Искам да те попитам не само като продуцент разбира се ,но и като актььор.Това ,че времетраенето е много дълго и парите които вземата жените актриси са по малко от мъжете актьори.
Толгахан отрича. Но човека казва ,че изважда големите звезди.Да имам такива извън звездите ,но няма да споделям имена.Добре но какво мислиш по темата? Аз не направих моята фирма за да правя сериали за телевизионите канали.Дори имам тази възможност ,но аз не искам да го направя.Защото онова е друг бизнес и друг свят.И без това направих към пет проекта нямаше човек който да не ми слага камъчета в обувките докато аз очаквах подкрепа от батковците си стана точно обратното.Ако говорим за актьорите сега относно популярноста се променят за всеки.сега популярноста стана на пръв план пред пола дори.Тогава вече заплащанията показват други цифри.
Добре сега ще те попитам и като актьор и като продуцент най-вече.Има такива слухове ,че актьорите прехвърляли собствените си права на продуцента за да направил филм с тях чрез изкуствен интелект.Споре теб това може ли да бъде краят на нормалният сериален сектор?
Разбира се,че ще стане и това винаги го казвам.Със сигурност ще стане! Даже аз работя над това ,но като актьор със сигурност ще ми навреди.Това наистина ще края и света отива на там.Вижте може да им дойде чудато на тези хора на които ще им го разкажа ,но тази технология и всичко което се развива така вече наистина е много плашещо и вече ние приехме това.Заедно с пандемията вече влезнахме в съвсем новите времена.Месеци наред имаше затворени пространства за да развият нещата 25 г напред и то без ние да ги разберем.Това беше и причината с тази пандемия.Аз наистина вярвам в това ,че хората наистина се изтощиха и Холивуд е центъра затова в крайна сметка парите и всичко е там. Имаш ли възможност да влезнеш в състезание с Холивуд? Разбира се ,че няма как.Това е ,че хората които бързо изчезват няма да стигнат за следващо поколение. Вече се изчерпахме на чувства,сценарий.Има ли нещо което да ви накараха да го очаквате като филм? Няма!
Или има стари неща или говорим за фентъзи филми ,но и те са стари и какво ще правим? Изкуствения интелект така ще дойде ,че ще прави филми за хората според тяхните предпочитания.И дава пример с историческо и настоящо време и това ше стане голяма фантазия.
Искам да те попитам относно това има разбира се много големи звезди които вече не са между нас.Разбира се да почиват в мир.Например един ден да съживят някой така по този начин според теб етично ли? Възможно ли е?
Според етика може да се спори и не мога да кажа нищо.Но и това ще стане.
Добре ама представи си го така ,че ти си искал да играеш с този актьор толкова много примерно.
Би ми се искало да можех да играя с Филиз Акън.Тюркян Шорай, Фатма Гирик и тяхните младежки години.
Добре като продуцент те попитам във всичките си ли продукций участваш като актьор?
Не във всички но има такива и в които участвах.
Добре въпроса ми е следен понеже ти ли си продуцента пое главната роля ,но като цяло въпроса ми е: Ако ти беше просто само продуцент би ли позволил на Толгахан да играе в твоя продукция? Хубав въпрос.Разбира се всичко е така мисълта е следната за роля която аз мога да изпълня трябва да платя пари на актьор поне от моят ранг.Като цяло продукцията беше на плюс оттам.Всъщност се пожертвах,но сега подготвям проект който наистина вярвам ,че е много добър и за там търся актьор и няма да играя заради това ,че нямам време ,но ако не намеря и не се споразумеем с бюджета отново ще бъда притиснат да го направя аз.Какво да направя? Тези мениджъри ме съсипаха!
Ще минем и към този въпрос.
Може би като актьор е по лесно. Какво говориш ти още по трудно е.
Много е трудно няма такава трудност.
Когато погледнем световния мащаб има много актьори като Брад Пит,Леонардо Ди Каприо, Никълъс Кейдж които също са продуценти в нашата страна малко са актьорите които постигнаха това и те поздравявам затова.Това изисква голяма смелост.Защо това е трудно в нашата страна? Това не е ли едно развитие?
Първо трябва да излезнеш от зоната на комфорт.Сектора с който се сравняваме е Америка която много лесно продава своите филми и породукций.Това е пазар който по лесно от нас може да се справи бюджетно.При нас е по рисковано.Ето например за Брад Пит никой не знае ,но фирмата е повече от 10г. и даже продукцията му взе оскар ,но той е голяма звезда и няма как дори да се коментира това. Но това е проблемът който споменах и по рано да успееш да излезнеш от зоната си на комфорт.В Турция някои неща вървят на половина професионално.Връзки се смесват и тн ние не можем да бъдем ледено професионални както са те за съжаление.Ако сте актьор и говоря за звездите сте длъжни да общувате със страшно много хора.И работата е такава ,че стига печалбата да не устройва продуцента никой няма да признае вашата звездност.Това съшо плаши хората и както казах и това е много сериозно като риск.Но и сектора не би го и допуснал защото големите продуценти не искат никой да става продуцент.
