https://www.bg-mamma.com/?topic=1629161
https://www.bg-mamma.com/?topic=1647125
https://www.bg-mamma.com/?topic=1654718
https://www.bg-mamma.com/?topic=1670814.795
https://www.bg-mamma.com/?topic=1678908
https://www.bg-mamma.com/?topic=1688461
https://www.bg-mamma.com/?topic=1704707
https://www.bg-mamma.com/?topic=1712518
Стари теми 2025
В старите теми има отговори на често задавани въпроси за артикули, промоции и др. Моля прочетете първо преди да задавате въпроси, на които е даван отговор
Корекция на цена:
До 30 дни след направа на поръчката, има активен бутон - Корекция на цена.
Намира се в детайли на поръчката. При натискане показва има ли артикул с намалена цена и ако има се връща разликата или в Тему кредит, за използване за нова поръчка или в карта. В рамките на тези 30 дни корекцията може да се използва нееднократно.
Излиза като се влезе в детайли на поръчката
И бутона изчезва чак след 30 дни, ако не го виждате значи не сте на правилното място!
Куриерски фирми
Спиди, DPD, BOXNOW,sameday, Ekont
За контакт DPD
Свържете се с DPD представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
1 7001 7001
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 5PM
За контакт BOXNOW
Свържете се с BOXNOW представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
+359070070744
Работно време
Понеделник - Петък:8AM - 10PM
Събота - Неделя:9AM – 8PM
Телефон за връзка 088 212 2326 / 0882 147 029
Скрит текст:Покажи
За контакт sameday
Свържете се с sameday представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
070016226
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 6PM
Събота:9AM - 6PM
Обслужване на клиенти
https://sameday.bg/
Техният стационарен телефон е 029064500.
Български пощи -
Информация на сайта им, за клонове и работно време.
EMS / БУЛПОСТ
Тел: *6666 (съгласно тарифния план) и 0700 19 666, 02 987 8281
Появиха се и номера на Еконт, странно ,че не пише куриерска фирма, но номера отваря Еконт.
Експрес Уан
Express One на 0700 10100 и 02 9504775
Натискайки бутон ПРОСЛЕДИ се вижда с кой куриер е, и номер на пратка.
Връщане:
Можете да извършите връщане на артикули, като следвате тези стъпки:
I. Влезте в акаунта си на Temu на Temu.com или в приложението, за да заявите възстановяване на средствата. Ако нямате акаунт в Temu, щракнете върху „Запазване на поръчката“ във вашия имейл за поръчка от Temu, за да извършите връщане на артикули.
II. Намерете съответната поръчка във „Вашите поръчки“ и щракнете върху бутона „Връщане на артикули/възстановяване на средства“.
III. Изберете артикулите, които искате да върнете и причината за връщането. В зависимост от причината, която сте избрали, може да се наложи да предоставите допълнителна информация, свързана с поръчката. След като предоставите необходимата информация, щракнете върху бутона „Следваща стъпка“, за да продължите.
IV. Ако не е необходимо да връщате артикула си, последната стъпка е просто да изберете начина за възстановяване на средствата ви. Можете да изберете да получите възстановяването на средствата като кредит в кредитното ви салдо на Temu или да бъдат кредитирани обратно чрез първоначалния ви начин на плащане. Направете своя избор и щракнете върху „Изпращане“.
V. Ако трябва да върнете артикулите си, ще имате възможност да изберете начините за връщане на артикулите и възстановяване на средствата ви. След като изпратите заявката, ние ще ви предоставим етикет за връщане, за да можете да върнете артикулите. Доставката за връщане на артикули е безплатна при първото връщане за ВСЯКА поръчка в рамките на 90 дни от датата на покупката.
VI. След като поставите всички артикули за връщане в една пратка, отпечатайте и залепете предоставения от нас етикет за връщане от външната страна на пратката. Изпратете пратката си обратно от най-близката DHL Parcel точка и сте готови!
Връщането е през офис на Български Пощи
VII. Можете да проверявате статуса на възстановяването на средствата за вашите артикули на страницата с подробности за вашата поръчка или чрез текстово съобщение/имейл/насочени известия от Temu.
https://www.temu.com/bg/return-and-refund-policy.html?_x_sessn_i … fer_page_sn=10076
за връщане през BoxNow
генерираш си товарителница и имаш 15 дни за връщане
може да върнеш във всеки автомат, без да упоменаваш предварително
вместо пин код въвеждаш 10 цифрен номер на товарителница
това са инструкциите
Забавена или не доставена на пратка :
10,00лв. Кредит за забавяне
Ако не доставим поръчката ви на или преди последната очаквана дата за доставка на Temu, ще ви издадем 10,00лв. кредит (Стандартна доставка) в рамките на 48 часа от тази дата. Кредитът ще бъде преведен в кредитното ви салдо в Temu и може да бъде използван за следващата ви поръчка.
Връщане на средствата, ако артикулът е повреден
Ако получите пратката си и установите, че някои артикули са изгубени или повредени по време на транспортирането, можете да бъдете сигурни, че лесно можете да поискате пълно възстановяване на сумата за тези артикули.
Възстановяване на средства поради липса на актуализации в продължение на 15 дни
Ако пратката Ви няма актуализации за проследяване в продължение на повече от 15 дни, можете да кандидатствате за безплатна повторна доставка или възстановяване на средствата. Ако в крайна сметка получите пратката, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.
Възстановяване на сумата след 30 дни при недоставена поръчка
Ако в срок от 30 дни след изпращането пратката ви не бъде доставена, можете да подадете заявление за безплатна повторна доставка или пълно възстановяване на сумата. Ако в рамките на 35 дни не бъдат предприети никакви действия, ще бъде извършено автоматично възстановяване. Ако пристигне по-късно, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.
От къде можете да махнете запаметена карта с която сте платили

