Общи наблюдения относно количките

  • 2 226
  • 30
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 730
става въпрос за модел на чиполино,тригумец ,цената варира от 270-330 в зависимос дали ще е с порт бебе или без

# 16
  • Мнения: 4 428
За тази ли иде реч
http://www.pakostnik.com/bg/productdetails.php?id=1589
Ако е тази дори и да има напълно легнало положение, бих сменила модела. Видя ли, че тежи над 14кг  ooooh!

# 17
  • Мнения: 2 730
о не,не е.Тази съм я виждала,добра е ,но е много тешка,права си.незнам каде да ти я покажа гледала съм я в новия магазин ХИП срещу Метро.
А направо съм разочарована от всичките колички на мой познати върху които имам поглет.Май свесните са от 800 нагоре

# 18
  • Мнения: 4 422
о не,не е.Тази съм я виждала,добра е ,но е много тешка,права си.незнам каде да ти я покажа гледала съм я в новия магазин ХИП срещу Метро.
А направо съм разочарована от всичките колички на мой познати върху които имам поглет.Май свесните са от 800 нагоре
даа  Peace Много си права.Приятелка си купи Чиполино за 350 лв-пари хвърлени навятъра 1м след гаранцията количката се разкапа.Металната рмка се счупи и разпадна,а още след 1м експлоатация скърцаше зверски.Триколка беше и нейната.. май модела е Прима или нещо подобно..

# 19
  • Мнения: 4 428
о не,не е.Тази съм я виждала,добра е ,но е много тешка,права си.незнам каде да ти я покажа гледала съм я в новия магазин ХИП срещу Метро.
А направо съм разочарована от всичките колички на мой познати върху които имам поглет.Май свесните са от 800 нагоре

Ако си готова да дадеш 800лв за количка имаш доста избор на добри колички.
Джордани - те са о/о 300-350, модел 3 в 1 - 700лв
Инглезина Зипи - 700лв
Пег Перего - 600-700лв. Чентро Комплето /аз съм я харесала за следващото/ - 480лв
Чико Кортина - 550лв

# 20
  • Мнения: 3 926
Ооо, страхотна тема Hug Наистина е добре да се говори открито за екплоатацията. Но за съжаление не бива да пропускаме факта, че тези колички са правени за "белия" свят, за пътища без дупки и тротоари с наклон..., а не за БГ-пътната реалност Mr. Green Съгласна съм, че ако една жена смята, че няма да се затвори вкъщи, а ще излиза и ще се движи с детето си навсякъде, то е добре да помисли и за собствения си комфорт. ЗА мен количката е продължение на ръката ми. Без нея се чувствам "гола". Вече съм горда притежатилка на №5 и смея да твърдя, че съм запозната доста отблизо с различните марки и вносители.
Може би точно поради тази причина смятам, живот и здраве, да карам следващто бебе в Бъзз. Знам, че повече от година няма да изкарам с тази количка (защото ще се изкуша да купя друга), и за това време ще се примиря с 12-те й килограма Wink
Наистина бъдещите майки, които ще избират е добре да се интересуват и от отношението на вносителите. За мен няма по-отзивчиви от хората, работещи в Бейби Нова в Павлово. Независимо дали съм в магазина или по телефона - отношението е едно и също. Освен това вносителите са единствените (и в това съм сигурна, защото не съм видяла другаде такова нещо), които правят промоции на стари модели и разцветки.
Друг магазин, от който съм изключително доволна е Бебе+ в Дианабад. Дори ми предложиха да ме изчакат след работното си време, ако имам проблеми с придвижването.
Освен това и в двата магазина предлагат пълната серия от модели на марките колички, с които разполагат. Т.е. Можеш да видиш и пипнеш всичко. А това е от голямо значение.
Мисля, че би било добре да се организира детски магазин по примера на Сватбения център в София - много марки на едно място. Нака наистина можеш да сравниш и да избереш най-доброто за парите, с които разполагаш.

