Онлайн пазаруване от ZARA и групата INDITEX - VIII тема

  • 68 393
  • 841
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 212
Хайде да забравим емоциите и да си бъдем взаимно полезни. Simple Smile
Вече няколко дами се оплакват в темата, че поръчките им са със статус получени, а всъщност са анулирани. Как се случва това? Вие избирате доставка до офис на Спиди, а те предават пратката на куриер на Sameday, вие отказвате да я приемете или настоявате за получаване от офис на Спиди? На мен не ми се е случвало, затова и питам. Интересува ме как да го избегна. Wink

# 271
  • Мнения: 709
Момичета, някой има ли тази кожена рокля:

https://www.zara.com/bg/en/leather-short-dress-100-zw-collection … html?v1=381270121
Бих искала да знам дали си отговаря на размера, как е на живо?
Благодаря ви bouquet

# 272
  • Враца
  • Мнения: 461
От моята поръчка
Пола плисе, страхотна, но ми е голяма, ще я нося за стесняване, нося М, тя е М размер.
https://www.zara.com/bg/bg/%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D1%81%D0%B8%D1%80% … html?v1=400021317
Рокля, на живо е много хубава, мекичка, прекрасно стои, не очаквах.
https://www.zara.com/bg/bg/%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%82% … html?v1=373311581
Рокля, не е лоша на живо, но въпреки подплатата доста прозира, и нещо не е ушита много добре, връщам.
https://www.zara.com/bg/bg/%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BB% … html?v1=371362593
Рокля тип туника, не е моето, материята е супер, но пак въпреки подплата доста прозира и на гърба има цепка до кръста, не знам това как се носи, връщам.
https://www.zara.com/bg/bg/%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BB%D1%8F-%D1%82 … html?v1=368771500
Страхотна пола
https://www.zara.com/bg/bg/%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8% … html?v1=375695018
Топ, хубав, ще ми върви с горната пола
https://www.zara.com/bg/bg/%D1%82%D0%BE%D0%BF-%D0%BE%D1%82-%D1%8 … html?v1=374342458
Пола, умалена и прозрачна, връщам
https://www.zara.com/bg/bg/%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0-%D1%80 … html?v1=379789303
Топ, хубав е, но една идея умален, ще го мисля.
https://www.zara.com/bg/bg/%D1%82%D0%BE%D0%BF-%D0%BE%D1%82-%D0%B … html?v1=393335779

# 273
  • София
  • Мнения: 509
Днес получих това палто:
https://www.zara.com/bg/bg/%D0%BA%D1%8A%D1%81%D0%BE-%D0%BF%D0%B0 … html?v1=370971896
Уголемено е и отговаря на номер нагоре. Много ми харесва, остава.
Поръчах го на по скъпата цена, но не съжалявам.

# 274
  • София-Младост
  • Мнения: 24 095
Направих поръчка онлайн, дойде, пробвах, ще връщам 3 от 4 неща в магазин. Не им сработва нещо системата и по номер на пратка не я откриват. Пишат ми формуляр "проблемен онлайн", където са описани арт. номер на дрехите и моите данни и казват, че ще ми звъннат...ама вече 4 ден ни звук, ни стон.
Че ще се ходи отново на място в конкретния магазин е ясно, защото в  друг не могат да направят нищо, дори тел. не дават на офис. Имал ли е някой такъв проблем...надявам се да няма проблем с връщането на сумата?

# 275
  • Мнения: 12
Здравейте, очаквах днес да намалят цените на дрехите, но всичко което ми е в кошницата и любими са си на същата цена😕

# 276
  • Мнения: 685
И при мен така.Дали пак ще е в събота следващото намаление?

# 277
  • Мнения: 196
Някой знае ли случайно кога ще е следващия етап на намалението?

# 278
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 924
След колко време обикновено връщат парите?

# 279
  • София
  • Мнения: 4 888
На 10 янури върнах част от поръчката в магазин. На 14-ти са ми превели парите.

# 280
  • Мнения: 1 425
Обикновено, при мен, когато върна артикули, моментално получавам съобщение за извършено връщане, но парите реално се появяват след 3 работни дни,  времето необходимо на банката да обработи транзакцията.

# 281
  • Мнения: 408
Аз пък днес имам следния проблем. След обработено връщане сумата в картата но не е приход, а разход. Така е отразено като плащане, a не като възстановяване. За пръв път ми се случи. Писах на чата, отговори ми, че било системна грешка и до дни съм щяла да си получа сумата.

# 282
  • Мнения: 408
Ами хубаво плащате. но в момента не става дума за вас. Ситуацията с моята поръчка показва  липса на професионално отношение и абсолютно безхаберие. Аз посочвам едно, а те си правят  каквото на тях им е удобно - това го няма никъде в никой друг сайт или магазин.
Доста клиенти ще загубят.
Мен ме загубиха със сигурност!
И на мен едната поръчка ми в доставиха с друг куриер, което ме изненада. Права сте, че не е коректно. А аз от днес имам и друг проблем. Вече го описах. Дано се оправят, но май и аз ще приключа с поръчките онлайн.

# 283
  • Мнения: 341
Здравейте, имам за получаване поръчка до магазин. Отивам днес да я взема, не могат да я намерят. Взеха ми телефона, щели да ми се обадят...... Няма да коментирам поведението на консултантката, все едно им е редовна практика. Какво се прави в този случай, ако не я открият?

# 284
  • София
  • Мнения: 1 630
За сега оставям тези

Общи условия

Активация на акаунт