СЕДМОКЛАСНИЦИ 2024/2025 - Тема 8 - Седмокласник пробни тестове решава, че НВОто наближава....

  • 25 617
  • 733
  •   1
Отговори
# 390
  • София
  • Мнения: 13 724
Аз приключвам и отивам да си чеша езика някъде другаде.
Без изобщо да се оправдавам, не визирах теб изобщо. Така и не разбрах защо се припозна. Сигурно трябваше да изброя поименно тези, които си чешат езиците, но мисля, че няма нужда след като всичко е видно. Да не говорим, че изобщо не очаквах точно от теб тази реакция, но в крайна сметка всеки има право да реагира както намери за добре, вкл. и аз.

# 391
  • София
  • Мнения: 240
Санака, не ни изоставяй. На мен всичко, което споделяш, ми е много полезно и съм благодарна за времето, което отделяш.

Все пак един човек (или двама)  не говори от името на всички останали. Надявам се да размислиш, не мога да си представя тази година да няма прогнозни балове от теб (не е честно пък). Blush

Толкова съм се вглъбила в предизпитни вълнения и обясняване на задачи до безкрай на отегчен тийн, че дори не бях разбрала какво се готви за езиковите гимназии. Може да не касае настоящите седмокласници, но аз имам още двама бъдещи и ми призлява от сега 😏.

# 392
  • Мнения: 158
А,Sanaka, моля ти се без такива. Миналата година ми прогнозира за бъдещата студентка, сега се надявам да си тук и за седмокласничката ми 🤗

# 393
  • Мнения: 525
Не мога да направя сравнетие с други седмокласни, защото ми е за пръв път. Но за да съм подготвена следях миналогодишната и съм я изчела от-до. Даже сега надничам в осмокласната им, защото има теми, които ме вълнуват. Но не коментирам, защото не се чувствам толкова веща в темите им за да дам мнение.
Прави ми впечатление, обаче, че има потребители, които са решили, че темата е лично тяхна и си представят, че само това, което ги вълнува е редно да се коментира.
И друго, когато нещо не им харесва или даден въпрос се задава за н-ти път са доста пиперливи. То му се отщява на човек да попита или коментира нещо.
Нали все пак тези теми са направени за взаимопомощ. Какво значение има кой от коя година пише!?!?!?!?
Като нещо не ви вълнува - отминете няколко страници и се включете отново, ако има какво да кажете.
Добрия тон в тази тема взима да се изпарява и това не е добре. После се чудим защо общото ниво на възпитание на децата е ниско и няма толерантности и уважение.
Още повече, че аз смятам, че това, което се разискваше е от много по-голямо значение и носи много повече информация от това какво оценка има моето дете днес и колко контролни има в идните дни!
Но....аз лично Санака я разбирам, даже се чудя как издъпжа и до тук.
Айде сега дайте да видим кой колко точки има на последните ПИ и кое дете е с 5 на контролно по МАТ и е страшна драма как ще завърши!

Последна редакция: пн, 28 апр 2025, 12:35 от loliy

# 394
  • у дома
  • Мнения: 8 027
Така беше и Дидева преди, но за съжаление вече не е в 7-класните теми. Ама опирате до таблиците й!
Дидева за съжаление не е изобщо във форума,не само в 7кл теми.

# 395
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 208
Знам, че я няма във форума, но може би в 7-класната най се усеща.

# 396
  • София
  • Мнения: 3 943
Никой никого не гони!
Всеки е добре дошъл да чете, да ни помага, да иска помощ от нас, да ни праща картинки на джин или вино като изтрещим.
Аз обясних кое не е ок: темата е точно наша, отчетна. Нас си ни вълнуват седмокласни теми като да си кажем точките и да направим сравнение с останалите. Не го правим за да ни чете форума и да ни се дразни колко ни е важно да си похвалим гарджетата (за протокола 79.5 по БЕЛ и почти се сбогуваме с физиката в НПМГ с такъв резултат).

Не съм чела миналогодишните седмокласни и не знам какво е било, но статистически трябва да е същото. За какво иначе децата я учат тая статистика.

# 397
  • Мнения: 902
Санака, моля остани. Винаги си подавала коректна и конкретна информация. 🌹🌹🌹
Аз сега май предимно чета. Нещо не ми се "говори" / коментира.
Вниманието ми е насочено към 7-мокласна математика и абитуриентски капризи. Изкарва малко точки на пробни по мат, но се надявам на късмет да попадне в читав клас.
И стига се "дърляйте"...

# 398
  • Мнения: 2 123
Да задам един въпрос за разнообразие. Имат ли децата ви алгоритъм по който решават тестовете. По БЕЛ дъщеря ми започва отзад напред. Първо задачата за редактиране, после литературните въпроси и накрая четенето и въпросите по БЕ. Така и било по-лесно, а аз се притеснявам да не се разпилява и да изпусне някой въпрос.

# 399
  • Мнения: 207
Вчера дъщеря ми беше на ПИ на Междучасие по МАТ. Знаете ли дали и как можем да се сдобием с решенията на отворените задачи?

# 400
  • Мнения: 76 474
Е точките какво да си ги сравнявам аз с вас..като не съм в София.
Тя не е софийска темата все пак...
Обща е..информативна за мен.

# 401
  • София
  • Мнения: 3 378
Учителката по БЕЛ /Междучасие/ посъветва да си решават теста последователно.
При моята резултати от трети пробни са трагични, дано си направи извод и да се стегне, насила няма да стане.

# 402
  • Мнения: 2 283
~Боряна~, моят кара наред. Няма стратегия назад-напред, че току виж изпуснал няколко въпроса.
Грета Ей, не вярвам да са чак такова огледало пробните. Не се знае какво ще изкара на реалния.

# 403
  • София
  • Мнения: 3 378
Да, и аз това казвам, пробните са за упражнение, направи изводи къде греши, оказва се, че греши като преписва текста на задачата за редактиране, открива грешките, но после преписва грешно текста, не си проверява, мързелът е голям. Уж сигурни 14 точки, но ...

# 404
  • София
  • Мнения: 3 943
И моето ги кара поред тестовете по БЕЛ. Всичко било еднакво скучно, имало достатъчно време.

Общи условия

Активация на акаунт