи....не им се било случвало и затова не знаели как се процедира при гаранция. Общо взето, въпросът за гаранционните условия и процедура при проблем се оказа  неудобен въпрос и било кощунство да се задава!!! Shocked А не е кощунство да даваш много пари за количка, нали....

Ангажираме се с отговор, касаещ системата за работата в нашата фирма. До 70 % от дефектите се отстраняват в рамките на работния ден. До 25 % се отстраняват в рамките на 24 часа. До 4 % се отстраняват в рамките на 48 часа. Около 1 % се налага
да остават за ремонт повече от 3 работни дни, защото пристигат в почти "насипно" състояние, като причината почти винаги
е в детегледачката. За това гарантираме, защото в сервиза се води строга отчетност за всяка постъпила за ремонт количка.
Всеки дефект се снима с дигитален фотоапарат от няколко гледни точки и снимките се прилагат към досието на количката.
По отношение на оборотните колички. Ние сме ПРОТИВ тази система. Преди години се опитахме да работим по този начин, но след като няколко пъти върнаха почти нови колички във вид, от който можехме да разберем с какво са хранени децата, използвали
оборотната количка се отказахме от тази система. Е, как да предоставим за ползване на следващият клиент такава количка?Ние сме на мнение, че след като успяваме да решим в съвсем кратки срокове въпроса с ремонта на една количка, то не е необходимо да
предоставяме оборотни колички, които ни се връщат в отвратителен вид. Бихте ли си возили детето в така количка?
По повод въпроса с оборотните колички. Нека се опитаме да направим една съпоставка. Както се купува скъпа бебешка количка,
така се купува и скъп автомобил. Колко фирми вносителки на автомобили дават оборотна кола, когато се наложи да отремонтират
повреденият автомобил? И там се чака по повече от две седмици за доставка на резервни части. Може би няма да Ви хареса този пример, но ние сме попадали в такава ситуация. Нов лизингов автомобил не можем да го ползваме, защото резервната част ще дойде след 15 дни. Тука става въпрос за много повече от 1000 лева.И не ни дават оборотен. И не ни признават дефектиралата
част, въпреки че автомобила е в гаранция.
Според нас въпросът с гаранционните условия и обслужване не е неудобен въпрос. Важното е кога клиентът ще го постави.
Когато с гаранционните условия и начина на експлоатация на количката клиентите се запознаят преди покупката, не би трябвало
след това да възникват недоразумения. За целта, към всяка количка има брошури и инструкции на български език.За сгъваемите
модели  с картинки е указано как става това. Трябва само да се прочетат и разгледат. Освен това, повече от необходимо е,
продавача в магазина да Ви демонстрира как се борави с вески един модел количка. Съгласно европейските закони, всички
колички  се продават с гаранция. Затова е препоръчително клиента да се запознае предварително с тях, защото след това се
оформят два враждуващи лагера и единия напада другия.




# 29
  • Мнения: 634
Благодаря за изчерпателния отговор.
Единствено по Вашия коментар цитиран  по-долу имам мнение:
[[/quote]

По повод въпроса с оборотните колички. Нека се опитаме да направим една съпоставка. Както се купува скъпа бебешка количка,
така се купува и скъп автомобил. Колко фирми вносителки на автомобили дават оборотна кола, когато се наложи да отремонтират
повреденият автомобил? И там се чака по повече от две седмици за доставка на резервни части. Може би няма да Ви хареса този пример, но ние сме попадали в такава ситуация. Нов лизингов автомобил не можем да го ползваме, защото резервната част ще дойде след 15 дни. Тука става въпрос за много повече от 1000 лева.И не ни дават оборотен. И не ни признават дефектиралата
част, въпреки че автомобила е в гаранция.




[/quote]

Вносителите на автомобили - повечето от тях предлагат такъв оборотен автомобил.

Похвално е , че реагирате бързо в случай на повреда.

А що се отнася до мърлявите колички  - за съжаление или радост света е шарен, хора всякви, наистина.

# 30
  • Мнения: 70
Добре де. В САЩ също плащат ток, вода, заплати и грамадни данъци и такси. Повечето колички, които се продават са произведени в Китай - ето и транспортни разходи. Но разликата в цената е очевадна за доста неща. Чак дразнеща  Crossing Arms

Повече от ясно е, че клиенти и търговци са от двете страни на фронтовата линия. Всеки за себе си е прав, затова и не  спорим. Опитахме се да  внесем малко яснота по въпроса и се надяваме да бъдем разбрани. Приветстваме всеки, който има възможност
да отиде и си купи количка от САЩ. Ние имаме повече наблюдения за това как се развива пазара в Европа. Затова сме на мнение,
че чак такива разлики в цените не съществуват. Но може в някой интернет сайт да се попадне все пак на някоя доста изгодна оферта.

Общи условия

Активация на акаунт