# 21
  • Мнения: 4 428
Ееей, ще е супер да има магазин само за по-"едри" покупки - колички, мебели, столчета, ванички. Влизаш, ръсиш се порядъчно и си излизаш доволен  Mr. Green

# 22
  • Мнения: 70
На няколко пъти прочетох коментари как еди коя си количка в еди кой си сайт струва толкова а тук в България е еди колко си.Не забравяйте че тук се плащат данъци,мита начислява се и престой в складовете, докато при интернет доставчиците това го няма- те работят по каталог и при тях не можеда се пипне и види.
Е, добре де - какво тогава е обяснението че една количка "Грако" да речем, в САЩ е от порядъка на 80 - 100 $, а тук цената е няколко пъти по- висока /мисля че бяха поне 800лв - не ми се рови да гледам по- подробно/. Колкото и да са големи транспортните разходи, мита и пр. не ми се струва правдоподобно обяснени е за 5-6 пъти по- висока цена.

С риск да станем досадни ще се включим отново в темата, защото погледнато от страни нещата изглеждат много елементарни.
Много е лесно да се пазарува при интернет доставчиците.  Харесва се нещо на снимка. Поръчва се, плаща се и  се чака
стоката да дойде. Единственото нещо, с което клиента е запознат, е малкото информация дадена като анонс и това как
изглежда на снимка продукта. Почти никакви обяснения за начина на експлоатация на продукта. И клиента тръпне в кошмарно
очакване, докато получи стоката, защото,  едно е, как изглежда на снимка, а друго в действителност. За интернет доставчика
остава удоволствието да прибере печалбата, за която не се е изморил много. Въпрос. Какво прави клиента, ако се окаже,
че е получил нещо, което не е очаквал и от което не остава доволен? ........! Няма на кого да се скара  дори, както му се
иска. И да има някакви отрицателни коментари от страна на клиента, интернет доставчика няма как да ги чуе. Те просто
не го интересуват. За него е важна продажбата. Съвет. Нека клиента не се опитва тогава да върне стоката в САЩ за сметка на продавача. Не сме сигурни, че това ще се получи.
При вносителя нещата са по-различни. Преди всичко трябва да се запознае на място при производителя с новите модели,
които предстои да се пуснат на пазара. Следва обучение на поне двама демонстратори за това как се работи с всеки един
модел количка, защото трябва да бъдат подготвени при представянето им пред клиенти в България. Необходимо е да се
подсигури помещение за магазин, където всеки клиент да може да се запознае с качествата на всяка една предлагана количка.
Знаем какви са наемите в България. Знаем какви са и разходите за това помещение: ток, вода, парно, такса смет, кражби и др.
Същото упражнение важи и за склада, в който трябва да се съхранява получената стока. А нека не забравяме, че от както
сме членове на Европейския съюз, изискванията за такива обекти са сериозни.Не е възможно да се съхраняват по мазета и
тавани, защото стоката  се поврежда.Следва възнаграждение на персонала: заплати, осигуровки за пенсия, ДОД, здравни осигуровки. И какво ли още нe. Транспорт до България. Транспортни доставки до различни градове в страната. Офис разходи:
телефони, факсове, компютри, принтери. Без тях просто не е възможно една елементарна поръчка да се направи. Разходи
за рекламни постери, брошури и дипляни. Предпечатна подготовка. Печат. Разпространение. Реклама в специализирани
издания.  Един служител от сервиза трябва да бъде изпращан поне два пъти в годината при производителя на специализация,
за да не среща проблеми при отстраняването на възникнали дефекти в гаранционния и извънгаранционният период на
експлоатацията на количките. И всичко това се прави в името на клиента. Да може да получи компетентна информация,
професионално обслужване и качествен сервиз.
Това са неща, които се съмняваме, че един интернет доставчик от чужбина ще предложи.
Пожелаваме успешни покупки на всички клиенти.

