Онлайн магазин Тему (Temu) за България - тема 14 - март 2025

  • 62 645
  • 1 393
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 62
Благодаря за новата тема. Честита баба Марта.
Последната поръчка е пълна с рибарски принадлежности. Ако имате интерес ще споделя.


Да, моля!

# 31
  • Мнения: 3 429
Днес разбрах нещо интересно. Направих поръчка на бански, който е светло розов на снимките. Има и друг, същия, но на друг търговец. Хубаво, ама след като завърших поръчката, видях, че на моя вместо розово, пише светло лилаво и сега не знам какво ще ми изпратят. Писах на бота и се оказа, че докато поръчката се обработва, може не само да се анулира самата поръчка, но може да се прави и замяна на артикули. За съжаление, дава само опция за замяна в размера при мен, а аз исках същия артикул на другия търговец, (който е еднакъв на снимките, но цветът изрично е посочен като розов) като си дръпнат неколкоте стотинки отгоре. Но не става. Ето, на който може да му послужи:

Скрит текст:
Ето какво ми написа бота:



Ето как стоят нещата:
Това е поръчаният артикул:

Това е опцията за замяна:

Сега ще си чакам, каквото дойде и това е, но за мен си е розово Laughing. Лека нощ на всички!

Последна редакция: нд, 02 мар 2025, 01:37 от FreakOnALeash

# 32
  • Асеновград
  • Мнения: 4 071

Хубавия влагоабсорбатор е на намаление https://share.temu.com/dEVjifFAkqA когато аз го поръчвах беше над 80лв. взех го с връщане на кредит и си струваше, при сегашната цена и с намаление с купон си е подарък.
Точно с тоя влагоабсорбатор бера ядове по връщането. Не знам дали на мен ми се случи дефектен, но при стая с 85% влажност, събираше 20-30 гр. вода на ден. Виждам, че има и добри отзиви. Panayotu , при теб колко вода събира за ден?
Около 100 /150 мл. събира при ниска влажност на помещението. Оставила съм го на перваза на прозореца, там от разликата в температурата отвън и вътре се образува конденза. Аз нямам висока влажност в помещението в което работи, тук и големия събира толкова вода.

Относно замяната на артикул от поне 10 теми назад е в първи пост, което за пореден път доказва, че на никой не му се чете препоръчаната полезна информация. Може да се заменя само размер или цвят ако е наличен от същия търговец. Другата опция е да анулираш артикула, да ти върнат сумата и да добавиш с един клик другия артикул , но това е само в началото в срока в който дава добавяне, и си я плащаш без да се ползва отстъпка. При добавяне с един клик няма опция за ползване на оферта или купон.

За връщането, до преди два дни даваше избор, бокса и пощите. При голям размер, се избира Пощата, или както беше преди Спиди. Вероятно са спрели връщане с Пощата заради проблемите с тях. Което е резонно.
Имах случай два дребни артикула да липсват преди година, изпратиха ги отново, тогава доставките бяха с Бокса, и някои от по старите участници може да си спомнят случая с празния плик който получих в шкафчето. Тему върнаха парите, от Бокса отричаха куриера да ги е взел,  плика беше с дупка. И понеже бяха само двете магнитни скоби за чанта, дойде празен. Явно има такива случаи, но се радвам,че са редки, поне в темата рядко се пишат.

Вчера минах през пощата да проверя за зависналия в София пакет от 24.02 , нямало го в нашия клон, служителката сподели, че имали доставка веднъж седмично сега очаквали на 04.03 вероятно, та явно затова и се наблюдава забавяне седмица от София  до провинцията.

Последна редакция: нд, 02 мар 2025, 09:04 от Panayotu

# 33
  • Мнения: 17 136
Когато ровех за телефон за детето попаднах на отзиви от двама потребители, че в кутията е липсвал телефонът, но май не са получили и възстановяване на парите. Не бяха от България отзивите, но явно и на други места се краде, по друг начин не мога да го нарека. Дали още в склада, дали на митницата, дали куриер - не се наемам да кажа.

Последна редакция: нд, 02 мар 2025, 10:19 от Mama Ru

# 34
  • Мнения: 9 053
О, не се съмнявам, че и в други държави има крадци. То това не е черта на някоя конкретна нация. Има ги навсякъде. Обикновено се забелязва в по-бедните страни.

