СЕДМОКЛАСНИЦИ 2024/2025 - Тема 9 - Наближава заветната цел - 100 точки по МАТ и по БЕЛ

  • 30 769
  • 780
  •   1
Отговори
# 720
  • София
  • Мнения: 3 943
Как 140лв за два учебни часа? Това са страшно много пари за решаване на 5-6 задачи.

# 721
  • София
  • Мнения: 3 817
За 90 минути ние плащаме 45 лв, пенсионирана е учителката, но синът ми я харесва много. Обяснява добре.

# 722
  • Мнения: 328
За 90 минути ние плащаме 45 лв, пенсионирана е учителката, но синът ми я харесва много. Обяснява добре.
В кой квартал се намира, бихте ли я препоръчали?

# 723
  • София
  • Мнения: 3 817
Да, в Слатина живеем. Ако се интересувате пишете ми на ЛС. Тя има доста седмокласници, така че ще й се освободят часове за следващата година. Предполагам, че ще вдигне цената с малко.

# 724
  • Мнения: 7 683
Да, някои хора са ужасни и ако ги слушаш, трябва да си теглиш ножа. Ние пък имаме учителка точно в квартала, и е добра, и успява да го накара да не се разсейва, и е 50лв. за 2 учебни часа. Че и скъпо ми се вижда. Не е по математика, а по БЕЛ. Естествено няма да ви кажа квартала, това е лична информация, но съм сигурен, че във всички квартали има. 140лв на урок не бих дал и на най-голямото светило. И как й начукахте канчето на жената и с внушението, че дъщеря й не става. Ужасни сте.

# 725
  • Мнения: 1 109
Грета Ей, това е цената за индивидуален урок. За щастие човекът работи в малки групи до 3 души и реално цената е по-ниска. Но предвид факта, че това е 4-ият учител за 2 години и единственият, които наистина успя да му обясни материала- са добре похарчени пари и надминаха очакванията ми.
Татко мецан ти обикновено четеш с разбиране, но не и сега. Никой не е казал, че детето не става. Казахме и, че ако иска да постигне исканият резултат при сегашните оценки ще и трябва повече от един евтин преподавател. И че 5000 лв е напълно нормалната цена за уроци в 7 клас. Разликата между теб със шестокласник и останалите в темата, които и казаха да си преразгледа позицията е, че ние вече реално сме минали през мелачката на 7 клас и сме видели какво се случва. Естественият интелект на децата не са единственият фактор. Реално като родител се бориш с досадата, умората, първите тинейджърски бунтове, опитите да се скатават от домашни и т.н. освен това чисто психологически трябва да превъзмогнеш и собственото си неверие, ако детето все пак не изкарва добри резултати на пробните. Всички деца от класа на моето догодина ще учат в НПМГ, нищо че на пробните изкарват по 70-80 точки макс. Родителите им са твърдо убедени, че понеже плащат на Йонова или на Симеонов, пробните не са реални и на НВО-то ще имат над 90 точки. Като поканих няколко да заведа децата им на дните на отворените врати на други училища заедно с моето, отговорът беше- няма нужда, той ще влезе в НПМГ. А че оценката му в училище по балообразуващия предмет е твърда 5-ца, нямало значение. А дали са видели бала от миналата година - не, къде го пише. А имат ли план Б и какво ще пишат на второ място в заявлението на 2.07 - пълно мълчание.
Не очаквам да ме разбереш сега, вероятно няма да разбереш и догодина. Но това което съм изписала е защото на пробния по математика в 6 клас моето имаше 30 точки и аз така доста време се самозаблуждавай, че това е разсеяност и един добър учител ще оправи нещата. Някои деца искат повече внимание от други и често признаците им са видими. П.С в момента пробните му са за доста повече и също лекичко почваме да се борим за топ 10 училище, но усилията които това отне са кански.

# 726
  • Мнения: 13 055
За едно съм съгласна, след като грешките са от недоглеждане, трябва да седнете с детето. Да автоматизирате това да се връща да види какво го питат точно в задачата, как да чете условията, как да си провери...
И аз имам същото (5 клас), двеста пъти повтаряме какво значат ключовите думи и пак чета простотии в решенията на задачите. Като се развикам много бързо само ги оправя.