# 23
  • Мнения: 2 467
Добре де. В САЩ също плащат ток, вода, заплати и грамадни данъци и такси. Повечето колички, които се продават са произведени в Китай - ето и транспортни разходи. Но разликата в цената е очевадна за доста неща. Чак дразнеща  Crossing Arms

# 24
  • на село
  • Мнения: 1 028
С риск и аз да стана досадна, случайно и аз работя в сферата на търговията. Да, тези разходи се правят така или иначе - всеки, който е решил да прави търговия не може да ги избегне. Но те не се калкулират върху цената само на един вид продукция / ако мога така да се изразя/.

Просто има голяма доза спекулация със цените върху продукти, производителите на които нямат официални представители в Бг.

# 25
  • Мнения: 4 428
Просто има голяма доза спекулация със цените върху продукти, производителите на които нямат официални представители в Бг.

Абсолютно  Peace Сега гледам по-подробно Пег Перего. Цените им в Бг са, като в повечето чуждестранни сайтове.
Но при Грако примерно, разликите са меко казано чудовищни  ooooh! Количка 200 долара=1200лв  #Crazy

# 26
  • Мнения: 4 428
Ааа, сега видях, че този модел Грако, вече е 770лв  Mr. Green Ще се усетят за какво става дума, но им трябва малко време да "узреят". Тамън, докато ми дойде време да купувам количка, ще са на реалните си цени  Laughing

# 27
  • Мнения: 634
Имам следният въпрос: да предположим, че съм си закупила от директен вносител/представител на определена известна марка количка за  сума от 1000 лева. Докато количката е в гаранция се появява дефект и съответно количката трябва да бъде оставена на ремонт до отстраняване на повредата. Това ще бъде период от приблизително 2-3 седмици. Искам да попитам - при това положение, Вие , уважаеми вносители -ще ми осигурите ли оборотна количка с която да се обслужвам? защото това е дълъг период, а аз не искам да си помислям, че дори и за ден ще ми се налага да разнасям бебе на ръце, да не говорим за 2-3 седмици...Аз смятам, че това е нормално и задължителна да се прави, щом човек си купува скъпа и маркова количка. Не говорим за китайски и други азиатски изпълнения.
Между другото , ще ви разкажа как в един от магазините, който има и онлайн вариант ме изгледаха много учудено, като попитах имат ли количките гаранции и как точно се процедира при евентуален проблем. Продавачките буквално ме нападнаха как мога да задавам такива въпроси за тези маркови колички - ама това НИКОГА нямало да се случи....не им се било случвало и затова не знаели как се процедира при гаранция. Общо взето, въпросът за гаранционните условия и процедура при проблем се оказа  неудобен въпрос и било кощунство да се задава!!! Shocked А не е кощунство да даваш много пари за количка, нали....

# 28
  • Мнения: 70
Имам следният въпрос: да предположим, че съм си закупила от директен вносител/представител на определена известна марка количка за  сума от 1000 лева. Докато количката е в гаранция се появява дефект и съответно количката трябва да бъде оставена на ремонт до отстраняване на повредата. Това ще бъде период от приблизително 2-3 седмици. Искам да попитам - при това положение, Вие , уважаеми вносители -ще ми осигурите ли оборотна количка с която да се обслужвам? защото това е дълъг период, а аз не искам да си помислям, че дори и за ден ще ми се налага да разнасям бебе на ръце, да не говорим за 2-3 седмици...Аз смятам, че това е нормално и задължителна да се прави, щом човек си купува скъпа и маркова количка. Не говорим за китайски и други азиатски изпълнения.
Между другото , ще ви разкажа как в един от магазините, който има и онлайн вариант ме изгледаха много учудено, като попитах имат ли количките гаранции и как точно се процедира при евентуален проблем. Продавачките буквално ме нападнаха как мога да задавам такива въпроси за тези маркови колички - ама това НИКОГА нямало да се случи....не им се било случвало и затова не знаели как се процедира при гаранция. Общо взето, въпросът за гаранционните условия и процедура при проблем се оказа  неудобен въпрос и било кощунство да се задава!!! Shocked А не е кощунство да даваш много пари за количка, нали....

