Време е за ИКЕА - тема 43

  • 40 222
  • 701
  •   2
Отговори
# 675
  • Къде ли не
  • Мнения: 830
Didi168, ще видим във вторник. Условията им прекрасно ги знам, но също знам, че трябва да подават коректно описание. За това на нещата с дефекти изрично е написано къде им е дефекта. Това тяло беше съвсем умишлено опаковано в здрава кутия и залепено с тиксо. Няма как господина, който се е подписал на етикета да не е видял, че е с формата на лък и стърготините. В този вид няма как да се монтира. Може да го дам на някое дете да си играе на междузвездни войни с него. Така, че това си е чиста измама. Купувала съм сигурно стотици неща от там и никога е нямало такова несъответствие в описанието.

# 676
  • Мнения: 76 031
Рекламация може и на стоки в разпродажба, намалени, в акция и т.н. Не само на редовна цена. В случая ще прави рекламация, а не обикновено връщане защото не й е допаднал продукта.

Връщането е друго нещо.

# 677
  • In transit
  • Мнения: 14 306
Didi168, ще видим във вторник. Условията им прекрасно ги знам, но също знам, че трябва да подават коректно описание. За това на нещата с дефекти изрично е написано къде им е дефекта. Това тяло беше съвсем умишлено опаковано в здрава кутия и залепено с тиксо. Няма как господина, който се е подписал на етикета да не е видял, че е с формата на лък и стърготините. В този вид няма как да се монтира. Може да го дам на някое дете да си играе на междузвездни войни с него. Така, че това си е чиста измама. Купувала съм сигурно стотици неща от там и никога е нямало такова несъответствие в описанието.
Икейските стоки никога не са опаковани с тиксо. Винаги са си фабрично залепени. Това трябваше да ви замисли, че кутията е била отваряна.

# 678
  • Мнения: 76 031
Както казах, тя ще предяви рекламация, а не просто ще направи отказ и ще върне.
Попада в дефиницията за рекламация.
Хрумки, предположения, гадаене от страна на клиента не са обхванати от законодателството. Клиентът си има права.

# 679
  • Варна
  • Мнения: 6 912
Аз не предполагам, нито гадая. Казвам какво са ми казвали служителите на касата поне 40 пъти. От тази зона за разпродажба (във Варна е отделно помещение на друг етаж в мола) нямаш право на връщане, замяна, рекламация, нищо. Сега, ако става въпрос за електрически уред, който е със законова гаранция и спре да работи,  вероятно ще си го приемат за ремонт, но рекламация за драскотини и огъвания, колкото и брутални да са, няма да уважат. Те затова са в тази зона атрикулите, защото не отговарят на нормалния търговски вид. Срещат се и неразличими от нови мостри, последни бройки, супер находки, но половината неща са си с дефекти.

Писала съм преди - един единствен път успях да върна една преса за кафе. Купих си я от разпродажбените с лека драскотина и примерно 30% намаление и после се качих горе в основния магазин да си разгледам всичко. И гледам - същите преси намалени на половина, в акция. Няколко служителя на етажа със съчувствие ми казаха, че разбират колко излъгана се чувствам, но няма да мога да върна "намалената". Все пак опитах, върнах се в зоната за разпродажби и успях! Но става мнооого трудно, след много телефонни разговори между касиерката и някой шеф на по-горно ниво. Момичето ми обясни, че те се водят като отделен магазин, и не си следят намаленията в основната зала. 
Все пак пожелавам късмет на потребителката. Но ако и тя успее, да знае, че са направили изключение за нея, въпреки правилата. Даже мисла и че са написани на стената зад касите.

# 680
  • Мнения: 76 031
Няма такъв филм. Всяка стока има гаранция. Законова. Това право не подлежи на договорки.

Казъл рекъл....някой на каса?
Законът също е казал и смятам него да слушаме...Grinning

Аз нямам отказана рекламация в икея.....три пъти съм предявавала.
Писмено. Както е по закон.

# 681
  • Варна
  • Мнения: 6 912
Оф, добре, значи Икеа работят в разрез със закона. Хубу.

Няма как да купиш НАМАЛЕНА МОСТРА или ВЪРНАТ продукт и после да я върнеш, щото била надрана. Ти такива неща ли си връщала, или редовно поръчани продукти??

Пробвай да си купиш пуловер от втората употреба, дето ги теглят на килограм, и после да го върнеш, щото не си видяла, че има дупка под мишницата примерно.

