Пазаруване от about you - тема 29

  • 54 193
  • 605
  •   9
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 3 355
Добре дошли в новата тема за пазаруване от www.aboutyou.bg!

Телефон: 00800 118 4977 / Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-22:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 9:00 -20:00 ч/

Формуляр за контакт:  https://www.aboutyou.bg/h/contact

За поръчки на стойност над 34,90 лв. доставката е безплатна. Ако стойността на поръчката е по-ниска, се прилагат такси за доставка от 4,90 лв. с ДДС за поръчка. Работят с Еконт. Има опция "Преглед", но няма опция "Тест"!

AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане.

Появяват се кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога и индивидуални. Следете темата и поглеждайте последните страници - има много потребители, които споделят такива.
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат", например Mango.
Персоналните кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%).  По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!
При наличие на ЕКСТРА намаление, не се комбинира с инфлуенсърските кодове. Може да изберете коя отстъпка да ползвате.

ВАЖНИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ, ОТНОСНО ВРЪЩАНЕ НА НЕСПОЛУЧЛИВА ПОРЪЧКА/АРТИКУЛ:
Как да върна продукт към AboutYou?
Скрит текст:
Във всяка пратка има документ за връшане, на който са описани продуктите от пратката и стикер с товаритеница. Понякога слагат две товарителници и Ви е нужна тази, на която вие сте изпращач, а AboutYou получател. Кашонът или пликът, в които сте получили пратката могат да се използват за връщане, но няма проблем и в друг плик/кашон да ги изпратите.

В кашона или плика поставяте артикулите, които ще връшате и документа за връщане. Залепете етикета (товарителницата) на плика или кашона и занесете пратката в офис на Еконт. Ако искате куриер да я вземе от Ваш адрес, можете да поръчате куриер на телефон 07001 7300.

В клиентският си профил се уверете, че е попълнена банковата сметка, по която да върнат парите. Сметката се въвежда в "Банкови данни". Няма проблем дали сметката е на Ваше име или не.

14 дни след като получите имейл, че артикулите са получени и проверени ще бъдат върнати парите по сметката.
Как да разбера дали AboutYou са получили върнатите артикули?
Скрит текст:
Изпращат имейл за всеки продукт, който са получили. Понякога това може да отнеме около 1 седмица. Случвало се е да се върнат няколко продукта в една поръчка, но да изпратят различни имейли за всеки един от тях и в различни дни.
Възможна ли е замяна на продукт? Приложих код за отстъпка, възстановява ли се?
Скрит текст:
За съжаление, не. Можете да върнете продукта към AboutYou и да го поръчате на ново, ако е наличен. Приложените кодове не се възстановяват.
При загубен документ за връщане:
Скрит текст:
Може да се генерира документ за връщане през профила Ви в AboutYou.
1. Изберете "Поръчки";
2. Отворете поръчката и под спискъка с артикулите има бутон "Върни артикула";
3. Отваря се прозорец. Изберете продуктите, които искате да върнете;
4. Щракнете върху „Създай документи за връщане“, за да генерирате формуляр за връщане и стикер за върнатите артикули, свалете и разпечатайте.

Заявяване на този документ от сайта не поръчва куриер до адреса Ви. Трябва да си го поръчате по телефона на Еконт или да занесете пратката в техен офис.
Върнах артикули от една поръчка, но искам да върна и друг артикул от същата поръчка:
Скрит текст:
Няма проблем. Можете да си генерирате нов документ за връщане и товарителница от профила в сайта на AboutYou. Виж: При загубен документ за връщане!
Възможно ли да върна продукти от две поръчки заедно в един кашон/плик?
Скрит текст:
Да възможно е. Важно е в пратката да сложите документите за връщане на артикулите. От AboutYou обаче не препоръчват да се обединяват поръчки при връщане, защото е по-бавно бработката им.
Върнах няколко продукта, но получих имейл само за някои от тях:
Скрит текст:
Понякога изпращат имейлите по различно време за всеки един от продуктите. Изчакайте още 1-2 дни и ако не получите имейл за всички продукти, се свържете с AboutYou
В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи, ще помогнете на всички останали.

От март 2024г. на българския пазар се появи и аутлет: https://aboutyou-outlet.bg/
Цената на доставката е 5,90 лв., фиксирана е и не зависи от стойността на поръчката.
Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!

