Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 9 - октомври

  • 43 637
  • 1 052
  •   1
Отговори
# 1 035
  • Мнения: 658
Нали може да се пренасочват пратките от Box Now. Още с изпращането се вижда в коя кутия ще се достави.

При изпращане показва винаги най близката кутия, ама при получаването ако тази кутия е заета я слагат в друга, без да те питат, и не винаги е най близката, и те поставят пред свършен факт.

# 1 036
  • Мнения: 61 519
Как в последния момент? Нали имаш смс къде е. Можеш да се обадиш, че искаш преместване.
На мен от Китай ми ги слагат в далечен бокс. Звъня веднага, като получа смс и ми ги местят. Даже днес помолих и очакваните, не само дошлата пратка, да ми преместят.
Аз пък съм много доволна от Бокс Нау. Винаги са любезни по телефона.
Снощи пуснах поръчка с купони. Не ми се чака връщане на кредит, иначе имах пак за 200%. Сутринта пак ме примамиха с 90%. Абе няма отърване! Joy

# 1 037
  • Асеновград
  • Мнения: 4 044
Как в последния момент? Нали имаш смс къде е. Можеш да се обадиш, че искаш преместване.
На мен от Китай ми ги слагат в далечен бокс. Звъня веднага, като получа смс и ми ги местят. Даже днес помолих и очакваните, не само дошлата пратка, да ми преместят.
Аз пък съм много доволна от Бокс Нау. Винаги са любезни по телефона.
Снощи пуснах поръчка с купони. Не ми се чака връщане на кредит, иначе имах пак за 200%. Сутринта пак ме примамиха с 90%. Абе няма отърване! Joy
Не говорим за информацията която получавате когато се определи кой е куриера. Имам винаги информация за един същи бокс, и тя се актуализира такава до последно. В деня в който се очаква доставката си седи същия бокс, до момента в който се получи съобщение във Вайбър, че пратката се намира в друг бокс и кода за отваряне на кутията. В този случай пренасочването си остава за сметка на клиента, като пратката се води не приета, служител каза, че могат да я пренасочат за желана кутия със срок 3-4 работни дни, но се отмята към подателя ,че сте я отказали. И пак няма гаранция в деня дали в желаната кутия , ще има места, ако няма я слагат пак в следващата свободна.
Клиента в случая е с извити ръце от ВоксНоу. .

# 1 038
  • София
  • Мнения: 808
Нямам особен проблем с кутиите. Вече на 4 различни места съм си получавала пратките. Сравнително близко са ми.

# 1 039
  • София
  • Мнения: 34 771
На мен от Тему всеки път ми я изпращат до най-близката, но по въздух, а метлата ми се счупи, съответно всеки път пренасочвам.

# 1 040
  • Мнения: 8 899
Не е вярно, че по начало разпределят до най-близката кутия от адреса. Абсолютно винаги са ми планирани пратките в много далечни за мен кутии, а пък никога не са в тези от квартала. И винаги звъня да сменя кутията още преди да е дошла пратката. Никога не са ми слагали в последния момент пратката в съседна кутия. Явно на тази локация има винаги свободни кутии.

Иначе днес подготвих втора пратка за връщане. Беше по-обемна и се обадих предварително на БоксНау да ми дадат по-голяма кутия. Аз съм доволна от тях. Комуникацията е лесна и са любезни. Върнах глупости за 55 лв. Лев-два-три… айде обратно в Китай, че няма какво да ги правя. Сега чакам да ми ги върнат като кредитни салдо и ще поръчам пак 😃 Искам тази оферта от връщане на кредит 200% 😃 Дали ще я дочакам някога 😃

# 1 041
  • Мнения: 1 147
Бокса ги признавам за уникално тъпи , няма друг такъв куриер. Две пратки с обем за малка кутия. Идва ми съобщение за едната. Чакам час очаквайки и втората, понеже и двете бяха със статус очаквана доставка днес. Накрая като не дойде съобщение отидох да взема първата решавайки, че втората е останала за утре или понеделник, тъкмо стигам пред нас и ми цъфва второ съобщение за автомат на другия край на града. Взех си и втората като им теглих няколко цветисти. Получавам и съобщение, че първия бокс бил временно недостъпен затова я били преразпределили, ами майната им, не само беше достъпен ами в кутията имаше място за още 4 пратки с този размер. На едно име са , ама нали трябва някой да мисли. И нали клиента може да бъде разкаран. Интересно ако имах 5 пратки за днес, дали щяха да са в петте възможни автомата за града.................
Сега чакам и посещение от Спиди.
На мен пак ми цъфна офертата с кредита тази сутрин в мейла. Не се комбинира, при плащане с друга отстъпка, само ако имаш  събрана сума в кредит я използва. Иначе после кредита се комбинира с купони за отстъпка.
При подобна ситуация с кутии далеко от мен,звъннах на Boxnow  и си пренасочиха пратката към удобно място. Само изчаках два- три дни.😉

