СЕДМОКЛАСНИЦИ 2024/2025 - Тема 9 - Наближава заветната цел - 100 точки по МАТ и по БЕЛ

  • 30 855
  • 780
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 2 125
Априлски душ, и аз не съм махнала коректора и понякога пиша глупости. Но ти днес си в целта, стрес, пас и половина. Оправи ми настроението.

# 541
  • ту тук, ту там
  • Мнения: 8 195
За какво им е изобщо транспортир на НВО, се чудя аз?

# 542
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 208
Някой в групата с 12-класник? Успех на децата днес! 🍀
Интересно ми е каква ще е сложността на ДЗИ и НВО за 4 клас тази година. Миналата година не помня какви бях отзивиге след ДЗИ. След елементарното НВО за 4 клас, последва същото и за седмокласниците.

Много сме. Миналата година беше елементарно ДЗИ.

# 543
  • Мнения: 430
Ей, много дами със зрелостници😀Успех на ДЗИ за децата Ви и попътен вятър да имат в живота!

# 544
  • Мнения: 845
Да имат късмет зрелостниците днес и в петък!

# 545
  • София
  • Мнения: 1 232
Много сме с деца в 7 и 12 клас, да. 😁 Как сме ги изчислили така... 😉
Дано да минат благополучно изпитите и да се успокоят децата, голямо напрежение е.

# 546
  • София
  • Мнения: 3 944
Самият Симеонов води курсове за подготовка на НВО и не решава там такива задачи. Така че е пълна глупост да предлага такива на изпитите, вървящи към курса му.

После аз се налага да ги обяснявам тия задачи, а аз бая се озорих. И как се отговаря на въпроси от седмокласници: "Ама как да се сетя, че така става?"

# 547
  • Мнения: 2 283
Успех на децата, които днес са на матура.

По повод коментираното пробно - единствената полза, която виждам от явяването на такова е преминаването евентуално през паниката и преодоляването и... но много имагинерно звучи. Иначе - пропиляно време. Нито дава релевантна  обратна връзка за нивото на детето, нито тренира нещо, близко до реалното.

# 548
  • ПЛОВДИВ
  • Мнения: 178
Успех и късмет на зрелостниците днес!

Темите на 41 задача са много хубави, по мое мнение
Да имат муза да пишат, защото знанията ги имат Simple Smile

# 549
  • Мнения: 7 683
Грета Ей, имахме един преподавател по мат. анализ в МЕИ, Кольо Ганев, няма майтап, на такива въпроси отговаряше така: "Умен съм бил, сетил съм се"🤣
То си е и така де, в смисъл добива се с рутина и решаване. Няма друг отговор.

# 550
  • София
  • Мнения: 3 944
И аз така казвам на децата, но така ги демотивирам.
Идеята е да се научат сами да стигат до решение.

# 551
  • Мнения: 2 720
Аз съм обяснявала, че идеята на допълнителното построение е да доведе задачата до по-познат  вид. Например в случая имаш триъгълник, който е близък до правоъгълния, но не е. Правиш го правоъгълен и виждаш какво ще стане. Или построението на Динчо- има почти еднакви триъгълници и ти просто си допълваш липсващата част.
Голямата ми дъщеря беше при Симеонов в СМГ, веднъж го бяха ядосали и им даде 50 такива задачи, моята седеше и ревеше и тогава решавах цяла нощ, тя реве, на мен ми е забавно.Не можахме да решим всичко и пращах на един познат, бивш СМГ ец по мейла и той преди работа в 5 часа беше решавал. Занесе ги решени, но Симеонов беше забравил вече и не им ги прегледа, минал му беше яда

# 552
  • Мнения: 2 088
Този Симеонов още ли е в СМГ? В повече ми идва да не прегледаш труда на децата, когато си изискал нещо.

Въобще знае ли се кои ще са учителите там, защото чувам, че и там имало къси клечки?

# 553
  • Мнения: 430
Е то какво е щял да провери...работата на родителите:)

И да съм чувала за СМГ инфо, няма да споделя, че ще излезе ЕЖК🤣

Нямам черно на бяло нищо😀

# 554
  • Мнения: 10 149
Айде питам задача :
Влак изминава разстоянието между гарите А и В със средна скорост от 45 км/ч. Един ден след като изминал 40% от пътя между двете гари, влакът направил непредвиден престой от 12 мин. Останалата част от пътя влакът изминал със средна скорост 60км/ч и пристигнал в В 5 мин по рано от определеното време. Да се намери: разстоянието между двете гари; времето за което влакът е изминал 38 км път от началото на гара А.

Отговора на второто питане е даден 1ч, 1мин и 20 с, който не ми се връзва.

Общи условия

Активация на акаунт