Пазаруване от Amazon- тема № 108

  • 64 397
  • 747
  •   2
Отговори
# 570
  • Мнения: 5 827
Споделям за един - два модела  намалени Скечърс в Декатлон. Но иска пробване,стандартно са уголемени,но тези,които пробвах си отговаряха на номера. Хората с проблемни ходила ще разберат,останалите- извинете !

Последна редакция: вт, 06 май 2025, 22:52 от Трапезица

# 571
  • Мнения: 44
Някой купувал ли е робот за миене на прозорци от Амазон? Много се изкушавам, но нямам представа какви параметри да търся, та ако някой има препоръка, ще бъда страшно благодарна.

# 572
  • София
  • Мнения: 10 636
С пренасочване до офис на Спиди (трябва да е безплатно?)  по-малко ли ще се таралянка пратката... отколкото ако я оставя до адрес да си дойде?
Скрит текст:

# 573
  • София
  • Мнения: 9 017
Някой купувал ли е робот за миене на прозорци от Амазон? Много се изкушавам, но нямам представа какви параметри да търся, та ако някой има препоръка, ще бъда страшно благодарна.

Гледах, но накрая от бг взех,  бе по-изгодно.

# 574
  • Мнения: 205
С пренасочване до офис на Спиди (трябва да е безплатно?)  по-малко ли ще се таралянка пратката... отколкото ако я оставя до адрес да си дойде?
Скрит текст:

Пратката пътува с DHL express и ще се достави директно от тях, а не от Спиди.
При Спиди пренасочването забавя с минимум 1 работен ден, при DHL не мога да кажа.

# 575
  • Sofia
  • Мнения: 4 909
Пренасочените ми пратки от DHL отиват в Еконт същия ден.

# 576
  • Мнения: 4 884
Понеже семуа карък, та сандалите, които поръчах не паснаха на крачето на принцесата. Имам етикет за връщане и нося в Спиди в офис, нали така? За сефте ми е и не внимавах много в час, когато другите писаха. Рових из стари коментари и първа страница.
Поръчах и белачки за картофи, довечера смятам да тествам. Само да сте ме излъгали, че са хубави Laughing
Остана ми само преса за чесън, но чакам път към Икеа както ме посъветвахте.

# 577
  • Мнения: 8 809
Имам етикет за връщане и нося в Спиди в офис, нали така? За сефте ми е и не внимавах много в час, когато другите писаха. Рових из стари коментари и първа страница.
Така е, да, като част от етикета се изрязва и се слага в пакета за връщане.

# 578
  • Мнения: 4 884
Потвърждавам, белачката за картофи е същата, като онази от едно време, която имах. Много плаках за нея като се скъса ножа и. Купих си три белачки, да има и за мама и една за резерва. Благодаря за линка!

# 579
  • Майничка
  • Мнения: 13 793
Зарибихте ме, поръчах и аз една белачка, за допълване до БД, въпреки че не ползвам, работя само с нож. ММ ще намаже.🙂
Да похваля тези касероли. Не стига, че дойдоха за 5 дни, ами са и много удобни. Голямата ми дойде идеална за супа за трима, още имам проблем с количествата в стандартната ми тенджера.

# 580
  • София
  • Мнения: 3 401
Дайте линк на тази белачка, нещо не намирам назад кога е пускана.

# 581
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Дайте линк на тази белачка, нещо не намирам назад кога е пускана.
  Ето я
И аз я взех, заедно с една прахосмукачка АЕГ, също от темата - благодаря за споделянето Simple Smile

# 582
  • София
  • Мнения: 711
Здравейте!
Този пакет трябва да го върна до Амазон.
За първи път ще връщам и на изпратения ми етикет пише DHL.
Къде трябва да го занеса ,за да го върна в срок
28 май?
в темата чета ,че връщате с speedy?
https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B0CFS2B938?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image
Не съм го отваряла и го взех много изгодно!

# 583
  • Мнения: 1 082
Част от етикета се изрязва и се слага в кашона за да знаят какво връщат, това което е за самия кашон е показано да се изреже него спиди сканиранъ и си генерират техен етикет който залепват. Това е.

# 584
  • София
  • Мнения: 3 767
Цитат
We’re sorry for the delay. If you have not received your package by 7 May, you can come back here the next day for a refund.

Тази пратка предполагам да не я очаквам?
А мога ли да искам да ми я изпратят пак?
Парите съм сигурна, че ще ми върнат, но беше за подарък и ми се искаше да си я получа макар и със закъснение.
Да кажа за развитието със загубената пратка.
На 8-ми май вече имаше активен бутон да искам връщане на парите или ново изпращане на пратката. Понеже си я исках, натиснах изпращане отново, но не стана. Дава че не може и да се свържа с тях. Писах им на мейла. И те потвърдиха, че не могат да ми я пратят отново, затова ми връщат парите, а като извинение за неудобството ми дават 25 евро.
Междувременно в сайта на Fan се появи надпис - върната към изпращача, без никаква друга индикация къде е била толкова дни пратката.
Дотук добре, ама като тръгнах да я поръчвам отново, вече нямаше този продукт с продавач Амазон, а с някакъв друг и на цена с около 30 евро повече. Не обичам да поръчвам от други продавачи и ришех да изчакам да видя дали моята си пратка ще се върне отново в редиците за продаване. След три дни се появи с 5 евро по-скъпа, но си я поръчах. Не ми приспадна тези 25 евро с поръчката, но същия ден пуснах втора поръчка с други неща и тогава автоматично ми се намалиха от сумата тези подарени 25. Да видим дали този път ще пристигне.
Малко дълго стана, но може да е полезно за някой друг.

Общи условия

Активация на акаунт