Онлайн магазин Тему (Temu) за България - тема 14 - март 2025

  • 62 800
  • 1 393
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 31
Писах на съпорта за забавените пратки, с липса на актуализация повече от седмица, странно за всичките три ми предложи връщане на сума или забързване на доставка. Избрах забързване, но ми е интересно защо така бързо предлагат връщане на сума, явно има много липси  и непроследяеми пратки. Не е нормално да се връщат така сумите даже още преди да е изтекъл срока на доставка.
И при мен с първите проблемни пратки от януари още на 7-8-ми ден след като нямаше движение по пратките предложиха връщане на сумите. Това забързване не съм сигурна че върши някаква работа. Тия от януари така ги забързаха, че изобщо не дойдоха. Нацъкала съм го и на тези сега дето не идват, но не виждам да има някакъв ефект.
Отделно, сега тези поръчки които не идват, 9 от тях от два дни вече са извън срока за доставка и на всичкото отгоре не са изпратили и компенсацията за забавена доставка. Пиша на съпорта постоянно повтарят едно и също... Извършвали проверка...
Явно наистина имат много загубени пратки.

# 61
  • Мнения: 1 340
Здравейте и от мен,

Фен съм на Тему, но все още не съм му разгадала напълно възможностите му 😊, напоследък обаче играта с ... 80/100, мисля, че така се нарича в темата, все ми излиза като "Тази дейност е изтекла", някой да знае каква може да е причината? Другите игри с една курабийка и с разни оферти за 200лв купони непрекъснато ми излизат, но с кредитите определено ми е оптимална и страдам за нея Disappointed Relieved

# 62
  • Асеновград
  • Мнения: 4 073
Писах на съпорта за забавените пратки, с липса на актуализация повече от седмица, странно за всичките три ми предложи връщане на сума или забързване на доставка. Избрах забързване, но ми е интересно защо така бързо предлагат връщане на сума, явно има много липси  и непроследяеми пратки. Не е нормално да се връщат така сумите даже още преди да е изтекъл срока на доставка.
И при мен с първите проблемни пратки от януари още на 7-8-ми ден след като нямаше движение по пратките предложиха връщане на сумите. Това забързване не съм сигурна че върши някаква работа. Тия от януари така ги забързаха, че изобщо не дойдоха. Нацъкала съм го и на тези сега дето не идват, но не виждам да има някакъв ефект.
Отделно, сега тези поръчки които не идват, 9 от тях от два дни вече са извън срока за доставка и на всичкото отгоре не са изпратили и компенсацията за забавена доставка. Пиша на съпорта постоянно повтарят едно и също... Извършвали проверка...
Явно наистина имат много загубени пратки.
За пратката за която върнаха сумата, така и не се появи движение. Получих съобщение ,че ми връщат сумата. Ако пратката все пак дойде да я задържа. Е тя дойде , без никакво движение и с голямо закъснение. Лошото, след връщане на сумата е, че вече липсва кода за проследяване, та съвета ми е скриншот или копие на кода за проследяване на съмнителните пратки, та да има как да следите все пак, ако в някой момент се появят на сайта на куриера, в моя случай беше Пощата. Сега проблемните без движение са ми пак с Пощата.

# 63
  • Мнения: 9 079
Здравейте и от мен,

Фен съм на Тему, но все още не съм му разгадала напълно възможностите му 😊, напоследък обаче играта с ... 80/100, мисля, че така се нарича в темата, все ми излиза като "Тази дейност е изтекла", някой да знае каква може да е причината? Другите игри с една курабийка и с разни оферти за 200лв купони непрекъснато ми излизат, но с кредитите определено ми е оптимална и страдам за нея Disappointed Relieved



Значи офертата не е активна за Вас. Причини може да има, но може и да няма. Не можем да хванем дали има някаква зависимост за спиране на офертата. Единствено, ако сте връщали или анулирали цяла поръчка с тази оферта. За това май е сигурно, че спират офертата. Ако не сте, просто сменят офертите на потребителите. Също си мисля, че ако дълго време не се откликва на някоя оферта, я сменят с друга. Идеята е, че може би не е привлекателна за Вас и искат да Ви зарибят с друго. Това са за мен единствените причини за момента. Но пробвайте след време, понякога я пускат.

# 64
  • В страната на бурите
  • Мнения: 1 136
milenaka моля пиши отзив за светещото дърво като дойде. Мъжът ми е фен на такива светещи работи, има рожден ден април и много ще се зарадва на нещо такова. Аз му се чудя обаче.

