Пазаруване от answear.bg - Тема 4

  • 8 387
  • 112
  •   1
Отговори
# 45
  • Варна
  • Мнения: 1 190
Как да процедирам, за да върна в офис?
Можеш само за твоя сметка. За тяхна не става.

# 46
  • Пловдив
  • Мнения: 365
Здравейте. Аз също търся код. Ако някой има наличен ще съм много благодарна!

# 47
  • Мнения: 330
Оставям тези, за 20% отстъпка от редовната цена:
17625072F8D
17625F1507C

# 48
  • Мнения: 7
❗Внимание до всички клиенти на Answear BG ❗

На 22.06.2025г. закупих кожена чанта Furla за 550 лв. и още на петия ден носене халката, която държи верижката се откачи, поради разхлабено болтче. Подадох два пъти рекламации и двата пъти бяха несправедливо отхвърлени с аргументи, че „няма фабричен дефект“ и продуктът бил „подходящ за употреба“. След повече от месец ми изпратиха чантата и с изненада откривам, че е ремонтирана без това да е описано в нито един протокол и без изрично мое съгласие.С една дума ме правят на луда, че съм изпратила здрава и годна чанта, за да не ми възстановят парите. По закон имам право сама да избера между поправка, замяна или връщане на парите, но не. Отговори от магазина не получавам. Бъдете много внимателни с Answear – при проблем те няма да ви съдействат, а ще ви измамят и няма да ви върнат парите за дефектните продукти, които продават. В момента по всякакъв начин се опитвам да си върна парите. Но за мен Answear BG е пример за нелоялна търговска практика.

# 49
  • Мнения: 287
❗Внимание до всички клиенти на Answear BG ❗


На 22.06.2025г. закупих кожена чанта Furla за 550 лв. и още на петия ден носене халката, която държи верижката се откачи, поради разхлабено болтче. Подадох два пъти рекламации и двата пъти бяха несправедливо отхвърлени с аргументи, че „няма фабричен дефект“ и продуктът бил „подходящ за употреба“. След повече от месец ми изпратиха чантата и с изненада откривам, че е ремонтирана без това да е описано в нито един протокол и без изрично мое съгласие.С една дума ме правят на луда, че съм изпратила здрава и годна чанта, за да не ми възстановят парите. По закон имам право сама да избера между поправка, замяна или връщане на парите, но не. Отговори от магазина не получавам. Бъдете много внимателни с Answear – при проблем те няма да ви съдействат, а ще ви измамят и няма да ви върнат парите за дефектните продукти, които продават. В момента по всякакъв начин се опитвам да си върна парите. Но за мен Answear BG е пример за нелоялна търговска практика.


Аз спрях да поръчвам от тях. Много се занижи качеството, аз получих блуза със скъсан ръкав , друга горе на полото започна да се раздърпва, вече не поръчвам.

# 50
  • Мнения: 301
Като цяло качеството на продуктите, които се предлагат масово по сайтовете е ниско-застояла стока, стари колекции, връщани многократно стоки…
От къде може да се закупят наистина качествени дрехи, обувки, чанти…?

# 51
  • Sofia
  • Мнения: 10 881
От кои марки са лошите покупки? Дайте линкове, моля!
За мен тук са най-добре поддържаните стоки, няма ги тези проблеми от aboutyou с грешни, връшани, носени дрехи, но там пък има понякога много изгодни промоции, та и оттам поръчвам.

Но, понеже всички марки занижиха качеството, гледам да поръчвам от памучните серии на Hilfiger, Ralph Lauren, Karl и т.н, за които знам, че са с хубави материи.

Обаче имам усещането, че масовите марки също разбраха, че да залееш хората със синтетика води главно до разочарования. Напоследък се връщат към лен, памук, вълна (Зара, Манго и т.н)

Иначе ми стана интересно написаното горе, че по закон потребителят може да избере дали стоката да се ремонтира или да му върнат парите. Преди година две в сходна ситуация с друг продавач нямах такова право. Тогава ми цитираха, че потребителят може да ИЗРАЗИ желание кой вариант предпочита, но търговецът решава дали може да я ремонтира напълно или ще върне парите. Да няма промяна в закона?

# 52
  • София
  • Мнения: 655
За жалост, вече всичко се прави в най-добрия случай в Китай и качеството е потресаващо, независимо от цената (която въпреки това расте). Забелязала съм, че дрехите и обувките, предназначени за нашия пазар, се различават доста от тези за белите хора Simple Smile. Прост пример: купете си дънки и тениска на Levi`s от тук и същите от Щатите. Ами гарантирам ви, че разликата ще е огромна. Първите ще се скъсат и износят за един сезон, даже и това ще е с много пазене и ако не са с дефекти. Другите ще си ги носите, докато не ви писнат Simple Smile
С козметиката също е така.

