В стария апартамент имаме дограма от ролпласт, която е на 15 години и не сме имали никакви проблеми. Нито с механизми, нито с профили ,нито с покритие.
За новия апартамент също решихме да се доверим на ролпласт, понеже вече имахме добри спомени от тях. Голяма грешка!
Първо дограмата,която дойде в цвят златен дъб имаше дефекти по панелите. Самото покритие беше олюпено. Обясних в офиса и казаха ,че няма проблем ,колегите им имали маркери в този цвят. Преживяхме го.
Два месеца след поставянето, дограмата провисна. Обадихме се в ролпласт.Оттам ни обясниха ,че само монтажника,който я е поставял ,може да я регулира. Дойде един път , регулира я и пак провисна! Звъним втори път, дава се час за регулиране 10:00 сутринта. Чакахме монтажника до 13:00. Накрая се ядосах и си тръгнах. В 15:30 ми звъни монтажника ,че бил долу. След доста неприятна реплика от мен , получих "ееее що не каза брато , аз бях в задръстване!" . Каза ми да не се ядосвам и да му дам телефона си ,той щял да звънне утре и да дойде. Така и не се обади. Аз също не го потърсих, понеже се започваше ремонт в апартамента и реших да изчакам, докато свърши.
От миналата седмица пак се обаждам на тези хора. Звънях в офиса им на Хр.Ботев където първо не вдигнаха , после ме препратиха към друг офис ,защото вече те не можели да запишат такава заявка.(преди 2 месеца можеха)
Звъня миналия понеделник и ми се казва ,че монтажника щял да излиза отпуска и или миналия четвъртък щял да мине или след 3 седмици! Аз реших да се държа цивилизовано и се разбрахме ,да ми се обадят в сряда,ако ще може човека да мине в четвъртък. Никой не се обади! Аз обаче се обадих в четвъртък и оттам чувам "Той монтажника не ви ли се обади? Явно не е имал възможност да мине" . Какво значи нямал възможност? Все едно сме благотворително дружество.
Жената обеща да се обади в понеделник,за да уговорим следваща дата. Вчера никой не се обади ,затова аз се обадих . И оттам се започна сагата. Обяви ми ,че ми е записала две дати , но не ми се била обадила ,защото не си била записала???? Ужас! . Първата дата ,която ми предложи дойде с уловката ,че "монтажникът щял да мине ,ако му останело време от друг обект?" . Извинението беше ,че не правели реглаж на дограми преди обяд и моето било едва ли не услуга ,ако на майстора му остане време. Там не ми издържаха нервите и попитах "Вие не ми записвате час, вие ми съобщавате да чакам 3 часа в апартамент и казвате ,че може и монтажника да не дойде ако не желае. Усещате ли колко нелепо звучи това? " , втората дата беше с определен час. Попитах дали ще пристигнат точно в толкова ,отговорът беше че имало интервал от 2 часа около този час, защото не се знаело дали монтажниците ще си свършат работата. Там аз попитах дали в този интервал със сигурност ще дойдат , отговорът беше "да , но има възможност и още да се забавят" . Продължиха се извинения ,че те не записвали часовете , че не зависело от тях ,че били много натоварени. Е от кого зависи... В крайна сметка записахме час и ще ъпдейтна темата другата седмица.
В най-лошия случай аз ще си регулирам дограмата , но не мисля че това трябва да е норма ,щом съм дал X пари на тази фирма и тя е дала гаранция. Да не говорим, че тази фирма е най-голямата в България (мисля) и постоянно тръби ,колко са добри. Пиша темата, за да предпазя и други хора от тази фирма.
Ако ще сменяте прозорци , по-добре изберете други. Ролпласт отдавна са стара слава и нито качеството ,нито отношението е каквото някога е било!