Известни сме с турските сериали и сега се продават навсякъде из света.Защо Америка не ни купува ,но не визирам Латинска Америка защото и там ни има а държави като САЩ , Франция , Англия, Германия а и там има толкова много турци всъщност? И даже се превежда на тяхен език защо това го няма винаги ми е чудно?
Първата причина е като даден сектор те не го позволяват.
Ето защото не е възможно!
Забога никой не би искал да си направи конкуренция.Но аз ги разбирам те харчат милиони долари.И разбира се,че няма да предпочетат проект който им излиза по евтино и да инвестират в него.
Но все пак има хубави сериали които можем да продадем.
Така е ,но ако успеем ще е хубаво.Аз например успях това в Италия.Но те сложиха крайна точка за Италия така че не ми се иска Италия да сложи такава за Турция.
Минаваме на темата която в последно време е много интересна.Как ще обясниш споровете с мениджърите и актьорите? И не те питам само като актьор но и като продуцент? В сектора новите актьори много трудно намират работа и непременно все едни и същи имена вземат дадена роля.Говори се ,че има един кастинг.Ти как ще формулираш всичко това? Изживял ли си нещо подобно Толгахан?
Това наистина е дълга и задълбочена история.Това винаги е било така.Преди беше много по трудно сега моите колеги и по млади приятели им го казвам ,че по наше време проектите бяха по малко.Тези които са в театъра не искаха да допуснат дори манекените в проектите си и всичко беше големи предръсъдъци. Всъщност този предръсъдък го рази Кенан Имирьзалъоулу. С Диво сърце той първи го направи след това вратите се отвориха Къванч. Е после и Чала дойде спомни си покойния Тюркер Инаноулу и проектите му.Да и после Бурак ,Къванч.
Точно така и тази работа се разви нагоре Къванч и тн. Но за съжаление беше много трудно говоря за специфични имена и то няколко.Сега няма шанс един прохождащ актьор да вземе от раз главна роля. Да няма шанс.Просто забрави затова.Няма как дори и да го коментираме дори не могат да се уредят с поддържаща роля.Много добре си спомням ходехме на кастинг и ни викаха по много пъти.И има период в който си мислиш ,че е станало ама после не е.Имахме такова време ,но сега не е така и то защо защото актьорите вече са много.Това ,че постоянно даден проект отива при познати имена важи за инициали А. Но разбирателно е ,че продуцентите искат да работят в зона на комфорт с актьори и мениджъри които им я доставят.Навсякъде е така днес всъщност ,но това е истина ,че силните мениджъри пробутват по лесно собствените си актьори.И пак се връщаме на онова пониятие : звезда.И ако има продуценти които искат да я използват и тичат след нея се адаптираме само към това и това става проблем за другите актьори които не могат да си намерят работа.
Това истина ли е?
Истина!
Добре ,но на сила ли?
Това не е вярно!
Няма ли такива които казват ако не направиш това няма да ти дам този ми важен актьор?
Това не е истина! Не е етично.
Но има такива които актьорите нищо не стават от тях и ги пробутват на евтино само и само за да натрупат опит.
Разбира се. Да там вече наистина мога да кажа ,че излизаме от етичното положение и малко остава и на решението на продуцента както и на канала.Не мога да кажа нищо по тази тема.
Добре ще те питам като продуцент не като актьор.Добре в една каст дирекция как мислиш относно това? Световно как е при нас как е? Да това много го има при нас и това наистина го намирам за грешно.Изключвайки мениджърството.
Това Фадик Атасой го каза..
Понеже мениджъра прави кастинга всичко е нормално.Няма как да не го приемем ,но точно това е не етично.Защото и аз примерно работя с каст дирекций на които имам доверие.Но аз виждам това което те предлагат аз нямам това време да намирам таланти зает човек съм.Добре като цяло искам да те питам като каст дирекция
Ти как ще постъпиш?
Ще работя с голяма продуцентска фирма разбира се.










още веднъж - целувки за превода на интервюто. Ако това е целия превод ще го оформя, за да го сложа на 1-ва страница в новата ни тема.














Любопитно ми е за хороскопа и продължението . 