# 53
  • Мнения: 15 157
За жалост, вече всичко се прави в най-добрия случай в Китай и качеството е потресаващо, независимо от цената (която въпреки това расте). Забелязала съм, че дрехите и обувките, предназначени за нашия пазар, се различават доста от тези за белите хора Simple Smile. Прост пример: купете си дънки и тениска на Levi`s от тук и същите от Щатите. Ами гарантирам ви, че разликата ще е огромна. Първите ще се скъсат и износят за един сезон, даже и това ще е с много пазене и ако не са с дефекти. Другите ще си ги носите, докато не ви писнат Simple Smile
С козметиката също е така.

Има различни изисквания за качеството на платове, конци, шевове и т.н. за американския пазар. Честно казано много се надявам с тия мита на Тръмп американските сайтове да почнат пак да доставят до тук и да си пазарувам американски дрехи.
Последните десетина години постепенно отразяха първо доставките, после и плащане от тук, накрая и самият достъп до някои сайтове.

# 54
  • Мнения: 7
❗Внимание до всички клиенти на Answear BG ❗

На 22.06.2025г. закупих кожена чанта Furla за 550 лв. и още на петия ден носене халката, която държи верижката се откачи, поради разхлабено болтче. Подадох два пъти рекламации и двата пъти бяха несправедливо отхвърлени с аргументи, че „няма фабричен дефект“ и продуктът бил „подходящ за употреба“. След повече от месец ми изпратиха чантата и с изненада откривам, че е ремонтирана без това да е описано в нито един протокол и без изрично мое съгласие.С една дума ме правят на луда, че съм изпратила здрава и годна чанта, за да не ми възстановят парите. По закон имам право сама да избера между поправка, замяна или връщане на парите, но не. Отговори от магазина не получавам. Бъдете много внимателни с Answear – при проблем те няма да ви съдействат, а ще ви измамят и няма да ви върнат парите за дефектните продукти, които продават. В момента по всякакъв начин се опитвам да си върна парите. Но за мен Answear BG е пример за нелоялна търговска практика.

Последна редакция: пн, 11 авг 2025, 20:30 от m.zanova

# 55
  • Мнения: 593
Следя казуса Ви в група във ФБ, ако имате “официално” становище от бранда, пращате го на търговеца, КЗП и се консултирайте с адвокат ако имате тази възможност. Полицията не мисля, че има какво да направи за онлайн търговец със складове извън България, но нищо не пречи да пробвате.

# 56
  • Мнения: 535
Следя казуса Ви в група във ФБ, ако имате “официално” становище от бранда, пращате го на търговеца, КЗП и се консултирайте с адвокат ако имате тази възможност. Полицията не мисля, че има какво да направи за онлайн търговец със складове извън България, но нищо не пречи да пробвате.

В коя фейсбук група е поста за чантата?

# 57
  • Мнения: 593
Следя казуса Ви в група във ФБ, ако имате “официално” становище от бранда, пращате го на търговеца, КЗП и се консултирайте с адвокат ако имате тази възможност. Полицията не мисля, че има какво да направи за онлайн търговец със складове извън България, но нищо не пречи да пробвате.

В коя фейсбук група е поста за чантата?
(Без)Опасна красота.
Искам да разбера и в кой магазин е носена, какво са казали, тъй като имам 8 чанти Фурла от същия търговец и ми е важно да знам какво да предприемам. Сигурно не съм само аз.

# 58
  • Мнения: 7
Следя казуса Ви в група във ФБ, ако имате “официално” становище от бранда, пращате го на търговеца, КЗП и се консултирайте с адвокат ако имате тази възможност. Полицията не мисля, че има какво да направи за онлайн търговец със складове извън България, но нищо не пречи да пробвате.

В коя фейсбук група е поста за чантата?
(Без)Опасна красота.
Искам да разбера и в кой магазин е носена, какво са казали, тъй като имам 8 чанти Фурла от същия търговец и ми е важно да знам какво да предприемам. Сигурно не съм само аз.

В София има три официални магазина на Фурла, където и да идете ще ви съдействат за идентифицирането на чантата. Не съм питала дали издават становище или сертификат. Ще се опитам да се свържа и по официалните канали на Фурла, защото самите те ми казаха, че Answear е официален техен реселър. По закон търговията и пласирането на фалшиви стоки е престъпление.

Последна редакция: пн, 11 авг 2025, 20:31 от m.zanova

# 59
  • Мнения: 593
Без становище с просто думи на някой от магазина, ще пиете една студена вода.

Общи условия

Активация на акаунт