Време е за ИКЕА - тема 43

  • 42 551
  • 734
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 297
Нито ги оправдавам, нито имам интерес да го правя. И аз съм фрустриран като всички. Фен съм на продуктите, макар и алтернативи да има достатъчно. Но пък не може да се каже и на бялото черно - със сигурност освен нас най-големият губещ в България е самата фирма в България, и едва ли лежат и чакат нещата да се оправят от само себе си.

# 76
  • Мнения: 5 400
Не казвам, че ги оправдаваш. Просто те коригирам, че проблемът е най-вече в България и Гърция

# 77
  • Мнения: 183
От нула да бяха започнали за два месеца трябваше всичко да оправено. Знаят колко време няма да работят но не казват .

# 78
  • София
  • Мнения: 297
От нула да бяха започнали за два месеца трябваше всичко да оправено. Знаят колко време няма да работят но не казват .
Наскоро бях в един проект за ъпгрейд, а не от нулата, на ERP система (от SAP към SAP, с огромен екип и десетки тестери). Проекта е стартирал януари 2023, "работещ" ъпгрейд беше сложен началото на ноември. И беше пълен с грешки. А с Майкрософтските системи дори не искате да знаете каква боза е. Пак казвам, не ги защитавам, но в крайна сметка всеки гласува с портфейла си. Щом ходим там, има защо. Въпреки неуредиците...

# 79
  • Мнения: 5 400
Може и гърчулята да са със SAP, да... Може. Аз 17 години работя със SAP. И ние сме правили промени. Не са винаги чак така нещата. Или поне не винаги. Дайте да спрем вече с това "ах, ах горките те".

Гърците стават само туризъм да въртят. Твърде немърливи са за франчайз на Икеа. Това не е маслини, не е портокали, не е чипс от тиквички с узо.

Персоналът е мизерен нископлатен. Тези, които срещаме из магазините и центровете за поръчки, са най-ниско в йерархията. И вземат малко над минималната (в Пловдив). Нима наистина вярвате, че знаят какво и защо не работи? Те се радват, че получават заплатите си в момемнта с по-малко работа.

Айде стига вече, че ми писна да чета глупости на съчувствие сякаш това не е тъпия франч, а сираче в студена зимна нощ.

# 80
  • Мнения: 159
Получих поръчка от онлайн магазина от 25.12, с наложен платеж. В дълбоката провинция съм, дойде с Европът този път. Има някакво раздвижване явно, въпреки съобщението, което все още стои на сайта.

# 81
  • Мнения: 946
Получих поръчка от онлайн магазина от 25.12, с наложен платеж. В дълбоката провинция съм, дойде с Европът този път. Има някакво раздвижване явно, въпреки съобщението, което все още стои на сайта.
А колко ти беше доставката. При мен за един кош за сортиране и 1 рафт за играчки, доставката идва 45лв

# 82
  • Мнения: 5 653
А моите поръчки от 25 и 26.11 до мобилен хъб все още не са доставени.

# 83
  • Мнения: 183
Мислех да поръчвам с наложен платеж но няма никаква гаранция че ще изпълнят поръчката и няма да я мотат с месеци .Друг проблем е ако объркат нещо с поръчката при неработеща система , възможните проблеми с доста при това положение.Доставката ми излиза над 180 лв  и при проблем те са си написали че официално не работят.

# 84
  • София
  • Мнения: 2 284
Моята поръчка от 24.12 от онлайн магазина също дойде, въпреки съобщението систамата ми позволи да я направя, за разлика от сега.
Фактурата беше от 28.12, дадох наложен платеж, но при доставката платихме с карта.
Цялата ситуация ми е много странна, както писах по напред, отворих гръцкия сайт и там имаше съобщение, че онлайн магазина им отново работи, как така и тук работеше, а после го спряха.

# 85
  • Мнения: 159
Получих поръчка от онлайн магазина от 25.12, с наложен платеж. В дълбоката провинция съм, дойде с Европът този път. Има някакво раздвижване явно, въпреки съобщението, което все още стои на сайта.
А колко ти беше доставката. При мен за един кош за сортиране и 1 рафт за играчки, доставката идва 45лв

10 лв ми беше доставката, но поръчвах дребни неща.

# 86
  • Варна
  • Мнения: 3 308
valley_of_roses Цената на доставка зависи от зоната, в която сте. Аз поръчах скрин и доставката ми излезе 35 лв., но съм в Зона 1. Ако бях в зона 2 щеше да е 45, а в зона 3 - 75 лв. Поръчката ми е от 1.01 и ще не е пристигнала обаче. Писаха, че ще я обработят след 6.01, още чакам. Така или иначе артикулът го няма във Варна, пуснах го с наложен платеж, да не ме е яд, ако не го доставят.

Интересно как въпреки, че са на един франчайз, София и Варна работят различно. Във Варна все още не може да се връща и фемилито не работи.

# 87
  • Мнения: 5 400
Ето една новинка. В центъра в П-в вече може да се поръчва. От днес. Работели само два компютъра и една каса. Но все пак се работи. Случайно ми хрумна да мина от там и да питам.

Та поръчах гаредероба, който си бях замислила.Добре че бях сложила в кошницата и диктувах кодовете на артикулите. Но стъклените врати още ги нямало налични. Тъй като системата им все още тепърва се оправя не могат както преди да кажат ориентировъчно кога се очаква да има зареждане на конкретни артикули.

# 88
  • Мнения: 7 732
Супер, мерси че сподели и аз ще отида да си поръчам нещо утре.

# 89
  • Мнения: 1 984
Аз вчера си пуснах поръчка през сайта на Икеа и имам имейл, че до седмица ще е при мен.

Общи условия

Активация на акаунт