Потърпевши от pulse fitness

  • 1 514
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте на всички. Прекратих договора си към фитнеса с едномесечно предизвестие в края на януари. Въпреки това в началото на март все пак изтеглиха таксата от картата ми, при все че би трябвало абонаментът ми да е приключил. След многократни телефонни обаждания и имейли разбрах, че парите ми няма да се върнат. Имам писмено предизвестие за прекратяване на договора - има ли други пострадали от този фитнес? Как сте процедирали?

# 1
  • Мнения: 1 982
По телефон работа не се върши. Отивате и подавате писмена жалба при тях, изисквате входящ номер и изрично упоменавате, че очаквате в 30-дневен срок писмен отговор от тях , какви мерки смятат да предприемат по вашият случай - оставете имейл за връзка, за да е писмен отговора, не да е празни приказки по телефона. Може да споменете, че при липса на реакция от тяхна страна ще придвижите жалбата към КЗП.
Не е въпросът за една такса, въпросът е принципен.

# 2
  • София
  • Мнения: 31 393
Само на място, с документ. Иначе няма оправия. Аз така го прекратих, и вече ги посещавам твърде рядко, но винаги държа на такса еднократно посещение. Договори с директен дебит- НЕ.

# 3
  • Мнения: 784
Pulse са просто една пералня на пари
#BGMлоялнапрограма

# 4
  • София
  • Мнения: 803
Аз съм член на Пулс и също имах неприятна случка, казаха ми, че ако си платя в 3 поредни месеца по 316 лева-октомври, ноември и декември за годишен абонамент, ще ми излиза по 79 лева на месец. Бях платил вече и за нова година получих мейл, че Пулс Младост, който е най-хубавият във веригата, вече е със статут платинум. А моята карта е Голд. Звъня на кол-центъра и там ми казаха, че нямам право да го ползвам.
 Написах мейл, скрийншотнах 3те плащания и мейла , който е след като съм си платил и написах, че съм готов да водя дело.
В отговор получих, че съм добре дошък в Младост и моята карта е активна за там. Пулс е голям бизнес и си прави каквото си иска, както А1 и Виваком, така че не очаквайте от тях корекност.
Това е масов бизнес, където клиента е просто един от многото и не се държат сякаш е важен за тях.
 Направих абонамент във фитнес и спа ЕСТЕ, и там когато им се прецака басейна и имаха 15 дена ремонт, шефката се съобрази, и се съгласи абонамента ми от 15 до 30 юли, да го ползвам Ноември, просто защото я помилих. Но там вноската на месец е 520 лева. Наистина уникално обслужване имат, но предпочетох да се върна в Пулс, защото все пак новото място не е 6 пъти по-хубаво от Пулс.

Общи условия

Активация на акаунт