# 727
  • Мнения: 1 109
За едно съм съгласна, след като грешките са от недоглеждане, трябва да седнете с детето. Да автоматизирате това да се връща да види какво го питат точно в задачата, как да чете условията, как да си провери...
И аз имам същото (5 клас), двеста пъти повтаряме какво значат ключовите думи и пак чета простотии в решенията на задачите. Като се развикам много бързо само ги оправя.
Мерси Spensa, това имах предвид и аз. Прясно прясно от сутринта - задачата стига до (52.60+ 57.60)/120. Викам му "Хайде сега да не почнеш да ми умножаваш бакалски." Отговор- ще извадя 60 пред скоба и ще деля на 10. Не виждал на какво друго да дели. Ей как не му извъртях един шамар, не знам. Иначе усвоил от учителя един много елегантен метод за решаване на задачата -аз се пулих 10 минути докато го схвана- т.е човека супер си е свършил работата, но заплесът си е заплес. Дъни се вечно на задача 1.
Миналата година, когато аз разпитвах за учители една позната с дете от ПЧМГ, в момента в топ 10 училище ми каза директно, че най-голямата и грешка била, че не проследила внимателно какво прави детето лично и ме посъветва да гледам всяка седмица всико. Тогава не я разбрах при тези резултати и при тази основа защо смята, че е имало момент, в който е била изпуснала нещата като родител, но сега схванах на 100% думите и.

# 728
  • София
  • Мнения: 3 943
Много родители просто не да запознати с кандидатстването и е нормално да очакват децата им да влязат където са си наумили.

Със всяко следващо дете идва акълът, че в София има 10 000 деца като твоето, че има живот и извън ТОП 10, че рано или късно всеки влиза в пубертета, дори пълните отличници.

В седми клас повечето деца си сядат на д-то и спират да правят грешки от разсеяност. Най-важното е да са усвоили добре материала от пети и шести.

# 729
  • Мнения: 13 055
За едно съм съгласна, след като грешките са от недоглеждане, трябва да седнете с детето. Да автоматизирате това да се връща да види какво го питат точно в задачата, как да чете условията, как да си провери...
И аз имам същото (5 клас), двеста пъти повтаряме какво значат ключовите думи и пак чета простотии в решенията на задачите. Като се развикам много бързо само ги оправя.
Мерси Spensa, това имах предвид и аз. Прясно прясно от сутринта - задачата стига до (52.60+ 57.60)/120. Викам му "Хайде сега да не почнеш да ми умножаваш бакалски." Отговор- ще извадя 60 пред скоба и ще деля на 10. Не виждал на какво друго да дели. Ей как не му извъртях един шамар, не знам. Иначе усвоил от учителя един много елегантен метод за решаване на задачата -аз се пулих 10 минути докато го схвана- т.е човека супер си е свършил работата, но заплесът си е заплес. Дъни се вечно на задача 1.
Миналата година, когато аз разпитвах за учители една позната с дете от ПЧМГ, в момента в топ 10 училище ми каза директно, че най-голямата и грешка била, че не проследила внимателно какво прави детето лично и ме посъветва да гледам всяка седмица всико. Тогава не я разбрах при тези резултати и при тази основа защо смята, че е имало момент, в който е била изпуснала нещата като родител, но сега схванах на 100% думите и.
Нека дели на няколко стъпки, това не е проблем. С практиката ще се ориентира. Въпросът е да се сети, че има рационално решение.

# 730
  • Мнения: 2 123
Никоя гимназия не струва толкова, че да се похарчат една шапка пари и да се съсипе детето. Винаги трябва да има някакъв баланс. Ако детето няма възможности за дадено училище от Топ 10, било поради мързел, разсеяност или факта, че математиката не му е силната страна, дали натиска си заслужава? И до какво ще доведе?

# 731
  • София
  • Мнения: 954
Боряна, напълно си права.

# 732
  • Мнения: 1 109
Никоя гимназия не струва толкова, че да се похарчат една шапка пари и да се съсипе детето. Винаги трябва да има някакъв баланс. Ако детето няма възможности за дадено училище от Топ 10, било поради мързел, разсеяност или факта, че математиката не му е силната страна, дали натиска си заслужава? И до какво ще доведе?
Теоретично съм съгласна напълно. На практика не се сещам да познавам родител, които казва "Ми то моето толкова си може". Обикновено надеждата умира с излизането на изпитите и дори тогава версията е "Той малко се издъни на изпита, ама стресът си е оказал влияние". Слагам и себе си в това число - да не вземе да се обиди някой.

# 733
  • Мнения: 2 123
Ами ето, запознайте се с мен. Нито мисля, че детето ми ще изкара по 100 точки на НВО, нито че има капацитета по математика за СМГ или ТУЕС. Надявам се резултатите да и стигнат за желаната гимназия(ПМГ в провинцията), но пък и да не стане имам план Б.

# 734
  • Мнения: 2 283
Споделете кой е този учител. Явно е добър. Аз не бях чувала за такива цени честно казано. Между 50 и 60лв знам.

Боряна, а това ли е най-желаното училище в града?

Общи условия

Активация на акаунт