# 65
  • София
  • Мнения: 35 041
Ооо, ще пиша, разбира се Simple Smile

# 66
  • Асеновград
  • Мнения: 4 073
Боята не е моята, никаква промяна на цвета, корените все едно не са боядисвани седят си тъмни, и на останалата част не виждам промяна на отенъка.
Оставам си на турската докато има от къде да я купувам. https://velvet.bg/product/boya-za-kosa-maks-deluks-7-11-olive-blonde/
https://elizza.bg/cosmetics/color-for-hair/sea-color/boq-za-kosa … o-ruso-sea-color/

# 67
  • Мнения: 61 896

Аз плащам чрез PayPal, имам и Revolut, но предпочитам другия начин. Задавам си валутата, в която искам да платя, за да бъде по банковия курс, а не PayPal да превалутира сумата. От много години ползвам РаyPal за плащания, купуване на билети и др и съм доволна.

Не плащаш ли в лв.?

# 68
  • Варна
  • Мнения: 135

Аз плащам чрез PayPal, имам и Revolut, но предпочитам другия начин. Задавам си валутата, в която искам да платя, за да бъде по банковия курс, а не PayPal да превалутира сумата. От много години ползвам РаyPal за плащания, купуване на билети и др и съм доволна.

Не плащаш ли в лв.?

Плащам в лв. в Тему, но ако в някой друг сайт се иска плащане в $ или €, сменям валутата в  PayPal преди да платя и потвърдя плащането, за да избягам от куцото превалутиране

# 69
  • Мнения: 31
Писах на съпорта за забавените пратки, с липса на актуализация повече от седмица, странно за всичките три ми предложи връщане на сума или забързване на доставка. Избрах забързване, но ми е интересно защо така бързо предлагат връщане на сума, явно има много липси  и непроследяеми пратки. Не е нормално да се връщат така сумите даже още преди да е изтекъл срока на доставка.
И при мен с първите проблемни пратки от януари още на 7-8-ми ден след като нямаше движение по пратките предложиха връщане на сумите. Това забързване не съм сигурна че върши някаква работа. Тия от януари така ги забързаха, че изобщо не дойдоха. Нацъкала съм го и на тези сега дето не идват, но не виждам да има някакъв ефект.
Отделно, сега тези поръчки които не идват, 9 от тях от два дни вече са извън срока за доставка и на всичкото отгоре не са изпратили и компенсацията за забавена доставка. Пиша на съпорта постоянно повтарят едно и също... Извършвали проверка...
Явно наистина имат много загубени пратки.
За пратката за която върнаха сумата, така и не се появи движение. Получих съобщение ,че ми връщат сумата. Ако пратката все пак дойде да я задържа. Е тя дойде , без никакво движение и с голямо закъснение. Лошото, след връщане на сумата е, че вече липсва кода за проследяване, та съвета ми е скриншот или копие на кода за проследяване на съмнителните пратки, та да има как да следите все пак, ако в някой момент се появят на сайта на куриера, в моя случай беше Пощата. Сега проблемните без движение са ми пак с Пощата.
Да аз си запазвам номерата преди да върнат сумата, че после става невъзможно да се види тракинг номера. Не че нещо пристигна от тях де... Даже имам едно приложение инсталирано в което може да си добавяш номерата на пратките и да се проследяват на едно място. Удобно е да се следят на едно място пратки от различни платформи.

# 70
  • Мнения: 552
Аз също съм получавала пратка с липсващ продукт ,за който не ми възстановиха сумата.

# 71
  • Мнения: 86
Някой може ли да препоръча материали за рисуване? Поръчах тези моливи не са лоши,но може и по добре Simple Smile
https://share.temu.com/geNQy4EbuEA

# 72
  • Мнения: 17 159
На 1 март писах на бота по повод две пратки с експрес уан, които от 25 бяха със статут "в транзит". Забързаха ги и вече летят.

# 73
  • София
  • Мнения: 1 936
Виждам, че се коментират халати. Аз взех от тези и съм много доволна. За мъжът ми са точни, за слаба жена са една идея по-широки,но не е драма. Хубаво попиват, не разбиват лагерите на пералнята от тежест, нямат мъхчета.

https://share.temu.com/NioAG6TGgvA

Получих смс за бокс за дошла пратка, но бяхме в чужбина за 5 дни. Нямаше как толкова време да удължавам срока и затова се обадих на оператор да я пренасочат в друга кутия и така докато я вземат и преместят стана почти седмица и всичко си взех в срок. Давам го като вариант за действие, понеже идват ваканции.

# 74
  • Мнения: 17 159
Момичета, някоя получавала ли е техника с пощите? Ако да, всичко наред ли беше? Отделили са от две поръчки телефон и лед лампа и са ги дали на пощите. Лампата я прежалвам, но ако с телефона нещо не е наред не знам какво ще правя.

Общи условия

Активация на акаунт