Време е за ИКЕА - тема 43

  • 42 500
  • 734
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 8 068
Утре ще ходя да връщам един калъф за подлакътник, че искаме да е от по-широките. Продукта не е разпечатан. На касата ли се връща или някъде другаде? До сега не ми се е случвало и не съм наясно.
Ако говорите за София, то се връща на информация срещу касов бон оригинал или снимка. Ще върнат парите щом не е отварян.

# 16
  • София
  • Мнения: 303
Пълен резил са ИКЕА! В близо едномесечния период, в които повечето им услуги са аут, рафтовете празни и ресторантите и бистрата - затворени, пазарувах три пъти. В София и във Велико Търново. Трупането на точки в ИКЕА Фемили картата ми беше отказано. Проблем със системата.

Как, по дяволите, тогава са ми занулили част от точките с изтичащ срок през въпросния период?! Как се очакваше да ги оползотворя?
Въртят едни и същи съобщения в сайта си с молба за разбиране, а са некоректни към клиентите си.

# 17
  • Мнения: 602
Пълен резил са ИКЕА! В близо едномесечния период, в които повечето им услуги са аут, рафтовете празни и ресторантите и бистрата - затворени, пазарувах три пъти. В София и във Велико Търново. Трупането на точки в ИКЕА Фемили картата ми беше отказано. Проблем със системата.

Как, по дяволите, тогава са ми занулили част от точките с изтичащ срок през въпросния период?! Как се очакваше да ги оползотворя?
Въртят едни и същи съобщения в сайта си с молба за разбиране, а са некоректни към клиентите си.
При мен също всичко от точките е “чао”. Не искат да ми върнат парите докато системата им не се оправи. Сезирах КЗП и чакам.

# 18
  • София
  • Мнения: 2 284
Те са възможни, стига се до плащане, не се обработват.
Може и така да е, но със сигурност преди това не можеше да се поръча, при опит ми даваше надпис в червено за някаква грешка и въобще не можеше да се стигне до плащане.

# 19
  • Мнения: 602
Те са възможни, стига се до плащане, не се обработват.
Може и така да е, но със сигурност преди това не можеше да се поръча, при опит ми даваше надпис в червено за някаква грешка и въобще не можеше да се стигне до плащане.
Нямам идея, днес това чух от гневна дама, която си е пуснала поръчка и чака седмица, но я няма. До отстраняването изпълняват само стари поръчки, новите не се обработват. Сайта още не е изправен.. аз вече всеки ден вися там и водя преговори за пари, с банката и кредита за жилището ми беше по-лесно..

# 20
  • Сред мелниците
  • Мнения: 1 439
Днес бях в ИКЕА.  Цвета, който търсех за една лежанка ми излизаше наличен онлайн. В магазина го нямаше. От отдел дивани ми казаха в никакъв случай  да не пускам поръчка през сайта , защото ще ми дръпнах сумата, но няма да получа стоката.
Иначе системата е ПОЛУ работеща.
За другите услуги. Пак се разнасят листчета , вместо проверки в системата.
Смешници.

# 21
  • Мнения: 76 250
С НП какво щи ми дръпнат.
А и стана асно че на служителите не може да се вярва..говорат каквото им е казано. Първо лъгаха че след 2 дена ще е оправено...сега това...изобщо не взимам за чиста монета думите им.

# 22
  • Мнения: 5 653
Вчера им звъннах, с охота предложиха да анулират онлайн поръчките от 25.11 и 26.11 и да ми върнат парите. Нямали никаква информация кога ще заработят доставките до мобилни хъбове. Реших да не ги анулирам засега, ще изчакам още 2 седмици, дано след нова година да има развитие.

# 23
  • София
  • Мнения: 44 919
Значи, добре че не пазарувах онлайн. Имах малко точки от октомври, на каса ми ги видяха и взеха.

# 24
  • Мнения: 183
Без да напишат че всичко работи не трябва нищо да се купува .Другият вариант е да си търсиш парите и да се занимаваш с глупости.

# 25
  • Мнения: 76 250
Аз пари не търся защото поръчвам с наложен платеж.

# 26
  • София
  • Мнения: 297
Това още стои на сайта:

Уважаеми клиенти, бихме искали да ви информираме, че поради технически причини е възможно някои услуги да не могат да се изпълняват в магазините на ИКЕА (София, Варна, Mall of Sofia, Велико Търново, центрове за поръчки Бургас и Пловдив).
Замяна и връщане на закупени стоки и издаване на фактури не може да се извършва. Поръчки в онлайн магазина временно няма да бъдат възможни. Преустановени са доставките на поръчки до мобилни хъбове.
Благодарим за разбирането!

При този текст, аз не бих рискувал, освен с НП, дори системата да го позволява.

# 27
  • Мнения: 1 364
Тъкмо се прибрахме от Икеа. Отидохме уж да разгледаме, а се оказа че имаше наличности от всичко. Напазарувахме доволно. Само че бяхме неподготвени, с малката кола отидохме, едва се натоварихме. При мебелите беше добре заредено. Служителката на касата каза, че софтуерният проблем е оправен. Няма безплатна доставка, но казаха, че на 3.01. ще ни доставят нещата. Ние все пак не се възползвахме де, но доста бързо ми се видя. Ресторантът също работеше.

# 28
  • София
  • Мнения: 1 275
   При всички неприятности, които причиниха на клиентите си би трябвало да обявят безплатна доставка, която клиентите им не можаха да ползват заради тях. Би трябвало и да ги компенсират по някакъв начин.... Няма ли начин да се пише официално до централата и да не сме вече към гърците. В нашата Икеа нищо не е наред и нищо не е на ниво.

# 29
  • Мнения: 8 068
Аз пък се надявам да пуснат ваучер при следващо пазаруване, за да напълнят касичката след падналите обороти. Имам хубав спомен от 22.02.2022, когато пуснаха 22% и хубаво си напазарувах, ама не повториха  Sad .

Общи условия

Активация на акаунт