Онлайн магазин Тему (Temu) за България - тема 14 - март 2025

  • 55 614
  • 1 393
  •   1
Отговори
  • Асеновград
  • Мнения: 3 822
Стари теми 2024

Стари теми 2025

https://www.bg-mamma.com/?topic=1726017
https://www.bg-mamma.com/?topic=1736438

В старите теми има отговори на често задавани въпроси за артикули, промоции и др. Моля прочетете първо преди да задавате въпроси, на които е даван отговор!

Корекция на цена:
До 30 дни след направа на поръчката, има активен бутон - Корекция на цена.
Намира се в детайли на поръчката. При натискане показва има ли артикул с намалена цена и ако има се връща разликата или в Тему кредит, за използване за нова поръчка или в карта. В рамките на тези 30 дни корекцията може да се използва нееднократно.
Излиза като се влезе в детайли на поръчката
И бутона изчезва чак след 30 дни, ако не го виждате значи не сте на правилното място!


Куриерски фирми
Спиди,  DPD, BOXNOW,Sameday, Български пощи, Еконт

За контакт DPD

Свържете се с DPD представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎1 7001 7001
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 5PM



За контакт BOXNOW
Свържете се с BOXNOW представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎+359070070744
Работно време
Понеделник - Петък:8AM - 10PM
Събота - Неделя:9AM – 8PM
Телефон за връзка 088 212 2326


За контакт sameday
Свържете се с sameday представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎070016226
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 6PM
Събота:9AM - 6PM
Обслужване на клиенти
https://sameday.bg/
Техният стационарен телефон е 029064500.

Български пощи -
Информация на сайта им, за клонове и работно време.
Появиха се и номера на Еконт, странно ,че не пише куриерска фирма, но номера отваря Еконт.


Натискайки бутон ПРОСЛЕДИ се вижда с кой куриер е, и номер на пратка.

Връщане:
Можете да извършите връщане на артикули, като следвате тези стъпки:
I. Влезте в акаунта си на Temu на Temu.com или в приложението, за да заявите възстановяване на средствата. Ако нямате акаунт в Temu, щракнете върху „Запазване на поръчката“ във вашия имейл за поръчка от Temu, за да извършите връщане на артикули.
II. Намерете съответната поръчка във „Вашите поръчки“ и щракнете върху бутона „Връщане на артикули/възстановяване на средства“.
III. Изберете артикулите, които искате да върнете и причината за връщането. В зависимост от причината, която сте избрали, може да се наложи да предоставите допълнителна информация, свързана с поръчката. След като предоставите необходимата информация, щракнете върху бутона „Следваща стъпка“, за да продължите.
IV. Ако не е необходимо да връщате артикула си, последната стъпка е просто да изберете начина за възстановяване на средствата ви. Можете да изберете да получите възстановяването на средствата като кредит в кредитното ви салдо на Temu или да бъдат кредитирани обратно чрез първоначалния ви начин на плащане. Направете своя избор и щракнете върху „Изпращане“.
V. Ако трябва да върнете артикулите си, ще имате възможност да изберете начините за връщане на артикулите и възстановяване на средствата ви. След като изпратите заявката, ние ще ви предоставим етикет за връщане, за да можете да върнете артикулите. Доставката за връщане на артикули е безплатна при първото връщане за ВСЯКА поръчка в рамките на 90 дни от датата на покупката.
VI. След като поставите всички артикули за връщане в една пратка, отпечатайте и залепете предоставения от нас етикет за връщане от външната страна на пратката. Изпратете пратката си обратно от най-близката DHL Parcel точка и сте готови!
Връщането е през офис на Спиди
VII. Можете да проверявате статуса на възстановяването на средствата за вашите артикули на страницата с подробности за вашата поръчка или чрез текстово съобщение/имейл/насочени известия от Temu.
https://www.temu.com/bg/return-and-refund-policy.html?_x_sessn_i … fer_page_sn=10076

за връщане през BoxNow
генерираш си товарителница и имаш 15 дни за връщане
може да върнеш във всеки автомат, без да упоменаваш предварително
вместо пин код въвеждаш 10 цифрен номер на товарителница

 това са инструкциите


Забавена или не доставена  на пратка :

10,00лв. Кредит за забавяне

Ако не доставим поръчката ви на или преди последната очаквана дата за доставка на Temu, ще ви издадем 10,00лв. кредит (Стандартна доставка) в рамките на 48 часа от тази дата. Кредитът ще бъде преведен в кредитното ви салдо в Temu и може да бъде използван за следващата ви поръчка.

Връщане на средствата, ако артикулът е повреден
Ако получите пратката си и установите, че някои артикули са изгубени или повредени по време на транспортирането, можете да бъдете сигурни, че лесно можете да поискате пълно възстановяване на сумата за тези артикули.

Възстановяване на средства поради липса на актуализации в продължение на 15 дни
Ако пратката Ви няма актуализации за проследяване в продължение на повече от 15 дни, можете да кандидатствате за безплатна повторна доставка или възстановяване на средствата. Ако в крайна сметка получите пратката, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.