Запазване на артикул в Любими

Как се поставя активен линк към продукт

Замяна на артикул:
Можете да опитате да замените вашия артикул(и), като следвате стъпките по-долу:
1. Влезте в акаунта си
2. Изберете иконата на аватара „Вие“ от приложението Temu и изберете „Вашите поръчки“
3. Намерете съответната поръчка в "Всички поръчки"
4. Изберете артикула(и), които искате да замените.
5. Кликнете върху „Изпрати за замяна“ и „Потвърди“.
Ваучери за намаление от оферта -Колело
Благодарение на evhen разбрах, че се възстановяват като изтекат и вече няколко пъти се възползвам.
• Кодове за оферти. Не при всички работят.

Вземете да запомните!!!
При покупка с купони:
- можеш да ползваш и единични отстъпки за продукти. обикновено те са за 1 продукт, вторият е на редовна цена.
- можеш да използваш натрупан кредит в профила.
- можеш да правиш корекция на цена веднага след поръчка.
- при корекция на цена се възстановява процент от похарчената сума (намаляла цена с 1лв - връщат 0,7-0,5лв в зависимост какъв % отстъпка е направил купона).
- при връщане на продукт е същото както при корекция на цена - връща се процент от сумата.
- не е проблем да се върне цялата поръчка, в този случай възстановяват и купона за 24часа.
- при отмяна на поръчката, с която сте получили купоните - неизползваните стават невалидни.
- при изтекъл купон, може да искате в чата възстановяване - при мен е ставало с първо съобщение "Please restore my expired coupons"
При покупка с връщане на кредит:
- При покупка с връщане на кредит:
- плащаш текущата цена на продукта, като може да ползваш единични отстъпки.
- купони за отстъпка заедно с връщане на кредит не може да се ползват..
- може да купиш само един брой от продукт.
- не всички продукти се предлагат с връщане на кредит.
- корекция на цената се прави върху реалната стойност на промяна (намаляла цена с 1лв - връщат 1лв).
- при връщане на продукт връщат цялата стойност на продукта.
- хубаво е корекция на цена да си правите след като си съберете кредита, иначе рискувате невзетият кредит да намалее и всъщност да се прецакате.
- връщането на кредита е на 7 части (търсене на claimcredit в търсачката), като всеки ден трябва да влизате през приложението да си го заявите.
- незаявен кредит за деня изгаря.
- новото тук е че в някакъв момент предлага купони вместо остатъка от кредита - не приемайте тази оферта, не е изгодна.
- при връщане на цяла поръчка, вероятно ще ви спрат тази оферта за някакъв период от време.
Като офертите се променят непрекъснато, четете си в информацията която Ви излиза в офертите !!!!!