СТАРАТА ТЕМА

# 1
  • Мнения: 492
Благодаря за новата тема!
Към момента активен код Denitsa15.  Всички искаме да пазаруваме изгодно, но не е нужно по два-три пъти на страница да се пита за код.

Има много полезно безплатно приложение - ПромоКодове. Включени са много сайтове за пазаруване включително АЮ. Има и инфо до кога важи кода. Може да се ползва и без регистрация и имейл известия.

За желаещите:
Линк към App Store за Android

Линк към App Store за Apple

Скрит текст:

# 2
  • Мнения: 2 549
Има активен код Denitsa15, който публикуваха в старата тема.



P.S. Извинявам се, писали сме заедно AeroJ

# 3
  • Варна
  • Мнения: 1 209
Благодаря за новата тема. Flowers Hibiscus
Аз нищо не разбрах от РД, някак много постно беше. Надявам се сега лятото да накупя зимни дрехи на изгодни цени.

# 4
  • Мнения: 847
Да се запиша в темата и аз. Вчера намазах едни nike air max от аутлета, бяха 130лв. (От 350). Абсолютно същите в официалния сайт са 250. Чудя се каква ли може да е причината, дано не са носени, ама не можах да се сдържа за тази цена. До сега не съм поръчвала от там.

# 5
  • Варна
  • Мнения: 10 648
Благодаря за новата тема. Flowers Hibiscus
Аз нищо не разбрах от РД, някак много постно беше. Надявам се сега лятото да накупя зимни дрехи на изгодни цени.
Ама свърши ли рождения ден 😂😂😂

Вярно, че банера го няма 😂😂😂

Аз хванах една кокетна чантичка на Кочинеле, голям бонбон, но я върнах, че беше много, много мъничка.

# 6
  • Мнения: 4 843
Все още търся решение на проблема с приложението. При натискане "Към касата" излиза надпис "Съжаляваме, линка не е активен".

# 7
  • Мнения: 53
Все още търся решение на проблема с приложението. При натискане "Към касата" излиза надпис "Съжаляваме, линка не е активен".


Използвайте сайта. Приложението си е доста бъгаво

# 8
  • Мнения: 4 843
Все още търся решение на проблема с приложението. При натискане "Към касата" излиза надпис "Съжаляваме, линка не е активен".


Използвайте сайта. Приложението си е доста бъгаво
Някои намаления обаче важат само в приложението.

# 9
  • Мнения: 15
Да се запиша в темата и аз. Вчера намазах едни nike air max от аутлета, бяха 130лв. (От 350). Абсолютно същите в официалния сайт са 250. Чудя се каква ли може да е причината, дано не са носени, ама не можах да се сдържа за тази цена. До сега не съм поръчвала от там.

Аз също поръчах едни Nike air max Futura за 165 лева от Аутлета. В официалния сайт бяха намалени на 259лв., друг цвят, но се изчерпаха. Та цената ме изкуши и мен, и аз се надявам обаче да не са носени... 🤷🏼♀

# 10
  • Мнения: 69 273
Все още търся решение на проблема с приложението. При натискане "Към касата" излиза надпис "Съжаляваме, линка не е активен".


Използвайте сайта. Приложението си е доста бъгаво
Някои намаления обаче важат само в приложението.

Направи нов акаунт там ?

# 11
  • София
  • Мнения: 2 083
Колекцията от Десигуал чанти се увеличава:
https://www.aboutyou.bg/p/desigual/chanta-s-prezramki-machina-13891005
Тази си я дебнах отдавна и на доп. намаление успях да я хвана за 53лв. Съжалявам, че не я взех и в зелено.
Много ми харесва!

# 12
  • Г. О.
  • Мнения: 1 743
Момичета, как да сменя адреса за доставка, но така, че по подразбиране да е новият адрес, като премахна сегашния, който винаги излиза?

# 13
  • Мнения: 1 831
Получих си голямата поръчка с 50%, доволна съм и ще връщам само 1 суитшърт, дънки и едно долнище. Сега чакам раница, чанта и портфейл на Десигуал от допълнителното намаление да видим какво ще дойде.

# 14
  • Мнения: 1 822
Момичета, как да сменя адреса за доставка, но така, че по подразбиране да е новият адрес, като премахна сегашния, който винаги излиза?
Смених адреса за доставка при предпоследната ми поръчка, като при следващата автоматично ми излезе последният въведен, тоест новият адрес.

Общи условия

Активация на акаунт