КАУФЛАНД - ЛЯТО 2025 - тема 77

  • 51 762
  • 723
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 1 891
Тия селски номера бяха патент на магазините за техника преди, жалко че и Кауфланд са прихванали. Безумие и безочие.

Съгласна съм. Със сигурност уред повече няма да купя от там или друг супермаркет.
Селските номера са на недобросъвестни клиенти. Които купуват уреди, ползват ги известно време и решават да ги върнат. Но после на кого да продадат такъв, употребяван уред?
Сами ги го направиха хората. Магазините бяха много коректни.

И аз каква вина имам за “селските номера” на други клиенти при положение, че искам да заменя (дори не съм искала да ми връщат парите) дефектен и неупотребяван уред? Това не е като да съм го ползвала, да ми е накривяла шапката и да съм решила, че не го искам. Та то дори няма 24 часа от покупката.
_______

Пуснах жалба до КЗП, не че очаквам да има някаква файда де.

# 616
  • Мнения: 62 410
Промениха си условията, не само за връщане на уреди. И храна не може да върнеш, ако си платил, та даже да си още на касата.

# 617
  • Мнения: 1 891
Да, разбрах че са си променили условията. Това не ги прави коректни и адекватни търговски обаче.

# 618
  • Мнения: 62 410
Когато бяха коректни, клиентите не бяха. Затова е така.
Другите магазини и толкова не позволяват.

# 619
  • Мнения: 1 891
Какво не позволяват другите магазини? Да се сменя дефектирала стока ли? Защото аз не съм имала проблем с това. Връщала съм дефектни неща в Лидл, Метро, също и Техномаркет. На едното място ми върнаха парите, на другото ми замениха продукта със същият.

Вие да не сте служителка на Кауфланд, та ги оправдавате толкова много при очевидно некоректно отношение?

# 620
  • софия
  • Мнения: 30 850
Разбирам, че сте ядосана. Сигурно и аз бих. Но да обвинявате някой, че спокойно обяснява правилата, не помага. Кое е некоректното в поведението на К? И напълно съм съгласна, че (некоректните) клиенти сами постигнаха прилагането на подобна политика. От това страдат коректните, но това е положението докато няма общо разбиране на правилата.
Не съм сигурна, не ми се чете, но мисля, че и по закон не са длъжни да я сменят. По тяхна преценка е какви действия ще предприемат - замяна, връщане на пари или сервиз.
 

# 621
  • Мнения: 62 410
В Технополис също ми взеха уреда за ремонт, не ми върнаха парите, нито ми го смениха.
Кауфланд бяха с най-лоялната политика за връщане.

# 622
  • Мнения: 1 891
Не обвинявам абсолютно никой, просто зададох въпрос защото ми стана интересно.

“ По тяхна преценка е какви действия ще предприемат - замяна, връщане на пари или сервиз.”
Точно това е ключовото, когато се вижда че клиента е коректен и нищо не е направил по уреда, нито го е ползвал, нито си е сменил решението просто, а уреда дефектен, преценката явно е неадекватна.
Този уред е за бракуване, а не за сервиз.
Аз си го плащам на момента нали?
Сега трябва да стоя без кафемашина и без 130лв. и да чакам един месец от сервиз да ми върнат протокол как това нещо не може да се оправи.

# 623
  • Мнения: 4 802
Да не е обърнато маркучето наобратно?
Направо невероятно ми се струва, тези машинки ги произвеждат от 100 години, би трябвало всичко да е изчистено от дефекти.

# 624
  • Мнения: 1 891
Да не е обърнато маркучето наобратно?
Направо невероятно ми се струва, тези машинки ги произвеждат от 100 години, би трябвало всичко да е изчистено от дефекти.

И аз това си помислих първоначално 🥲 веднага пробвах да го обърна. От едната страна маркуча нямаше накрайник - тоест трябваше да влезне в самата машина, а от долната страна имаше накрайник с малък филтър (предполагам е да филтрира водата която дърпа) опитах се да го обърна и бутна, но този накрайник изобщо не съвпадаше. Явно аз съм карък и попаднах на единствената дефектна

# 625
  • Мнения: 95
Здравейте, вчера взех кафемашина от кауфланд за 130лв. Сутринта остановихме, че машината има дефект (маркуча който трябва да дърпа водата от контейнера, пада и изобщо не може да се закрепи към машината) днес отидох с опаковката, касовата бележка и всички принадлежности и ми казаха, че нито щяли да ми върнат парите, нито да ми я заменят с нова. Отивала на сервиз и трябва да чакам 1 месец становище? За нещо, което е купено преди няма 20 ч. и нито е ползвано?? Опитах се да звънна в централата им, те не работят събота и неделя, общо взето останах меко казано разочарована.
Според мен е трябвало да настоявате да ви върнат парите имат такава оферта която е  все още на сайта им :

Ако не сте удовлетворени от качеството на нехранителен продукт*, срещу оригинален касов бон може да го върнете до 30 дни след покупка.

*В случай че продуктът е в запазен търговски вид, в оригинална опаковка и без видими следи от употреба. Не важи за подаръчни ваучери и за вече използвани продукти.

Аз имах същия случай преди няколко месеца и служителката ми каза че не може вече видиш ли не бил актуализиран сайта но се запънах и дори влязох да снимам  уведомлението по рафтовете , връщам се пак и тя вика пропуснали са да ги махнат . Ядосах се много не ми беше до парите все пак сме ги дали вече и викам добре сега ще звъннем първо в централата ви а после може и до КЗП да стигна  - смути се девойчето и ми вика ами ще направя компромис но да знаете че занапред това няма как да се случи . Тези дни като ходя ще погледна стоят ли табелките още по рафтовете . Щом са го упоменали и не сте я ползвали важи на 100 %.

# 626
  • Мнения: 62 410
Снимането е забранено. Ще си навлечете неприятности. Викате служител и проверявате, без снимки.

# 627
  • Мнения: 95
Снимането е забранено. Ще си навлечете неприятности. Викате служител и проверявате, без снимки.
Благодаря ! Не знаех , занапред ще внимавам

# 628
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 639
Точно днес снимах, че бяха сложили подвеждащи цени.
Скрит текст:

# 629
  • Мнения: 110
Големи са измамници вече Кауфланд!Страшна работа е грам не искам да влизам в тоя магазин за съжаление е най близкия ни в квартала и нямам много избор..Това за уредите не то знаех безобразие е а още по некоректно е да купиш храна и да не можеш да я върнеш въпреки че вината е тяхна и етикета е бил разместен.Аз вече ви писах много долни гадини са грам не заслужават уважение .Да не говорим че в нашия филиал са много злобни аз винаги ги поздравявам на касата ,винаги съм усмихната и се държа добре въпреки че наистина не заслужават и почти при всяко мое влизане са ме измамили с нещо ,тия касиери /касиерки все гледат лошо.Абя нямам думи така е като работят за без пари

Общи условия

Активация на акаунт