Пазаруване от Fashion days - тема 7

  • 38 961
  • 310
  •   2
Отговори
# 90
  • Пловдив
  • Мнения: 44 110
Заявих връщане, обаче не ми даде да е в кутия. Само с куриер. Сега ще се пробвам в пощенската станция, където им е точката на Самдей. Дано стане.

# 91
  • Мнения: 1 309
Аз заявих връщане с куриер. Получих съобщение във вайбър, че ще дойде вчера, но нито дойде, нито се обади. Как да процедирам сега? Писах на ФД, но нямам отговор. Да звъня ли или да изчакам още ден два, колкото е срокът уж за взимане?

# 92
  • Мнения: 4 501
Вижте си в профила с кой куриер ще е връщането, ако е Спиди - с товарителницата може да го върнете офис.

Аз им писах за една рекламация, вече 5-ти ден никакъв отговор. Омръзна ми, защо трябва да е толкова трудна комуникацията с тези хора?!

# 93
  • Пловдив
  • Мнения: 44 110
В пощата не може. Ходих.
Звънях, куриера е Спиди, даде ми момичето номер нантоварителницата, та мога и в офис да ида.

# 94
  • Мнения: 1 309
Ами със Сеймдей е връщането. Освен на тях да звъня.

# 95
  • Мнения: 4 501
Ами със Сеймдей е връщането. Освен на тях да звъня.
Според мен, да. Щом сте имали съобщение, че ще дойдат вчера, а не са дошли ..

# 96
  • Някъде там
  • Мнения: 5 694
Поръчах си едни мараотнки на Nike за 111 лв. , като платих онлайн с карта. Точно толкова са ми удържали от картата, но в историята ми на поръчките цената е 160, като е написана дата за доставка 03.02. Естествено не ги получих. Обадих се в кол центъра на ФД, обясниха ми, че е станала грешка в сайта, от там и в онлайн плащането. Поръчката няма да бъде изпълнена. За съжалние маратконките, които исках-не са налични. От кол центъра ми обясниха, че след отказ на поръкчата парите ще бъдат автоматично възстановени по картата ми, от която съм заплатила сумата. Ако някой е имал подобна случка, може ли да напише дали  това е наистина така?

# 97
  • Мнения: 243
Само веднъж не са ми изпълнявали поръчка.Бях поръчала детска тениска "уж"налична доста почаках и накрая се е каза ,че не е в наличност.Почти винаги плащам в брой.

# 98
  • Мнения: 256
Здравейте!
Връщали ли сте бански? За долнище става на въпрос. Това пише под информацията за продукта.

# 99
  • Мнения: 49
Здравейте! Искам да споделя тоталното си разочарование от сайта. Преди 1 месец и 7 дни поръчах чанта, за която пишеше, че доставката отнема повече време. Още не съм я получила. Звъняла съм поне 10 пъти на кол центъра. Казвам им, че не искам вече и искам да ми върнат парите. Всеки оператор различмо ми казва. Последния път ни казаха да имам търпение! На мен обаче ми се изчерпа. Писах им съобщение и никакъв отговор. Омръзна ми да звъня и да обяснявам ситуацията. Неадекватни са. До сега не съм имала подобно изживяване с онлайн пазаруване.В бъдеще мисля да ги избягвам.

# 100
  • Мнения: 368
Напоследък са много зле с обслужването!

# 101
  • Мнения: 9 569
И аз по същия начин с едно сако.
Не идва и не идва. Звънях, били натоварени колегите, не знам си какво. После ми звъняха да кажат, че няма наличност от този цвят и как съм успяла да го поръчам. После пък имало техническа грешка в артикулния номер, не можело да се изпише стоката за доставка. Всеки те мотае с някаква теза.
 Изтрила съм си профила вече, изтрила съм приложението, махнала съм си абонамента за имейл съобщения, изобщо не искам и да ги виждам и чувам.
 А сакото беше много хубаво, яд ме е, но поне ми възстановиха сумата.
 Не че и Емаг са цвете за мирисане, но там като че ли няма толкова фрапантни грешки за артикули предлагани от тях (не от външен търговец).

# 102
  • Мнения: 49
Поне са ви върнали парите. На мен ми отказват да канселират поръчката, защото била от външен доставчих и не можело. От луната ли идва тази чанта? За тези десет разговора, които проведох с тях чух какво ли не. Нямало наличност , имало наличност, имало проблем с поръчката и т.н. Няколко пъти исках да говоря с мениджър. Казаха ми, че ще се свърже с мен, но до сега никой не  се е свързвал. Фигурирам в някакъв екселски файл. Смях! Още малко ще ги изчакам и ще подам жалба в КЗП. Само да ми върнат парите и приключвам с тях.

# 103
  • Мнения: 1 312
Здравейте, дали се появи някакъв актуален код? Предварително благодаря! Surprise не работи при продукта, който следя…

Последна редакция: ср, 12 фев 2025, 18:48 от Blue`Sky

# 104
  • Мнения: 1 878
И аз търся код…

Общи условия

Активация на акаунт