Отговори
  • Мнения: 9
Здравейте,
Една седмица телевизорът ни беше за поправка в така наречения “сервиз” Роял електроник на ул. Кнарче гр. София. Мъжът ми им го остави с точни предположения какъв може да е проблема. Взеха му 60 лв. След една седмица ни се обадиха да си го вземем - “ нищо не мижели да направят”. Частта която трябвало да се замени вече не се предлагала - същото което мъжът ми им каза, че там е проблема. Не стига, че за всичкото това време за да установят това нещо стоя толкова време там. А и днес когато го взехме не ни върнаха парите, които били за тази така наречена “диагностика”. Нещо което ние си го знаехме. Такива мишкарски изпълнения на хора/фирми, които ми се наричат “техници” трябва да се премахне, изтръгне от практиката ни.
 ХОРА, НЕ СЕ ДОВЕРЯВАЙТЕ НА техните услуги.
Пазете се от измамници като тях. “Техници” които взимат пари за НЕСВЪРШЕНА работа!

# 1
  • Мнения: 28 819
Защо да е несвършена работата? Ако наистина са направили диагностика и цената е тази, която сте платили, всичко е точно.
Друг е въпросът защо не са го поправили. Може наистина да няма такива части вече.
Ако напишеш марка и модел, както и какъв е проблемът, може някой тук да помогне.
Попитай в тази тема: https://www.bg-mamma.com/?topic=1195247

# 2
  • Мнения: 51 180
 И аз не разбирам - знаели сте си, че таксата е 60 лева, но искате да ви ги върнат? Това, че мъжът ви е предполагал къде е повредата тях не ги интересува - те си тестват сами отначало. А дали частта я има или няма не могат да знаят при приемането на апарата. Може да са го държали толкова време за да търсят частта.
Гадно е, съгласна съм, но не виждам вина.

# 3
  • IC 1101,Abell 2029
  • Мнения: 1 273
Защо да е несвършена работата?Диагностиката е свършената работа.Ако вас това не ви удовлетворява впоследствие,защо не питате предварително за какво за тези 60 лева?

# 4
  • Мнения: 2 899
Каква диагностика,  като човекът си е казал какво трябва да се смени. Като са нямали тази част защо не са казали в началото. Целта им явно е била да вземат пари за диагностика,  която не е искана и не е нужна. Некоректни!

# 5
  • Мнения: 874
Каква диагностика,  като човекът си е казал какво трябва да се смени. Като са нямали тази част защо не са казали в началото. Целта им явно е била да вземат пари за диагностика,  която не е искана и не е нужна. Некоректни!
Вие като ходите на зъболекар, казвате ли му какво да прави със зъба, който Ви боли? А какво ще стане, ако послушат клиента и сменят модула, който според него не работи и телевизорът все още не работи? А клиентът как е решил, че модулът не работи, а например не е прекъснато захранването към него и по тази причина да не работи? Ако някъде в захранващите вериги е изпраскал някой кондензатор този модул може да се държи като повреден. В такъв случай би трябвало да си плати модула, който е поискал да се смени + работата по установяване на евентуален проблем в захранващите вериги към него. Ще си има два модула. И този клиент като е толкова компетентен и знае какво му е развалено, защо не потърси в Алиекспрес въпросния модул и да си го смени сам? По-евтино ще му излезе. По принцип в сервизите резервните части са доста скъпи?

# 6
  • Мнения: 2 899
Сигурна съм, че ако платиш за нещо, но получиш друго, по усмотрение на продавача, съвсем друга песен ще пееш.

# 7
  • Варна
  • Мнения: 38 367
Мъжът ми им го остави с точни предположения какъв може да е проблема.

Частта която трябвало да се замени вече не се предлагала - същото което мъжът ми им каза, че там е проблема.

А и днес когато го взехме не ни върнаха парите, които били за тази така наречена “диагностика”. Нещо което ние си го знаехме.

Аз от всичко написано виждам, че вие и мъжът ви сте знаели предварително какъв е проблема, знаели сте, че тази част не се предлага вече, но въпреки това сте го оставили. В този случай явно от сервиза все пак са направили диагностиката за да потвърдят, че не е друга причината. И труда им се заплаща.

Щом сте знаели повредата и че тази част не е налична, защо го оставихте тогава?

# 8
  • Мнения: 51 180
Сигурна съм, че ако платиш за нещо, но получиш друго, по усмотрение на продавача, съвсем друга песен ще пееш.

Във всеки сервиз вземат едни начални пари за диагностика (или посещение, ако е у дома) и после върху тях за ремонт. Като не е изключено да не могат да ремонтират, но това не значи, че не са си свършили работата по диагностиката.

Освен това никой сервиз не държи на склад всички възможни части за всички възможни телевизори. След теста ги търсят. И няма как приемчикът да знае всичко какво имат. Това не е като да отидеш за домати.

Общи условия

Активация на акаунт