# 1 042
  • Мнения: 1 015
Тази оферта за 200% наистина никак не е лоша Smile И аз се ядосвах, че не ми я предлагат в основният акаунт, от който пазарувам много често. Но преди няколко дни случайно отворих втория, в който не съм поръчвала поне 2 месеца и веднага ми излезе тази оферта. На следващия ден влизам да си взема кредитите и хоп - още един път оферта Satisfied Та скоро ще имам като кредитно салдо 160 лв. в този акаунт Satisfied

# 1 043
  • Мнения: 85
За пратка освободена от митница сега звъннах на Boxnow, пренасочиха я за нов, близък до мен автомат.

# 1 044
  • Мнения: 61 519
Пренасочването не разбрах как е за сметка на клиента? Нещо плащаш?
Моята пратка, която днес пренасочиха, ще я взема утре. Не чакам 2-3 дни. Даже така ми е много удобно, защото си удължавам времето. По принцип не чакам спешни неща.

# 1 045
  • Асеновград
  • Мнения: 4 044
Пренасочването не разбрах как е за сметка на клиента? Нещо плащаш?
Моята пратка, която днес пренасочиха, ще я взема утре. Не чакам 2-3 дни. Даже така ми е много удобно, защото си удължавам времето. По принцип не чакам спешни неща.
Пренасочването 1 е за сметка на времето на получаване.
Днес е събота ако я бях пренасочила  3-4 работни дни са следващата седмица евентуално четвъртък. Междувременно към Тему подават ,че пратката е отказана, и ако не дойде, каква компенсация ще се търси и от кой?
Ако сте в София и става за ден, за провинцията сроковете които дават са съвсем различни.
И не бъркайте пренасочване преди доставка и пренасочване след доставка в неудобна кутия. Условията са различни.
Написала съм ясно какъв е проблема и какви условия дават за пренасочване още в първия коментар.
Кой как пренасочва и кога не ме вълнува.

# 1 046
  • Мнения: 1 649
Не е по темата. Но аз имах две пратки от Спиди. Идва куриер. Дава ми една. Аз му казвам, че имам още една. Не знаел...
Два часа по-късно се връща.
Та толкова за организацията.

# 1 047
  • Мнения: 1 272
При тези, които нямате Boxnow, как връщате? Получавам със Спиди. Досега все не искаха да им връщам нещата, а направо връщаха парите, но напоследък не. В една от последните поръчки исках да върна нещо, разправях се в чата, чаках, и накрая предложиха и върнаха парите, че и за двата продукта, чак ми стана тъпо... Е да ама това не е решение на проблема, как става връщането като няма Boxnow, не ми отговориха. Та сега едни лампички не работят, да ама искат да ги върна, е как?

# 1 048
  • София
  • Мнения: 808
При тези, които нямате Boxnow, как връщате? Получавам със Спиди. Досега все не искаха да им връщам нещата, а направо връщаха парите, но напоследък не. В една от последните поръчки исках да върна нещо, разправях се в чата, чаках, и накрая предложиха и върнаха парите, че и за двата продукта, чак ми стана тъпо... Е да ама това не е решение на проблема, как става връщането като няма Boxnow, не ми отговориха. Та сега едни лампички не работят, да ама искат да ги върна, е как?
Аз имах подобен случай, докато бях на село. Там идваха всички куриери, но естествено, няма кутии. Исках да върна нещо. С Бокснау ми се изписа. Отказах се да връщам.

# 1 049
  • Мнения: 933
Получих таблета , супер е . Би било ок ако има място за сим но .. май няма
 https://share.temu.com/DwXhA2guPtA

Общи условия

Активация на акаунт