Възстановяване на сумата след 30 дни при недоставена поръчка
Ако в срок от 30 дни след изпращането пратката ви не бъде доставена, можете да подадете заявление за безплатна повторна доставка или пълно възстановяване на сумата. Ако в рамките на 35 дни не бъдат предприети никакви действия, ще бъде извършено автоматично възстановяване. Ако пристигне по-късно, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.



От къде можете да махнете запаметена карта с която сте платили



Запазване на артикул в Любими



Как се поставя активен линк към продукт




Замяна на артикул:
Можете да опитате да замените вашия артикул(и), като следвате стъпките по-долу:
1. Влезте в акаунта си
2. Изберете иконата на аватара „Вие“ от приложението Temu и изберете „Вашите поръчки“
3. Намерете съответната поръчка в "Всички поръчки"
4. Изберете артикула(и), които искате да замените.
5. Кликнете върху „Изпрати за замяна“ и „Потвърди“.

Кодове за оферти. Не при всички работят.

# 1
  • Мнения: 15 528
Благодаря за темата. Ако има възможност добавете и координати на express one.

# 2
  • Мнения: 2 359
Благодаря за темата!
Много полезна информация на първа страница.

# 3
  • Мнения: 7 773
FreaOnALeash,
Дава ми, че е изчерпана роклята от линка.

Аз вчера създавах връщане и ми даваше опция и БоксНау, и Пощите. Това по повод коментар от предната тема.

# 4
  • Мнения: 2 359
FreaOnALeash,
Дава ми, че е изчерпана роклята от линка.

Аз вчера създавах връщане и ми даваше опция и БоксНау, и Пощите. Това по повод коментар от предната тема.

Странно, аз тъкмо пробвах и добавих една в количката. Ето:


ПП: Ето от всички размери:

# 5
  • Мнения: 83
FreaOnALeash,
Дава ми, че е изчерпана роклята от линка.

Аз вчера създавах връщане и ми даваше опция и БоксНау, и Пощите. Това по повод коментар от предната тема.
А днес как е. Пак ли имате две опции

# 6
  • Мнения: 7 773
Не прилагаш линка правилно. В първи пост е описано. На мен ми излиза така:

Ще я потърся по снимка. Да не те тормозя излишно.

FreaOnALeash,
Дава ми, че е изчерпана роклята от линка.

Аз вчера създавах връщане и ми даваше опция и БоксНау, и Пощите. Това по повод коментар от предната тема.
А днес как е. Пак ли имате две опции

Днес нямам за връщане и не съм пробвала. Казвам за вчера как е. Едва ли са го променили. Опитай утре пак. Някакъв бъг може да е.

# 7
  • Асеновград
  • Мнения: 3 822
До няколко часа, първи пост може да се редактира.

Подадена информация , ще се добави.

Хубавия влагоабсорбатор е на намаление https://share.temu.com/dEVjifFAkqA когато аз го поръчвах беше над 80лв. взех го с връщане на кредит и си струваше, при сегашната цена и с намаление с купон си е подарък.

Днес пристигнаха две с бокса, пренасочената , и част от друга.







Инструментите са добри.
От дрехите също съм доволна, материята е памук.
Боята за коса тепърва ще я тествам.

# 8
  • Мнения: 2 359
Не прилагаш линка правилно. В първи пост е описано. На мен ми излиза така:

Ето, пак ми дава наличност на мен. Странна работа.
https://share.temu.com/nHJlWkFhxaA

# 9
  • Пеликания
  • Мнения: 2 696
И на мен вчера ми излизаха двете опции за връщане. Днес е само BoxNow.

# 10
  • Мнения: 7 773
Не прилагаш линка правилно. В първи пост е описано. На мен ми излиза така:

Ето, пак ми дава наличност на мен. Странна работа.
https://share.temu.com/nHJlWkFhxaA

Сега вече е ок. Благодаря ти 🌺

# 11
  • Мнения: 2 359
И на мен вчера ми излизаха двете опции за връщане. Днес е само BoxNow.


И аз имах за връщане само опция с Бокс Нау, но така или иначе, пратката си дойде с Бокс Нау. Аз си принтирах етикета за връщане, оставих в кутия с кода, който ми дадоха, но се притеснявам, че вали, на етикета не сложих в пластмасово джобче, а го лепнах директно върху другия. Надявам се да не протекат тези кутии. А знаете ли как да си проследя сега връщането? Нищо няма в Тему, нито в приложението на Бокс-а. Сигурно трябва да го вземат първо или?

ПП: За който беше писал в предишната тема, Бокс Нау работят днес със сигурност. На мен ми казаха по телефона, че довечера ще правят нов опит за доставка на пренасочената ми пратка и че в събота извършват по принцип доставки. За неделя и понеделник не съм питала.

VaniaK, моля! Simple Smile

# 12
  • Мнения: 7 773
Отбележи в Тему, че си оставила пратката.

# 13
  • Мнения: 127
Благодаря за новата тема. Честита баба Марта.
Последната поръчка е пълна с рибарски принадлежности. Ако имате интерес ще споделя.

# 14
  • Мнения: 2 359
Отбележи в Тему, че си оставила пратката.
Скрит текст:
Направих го като оставих пратката в бокса. Всичко е наред, преди 5 мин. Тему ми каза, че пратката е успешно оставена за връщане и ще ми върнат кредита след проверка.

Общи условия

Активация на акаунт