Онлайн магазин Тему (Temu) за България - тема 13 - февруари 2025

  • 63 451
  • 1 662
  •   1
Отговори
  • Асеновград
  • Мнения: 4 055
Стари теми 2024

Стари теми 2025
https://www.bg-mamma.com/?topic=1726017

В старите теми има отговори на често задавани въпроси за артикули, промоции и др. Моля прочетете първо преди да задавате въпроси, на които е даван отговор!

Корекция на цена:
До 30 дни след направа на поръчката, има активен бутон - Корекция на цена.
Намира се в детайли на поръчката. При натискане показва има ли артикул с намалена цена и ако има се връща разликата или в Тему кредит, за използване за нова поръчка или в карта. В рамките на тези 30 дни корекцията може да се използва нееднократно.
Излиза като се влезе в детайли на поръчката
И бутона изчезва чак след 30 дни, ако не го виждате значи не сте на правилното място!


Куриерски фирми
Спиди,  DPD, BOXNOW,Sameday, Български пощи, Еконт

За контакт DPD
Свържете се с DPD представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎1 7001 7001
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 5PM



За контакт BOXNOW
Свържете се с BOXNOW представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎+359070070744
Работно време
Понеделник - Петък:8AM - 10PM
Събота - Неделя:9AM – 8PM
Телефон за връзка 088 212 2326


За контакт sameday
Свържете се с sameday представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎070016226
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 6PM
Събота:9AM - 6PM
Обслужване на клиенти
https://sameday.bg/
Техният стационарен телефон е 029064500.

Български пощи -
Информация на сайта им, за клонове и работно време.
Появиха се и номера на Еконт, странно ,че не пише куриерска фирма, но номера отваря Еконт.


Натискайки бутон ПРОСЛЕДИ се вижда с кой куриер е, и номер на пратка.

Връщане:
Можете да извършите връщане на артикули, като следвате тези стъпки:
I. Влезте в акаунта си на Temu на Temu.com или в приложението, за да заявите възстановяване на средствата. Ако нямате акаунт в Temu, щракнете върху „Запазване на поръчката“ във вашия имейл за поръчка от Temu, за да извършите връщане на артикули.
II. Намерете съответната поръчка във „Вашите поръчки“ и щракнете върху бутона „Връщане на артикули/възстановяване на средства“.
III. Изберете артикулите, които искате да върнете и причината за връщането. В зависимост от причината, която сте избрали, може да се наложи да предоставите допълнителна информация, свързана с поръчката. След като предоставите необходимата информация, щракнете върху бутона „Следваща стъпка“, за да продължите.
IV. Ако не е необходимо да връщате артикула си, последната стъпка е просто да изберете начина за възстановяване на средствата ви. Можете да изберете да получите възстановяването на средствата като кредит в кредитното ви салдо на Temu или да бъдат кредитирани обратно чрез първоначалния ви начин на плащане. Направете своя избор и щракнете върху „Изпращане“.
V. Ако трябва да върнете артикулите си, ще имате възможност да изберете начините за връщане на артикулите и възстановяване на средствата ви. След като изпратите заявката, ние ще ви предоставим етикет за връщане, за да можете да върнете артикулите. Доставката за връщане на артикули е безплатна при първото връщане за ВСЯКА поръчка в рамките на 90 дни от датата на покупката.
VI. След като поставите всички артикули за връщане в една пратка, отпечатайте и залепете предоставения от нас етикет за връщане от външната страна на пратката. Изпратете пратката си обратно от най-близката DHL Parcel точка и сте готови!
Връщането е през офис на Спиди
VII. Можете да проверявате статуса на възстановяването на средствата за вашите артикули на страницата с подробности за вашата поръчка или чрез текстово съобщение/имейл/насочени известия от Temu.
https://www.temu.com/bg/return-and-refund-policy.html?_x_sessn_i … fer_page_sn=10076

за връщане през BoxNow
генерираш си товарителница и имаш 15 дни за връщане
може да върнеш във всеки автомат, без да упоменаваш предварително
вместо пин код въвеждаш 10 цифрен номер на товарителница

 това са инструкциите


Забавена или не доставена  на пратка :

10,00лв. Кредит за забавяне


Ако не доставим поръчката ви на или преди последната очаквана дата за доставка на Temu, ще ви издадем 10,00лв. кредит (Стандартна доставка) в рамките на 48 часа от тази дата. Кредитът ще бъде преведен в кредитното ви салдо в Temu и може да бъде използван за следващата ви поръчка.

Връщане на средствата, ако артикулът е повреден
Ако получите пратката си и установите, че някои артикули са изгубени или повредени по време на транспортирането, можете да бъдете сигурни, че лесно можете да поискате пълно възстановяване на сумата за тези артикули.

Възстановяване на средства поради липса на актуализации в продължение на 15 дни
Ако пратката Ви няма актуализации за проследяване в продължение на повече от 15 дни, можете да кандидатствате за безплатна повторна доставка или възстановяване на средствата. Ако в крайна сметка получите пратката, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.

Възстановяване на сумата след 30 дни при недоставена поръчка
Ако в срок от 30 дни след изпращането пратката ви не бъде доставена, можете да подадете заявление за безплатна повторна доставка или пълно възстановяване на сумата. Ако в рамките на 35 дни не бъдат предприети никакви действия, ще бъде извършено автоматично възстановяване. Ако пристигне по-късно, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.



От къде можете да махнете запаметена карта с която сте платили


Запазване на артикул в Любими



Как се поставя активен линк към продукт



Замяна на артикул:
Можете да опитате да замените вашия артикул(и), като следвате стъпките по-долу:
1. Влезте в акаунта си
2. Изберете иконата на аватара „Вие“ от приложението Temu и изберете „Вашите поръчки“
3. Намерете съответната поръчка в "Всички поръчки"
4. Изберете артикула(и), които искате да замените.
5. Кликнете върху „Изпрати за замяна“ и „Потвърди“.

