Време е за ИКЕА - тема 43

  • 33 534
  • 571
  •   1
Отговори
  • In transit
  • Мнения: 14 206
Добре дошли в новата тема за Икеа и приятно пазаруване!

Актуални каталози на ИКЕА

Адреси на магазините и центровете за поръчка:

ИКЕА София 
София, Околовръстен Път №216
Работно време:
Понеделник-неделя 10:00 - 20:00 ч.

ИКЕА Mall of Sofia
София, бул. Ал. Стамболийски 101-103
Работно време:
Понеделник-неделя 10:00 - 21:00 ч.

ИКЕА Варна
Варна, бул.Сливница 185, Delta Planet Mall
Работно време:
Понеделник-неделя 10:00 - 21:00 ч.

ИКЕА Център за поръчки Бургас
Mall Galleria, ул. Янко Комитов 6
Работно време:
Понеделник-Неделя 10:00 - 21:00 ч.

ИКЕА Център за поръчки Пловдив
Plovdiv Plaza, ул. "Д-р Георги Странски" 3
Работно време:
Понеделник-Неделя 10:00 - 21:00 ч.

IKEA Велико Търново
Mall Veliko Tarnovo, ул. „Оборище“ 18,
ж.к. Колю Фичето
Работно време:
Понеделник-Неделя 10:00 - 21:00 ч.

Мобилни хъбове


Услуга "Поръчай и вземи"

Телефон за клиенти: 0800 45 800
E-mail: cs.ecommerce@ikea.bg
cs.sofia@ikea.bg

Интернет сайт на магазина - http://www.ikea.com/
Българският интернет сайт на магазина - http://www.ikea.bg/

Услуги на Икеа

Програми за планиране на Икеа

За контакти със централата в Швеция (при продължителни проблеми от българска страна)
Email: ikeainfo@ikea.com (general)
Email: franchise@inter.ikea.com (franchise queries)

Facebook

Сайтове посветени на вътрешното обзавеждане - за вдъхновение и интересни идеи

http://livethemma.ikea.se/ http://www.alvhemmakleri.se/en/inspiration http://freshome.com/ http://www.ikeahackers.net/ http://www.apartmenttherapy.com/ http://www.theshare-space.com/

Предишни теми:

Икеа 1, Икеа 2, Икеа 3, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 4, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 5, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 6, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 7, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 8, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 9, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 10, Време е за Икеа! - Тема 11, Време е за Икеа! - Тема 12, Време е за Икеа! - Тема 13, Време е за Икеа! - Тема 14,Време е за Икеа! - Тема 15 , Време  е за Икеа! -  Тема 16 Време е за Икеа! - Тема 17 Време е за Икеа! - Тема 18 Време е за Икеа! - Тема 19  Време е за Икеа! - Тема 20 Време е за Икеа! - Тема 21  Време е за ИКЕА! - Тема 22 Време е за ИКЕА! - Тема 23 Време е за ИКЕА - Тема 24 Време е за ИКЕА - Тема 25 Тема 26 тема 27 тема 28 тема 29 тема 30 тема 31 тема 32 тема 33 тема 34 тема 35 Тема 36 Тема 37 Тема 38 Тема 39 Тема 40 Тема 41 Тема 42

# 1
  • Майнатаун
  • Мнения: 446
Пиша с отговор от предната тема.
Тета, звънявах няколко пъти на кол центъра, ходих и до магазина в Пловдив, защото съм от Пловдив и на двете места ми казаха че не мога да я анулирам, можело само да чакам да оправят системата.Обясняват ми че нямало достъп до системата с поръчките и не можело да правят никакви промени. Писмен отговор от тях нямам никъде и за това не съм сигнализирала КЗП. Отговарят ли на запитвания през контактната форма?
И преди съм имала проблеми с поръчки, дори и да съм писала през сайта, до момента никога не съм получавала писмен отговор.
Хвана ме яд на мен, че по-рано не съм реагирала и до сега само седя и чакам.

