vidaXL сайт за пазаруване

  • 531
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Поръчах 3 мивки -> "Мивка vidaXL, Закалено стъкло, 30x12 см, Матирана, 3.26 Kg"

1. плащаш предварително с готиното съобщение, че доставката е безплатна.


vidaXL
VIDAXL EUROPE bv е самостоятелен търговец на платформата за електронна търговия eMAG, част от eMAG Marketplace.
Фирма: VIDAXL EUROPE bv
Адрес: Mary Kingsleystraat 1 5829SK Venlo The Netherlands , Venlo, Limburg,
ЕИК: 820055220B01
IBAN: BG12RZBB91551008838753
Банка: Raiffeisenbank (Bulgaria) EAD
Телефонен номер: +35929051090
Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help
Статут: Търговец

2. за доставка на стоката.
нямаш право да я отвориш (безплатната доставка, която са ти направили задължителна е), нито имаш право на преглед, нито на отказ разбираш го от куриера на вратата ти.

3. подписваш се на куриера и получаваш стоката (котка в чувал, при това стъклена  Simple Smile )  

4. отваряш кашоните и вижда, че мивките са различни
едната  от тъмно зелено стъкло (не е счупена), другата светло зелено стъкло (и тя е здрава), а третата с криви ръбове, надраскана отгоре и изпилена от едната страна махнали са счупена част).

5. решаваш да си потърсиш правото за връщане в сайта на EMAG,
оказва че трабва да попълниш бланка, която търговеца трябва да ти разреше да в попълваш, но само след приключена поръчка, която умишлено не се приключва в 14 дневния срок за връщане и емаг ти казват, че нямаш право да върнеш нищо за момента ....

6. влизаш в профила на vidaXL
виждаш, че ако все пак случйно си успял да се добереш до бланка за връщане, трябва да върнеш стоката в Холандия ....

7. Не пазарувайте от  vidaXL, а за емаг (умишлено ги пиша с малки букви въпреки гръмките реклами)
мога да кажа, че са станали платформа за афиширане и облаги на така наречени "доверени търговци" в MAG Marketplace.
""eMAG Marketplace е системата, позволяваща на други търговци да предлагат собствени продукти на eMAG.bg. По този начин можем да предложим на клиентите си достъп до много по-голям асортимент продукти и всичко това през един-единствен потребителски акаунт. Всички фирми в eMAG Marketplace са внимателно подбрани и тяхната дейност е под непрестанно наблюдение от страна на екипа на eMAG, за да се гарантира, че клиентите ни ще получат качественото обслужване, с което са свикнали на eMAG.bg.""

Накрая
чуствам се качествено изигран и излъган
пиша този пост с надеждата да се прочете от повече хора преди да решат да се доверят на ебаГ.бг и "проверения" търговец :  vidaXL .

.

Последна редакция: сб, 01 мар 2025, 17:47 от mike_

# 1
  • Мнения: 50 570
 Всеки знае, че ЕМАГ е риск и от там се поръчват само неважни неща, ако не може от другаде.

# 2
  • Мнения: 3 153
От този сайт и през Емаг, поръчах детското легло за сина ми и нямах никакви проблеми. Много често пазарувам от самия Емаг,основно маратонки и кецове на определена марка и съм много доволна. Съжалявам за лошия опит,който имате.

# 3
  • Мнения: 50 570
От този сайт поръчах конзолна масичка и беше перфектна. Но ако все пак някой има проблем с този небългарски сайт КЗП не може да направи нищо. Затова е риск. Също така за скъпа бяла и черна техника не важат нашите гаранции, промоции, сервизи...

# 4
  • Мнения: 24
С Емаг нямам спомен, но преди година майка ми си поръча два фотьойла от vidaXL и единственият проблем беше, че в Спиди бяха объркали и й ги доставиха по отделно в два последователни дни. Иначе самите фотьойли са точно като на снимката в сайта им и трябва да призная, че за парите си изглеждат страхотно.
Съжалявам за вашия негативен опит...

# 5
  • Мнения: 2 676
И Видал, и Емаг са си невероятно тото. След лош опит и с двете, не играя вече в такива тегления. Фул ми уанс ми е достатъчно. Предлагане бол.

# 6
  • Мнения: 1 328
Бях си поръчала холна масичка от vidaXL и получих я в рамките на една седмица. Като цяло всичко беше ок, нямам никакви оплаквания нито към сайта, нито към качеството на продукта. С емаг също никога не съм имала проблеми. Но все пак различни хора, различни опити... Съжалявам, че при вас така стана.

# 7
  • Мнения: 6 320
Мммда, жалко че не видях темата преди да поръчам.
Поръчахме покривало за  тента, но се оказа че не пасва на нашата. Сега имам малоумен мейл написан с преводач, от който ми става ясно че мога да получа компенсация от 8 лв. Или да ме таксуват с 20 лв, за върната поръчка (което мисля е против бг законодателството) и пътните разходи до Холадния, които вероятно за поне 50 лв (може и повече). И общо взето се обезсмисля връщането.
Иначе покривалото е ок, платът е добър, но...и основното е, че пак нямам прокривало, а ми трябва.

Общи условия

Активация на акаунт