Онлайн пазаруване от ZARA и групата INDITEX - VIII тема

  • 61 033
  • 772
  •   3
Отговори
# 750
  • Мнения: 1 414
Браво на Зара!  Simple Smile
На 6-ти върнах артикули от 2 пратки с  boxnow (за пръв път).  В 19ч. сложих кутията. Вчера следобед парите бяха вече в сметката. Даже с 9,95 лв. повече. Предполагам доставката от 2-та поръчка, че я върнах цялата., макар че, доколкото знам не я възстановяват вече. Пък и май не са удържали петте лева за връщването.ThinkingSatisfied

# 751
  • София
  • Мнения: 1 622
Браво на Зара!  Simple Smile
На 6-ти върнах артикули от 2 пратки с  boxnow (за пръв път).  В 19ч. сложих кутията. Вчера следобед парите бяха вече в сметката. Даже с 9,95 лв. повече. Предполагам доставката от 2-та поръчка, че я върнах цялата., макар че, доколкото знам не я възстановяват вече. Пък и май не са удържали петте лева за връщването.ThinkingSatisfied
Връщат доставки още.

# 752
  • sofia
  • Мнения: 2 435
Здравейте,

За първи път Зара ми канселират поръчка, тъй като артикулът явно не е наличен. В имейла нищо не се споменава за връщане на пари, но предполагам е по подразбиране. Споделете опит.

# 753
  • Мнения: 10 999
На мен са ми връщали в срок парите .

# 754
  • Мнения: 5 152
Супер разочарована съм от Зара.
Доставка струва 10 лв с най-олигофренската куриерска компания Express one. Две седмици ми стоя един панталон в тях без да го доставят. Писах на Зара да си го вземат и да ми връщат парите. Днес ми върнали парите без доставката…. Направо съм бясна.

# 755
  • Мнения: 6 003
Основно поради тази причина Зара изпадна от онлайн списъка ми за пазаруване. Не е като да има уауууу тоалетите, че да не мога да си взема дори по-хубави неща от други марки с по-добри условия за онлайн пазаруване.
Влизам във физическите и купувам, но вече не отварям мобилното.

# 756
  • Мнения: 83
Къде е намериха тази куриерска компания, не знам.
Днес отивам да си взема пратка, ми тя не е при нас, в друг офис е. За 10 лв доставка толкова ли не могат читав куриер да ползват.
В магазина пък обикновено няма това, което съм харесала. И аз ще спра само заради неудобството от доставката, все съм в движение и домашен адрес не ми е опция..мъка

# 757
  • София
  • Мнения: 15 293
Скрит текст:
Къде е намериха тази куриерска компания, не знам.
Днес отивам да си взема пратка, ми тя не е при нас, в друг офис е. За 10 лв доставка толкова ли не могат читав куриер да ползват.
В магазина пък обикновено няма това, което съм харесала. И аз ще спра само заради неудобството от доставката,
все съм в движение и домашен адрес не ми е опция..мъка
Техните куриери за доставка до вкъщи май съществуват само формално. Никой не ходи по адреси. Стоят в офиси или изпращат до някакви обекти, с които са сключили договори (офиси на Изипей, книжарници). И поне да ги оставяха на едно и също място. Всеки път е различно. За нашия район имаше една възрастна жена, която близо година разнасяше по-малките пратки. Напуснала е и вече нямало кой да разнася.

# 758
  • Мнения: 5 152
Аз онлайн пазарувам само ако няма цвят или номер, без да пробвам нищо не смея да поръчвам. Досега винаги със Спиди са идвали, в София област съм.  Тези куриери да безумни, едни помагала за децата да не обикалям ги поръчах онлайн, дойдоха на 5 октомври, бях откачила. От тогава не е ли Спиди или Еконт не поръчвам.

# 759
  • Мнения: 3 731
Супер разочарована съм от Зара.
Доставка струва 10 лв с най-олигофренската куриерска компания Express one. Две седмици ми стоя един панталон в тях без да го доставят. Писах на Зара да си го вземат и да ми връщат парите. Днес ми върнали парите без доставката…. Направо съм бясна.
Доставката се връща отделно.

# 760
  • София
  • Мнения: 4 681
Аз последно като поръчвах онлайн, съвсем наскоро беше, ми даде да избирам между няколко куриерски фирми в района - Box now, Easybox (но само до кутиите, без пунктовете за доставка), Speedy, Express one. Избрах Box now (не обичам да се занимавам с куриери и да ги чакам), отиде в друга кутия от посочената, предполагам защото куриерът е дошъл късно и магазинът на Билла вече е бил затворен (там ползвам кутията). Иначе реших, че вече ако поръчвам, ще е само до физически магазин, за да мога там веднага да го отворя и премеря и ако не ми харесва, веднага да го върна в магазина. Повечето неща ги има и в магазините, но да се открият там понякога е много трудно при толкова много стока. Като връщах до магазин, ми беше възстановено всичко, включително и таксата за доставка с Box now, в рамките на не повече от 24 часа, в това отношение са много коректни и бързи.

# 761
  • Мнения: 9 616
Дало ти е да избираш, защото си натиснала до офис.
Когато се поръчва до домашен адрес, поне при мен няма избор. Все е Express one. Затова спрях да поръчвам до адрес.
 До магазин ту има доставка, ту няма. Не мога да дебна непрекъснато. Да си ги държат дрехите.

# 762
  • Пловдив
  • Мнения: 1 734
Привет Hug
За пръв път се включвам в темата и ще съм благодарна за препоръки. Имам проблем с възстановяване на суми от върнати артикули в Zara. Поръчките са платени с карта. Артикулите - върнати в магазин. Първият още на 13.08. Връщането е отбелязано в акаунта ми. Суми не са възстановени. Два пъти им пиша в чата. Вторият път рекоха да чакам информация по имейл и...до там.
Вече се чудя да им пусна ли жалба...

# 763
  • София
  • Мнения: 4 681
Странно наистина, аз плащам с карта Револют. Почти веднага след оставянето на артикула в магазина и сканирането на кода от служител, получавам известие в Револют, че предстои връщане на сумата и тя стои в нещо като escrow. На следващия ден обикновено е освободена и вече е в сметката.

# 764
  • София
  • Мнения: 1 217
Здравейте,
Отговарят ли номерата на обувките на Зара?
Заглеждам тези https://www.zara.com/share/split-suede-penny-loafers-p13595610.h … =red_social_movil
И се чудя идват ли уголемени, твърди?
Някой има ли впечатления?

Общи условия

Активация на акаунт