Отговори
  • Мнения: 2
Поръчахме си от Zora чисто нов телевизор, който пристигна със счупен дисплей и отказват да ни възстановят парите или да ни го заменят с друг. На всичкото отгоре ни искат 390 лв, за да ни го ремонтират, а той струваше 300 лв. Пълна подигравка с клиентите си.

Последна редакция: пн, 14 апр 2025, 15:25 от Forgiven123

# 1
  • Мнения: 4 984
Не пазарувам от Зора от доста време, не знам как всичко, което купя от тях успява да се случи или да спре да работи в рамките на седмица. Последни пак им дадох шанс с безжична мишка, която проработи за точно 3 дни.

# 2
  • Мнения: 6 615
И аз имам случай с тях от преди 2 години, когато уреда поръчан онлайн се оказа след разопаковането с вдлъбнатина от едната страна, което е твърде вероятно и да е по вина на Еконт при транспортирането. Заведох рекламация и ми съобщиха най-нагло, че имало преглед и да съм гледала навреме. Не заменяли, можело само да върна поръчката, ама имало вариант да си помислят дали да ми върнат парите или само 30%. Ей такива глупости. Оставих уреда, защото е отстрани и не се вижда, но определено съм с 2 наум вече и са ми последна гара с тази си политика.

# 3
  • Мнения: 2
И аз имам случай с тях от преди 2 години, когато уреда поръчан онлайн се оказа след разопаковането с вдлъбнатина от едната страна, което е твърде вероятно и да е по вина на Еконт при транспортирането. Заведох рекламация и ми съобщиха най-нагло, че имало преглед и да съм гледала навреме. Не заменяли, можело само да върна поръчката, ама имало вариант да си помислят дали да ми върнат парите или само 30%. Ей такива глупости. Оставих уреда, защото е отстрани и не се вижда, но определено съм с 2 наум вече и са ми последна гара с тази си политика.

Подобен е и моят случай. Взехме си телевизора го и го включихме у нас и се оказа, че е със счупен дисплей. Веднага се свързахме с Зора и обяснихме ситуацията и след множество опити и разигравания по телефона ни дадоха мейл, на който да обясним за ситуацията. Поискаха да го върнем като платим доставката за наша сметка - 20 лв (както и е нормално в такива ситуации ), за да го видят. След няколко дни ни пратиха нов мейл, на които с две думи ни обясниха, че трябва да пием една студена вода. Пратиха ни нов емайл, с който ни дадоха срок от няколко дни ако си искаме счупения телевизор обратно (за който трябва да платим още 20 лв за доставка, за да дойде при нас) иначе си остава за тях. Днес пък ми изпратиха нова оферта - 390 лв да ми го ремонтират, при положение, че ние го закупихме за 300 лв. Не съм за 300 лв, но не ми харесва как големите магазини се отнасят с клиентите си. Опитват се да те забаламосат, докато си закупиш даден продукт, но в подобни ситуации винаги ти обръщат гръб. Още отначало можеха да ми кажат, че няма да стане нищо и поне да избегна да плащам излишни доставки и разправии. Що се отнася до пукнатината в телевизора - тя е доста малка и не възможно да се забележи без да включиш телевизора.

# 4
  • Мнения: 803
Много неприятно...Няма ли как да пуснете жалба в КЗП? Или са си "вързали гащите"? Ако има и минимален шанс бих опитвала с жалби. Дано имате късмет!

# 5
  • Мнения: 28 637
Имате право да върнете стока, купена онлайн, в 14-дневен срок без да давате обяснения защо.

# 6
  • Мнения: 17 846
Имат право, ако не е разопакована.

Аз бих сезирала КЗП. За повредата в нов уред, за платения ремонт в гаранция и за цената на ремонта. Очевидно се опитват да те накарат да си прибереш телевизора, ама няма да им се получи.

# 7
  • Мнения: 831
Пазарувам от физическия им магазин, до сега всичко е било окей, с изключение на една хлебопекарна, която онзи ден занесох при тях за рекламация, буквално на 3 месец спря, но като ви чета май май ще пия и аз една студена вода, добре, че беше евтинка

# 8
  • Мнения: 480
Аз пък в последните две години имам няколко покупки от Зора - климатик, пералня, хладилник, телевизор , хлебопекарна . Всичко си работи нормално. Не съм ги поръчвала онлайн, на място ги купих.
Вярно,че продавачката беше нахална и ми говореше на "ти" ( все нея улучвах) ,за което написах и съответния отзив.
Но малко странно ,че  потребителят, пуснал темата за оплюване на Зора ,току що се е регистрирал и започнал с очернянето. Нещо съмнително....или преднамерено.

# 9
  • Мнения: 12 638
Потребителят не си знае правата. Не бил "за 300 лв"?!?

# 10
  • Мнения: 929
Със сигурност потребителя не знае основни правила при онлайн пазаруванете. Със сигурност не е прочел и общите условия на търговеца, но се е съгласил с тях.
За съжаление, ще пие една студена вода и няма кой да му помогне, а и не би трябвало, при положение че търговеца няма никаква вина в случая!

# 11
  • Мнения: 2 487
Аз съм доволна от Зора, имам доста уреди от тях.
Но с телевизор с куриер не бих си поръчала, дори и само за 300 лв.

Пазарувам от физическия им магазин, до сега всичко е било окей, с изключение на една хлебопекарна, която онзи ден занесох при тях за рекламация, буквално на 3 месец спря, но като ви чета май май ще пия и аз една студена вода, добре, че беше евтинка
Защо, нали има гаранция хлебопекарната?

# 12
  • Мнения: 1 061
задължително пред куриера се разопакова телевизора. ще чака. след като се разпишете, че сте приели стоката във перфектен вид сега докажете , че не сте го счупили половин час по-късно. някои даже разопаковат и включват в контакта и тогава разписват на куриера. аз моя го разопаковах и огледах екрана и тогава разписах.
Лошото е , че куриера не ви казва правата и бърза да си разхвърля пратките. четете първо процедурата по доставка на съответния магазин, както и форумите за покупка.

Общи условия

Активация на акаунт