Ангажираме се с отговор, касаещ системата за работата в нашата фирма. До 70 % от дефектите се отстраняват в рамките на работния ден. До 25 % се отстраняват в рамките на 24 часа. До 4 % се отстраняват в рамките на 48 часа. Около 1 % се налага
да остават за ремонт повече от 3 работни дни, защото пристигат в почти "насипно" състояние, като причината почти винаги
е в детегледачката. За това гарантираме, защото в сервиза се води строга отчетност за всяка постъпила за ремонт количка.
Всеки дефект се снима с дигитален фотоапарат от няколко гледни точки и снимките се прилагат към досието на количката.
По отношение на оборотните колички. Ние сме ПРОТИВ тази система. Преди години се опитахме да работим по този начин, но след като няколко пъти върнаха почти нови колички във вид, от който можехме да разберем с какво са хранени децата, използвали
оборотната количка се отказахме от тази система. Е, как да предоставим за ползване на следващият клиент такава количка?Ние сме на мнение, че след като успяваме да решим в съвсем кратки срокове въпроса с ремонта на една количка, то не е необходимо да
предоставяме оборотни колички, които ни се връщат в отвратителен вид. Бихте ли си возили детето в така количка?
По повод въпроса с оборотните колички. Нека се опитаме да направим една съпоставка. Както се купува скъпа бебешка количка,
така се купува и скъп автомобил. Колко фирми вносителки на автомобили дават оборотна кола, когато се наложи да отремонтират
повреденият автомобил? И там се чака по повече от две седмици за доставка на резервни части. Може би няма да Ви хареса този пример, но ние сме попадали в такава ситуация. Нов лизингов автомобил не можем да го ползваме, защото резервната част ще дойде след 15 дни. Тука става въпрос за много повече от 1000 лева.И не ни дават оборотен. И не ни признават дефектиралата
част, въпреки че автомобила е в гаранция.
Според нас въпросът с гаранционните условия и обслужване не е неудобен въпрос. Важното е кога клиентът ще го постави.
Когато с гаранционните условия и начина на експлоатация на количката клиентите се запознаят преди покупката, не би трябвало
след това да възникват недоразумения. За целта, към всяка количка има брошури и инструкции на български език.За сгъваемите
модели  с картинки е указано как става това. Трябва само да се прочетат и разгледат. Освен това, повече от необходимо е,
продавача в магазина да Ви демонстрира как се борави с вески един модел количка. Съгласно европейските закони, всички
колички  се продават с гаранция. Затова е препоръчително клиента да се запознае предварително с тях, защото след това се
оформят два враждуващи лагера и единия напада другия.




# 29
  • Мнения: 634
Благодаря за изчерпателния отговор.
Единствено по Вашия коментар цитиран  по-долу имам мнение:
[[/quote]

По повод въпроса с оборотните колички. Нека се опитаме да направим една съпоставка. Както се купува скъпа бебешка количка,
така се купува и скъп автомобил. Колко фирми вносителки на автомобили дават оборотна кола, когато се наложи да отремонтират
повреденият автомобил? И там се чака по повече от две седмици за доставка на резервни части. Може би няма да Ви хареса този пример, но ние сме попадали в такава ситуация. Нов лизингов автомобил не можем да го ползваме, защото резервната част ще дойде след 15 дни. Тука става въпрос за много повече от 1000 лева.И не ни дават оборотен. И не ни признават дефектиралата
част, въпреки че автомобила е в гаранция.




[/quote]

Вносителите на автомобили - повечето от тях предлагат такъв оборотен автомобил.

Похвално е , че реагирате бързо в случай на повреда.

А що се отнася до мърлявите колички  - за съжаление или радост света е шарен, хора всякви, наистина.

Общи условия

Активация на акаунт