# 682
  • Къде ли не
  • Мнения: 830
Няма да обеднея с тридесет лева, но въпроса е принципен. Даже, ако не трябваше да купувам диван във вторник, щях да се замисля дали да си губя времето за рекламация.
Но факта си е факт, че описанието и пакетирането са подвеждащи, да не кажа целящи измама.
Didi168, вие за да не сте "набутана" сте направили всичко възможно да върнете артикул от там, а убеждавате мен, че нямам право, и ако ми се получи да съм едва ли не благодарна до гроб на служителите. Странно е.

# 683
  • Мнения: 5 357
Ние се възползвахме от безплатната доставка. Съфорумка ми подари ваучер за 40 лв отстъпка и аз си имах 20 лв. от точки. Поръчахме единично легло Mandal. С ето този матрак за него.
И сега изведнъж ми дойде наум дали не сгреших с матрака. Защото нали леглото е тип сандвич - т.е. матракът стои изцяло отгоре върху него, без да потъва изобщо в страниците му както е обикновено при повечето легла/спални.
А този матрак е много тънък - само 16 см. Започнах да си мисля дали като е толкова тънък няма да се мести лесно върху ламелите на леглото когато човек се обръща?

Понеже никога не съм имала такъв тип легло, при което матракът да не потъва въобще в страниците се чудя има ни някакво приспособление, което да задържа матраците върху такова легло? Да не би пък тези легла да са подходящи предимно за тежки или еднолицеви матраци?

Скрит текст:
Това да взема матрак 16 см се наложи понеже леглото ще стои под ъгъл до един диван, който не изкам да хвърлям тъй като самият той без да се разтяга е почти пълноценна леглова площ 85/200. Но височината му от земята е 40 см. Заставайки до него не исках леглото да е драстично по-високо от дивана. Затова поръчах този матрак.

# 684
  • Мнения: 76 031
Оф, добре, значи Икеа работят в разрез със закона. Хубу.

Няма как да купиш НАМАЛЕНА МОСТРА или ВЪРНАТ продукт и после да я върнеш, щото била надрана. Ти такива неща ли си връщала, или редовно поръчани продукти??

Пробвай да си купиш пуловер от втората употреба, дето ги теглят на килограм, и после да го върнеш, щото не си видяла, че има дупка под мишницата примерно.

Аз три пъти писах, сега четвърти - аз не връщам, аз предявявам рекламация.
Разлика от небето до земята.

# 685
  • Варна
  • Мнения: 6 912
Явно и аз трябва отново да попитам - предявила си рекламация за редовно закупен продукт или за продукт, закупен от зоната за разпродажба?!? Защото разликата също е от земята до небето!
 
enimna, задължително пишете развоя на казуса, следя с интерес. И да, аз бях благодарна, че направиха изключение за мен.

# 686
  • Мнения: 76 031
Бъркаш се.
Всяка стока, дори втора употреба, има гаранция законова 2 тодини.
Виж в ОУ на Ремикс ако искаш.
Всяка стока. Всяка.

Никакъв жест не е това. Тяхно задължение по закон си е.
Крайно време е хората да се запознаят с правата си. И да ги знаят.
https://remixshop.com/bg/site/policy-documents?type=TC&_gl=1*eyrnvp*_gcl_aw*R0NMLjE3NjI3Njk4ODguQ2p3S0NBaUF0OGJJQmhCcEVpd0F6SDF3NldEbklPSy1GQVJvTlBBMWdUeTYyRE1tSmpzWHVucjZUT1Fid1ZkZ3A5UmVINjdIUEt6LUVob0M2YllRQXZEX0J3RQ..*_gcl_au*MTAxMzc3NDk2NS4xNzU3MDg4OTE1LjIwMjIzOTkwLjE3NjI3Njk4OTcuMTc2Mjc2OTg5Nw..

# 687
  • Варна
  • Мнения: 6 912
Мисля че ти се бъркаш. Каква законова гаранция 2 години за възглавница например, или за рамка за снимки?

Не ми отговори на въпроса дали си предявявала рекламация за артикули от зоната за разпродажба??

# 688
  • Мнения: 8 024
Мисля че ти се бъркаш. Каква законова гаранция 2 години за възглавница например, или за рамка за снимки?

Не ми отговори на въпроса дали си предявявала рекламация за артикули от зоната за разпродажба??
Аз съм, в София. За артикул купен от зоната с намалени стоки. Уважиха я колкото и да не им се искаше след като я пуснах писмено.

Имам спомен даже, че наскоро като бях в магазина забелязах, че бяха махнали този текст, че отказват гаранция и ресламация на тези стоки.

# 689
  • Мнения: 76 031
Възглавницата ми от юск е даже с 10г гаранция.

Няма да споря повече, каквото имах, съм го написала. Всичко оттук нататък ще е повторение и тафтология...излишни.

Исках да окуража дамата която иска да прави рекламация, но мисля че тя самата е наясно с правата си...така че..да.

Общи условия

Активация на акаунт