# 35
  • Асеновград
  • Мнения: 4 071
Писах на съпорта за забавените пратки, с липса на актуализация повече от седмица, странно за всичките три ми предложи връщане на сума или забързване на доставка. Избрах забързване, но ми е интересно защо така бързо предлагат връщане на сума, явно има много липси  и непроследяеми пратки. Не е нормално да се връщат така сумите даже още преди да е изтекъл срока на доставка.

# 36
  • Мнения: 41 796
И на мен обикновено при оплаквания ми предлага пари.

# 37
  • Мнения: 50 776
Снимай на клип как отваряш пратката
Друго не се сещам

# 38
  • Мнения: 6 791
Практика ли е Тему да разделят поръчка и какви са евентуално причините?
Напоследък поръчвам от там, цените ми се виждат по-евтини от Шийн, въпреки че тук не виждам опция да трупаш точки или някаква възможност за отстъпка при оформяне на поръчката. В Шийн има дневни точки, както и такива от ревюта. Ако не е така, моля поправете ме.

# 39
  • Варна
  • Мнения: 135
Преди месец в плика с поръчката ми  получена в Boxnow липсваше един шал. Бях направила снимка на неразпечатания плик и след това на получените артикули, при която се виждаше липсата ми, но за съжаление не и видео. Не ми уважиха искането за възстановяване или повторно изпращане, писаха, че след проверка от тяхна страна всичко било изпратено. Пликът беше абсолютно здрав, залепен с оригиналната си лепенка, а не с тиксо, но не признаха снимката като доказателство.
Е, винаги има и първи път, но оттогава правя видео на отварянето на всяка пратка.

# 40
  • Мнения: 17 136
Само един път имах нарушена опаковка на продукта и липсващи части. Беше играчка за котка за около 7-8 лева. Поискаха снимка и ми възстановиха парите веднага, без да искат връщане на продукта. Подозирам, че по време на митническа проверка, май беше в Будапеща, или при опаковането/ транспорта на някакъв етап са били натиснати и счупени двете пластмасови топчета към играчката, защото на кашончето на другия продукт имаше две вдлъбнати с разкъсване във формата и размера на топчетата.

# 41
  • София
  • Мнения: 11 045
Благодаря за новата тема.
Поръчах и аз бански, да видим какво ще дойде.
Тази форма за хляб излезе много сполучлива.
https://share.temu.com/jlDHz2I4KlA

# 42
  • Мнения: 2 451
Практика ли е Тему да разделят поръчка и какви са евентуално причините?
Напоследък поръчвам от там, цените ми се виждат по-евтини от Шийн, въпреки че тук не виждам опция да трупаш точки или някаква възможност за отстъпка при оформяне на поръчката. В Шийн има дневни точки, както и такива от ревюта. Ако не е така, моля поправете ме.
Последните ми три поръчки ги разделиха. Една част ще се доставят от пощите, а другата част - от Express One. Не мога да твърдя какви са причините. От едната ми поръчка извадиха само една дреболийка.

# 43
  • Асеновград
  • Мнения: 4 071
Няма логика на разделянето, в една от последните пратки разделиха на две, неща от един вид, от един търговец само различен цвят. Тоест не би трябвало да е, че е от различни търговци, и двете пратки тръгнаха по едно и също време според проследяването, тоест не е имало липса на артикул и забавяне. Не хващам логиката, но обединяване и разделяне е имало и преди.

Моля пишете и с кой куриер са били липсите от пратките. При мен досега само с бокса се е случвало, и пакета беше видимо скъсан с дупка.

# 44
  • Мнения: 6 791
Благодаря ви! Действително 3 джиджавки са разделени и са тръгнали вече, а другата част от пратката (повечето артукули) чака. Както и да е - просто ми беше любопитно.
По въпроса с липсващите артикули - преди години активно пазарувах от Алиекспрес. В една от пратките не открих артикул, не помня дали ми върнаха парите или не, но от тогава снимам с видео всяка една пратка. "Глася" телефона на такава позиция, че да са ми свободни ръцете и пускам видео. Ако всичко е точно, трия видеото, но ако не е - поне има доказателство. Досадно е, но не виждам друг начин.
Хубава неделя!

Общи условия

Активация на акаунт