# 2
  • Мнения: 594
Имате ли касов бон с дата? Платено е, стока няма. КПЗ ми помогнаха за платена поръчка от Емаг, но недоставена над 6 месеца.
Аз също имам драма с Икеа Пловдив и отказвам да си взема гардеробите и си искам упорито парите, но трябва да чакам, защото не поддържат толкова в наличност…

# 3
  • Мнения: 7 712
Касовите бонове идват с поръчката.

# 4
  • Мнения: 7 871
Така е, с нея идват, но със сигурност може да приложи документ/излечението от банковата си сметка с осчетоводеното плащане/ и имейла с потвърждението от пуснатата и платена поръчка.

# 5
  • Мнения: 75 472
Лилит..принтирай от акаунта направената поръчка. Банково извлечение че си платила по нея..може от банкирането да принтнеш.
Сканираш ги и към сигнала към кзп ги прикачаш. Той се пуска онлайн..лесно е. Описваш казуса кратко и пишеш че си искаш парите..че отказват анулиране и връщане на платеното. Ще ти върнат по мейл вх.номер веднага или до ден.
Пиши и на икея сега имейл за да имаш отговор. Или не отговарят в момента? Преди отговаряха.

# 6
  • Мнения: 1 329
Трябват ми няколко неща, но ми дава, че няма наличност в магазина в София. Има ли смисъл изобщо да ходя в такъв случай? Май още нямат зареждане.

# 7
  • Мнения: 7 871
Трябват ми няколко неща, но ми дава, че няма наличност в магазина в София. Има ли смисъл изобщо да ходя в такъв случай? Май още нямат зареждане.
Недей да ходиш поне според мен. Всичко, което исках и беше маркирано като НЕ налично и в действителност липсваше до преди 3 дни!

Последна редакция: сб, 28 дек 2024, 11:28 от drago_2008

# 8
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 7 223
От известно време сайтът на ИКЕА.бг е недостъпен от чужбина.

# 9
  • София
  • Мнения: 44 507
Аз тия дни направих голям пазар за дреболии за кухнята и банята, обаче нещата, които най-много ми трябваха, не можах да намеря в магазина.
Даже органайзер за прибори за чекмедже нямаха!

# 10
  • Мнения: 2 783
Понеже все ме тресе желанието всичко да е подредено и организирано (дева съм Grinning) и все ми излизат такива клипчета... Попаднах на някакви нови органайзери, чиито размери се регулират - Kackla
В сайта на нашата Икеа не успях да ги открия. Не вярвам да ги има и в магазините, с оглед на обстоятелствата. Нали?!
Абе, наистина нямам търпение да оправят нещата скоро!

# 11
  • София
  • Мнения: 2 263
Аз пък все си мисля, че е оправен проблема почти, но нарочно си стои надписа все още в онлайн магазина за да не се юрнат всички.
Както писах в предната тема аз успях да пусна поръчка на 24.12, разреши ми и с карта да платя, но не рискувах, за сега в профила ми пише, че поръчката е приета, има и номер, дори осребрих събраните точки във фемили картата.
Сега въпросът е дали и кога ще си получа дивана Joy, защото в магазина в София не е наличен и това ми е единствения вариант за момента.

# 12
  • ENGLAND
  • Мнения: 4 163
Криси, при нас в Англия ги има, 4 размера, но са малки, за чекмеджета стават.
https://www.ikea.com/gb/en/search/?q=kackla

# 13
  • Мнения: 594
Аз пък все си мисля, че е оправен проблема почти, но нарочно си стои надписа все още в онлайн магазина за да не се юрнат всички.
Както писах в предната тема аз успях да пусна поръчка на 24.12, разреши ми и с карта да платя, но не рискувах, за сега в профила ми пише, че поръчката е приета, има и номер, дори осребрих събраните точки във фемили картата.
Сега въпросът е дали и кога ще си получа дивана Joy, защото в магазина в София не е наличен и това ми е единствения вариант за момента.
Те са възможни, стига се до плащане, не се обработват.

# 14
  • София
  • Мнения: 822
Утре ще ходя да връщам един калъф за подлакътник, че искаме да е от по-широките. Продукта не е разпечатан. На касата ли се връща или някъде другаде? До сега не ми се е случвало и не съм наясно.

Общи условия

Активация на акаунт