---
### 🛒 Поръчки и плащане
* **Методи на плащане**: Клиентите могат да избират между онлайн плащане с карти Visa, Mastercard, Maestro, както и чрез Google Pay или Apple Pay. Също така е възможно плащане при получаване (наложен платеж) с допълнителна такса от 0,50 лв. НО само за поръчки, доставяни до адрес.
Повече информация: https://answear.bg/a/rakovodstvo-za-kupuvacha
* **Промоции за нови клиенти**: При абониране за бюлетина, новите потребители получават 15% отстъпка за първата си поръчка на стойност над 100 лв.
---
### 🚚 Доставка
* **Срок на доставка**: Поръчките се доставят в рамките на 2 до 5 работни дни.
Поръчки под 110 лв. - цена на доставка 8,90 лв.
Поръчки над 109,99 лв. - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Доставките се извършват с:
Sameday - до Easybox
Спиди - до автомати на Спиди
Еконт - до адрес
---
### 🔄 Връщане на стоки
* **Срок за връщане**: Продукти могат да бъдат върнати в рамките на 30 дни от датата на получаване. https://answear.bg/l/online-vrashtane
* **Процедура за връщане**:
* За поръчки над 109,99 лв. връщането е безплатно чрез куриер или шкафчета на Sameday.
* За поръчки под тази стойност, клиентът поема разходите по връщането.
Ако сте получили пратката си с наложен платеж, сумата ще бъде върната по посочена от вас българска банкова сметка във формуляра за връщане. Ако сте платили онлайн, сумата ще бъде върната по сметката, от която сте платили.
* **Възстановяване на суми**: Сумите се възстановяват в срок от 5 до 14 дни, в зависимост от метода на плащане.
---
### 🎁 Answear Club – Програма за лоялни клиенти https://answear.bg/answear-club
* **Натрупване на точки**: С всяка покупка клиентите получават 10% от стойността ѝ под формата на точки.
* **Използване на точки**: Натрупаните точки могат да покрият до 50% от стойността на следваща покупка.
* **Нива на членство**:
* **Silver**: След покупки на стойност над 460 лв. – 10% отстъпка от редовни цени.
* **Gold**: След покупки на стойност над 2300 лв. – 15% отстъпка.
* **Platinum**: След покупки на стойност над 4600 лв. – 20% отстъпка.
* **Валидност на точките**: Точките стават активни 30 дни след покупката и са валидни за използване в рамките на 100 дни.
---
### 📞 Обслужване на клиенти
* **Контакт**: Клиентите могат да се свържат с обслужване на клиенти на телефон +359 24928575 или на имейл [info@answear.bg](mailto:info@answear.bg).
* **Работно време**: От понеделник до петък, от 09:00 до 17:00 часа.
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ (СПИДИ)
Не, тази опция е преустановена.
Мога ли да получа своята пратка от автомат на Спиди?
Да, можете да получите пратката в автомат на Спиди. При избора на тази опция, трябва да платите с карта. Информация за механизма на автоматите и списък по градове може да намерите ТУК >
Мога ли да получа своята пратка до моя личен адрес в събота?
Да, може. При избора на тази опция се начислява допълнителна такса, която клиентът трябва да заплати на куриерската фирма, когато получи пратката.
В какви часове куриерите извършват доставка?
Куриерите доставят пратки в работните дни обикновено между 8.00 и 18.00 часа. Всичко зависи от населеното място, метеорологичните условия и спедитора.
Дали куриерът ще ме уведоми преди доставката?
В повечето случаи куриерът ще информира получателя, но ние не можем да гарантираме това - куриерът няма такова задължение.
По какъв начин мога да се свържа с куриера?
Най-лесният начин е да се свържете с куриерска фирма Спиди на номер: 1 7001 7001 и да подадете номера на пратката (товарителницата).
Също така можете да се свържете с нашия Център за Обслужване на Клиенти на тел.: +359 24928575 или да използвате формуляра ни за контакт.
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ (SAMEDAY)
Колко време остава пратката ми в easybox?
В зависимост от това кога вашата пратка е била заредена в Easybox, периодите на съхранение са както следва:
• Неделя – Четвъртък: 48 часа
• Петък – Събота: 72 часа
Можете да проверите времето за съхранение на вашата пратка, като отворите връзката, включена в имейла / СМС-а за доставка
Не мога да намеря Easybox. Какво мога да направя?
Проверете имейла, получен в деня, в който колетът ви е бил зареден в Easybox. Тук ще намерите връзката „Вижте в картите“, до която имате достъп за ориентация.
Въведеният ПИН е неправилен. Какво трябва да направя?
Причините, поради които въведеният PIN не се приема от Easybox може да включват:
• Вие сте в различна Easybox от тази, която сте избрали. Можете да проверите дали името на easybox в имейла съвпада с показаното от лявата страна на екрана.
• Ако вашият ПИН съдържа 0 и 1 или буквите O и I, уверете се, че са въведени правилно.
• Вашата пратка вече не е в easybox.
• Уверете се, че сте се опитали да вземете пратката преди изтичането на периода на съхранение. Можете да проверите времето за съхранение, като отворите линка, получен по имейл от нас. Можете също така да проверите времето за съхранение, като отворите връзката, получена чрез SMS/имейл от нас.
Ако не сте в ситуациите, споменати по-горе, но все още получавате същото съобщение, препоръчваме ви да се свържете с нас.
Какво се случва, ако срокът за съхранение на пратката в Easybox е изтекъл?
Ако срокът за съхранение е изтекъл, пратката ви ще бъде върната на подателя и ще трябва да поръчате отново продуктите, ако все още ги искате. За да избегнете тази ситуация, препоръчваме да проверите времето за съхранение, като отворите връзката, включена в имейла за потвърждение на доставката.
ЗАБЕЛЕЖКА!
Можете да проверите пратката в случай, че е нарушена цялостта на опаковката. Подайте протокол за щетите на куриера и се свържете с нашия Център за Обслужване на Клиенти.
МОГА ЛИ ДА ЗАМЕНЯ ПРОДУКТ?
Answear не предлага замяна. Ако желаете друг продукт или размер, който е наличен, може да направите нова поръчка.
За проблеми и анулиране на поръчка пишете през формата в сайта: https://answear.bg/moyat-profil/kontakt
Линк към Тема 1
Линк към Тема 2
Линк към Тема 3
Успешни покупки в любимия сайт!