Кодове за оферти. Не при всички работят.

Последна редакция: сб, 01 фев 2025, 17:46 от Panayotu

# 1
  • Мнения: 2 668
Благодаря за темата!
Допълних обзавеждането, по-скоро декорацията на стаята на сина ми ми от Теми и сега последните поръчки.

# 2
  • София
  • Мнения: 7 055
И моята пратка от 21-ви се раздвижи и тръгна от Китай най-сетне.

Набутах се с много домашен текстил. Основно калъфи за столове и дивани, шалтета за легла и протектори за матраци. Малко килимчета, сега обмислям завеси. Не са никак евтини, но така се случи че завъртях 6-7 пъти 80 от 100 и ми се струва, че са на сметка, а така смятам да направя козметичен ремонт на дома на починалата ми свекърва.
Лошото е че е в провинцията и не можах да взема точни размери за калъфите и сега съм в трепетно очакване какво ще се получи. Ама мисля, че калъф за диван и фотьойл по-лесно мога да върна към Тему, отколкото към реален магазин.

# 3
  • Мнения: 241
Благодаря за темата!
Искам да ви похваля моите нови придобивки, които са хубаво качество и тези, които не ми харесаха толкова:
 https://share.temu.com/9So1KJ4CpJA
Тази блуза е много хубава, отговяря на размера, материята е хубава. Има еластичност.
 https://share.temu.com/NEN6Z8Y2x7A
Няма нищо общо със снимката, обикновен чорапогащник.
 https://share.temu.com/d5OkjJdxcjA
Премахва мръсотия, но не и драскотини.
 https://share.temu.com/2jCxyEnd3GA
Този държач за тоалетна хартия е много хубав, също като на снимката.
 https://share.temu.com/kSkDByk6qEA
Тази четка за мъхчета ме изненада приятно. Върши работа.
 https://share.temu.com/J4Hg4Gd0ADA
Риза официална, много хубаво качество, глади се лесно.

# 4
  • Лутаща се
  • Мнения: 920
Аз вече нямам оферта 100/80, но пък се скъсва да ми дава да въртя колело. По съвет от тук спирам на 100 и купоните са от хубавите, с 50% отстъпка. И покупка само на два продукта, за да ги получа.
Много странно се получава с моята шефка. Пазарува от доста време и винаги плаща всичко на 100%, не е ползвала отстъпки, купони и кредити. Никога не е връщала. Сега я "светнах" за тях. Но...върти колело и офертата е да купи продукти за 200 лв., за да има купони за 400 лв. Или пък да купи 15 продукта, за да получи купони. Странно ми е. Би трябвало да я третират като лоялен клиент.

# 5
  • Мнения: 61 636
Получих пратка, този път е без тиксо, с оригиналното залепване. Simple Smile С Бокс Нау. За сестра ми са нещата, за мен само едни ампули за коса.
За 7 месеца, от края на май, до края на годината, цифром и словом 950 лв. платени към Тему. Simple Smile По-сериозна покупка е само робота, останалите 750 са за малко дрехи и обувки, декорации и джундурии. Blush

# 6
  • Мнения: 41 731
Те така или иначе се изхарчват. Ако не в Тему - другаде.
Примерно в повечето случаи, когато пазарувам от Пепко или Синсей, или нехранителни неща от веригите, го правя за удоволствие, а не че нещо много ми трябва.

# 7
  • Мнения: 61 636
Да. Пепко зо забравих напълно. Не помня откога не съм влизала. Синсей не ми харесва по принцип.

# 8
  • Мнения: 241
Във пратката, която получих вчера липсваше един артикул. Обещаха да го изпратят отново, което е чудесно.  За промоциите пробвайте с кодовете. Има различни купони. Rebate100 в момента дава от хубавите купони. Купуваш 2 продукта.

# 9
  • Мнения: 41 731
Не на всички дава - вчера точно с rebate 100 ми даде други купони. Не са ужасни - има за 25% и за 28% (отстъпка 30 лв от покупка за 100 е горе долу толкова, нали?), но аз, като всеки, исках 50%.

# 10
  • Мнения: 1 210
Както и преди писах,дава както е заложен алгоритъма.На мен за кредита винаги ми дава 30/100,никога 80/100.Имам 3 профила.Писах им,не зависело от тях.Затова ползвам само купони 50%.

# 11
  • Мнения: 241
Аз бих искала да попитам за вашето мнение, преди време поръчах дамски комплект, тъй като ми се оказа голям го подарих и добавих в кошницата нов, да чака там, за да го поръчам пак. Тъй като за сега други неща са ми по -важни си стои в кошницата. Но какво ме озадачи, през ден два не е наличен, после пак има по една бройка. Дали според вас го връщат и не го искат? Другите размери ги няма налични само една М и С.

# 12
  • София
  • Мнения: 815
Едва ли... Може да са маркетингови трикове, с цел да купиш веднага, може другите купувачи да слагат в количката и да махат, може да доставят по малко.

# 13
  • Асеновград
  • Мнения: 4 055
Някой имал ли е такъв случай ?

Пратка две от снощи ми излиза изпратена има някакъв номер няма указан куриер.

По отношение на изчезналата пратка, няма информация в Пощата. Служителката беше изключително сърдита, отказа да потърси по номер или по име, щом нямало СМС изпратен от тях пратка нямало, да си я търся от подателя. Писнало и било разни хора всеки ден да търсят пратки от тях.

# 14
  • Пеликания
  • Мнения: 2 733
Това е проследяващ номер на Еконт. И с тях ли са започнали да работят Thinking

Общи условия

Активация на акаунт